Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2024-06-19-012425-a ● d083b7b2d7f64fb292c8fca476b5e0ee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 23:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 27 червня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 272 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул.Шевченка, будинок 67 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 23:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 23:31 |
ТД фарба 19.06.2024 року.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВИМОГА
Дата подання: 20 червня 2024 11:23
Дата відповіді: 23 червня 2024 23:50
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, було оголошено процедуру Відкритих торги з особливостями на закупівлю фарби (код ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби).
Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції наступних документів:
«1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".»
Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує принципи публічних закупівель, а саме пункт 3, Розділ «Загальні положення» Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: « Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». В даному випадку Замовник ставить не в рівні умови учасників, продукція яких виготовляється до та після 01.10.2023 року. Це обґрунтовується наступними фактами.
Наша компанія є виробником лакофарбової продукції, що введена в обіг після 01.10.2023 року та виготовляється відповідно до Технічних умов (ТУ). Тобто для того, що взяти участь в закупівлі нам необхідно виконати одну із вимог закупівлі, а саме надати протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий АКРЕДИТОВАНИМ органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції). Додатково інформуємо, що наша компанія приймала участь в аналогічній закупівлі (UA-2024-05-17-010388-a), з ідентичними технічними вимогами щодо надання протоколу випробувань. За результатами рішення АМКУ по такій закупівлі, учаснику необхідно надати в складі пропозиції протокол випробування або аналогічний документ, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ТУ (в повному обсязі) (Рішення АМКУ № 9969-р/пк-пз від 06.06.2024 року). Тобто в даному випадку учасник має надати протоколи випробувань або інший аналогічний документ, що повинен видаватися на всі технічні вимоги ТУ. В результаті учасник вимушений буде витрачати час та фінансові ресурси на отримання зайвого документу якості., що призводить до дорожчання вартості пропоновано товару. Водночас, без цього документи ми не маємо можливості реалізовувати свою продукцію по тендерній процедурі закупівлі.
Щоб відповідати вимогам закупівлі необхідно провести платні випробування/експертизу по наступних технічних вимогах ТУ
Вартість проведення лабораторних досліджень в акредитованій лабораторія вартує від 300 гривень без ПДВ за кожен окремий показник . Додатково повідомляємо, що в Україні відсутня акредитована лабораторія, що може проводити дослідження по показниках максимальне значення вмісту ЛОС, г/л та твердість плівки - за маятником Кенінга, с. Вказані технічні вимоги передбачені в технічних вимогах Замовника та ТУ Учасника. Дана ситуація призводить до того, що жодна лабораторія не може видати протокол випробувань який підтвердить відповідність пропонованого товару вимогам ТУ (в повному обсязі)! На підтвердження того, що в Україні відсутня акредитована лабораторія, що може проводити дослідження по показниках максимальне значення вмісту ЛОС, г/л та твердість плівки - за маятником Кенінга, с, надаємо в окремому файлі (дивитися файл: «Перелік лабораторій.xlsx»), що проводять дослідження по фарбі (будівельних матеріалах). Інформація про акредитовані лабораторії розміщена на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (інформаційний ресурс: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ).
ТОВ «МІРАЙГРУП» має всі необхідні документи якості, що підтверджують якість пропонованого товару, а саме сертифікати якості, паспорти безпеки, технічні умови, етикетки, а тому вважає, що має право не проводити випробовування продукції на відповідність вимогам ТУ, за результатами яких будуть видаватися протоколи випробування.
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умовам Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування та надавати протоколи випробувань які є не обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України! Просимо зобов’язати замовника виключити незаконну вимогу.
Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування в лабораторії, що є акредитованою. Просимо виключити незаконну вимогу.
Відповідно до технічного завдання Замовника, встановлену вимогу щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним. Просимо виключити незаконну вимогу.
На підставі вищевикладеної інформації, керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, пунктом 28 затверджено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» .
ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 4, стаття 22 передбачено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, частиною 3, розділ «Загальні положення» затверджено: «3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, ПРОВОДЯТЬ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.».
Частиною 1, статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавцем затверджено принципи публічних закупівель, які містять ІМПЕРАТИВНИЙ характер, тобто є обов’язковими для замовників під час проведення закупівель.
Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Тендерна документація Замовника, а саме технічна частина містить дискримінаційні вимоги, які обмежують учасників прийняти участь в тендерній процедурі закупівлі.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВ «МІРАЙГРУП»,
ПРОСИТЬ:
1. Внести зміни до технічної частини ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити наступний пункт:
«1.Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".».
УВАГА! У випадку незадоволення вимоги нами буде подано скаргу до АМКУ. На підтвердження надаємо посилання на закупівлю (UA-2024-06-07-003504-a, UA-2024-06-11-001325-a), де вже подано скаргу до АМКУ на аналогічні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником було оголошено процедуру Відкритих торги з особливостями на закупівлю фарби для дорожньої розмітки (код ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби).
На ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стаття 23 Закону передбачає, що:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
5. ….. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовником, у відповідності до вимог Закону та Особливостей самостійно сформовано технічну специфікацію, як перелік експлуатаційних або функціональних вимог до предмету закупівлі, спираючись на попередній власний досвід використання лакофарбових матеріалів та очікування високої якості продукції, яка поставлятиметься у Заовнику, Який є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі, таким чином, щоб вимоги були достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Окрім того, Замовник визначив які саме маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати мають підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так Замовник у додатку 3 до тендерної документації визначив наступний перелік документів, які має надати учасник, зокрема:
Перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
2. Паспорти безпеки видані виробником на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
У разі якщо Учасник пропонує один вид продукції різних ТМ/виробників необхідно надати паспорт безпеки на кожен такий вид продукту відповідної ТМ/виробника.
Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою.
3. Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
4. Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
5. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості.
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, необхідно надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності)) завірені виробником продукції з листом власника ТУ про правомірність використання ТУ особою, яка їх подає у складі пропозиції (лист не надається, якщо учасник є виробником та власником ТУ). Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
7. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
Надати етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту які містяться у цьому додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.
У випадку, якщо знак відповідності Технічному регламенту нанесено виробником на пакування поза межами етикетки, Учасник додатково надає фотографії кожного виду продукції, яка ним пропонується. Такі фотографії мають бути чіткими, належного виду зображення, такими, що однозначно дають змогу Замовнику визначити, що кожний вид продукції, запропонованої Учасником, відповідає вимогам Технічного регламенту та має знак відповідності згідно законодавства.
Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою.
8. Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати:
8.1 Лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспортів або сертифікатів якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспортів або сертифікатів якості, справжність яких підтверджується.
8.2 Документи, які підтверджують зв’язок Учасника з виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі закупівлі). Лист від виробника про представництво його інтересів Учасником, обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі, а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки.
Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.
Таким чином, Замовником передбачена альтернатива у документах, що мають подати учасники у разі пропозиції продукції, що введена в обіг до та після 01.10.2023 року, що виключає можливість трактування даних вимог як дискримінаційних.
Наголошуємо, що видані у минулих періодах висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не втрачають своєї чинності у зв’язку зі скасуванням необхідності отримувати нові з 01.10.2023, окрім випадків коли в них вказаний конкретний строк їх дії.
Стосовно необхідності вносити зміни у тендерну документацію задля забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі конкретного учасника. Повідомляємо, що тендерною документацією не передбачено, що у процедурі закупівлі можуть приймати участь виключно виробники з продукцією власного виробництва. Тому, у разі відсутності необхідного переліку документів на продукцію власного виробництва Учасник може прийняти участь з продукцією інших виробників, які такі документи мають. Отже встановлені Замовником вимоги ніяким чином не виключають можливість прийняти участь у закупівлі та не звужують потенційне коло учасників .
Враховуючи зазначене, Замовник вважає недоцільним виключати з переліку документів, які мають надати Учасники на підтвердження відповідності продукції вимогам тендерної документації саме документи видані сторонніми компетентними органами, як то акредитовані органи оцінки відповідності тощо, залишаючи в переліку виключно документи, видані виробником, адже Замовник не зможе за необхідності перевірити їх достовірності.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, що вказані Учасником узверненні.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником було оголошено процедуру Відкритих торги з особливостями на закупівлю фарби для дорожньої розмітки (код ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби).
На ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стаття 23 Закону передбачає, що:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
5. ….. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовником, у відповідності до вимог Закону та Особливостей самостійно сформовано технічну специфікацію, як перелік експлуатаційних або функціональних вимог до предмету закупівлі, спираючись на попередній власний досвід використання лакофарбових матеріалів та очікування високої якості продукції, яка поставлятиметься у Заовнику, Який є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі, таким чином, щоб вимоги були достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Окрім того, Замовник визначив які саме маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати мають підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так Замовник у додатку 3 до тендерної документації визначив наступний перелік документів, які має надати учасник, зокрема:
Перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
2. Паспорти безпеки видані виробником на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
У разі якщо Учасник пропонує один вид продукції різних ТМ/виробників необхідно надати паспорт безпеки на кожен такий вид продукту відповідної ТМ/виробника.
Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою.
3. Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
4. Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
5. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості.
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, необхідно надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності)) завірені виробником продукції з листом власника ТУ про правомірність використання ТУ особою, яка їх подає у складі пропозиції (лист не надається, якщо учасник є виробником та власником ТУ). Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
7. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
Надати етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту які містяться у цьому додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.
У випадку, якщо знак відповідності Технічному регламенту нанесено виробником на пакування поза межами етикетки, Учасник додатково надає фотографії кожного виду продукції, яка ним пропонується. Такі фотографії мають бути чіткими, належного виду зображення, такими, що однозначно дають змогу Замовнику визначити, що кожний вид продукції, запропонованої Учасником, відповідає вимогам Технічного регламенту та має знак відповідності згідно законодавства.
Під видом продукції розуміється конкретний продукт з вказівкою його найменування, торгової марки тощо, що пропонується учасником. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою.
8. Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати:
8.1 Лист від виробника про справжність наданих у складі пропозиції учасника паспортів або сертифікатів якості. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування учасника, реквізити паспортів або сертифікатів якості, справжність яких підтверджується.
8.2 Документи, які підтверджують зв’язок Учасника з виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі закупівлі). Лист від виробника про представництво його інтересів Учасником, обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі, а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального обсягу предмету закупівлі у встановлені документацією до закупівлі строки.
Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.
Таким чином, Замовником передбачена альтернатива у документах, що мають подати учасники у разі пропозиції продукції, що введена в обіг до та після 01.10.2023 року, що виключає можливість трактування даних вимог як дискримінаційних.
Наголошуємо, що видані у минулих періодах висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не втрачають своєї чинності у зв’язку зі скасуванням необхідності отримувати нові з 01.10.2023, окрім випадків коли в них вказаний конкретний строк їх дії.
Стосовно необхідності вносити зміни у тендерну документацію задля забезпечення можливості участі у процедурі закупівлі конкретного учасника. Повідомляємо, що тендерною документацією не передбачено, що у процедурі закупівлі можуть приймати участь виключно виробники з продукцією власного виробництва. Тому, у разі відсутності необхідного переліку документів на продукцію власного виробництва Учасник може прийняти участь з продукцією інших виробників, які такі документи мають. Отже встановлені Замовником вимоги ніяким чином не виключають можливість прийняти участь у закупівлі та не звужують потенційне коло учасників .
Враховуючи зазначене, Замовник вважає недоцільним виключати з переліку документів, які мають надати Учасники на підтвердження відповідності продукції вимогам тендерної документації саме документи видані сторонніми компетентними органами, як то акредитовані органи оцінки відповідності тощо, залишаючи в переліку виключно документи, видані виробником, адже Замовник не зможе за необхідності перевірити їх достовірності.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, що вказані Учасником узверненні.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
170 040,00
UAH з ПДВ
|
168 678,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТ-С" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
169 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
247 200,00
UAH з ПДВ
|
233 642,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Переможець |
168 678,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 00:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 17:00
|
-Договір фарба 07.2024.pdf | укладений |
08 липня 2024 16:58
|