Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24179564 |
Місцезнаходження: | 93416, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул.Новікова, будинок 15-Б |
Контактна особа: |
Терещенко Марина Володимирівна +380993004097 upszn0919@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області - 45 путівок | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 17:27 |
Тендерна документація.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
19 червня 2024 17:27 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000012 ● a58c6af2d79a4319aeb76eae4d041e13
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 17-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.07.2024 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-06-19-011523-a 19.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-19 12:51:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-011523-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?
2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 12:54:40
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на питання «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»: З метою поліпшення соціального захисту дітей Сєвєродонецької міської територіальної громади, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 14.06.2024 № 463ВА (додається окремим файлом) внесено зміни до Комплексної програми Сєвєродонецької міської територіальної громади «Літнє оздоровлення та відпочинок дітей» на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 22.04.2024 № 338ВА, якими передбачено додаткові кошти для оздоровлення та відпочинку 45 дітей у закладах, які розташовані в Закарпатській області, в розмірі 900 000 грн. Для обґрунтування очікуваної вартості Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння аналізу ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також відповідно до листа Національної соціальної сервісної служби України від 11.03.2024 № 3049/0/535-24 з інформацією щодо закладів, які будуть надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у 2024 році із вартістю ліжко-дня (лист з додатком окремим файлом додається). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”,
- Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870);
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403);
- Державні санітарні правила і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23;
- Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697);
- Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”.
Відповідь на питання «2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду»:
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується закупівель, які здійснюються за кошти державного бюджету:
«З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком».
В свою чергу, джерелом фінансування закупівлі Замовника (UA-2024-06-19-011523-a, код ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), є місцевий бюджет, про що, зокрема зазначено у річному плані закупівель (UA-P-2024-06-19-003380-а), який оприлюднено на авторизованому електронному майданчику Замовника за посиланням: https:// https://public-bid.com.ua/plan/28806949
До того ж п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) разом зі всіма підпунктами носить рекомендаційний характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Відповідь на запитання «3. Чому у тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 11) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?»:
У тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема у підпункті 11 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.
Відповідь на запитання «2. Чому тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в той час як Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Вами закупівлі (19.06.2024) було внесено зміни до пункту 47 Особливостей № 1178?»:
Тендерна документація, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2024 року № 14, зокрема Додаток 2 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, в зв’язку із допущенням технічної помилки, яка виникла під час копіювання тексту положень Особливостей в електронному вигляді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління соціального захисту населення Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області на виконання пункту 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а повідомляє, що у відношенні Уповноваженої особи здійснено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь-яких інших порушень. Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-011523-а, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, з метою удосконалення знань, Уповноважена особа планує найближчим часом пройти навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважену особу попереджено про недопустимість встановленого порушення в подальшому.
2024-08-02 09:00:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.) • відсутній механізм
відсутній механізм
2024-08-07 08:59:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА |
867 750,00
UAH з ПДВ
|
867 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОСТЮК ЛАРИСА ЗІНОВІЇВНА #1936516381 |
Переможець |
867 750,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:26
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 16:03
|
Додаткова угодаpdf.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 15:42
|
Договір.pdf | укладений |
15 липня 2024 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на 3,75 грн (Три гривня 75 копійок) без ПДВ за взаємною згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі взаємної згоди Сторони домовились: 1. Зменшити ціну договору на 60604,50 грн (Шістдесят тисяч шістсот чотири гривні 50 копійок) без ПДВ. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 807141,75 грн. (Вісімсот сім тисяч сто сорок одна гривня 75 копійок) без ПДВ, що еквівалентно 44 путівкам». |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 - 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих на території Закарпатської області ) | 44 | послуга |
18 344,13
UAH
|