Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва»
Очікувана вартість
6 504 910,00 UAH
UA-2024-06-19-009010-a ● c5e7b969f7db4bc6b2d1825296de421d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2024 13:04 |
Початок аукціону: | 05 липня 2024 13:04 |
Очікувана вартість: | 6 504 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 524,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 32 000,00 грн (тридцять дві тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 11:41 |
Зміни № 1 ТД - ПР вул. Зрошувальна Дарн. р-н.doc | |
26 червня 2024 11:41 |
ТД - ПР вул. Зрошувальна Дарн. р-н (нова редакція).doc | |
19 червня 2024 15:18 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
26 червня 2024 11:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2024 11:41 |
Зміни № 1 ТД - ПР вул. Зрошувальна Дарн. р-н.doc
|
|||
26 червня 2024 11:41 |
ТД - ПР вул. Зрошувальна Дарн. р-н (нова редакція).doc
|
|||
19 червня 2024 15:18 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:50
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:36
Шановний замовник!
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі
Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на вулицю і на дорогу одночасно в складі одного договору? просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:51
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:36
Шановний замовник, однією з умов тендерної документації щодо наявності досвіду є розташування об’єкту за яким виконано роботи з розробки проектної документації саме «в межах міської забудови». Просимо пояснити що саме мається на увазі а також навести нормативно-правовий акт в якому наведене поняття «міська забудова».
Відповідь: Шановний учасник, в розумінні даної закупівлі міська забудова - територія в межах міста, забудована багатоквартирною житловою та/або громадською забудовою.
працівники
Дата подання: 26 червня 2024 12:04
Дата відповіді: 27 червня 2024 13:04
Відповідно до умов ТД * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не у всіх підприємств наявна окрема "особа з ведення кадрової роботи". Зазвичай, такі обов'язки виконує керівник підприємства. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що у разі якщо учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Підтвердження програмного забезпечення
Дата подання: 28 червня 2024 12:46
Дата відповіді: 28 червня 2024 14:45
Просимо виключити дану вимогу щодо надання підтвердження користування програмним забезпеченням:
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення Замовником інформації про надання Учасником листа-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, а також щодо дискримінаційного характеру таких вимог.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Кваліфікаційні умови
Дата подання: 30 червня 2024 16:28
Дата відповіді: 01 липня 2024 15:30
Шановний Замовнику!
Уважно проаналізувавши Ваші відповіді на запити потенційних учасників торгів, напрошується невтішний висновок про зацікавленість Замовника в штучному обмеженні конкуренції, а саме:
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт 3 (трьома) роками, з яких 2,5 роки на даний момент в умовах військового стану, а відповідно, в умовах дуже обмеженого фінансування Замовників, а частіше взагалі його відсутності, і, відповідно, неможливості прийняття, підписання актів та оплати виконаних робіт, навіть при їх фактичному 100 відсотковому виконанні;
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови, хоча проектні роботи по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах міської забудови нічим не відрізняються від проектних робіт по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах інших видів забудов.
Також, просимо повідомити, скільки і які саме виконавці проектних робіт можуть підтвердити такий досвід в рамках робіт, виконаних на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3 (три) роки.
Враховуючи все вищевикладене та численні звернення потенційних учасників торгів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а також з метою впровадження недискримінаційних кваліфікаційних умов, пропонується розширити досвід виконання проектних робіт на більший термін і прибрати вимогу щодо саме міської забудови, як такої, яка не підтверджується українською нормативною базою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Комунальною корпорацією "Київавтодор" (далі - КК "Київавтодор", Корпорація) розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-06-19-009010-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”, Код ЄДРПОУ:39157868
Дата подання: 16 липня 2024 13:58
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Шановний Замовнику!
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Детально розглянувши опублікований ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Розгляду тендерних пропозицiй за No 21/639-2 вiд 15.07.2024 вважаємо недостатньою та не зрозумілою аргументацію відхилення пропозиції, зазначену в повідомленні та
Вимагаємо:
- надати додаткову інформацію з деталізацією загальних формулювань по всіх 3-х пунктах відхилення нашої тендерної пропозиції даного протоколу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Детально розглянувши опублікований ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Розгляду тендерних пропозицiй за No 21/639-2 вiд 15.07.2024 вважаємо недостатньою та не зрозумілою аргументацію відхилення пропозиції, зазначену в повідомленні та
Вимагаємо:
- надати додаткову інформацію з деталізацією загальних формулювань по всіх 3-х пунктах відхилення нашої тендерної пропозиції даного протоколу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2024 15:15
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 1 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 12.07.2024 Вих. № 257-07, з зазначенням інформації щодо програмного забезпечення з правом користування. Проте Завантажений Учасником раніше лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) від 24.06.2024 Вих.№1-24/06 не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro. Також в даному листі-підтверджені зазначені дати дії договору, що суперечать датам Договору №01/45438 від 02.10.2023. З огляду на зазначене, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.2 ч. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації і не усунуто невідповідність в цій частині.
2. Відповідно до п. 2 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 12.07.2024 Вих. № 258-07 з зазначенням інформації щодо Договору № 7461-19 від 14.12.2023р. на реконструкцію ділянки дороги проспекту Миру (від ПК 04+71 до ПК 15+14) в м. Чернігів» (друга стадія проектування - робочий проект) (СРV за ДК 021:2015 код 45454000-4: Реконструкція). Завантажений Учасником раніше експертний звіт від 25.12.2023 № 02/330/23, та аналогічний договір № 7461-19 від 14.12.2023р., не містять всіх зазначених Учасником у відкоригованій Довідці видів робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, що документально не підтверджує інформацію у вище зазначеній довідці. З огляду на зазначене, Учасником не дотримано ч. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено Гарантію №G0724/6156, інформація в якій не відповідає вимогам абз. 12 п. 3 Додатку 7 тендерної документації, а саме «Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих або банківських днів з моменту отримання письмової вимоги».
1. Відповідно до п. 1 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 12.07.2024 Вих. № 257-07, з зазначенням інформації щодо програмного забезпечення з правом користування. Проте Завантажений Учасником раніше лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) від 24.06.2024 Вих.№1-24/06 не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro. Також в даному листі-підтверджені зазначені дати дії договору, що суперечать датам Договору №01/45438 від 02.10.2023. З огляду на зазначене, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.2 ч. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації і не усунуто невідповідність в цій частині.
2. Відповідно до п. 2 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 12.07.2024 Вих. № 258-07 з зазначенням інформації щодо Договору № 7461-19 від 14.12.2023р. на реконструкцію ділянки дороги проспекту Миру (від ПК 04+71 до ПК 15+14) в м. Чернігів» (друга стадія проектування - робочий проект) (СРV за ДК 021:2015 код 45454000-4: Реконструкція). Завантажений Учасником раніше експертний звіт від 25.12.2023 № 02/330/23, та аналогічний договір № 7461-19 від 14.12.2023р., не містять всіх зазначених Учасником у відкоригованій Довідці видів робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, що документально не підтверджує інформацію у вище зазначеній довідці. З огляду на зазначене, Учасником не дотримано ч. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
3. Відповідно до п. 3 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено Гарантію №G0724/6156, інформація в якій не відповідає вимогам абз. 12 п. 3 Додатку 7 тендерної документації, а саме «Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих або банківських днів з моменту отримання письмової вимоги».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ІНЖГРУП |
4 969 000,00
UAH з ПДВ
|
4 969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” |
5 319 519,00
UAH з ПДВ
|
5 286 993,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
5 340 000,00
UAH з ПДВ
|
5 307 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
5 821 894,45
UAH з ПДВ
|
5 821 894,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ІНЖГРУП #40633210 |
Відхилено |
4 969 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 11:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” #39157868 |
Відхилено |
5 286 993,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2024 15:32
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Переможець |
5 307 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 09:20
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 16:45
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 16:41
|
66-10 від 24.07.2024.pdf | укладений |
24 липня 2024 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п. 11.2, 11.3 та 11.5 Розділу 11 «Здача і приймання виконаних робіт» Договору та викласти їх у наступній редакції: «11.2. З метою контролю за вартістю виконаних проектних робіт, які передаються Замовнику згідно Акту та накладної до нього, Виконавець зобов’язується замовити перевірку вартості даних робіт у спеціалізованій експертній організації, яка відповідає критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 на право проведення експертизи проектів (далі - Експертна організація). У разі вимоги Замовника щодо необхідності перевірки вартості виконаних робіт, Акт приймається Замовником лише з відповідною відміткою Експертної організації на ньому. Акт, на якому відсутня відмітка Експертної організації про його перевірку (у разі такої вимоги), Замовником не приймається та підлягає поверненню Виконавцю без підпису. 11.3. У разі наявності на Акті відмітки Експертної організації про його перевірку (у разі такої вимоги), Замовник підписує акт приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) робочих днів або направляє Виконавцю письмову мотивовану відмову від підписання цього акту. 11.5. Якщо під час приймання-передачі виконаних робіт виявляються відступи від умов цього Договору, недоліки якості виконаних робіт, які виникли з вини Виконавця, Замовник має право не приймати виконані роботи, а також затримати оплату неякісно виконаних робіт до усунення Виконавцем за свій рахунок зазначених недоліків. Перелік недоліків, що підлягають усуненню, і строки їх усунення встановлюються двостороннім актом, що підписується обома Сторонами (у разі, якщо Виконавець відмовився від підпису, про це зазначається в акті).» |
Номер договору про закупівлю: | 66-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 5 307 000,00 грн (П'ять мільйонів триста сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 884 500,00 грн, та включає всі витрати Виконавця, необхідні для якісного виконання робіт. 2. Внести зміни до п. 3.1. Розділу 3 «Строк виконання робіт» Договору у новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт: протягом 5 місяців (з урахуванням виконання експертизи), відповідно до календарного плану виконання робіт». 3. Внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.02.2024 № Н-39 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2024 році» (зі змінами), складають 5 307 000,00 грн (П'ять мільйонів триста сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 884 500,00 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.» 4. Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до Додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 66-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |