Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4
Очікувана вартість
1 594 320,00 UAH
UA-2024-06-19-010287-a ● 97e476c88f7048149099217eca6380af
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Леся Колесан +380442540108, +380952813837 lesia.kolesan@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 594 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 31800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Обсяг надання послуг: Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 – 1 послуга. Перелік та обсяги надання послуг відображені в Додатку 2 “Специфікація послуг” до тендерної документації. Місце надання послуг: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34. Строк надання послуг: протягом 365 днів з дати підписання Сторонами Акта про приймання під охорону Об’єкта Національного банку України; орієнтовна кінцева дата: 30.06.2026.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
З технічних питань:
м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 :
- Бусарєв Віталій Сергійович, старший фахівець відділу організації охоронної діяльності управління управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 65026, м. Одеса, вул. Рішельєвська, буд. 8, телефон: (050) 392-64-54, електронна адреса: vitalii.busariev@bank.gov.ua;
- Індік Віталій Анатолійович, головний фахівець відділу організації охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 11-б, телефон: (067) 588-23-30, електронна адреса: Vitalii.Indik@bank.gov.ua;
З організаційних питань:
Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, 01601; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника та перекладача.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
З технічних питань:
м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 :
- Бусарєв Віталій Сергійович, старший фахівець відділу організації охоронної діяльності управління управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 65026, м. Одеса, вул. Рішельєвська, буд. 8, телефон: (050) 392-64-54, електронна адреса: vitalii.busariev@bank.gov.ua;
- Індік Віталій Анатолійович, головний фахівець відділу організації охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки Національного банка України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 11-б, телефон: (067) 588-23-30, електронна адреса: Vitalii.Indik@bank.gov.ua;
З організаційних питань:
Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, 01601; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника та перекладача.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.1. Оплата здійснюється Замовником за фактично надані Виконавцем Послуги відповідно до вимог, встановлених Договором, щомісячно до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за місяцем надання Послуг, за умови підписання Сторонами Акта про приймання- передавання наданих послуг (далі – Акт), за формою, наведеною в Додатку 4 до Договору. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 16:09 |
Тендерна документація.docx | |
19 червня 2024 16:09 |
Додаток 6_Проект_договору_Послуги_фізичної_охорони_м._Одеса.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо строків виконання
Дата подання: 20 червня 2024 12:42
Дата відповіді: 20 червня 2024 14:11
У тендерній документаціі п.4.4. вказано "Строк надання послуг: протягом 365 днів з дати підписання Сторонами Акта про приймання під охорону Об’єкта Національного банку України; орієнтовна кінцева дата: 30.06.2026.". Так кінцева дата 2025 рік чи 2026 рік?
Відповідь: Добрий день!
Кінцева дата дії договору: 30.06.2026.
Договір на 365 днів з дати підписання Акта, а дата виставлення постів конкретно не визначена.
Кінцева дата дії договору: 30.06.2026.
Договір на 365 днів з дати підписання Акта, а дата виставлення постів конкретно не визначена.
Оператори ПЦС
Дата подання: 21 червня 2024 09:28
Дата відповіді: 21 червня 2024 10:22
Доброго ранку!
Вами передбачена вимога (п. 2.9 та 2.10 ТЗ, с. 27) про наявність в штаті операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х) з наданням свідоцтва. Якщо у учасника відсутній ПЦС і він може залучити субпідрядника у якого є оператори, то чи не буде це підтсавою для відхилення, якщо учасник залучить субпідрядника із надання всіх підтверджуючих документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”), це є вимога кваліфікаційного критерію 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Так, учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі такого залучення учасник повинен надати на субпідрядників/співвиконавців для вищезазначених критеріїв документи (інформацію) як і для учасника по тих позиціях, по яких учасник буде залучати субпідрядників/співвиконавців.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Також обов’язково необхідно врахувати вимоги пункту 7 цього ж додатку, відповідно до якого учасник надає Інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за встановленою формою.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, учасник повинен надати на кожного субпідрядника/співвиконавця інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, яка надається у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”), це є вимога кваліфікаційного критерію 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Так, учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі такого залучення учасник повинен надати на субпідрядників/співвиконавців для вищезазначених критеріїв документи (інформацію) як і для учасника по тих позиціях, по яких учасник буде залучати субпідрядників/співвиконавців.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Також обов’язково необхідно врахувати вимоги пункту 7 цього ж додатку, відповідно до якого учасник надає Інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за встановленою формою.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, учасник повинен надати на кожного субпідрядника/співвиконавця інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, яка надається у довільній формі або за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-06-19-010287-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ", Код ЄДРПОУ:43198554
Дата подання: 05 серпня 2024 10:22
Невідповідність документів визначеного переможця вимогам тендерної документації
Доброго ранку!
Тендерною документацією передбачені вимоги для переможця закупівлі:
"Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
1. .............
2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме надає на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі/керівника учасника процедури закупівлі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Дата документа повинна бути не більше місячної давнини від дати подання документа".
Відповідно до перевірки витягу про наявність судимості за номером було встановлено, що дата видачі у довідці та у самій системі не співпадають.
Так, довідка, що сформована електронною системою містить дату видачі 31.07.2024 р. (файл Витяг-4566420-ЖУРАВЕЛЬ-2024-07-31.pdf), а при перевірці за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing, дата видачі зазначена 07.07.2026 р. (додається скриншот перевірки).
Відповідно до п. 42 Постанови про особливості Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи факт розбіжності у частині дати видачі документа (суттєва інформація), просимо Замовника здійснити перевірку шляхом звернення до Міністерства внутрішніх справ України з метою перевірки достовірності видачі витягу про несудимість.
Зі щирою повагою!
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією передбачені вимоги для переможця закупівлі:
"Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
1. .............
2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме надає на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі/керівника учасника процедури закупівлі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
Дата документа повинна бути не більше місячної давнини від дати подання документа".
Відповідно до перевірки витягу про наявність судимості за номером було встановлено, що дата видачі у довідці та у самій системі не співпадають.
Так, довідка, що сформована електронною системою містить дату видачі 31.07.2024 р. (файл Витяг-4566420-ЖУРАВЕЛЬ-2024-07-31.pdf), а при перевірці за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing, дата видачі зазначена 07.07.2026 р. (додається скриншот перевірки).
Відповідно до п. 42 Постанови про особливості Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи факт розбіжності у частині дати видачі документа (суттєва інформація), просимо Замовника здійснити перевірку шляхом звернення до Міністерства внутрішніх справ України з метою перевірки достовірності видачі витягу про несудимість.
Зі щирою повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2024 14:13
Добрий день! Національний банк України звернувся на технічну підтримку сайту https://services.mvs.gov.ua/criminal-record-search з проханням перевірити правильність відображення дати видачі Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" № ВР-004566420 на сайті, наразі дата видачі відображена коректно.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-19-010287-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91", Код ЄДРПОУ:13898103
Дата подання: 12 липня 2024 16:21
Дата подання: 12 липня 2024 16:21
Безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "АБ "ЦЕНТР-91"
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 2.10. Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиуії повинні бути надані свідоцтва операторів централізованого пункту спостереження (не менш 3-х).
На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надані Свідоцтва про здобуття кваліфікації «Охоронник 3-го розряду» операторами пункту централізованого спостереження Соколом Д.Р, Стефанюком А.М., Шаповалом М.О.
Оскільки вимога, встановлена в тендерній документації не зобов’язувала Учасників надати саме свідоцтво про здобуття кваліфікації «оператор централізованого пункту спостереження» нами надані свідоцтва, що підтверджують кваліфікацію персоналу охорони і відповідають Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 липня 2024 17:46
Рішення від 16.07.2024 № 12211.pdf
Дата публікації: 16 липня 2024 17:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12524.pdf
Дата публікації: 23 липня 2024 13:56
рішення від 22.07.2024 № 12524.pdf
Дата публікації: 25 липня 2024 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Національний банк України, керуючись частиною 17 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2024 № 12524-р/пк-пз (скарга від 12 липня 2024 року № UA-2024-06-19-010287-a.c1 учасника ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91”, код за ЄДРПОУ 13898103) щодо закупівлі “Послуги суб'єкта охоронної діяльності з фізичної охорони об'єкта Національного банку України, розташованого за адресою: м. Одеса, 19-й км Старокиївської дороги, 34 - 79710000-4”, код ДК 021:2015: 79710000-4 “Охоронні послуги”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-06-19-010287-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 19.06.2024 року (далі – Закупівля), Уповноважена особа Національного банку України 30.07.2024 прийняла рішення скасувати рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 08.07.2024 (протокол № В/65-0001/84490) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “ЦЕНТР-91”, код за ЄДРПОУ 13898103, та рішення Уповноваженої особи Національного банку України від 12.07.2024 (протокол № В/65-0001/86796) щодо визначення ТОВ “ПРОТЕКТ ФІРМ”, код за ЄДРПОУ 43198554, переможцем на Закупівлю.
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2024 14:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" |
1 069 245,60
UAH з ПДВ
|
875 824,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» |
1 207 128,00
UAH з ПДВ
|
876 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» #44249269 |
Відхилено |
876 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 15:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2024 00:00
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Рішення скасоване |
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 18:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" #13898103 |
Рішення скасоване |
875 824,80
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2024 18:17
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Рішення скасоване |
1 314 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 14:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" #13898103 |
Переможець |
875 824,80
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 17:06
|
Договір №107887 від 09.08.2024.pdf | укладений |
09 серпня 2024 16:59
|