Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332249047 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2024 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 545 092,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 725,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 10-ти робочих днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2024 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2024 14:30 |
Тендерна документація.pdf | |
20 червня 2024 14:30 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000003 ● 96b5f523000f4d3e97daf8face92da05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 43-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.08.2024 № 43-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-20-007479-a від 20.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-20 14:23:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-007479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-23 11:12:14
Пояснення на запит
Потужним центром розвитку Вищої школи на Волині, у якому отримує освіту більше 50% студентської молоді області, є Волинський національний університет імені Лесі Українки.
Університет постійно розвиває якісний освітній простір, модернізує та розширює матеріально-технічну базу, задля забезпечення ефективного функціонування всіх факультетів. З метою повноцінної реалізації освітнього процесу, якісної підготовки та створення належних умов для навчання студентів факультету фізичної культури, спорту та здоров'я потрібно мати спортивну інфраструктуру та підтримувати її в належному стані.
На стадіоні Спортивне Ядро ВНУ ім. Лесі Українки, що знаходиться за адресою в м. Луцьку, по вул. Тимошенка, 30 постійно проводяться заняття з фізичної культури і спорту, організовується і проводиться навчально-тренувальний процес командами, що займаються різними видами спорту, а саме: бадмінтон, баскетбол, волейбол, гандбол, легка атлетика, футбол, флорбол. Також проходить постійна співпраця з різними організаціями, проводяться футбольні турніри, проходяться тренування зі збірною з легкої атлетики серед юніорів для підготовки до чемпіонатів світу та інших змагань, проводиться перевірка рівня фізичної підготовки кандидатів на заміщення вакантних посад співробітників Служби судової охорони, проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад в управлінні патрульної поліції у Волинській області, відбуваються тренування, змагання та щорічний відбір хлопчиків до ДЮФШ «Волинь Луцьк» , тощо.
Оскільки повне оновлення стадіону проводилося у 2015 році, та враховуючи кількість людей, що щоденно займаються на ньому, виникла необхідність у здійсненні капітального ремонту бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область. Необхідність проведення ремонту зумовлена також фізичним зносом покриття спортивних майданчиків і бігових доріжок.
З метою реалізації проведення ремонтних робіт, Волинський національний університет імені Лесі України передбачив у план використання бюджетних коштів на 2024 рік видатки в т.ч. і на ці потреби.
09.05.2024р. було укладено договір №163-18В з ФОП Яцишин І.І. на розробку проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область».
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектному акті, який складений під час розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область» та отриманий позитивний експертний звіт від 14.06.2024 року №388/24-РБК/ЕЗ. На підставі вказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 3 545 092,00 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості вищевказаних робіт (капітального ремонту бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область) та з урахуванням плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, що був попередньо закладений Волинським національним університетом імені Лесі Українки та затверджений Міністерством освіти і науки України.
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-zakupivlyu-na-kapitalnyy-remont-bihovykh-dorizhok-i-sportyvnykh-maydanchykiv-po-vul
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-22 11:55:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-007479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому Вами в пункті 16 Додатку 5 до тендерної документації передбачено надання учасником документів, а саме: «Договірна ціна, Калькуляція (локальні кошториси), Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів), Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі включення витрат до складу договірної ціни), Розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами), Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, Розрахунок загальновиробничих витрат на будову, Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників)», як надання іншої інформації та документів, а не віднесено до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі»?
2. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Надати інформацію яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону?
3. Чому тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, та не відповідає нормам встановленим пунктом 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-27 11:50:33
Відповідь на звернення
1. Замовником передбачено надання учасником документів, а саме: «Договірна ціна, Калькуляція (локальні кошториси), Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів), Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі включення витрат до складу договірної ціни), Розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами), Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни), Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, Розрахунок загальновиробничих витрат на будову, Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників)» у пункті 16 Додатку 5 до тендерної документації , а не віднесено до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, оскільки вищенаведена інформація стосується розрахунку цінової пропозиції та надання відповідних документів.
Статтею 22 ЗУ «Публічні закупівлі» визначено вимоги до тендерної документації, при цьому не визначено конкретних умов та вимог в тих чи інших додатках до Тендерної документації та залишає встановлення вимог, документів і пояснень на розсуд Замовника.
Учасник закупівлі зобов'язаний виконувати вимоги тендерної документації її додатків, як невід'ємної частини, не зважаючи на те, до якого з додатків чи пунктів Тендерної документації їх віднесено Замовником. В свою чергу, Замовник також розглядає документи тендерної пропозиції та приймає неупереджене та справедливе рішення на основі всіх наданих Учасником документів.
Таким чином, зазначення вимог щодо надання вищенаведених документів та інформації у іншій формі - Додатку 5 до Тендерної документації, а не в технічних вимогах до предмета закупівлі не суперечить чинному законодавству України та ніяким чином не вплинуло на якість розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця закупівлі, укладення договору та виконання робіт згідно з якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
У зв’язку із чим, в системі Prozorro працює електронна тендерна документація (ЕТД). Даний функціонал дає можливість як Замовнику, так і Учаснику зазначити інформацію у відведених електронних полях та не потребує надання окремого документу чи дублювання інформації на паперових друкованих носіях. Електронна тендерна документація включає в себе усю інформацію, що зазначена Замовником в електронних полях та завантажених документах разом з оголошення про проведення закупівлі в системі Prozorro.
Згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки № 1082 від 11.06.2020, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-06-20-007479-a зазначена наступна інформація:
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Катерина Султанова, +380332249047, ketsultan@ukr.net
Ідентична інформація зазначена у верхньому правому куті головної сторінки закупівлі в системі Prozorro
Таким чином, Замовником виконано вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
3. Посилання на абз.14 пункту 47 Особливостей у Додатку 5 до Тендерної документації, що був виключений з п. 47 Особливостей, згідно з змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, було залишено Замовником помилково.
Помилкове залишення помітки про відповідність Учасником абзацу 14 пункту 47 Особливостей у п.2 Додатку 5 до Тендерної документації не призвело до погіршення якості предмета закупівлі та не вплинуло на подальше виконання робіт згідно з укладеним договором за результатами закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-08-20-000003 закупівлі «Капітальний ремонт бігових доріжок та спортивних майданчиків Волинського національного університету імені Лесі Українки по вул. Тимошенка, 30, місто Луцьк, Волинська область» Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, а саме замовником всі зауваження взяті до уваги та вжито заходів щодо недопущення у подальшому процесі порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проведення роз’яснювальної роботи і направлення на навчання уповноваженої особи.
2024-09-02 11:50:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" |
3 468 304,01
UAH з ПДВ
|
3 468 304,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПОРТЕЛІТБУД" #36834201 |
Переможець |
3 468 304,01
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:23
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 17:11
|
ДУ №1 від 30.10.2024р. до дог. №279-17В від 23.07.2024р..pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 11:33
|
279-17В.pdf | укладений |
23 липня 2024 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.2. розділу 5. Термін виконання робіт викласти в наступній редакції: «5.2. Завершення робіт: до 20 грудня 2024 р.». |
Номер договору про закупівлю: | 279-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно Договору 279-17В від «23» липня 2024 року Сторони погодили, що вартість фактично виконаних робіт - ціна Договору становить: 3 457 785,51 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень п’ятдесят одна копійка), в тому числі ПДВ 576 297,59 ГРН. 2. Відкоригувати Договірну ціну (Додаток №1 до Договору), виклавши її у новій редакції, що додається. 3. Відкоригувати Орієнтовний план фінансування (Додаток №2 до Договору), виклавши його у новій редакції, що додається. 4. Відкоригувати Зведений кошторисний розрахунок (Додаток №4 до Договору), виклавши його у новій редакції, що додається. 5. Відкоригувати Локальний кошторис (Додаток №5 до Договору), виклавши їх у новій редакції, що додається. 6. Відкоригувати Підсумкову відомість ресурсів (інформація про ціни на матеріальні ресурси) (Додаток №6 до Договору), виклавши її у новій редакції, що додається. 7. Відкоригувати Дефектний акт (Додаток №7 до Договору), виклавши його у новій редакції, що додається. 8. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 9. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 10. Дана Угода укладена в двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному примірнику для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 279-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |