Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва»
Очікувана вартість
14 748 220,00 UAH
UA-2024-06-19-008718-a ● 21e2fa99b735470da1a738400b64c7e8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2024 21:00 |
Очікувана вартість: | 14 748 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 741,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 73 000,00 грн (сімдесят три тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 73000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2024 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2024 11:40 |
Зміни № 1 ТД - ПР просп. Лобановського.doc | |
26 червня 2024 11:40 |
ТД - ПР просп. Лобановського (нова редакція).doc | |
19 червня 2024 15:07 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
26 червня 2024 11:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2024 11:40 |
Зміни № 1 ТД - ПР просп. Лобановського.doc
|
|||
26 червня 2024 11:40 |
ТД - ПР просп. Лобановського (нова редакція).doc
|
|||
19 червня 2024 15:07 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:44
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:37
Шановний замовник!
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг та/або шляхопроводу за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі.
Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на вулицю і на дорогу одночасно в складі одного договору? просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
досвід
Дата подання: 24 червня 2024 17:44
Дата відповіді: 26 червня 2024 10:37
Шановний замовник, однією з умов тендерної документації щодо наявності досвіду є розташування об’єкту за яким виконано роботи з розробки проектної документації саме «в межах міської забудови». Просимо пояснити що саме мається на увазі а також навести нормативно-правовий акт в якому наведене поняття «міська забудова».
Відповідь: Шановний учасник, в розумінні даної закупівлі міська забудова - територія в межах міста, забудована багатоквартирною житловою та/або громадською забудовою.
працівники
Дата подання: 26 червня 2024 12:03
Дата відповіді: 27 червня 2024 13:04
Відповідно до умов ТД * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не у всіх підприємств наявна окрема "особа з ведення кадрової роботи". Зазвичай, такі обов'язки виконує керівник підприємства. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що у разі якщо учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
підтверження програмне забезпечення
Дата подання: 28 червня 2024 12:50
Дата відповіді: 28 червня 2024 14:45
Просимо виключити дану вимогу щодо надання підтвердження користування програмним забезпеченням:
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення Замовником інформації про надання Учасником листа-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, а також щодо дискримінаційного характеру таких вимог.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
підтверження програмне забезпечення
Дата подання: 28 червня 2024 15:26
Дата відповіді: 01 липня 2024 15:36
Шановинй Замовнику. Ви так і не дали жодної відповіді на попереднє питання. Просимо надати відповідь, якими документами підтвердити наявність програмного забезпечення якщо ліцензія на користування ним куплена по видатковій накладній?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: тендерною документацією передбачено, що для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі та у разі необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Цими вимогами ми, як Замовник, хочемо переконатись, що виконавець робіт буде використовувати ліцензійне програмне забезпечення.
Ліцензія на програмне забезпечення, також Ліцензія на використання програмного забезпечення — угода, яка надає право використовувати програмне забезпечення. Ліцензія на програмне забезпечення є юридичним документом, укладеним у рамках цивільного договірного права, як у друкованому, так і у електронному вигляді, що регулює використання або поширення програмного забезпечення. Відповідно до законодавства про авторське право, все розроблене програмне забезпечення є захищеним авторським правом, стосовно як вихідного коду, так і об'єктного коду.
У зв’язку з вище зазначеним ми, як Замовник, маємо на меті переконатись, що у виконавця робіт не буде обмежень у використанні ліцензійного програмного забезпечення.
Цими вимогами ми, як Замовник, хочемо переконатись, що виконавець робіт буде використовувати ліцензійне програмне забезпечення.
Ліцензія на програмне забезпечення, також Ліцензія на використання програмного забезпечення — угода, яка надає право використовувати програмне забезпечення. Ліцензія на програмне забезпечення є юридичним документом, укладеним у рамках цивільного договірного права, як у друкованому, так і у електронному вигляді, що регулює використання або поширення програмного забезпечення. Відповідно до законодавства про авторське право, все розроблене програмне забезпечення є захищеним авторським правом, стосовно як вихідного коду, так і об'єктного коду.
У зв’язку з вище зазначеним ми, як Замовник, маємо на меті переконатись, що у виконавця робіт не буде обмежень у використанні ліцензійного програмного забезпечення.
Кваліфікаційні умови
Дата подання: 30 червня 2024 16:26
Дата відповіді: 01 липня 2024 15:30
Шановний Замовнику!
Уважно проаналізувавши Ваші відповіді на запити потенційних учасників торгів, напрошується невтішний висновок про зацікавленість Замовника в штучному обмеженні конкуренції, а саме:
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт 3 (трьома) роками, з яких 2,5 роки на даний момент в умовах військового стану, а відповідно, в умовах дуже обмеженого фінансування Замовників, а частіше взагалі його відсутності, і, відповідно, неможливості прийняття, підписання актів та оплати виконаних робіт, навіть при їх фактичному 100 відсотковому виконанні;
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови, хоча проектні роботи по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах міської забудови нічим не відрізняються від проектних робіт по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах інших видів забудов.
Також, просимо повідомити, скільки і які саме виконавці проектних робіт можуть підтвердити такий досвід в рамках робіт, виконаних на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3 (три) роки.
Враховуючи все вищевикладене та численні звернення потенційних учасників торгів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а також з метою впровадження недискримінаційних кваліфікаційних умов, пропонується розширити досвід виконання проектних робіт на більший термін і прибрати вимогу щодо саме міської забудови, як такої, яка не підтверджується українською нормативною базою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Комунальною корпорацією "Київавтодор" (далі - КК "Київавтодор", Корпорація) розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2024 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ" |
13 997 000,00
UAH з ПДВ
|
13 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ" #40471341 |
Переможець |
13 997 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2024 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2025 08:54
|
ДУ 3 до Договору №62-10 від 22.07.2024.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2025 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:37
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2024 14:05
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2024 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2024 13:53
|
62-10.pdf | укладений |
22 липня 2024 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 13 997 000,00 грн (Тринадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 2 332 833,33 грн, та включає всі витрати Виконавця, необхідні для якісного виконання робіт. 2. Внести зміни до п. 11.2, 11.3 та 11.5 Розділу 11 «Здача і приймання виконаних робіт» Договору та викласти їх у наступній редакції: «11.2. З метою контролю за вартістю виконаних проектних робіт, які передаються Замовнику згідно Акту та накладної до нього, Виконавець зобов’язується замовити перевірку вартості даних робіт у спеціалізованій експертній організації, яка відповідає критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 на право проведення експертизи проектів (далі - Експертна організація). У разі вимоги Замовника щодо необхідності перевірки вартості виконаних робіт, Акт приймається Замовником лише з відповідною відміткою Експертної організації на ньому. Акт, на якому відсутня відмітка Експертної організації про його перевірку (у разі такої вимоги), Замовником не приймається та підлягає поверненню Виконавцю без підпису. 11.3. У разі наявності на Акті відмітки Експертної організації про його перевірку (у разі такої вимоги), Замовник підписує акт приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) робочих днів або направляє Виконавцю письмову мотивовану відмову від підписання цього акту. 11.5. Якщо під час приймання-передачі виконаних робіт виявляються відступи від умов цього Договору, недоліки якості виконаних робіт, які виникли з вини Виконавця, Замовник має право не приймати виконані роботи, а також затримати оплату неякісно виконаних робіт до усунення Виконавцем за свій рахунок зазначених недоліків. Перелік недоліків, що підлягають усуненню, і строки їх усунення встановлюються двостороннім актом, що підписується обома Сторонами (у разі, якщо Виконавець відмовився від підпису, про це зазначається в акті).» |
Номер договору про закупівлю: | 62-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 13 997 000,00 грн (Тринадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 2 332 833,33 грн, та включає всі витрати Виконавця, необхідні для якісного виконання робіт. 2. Додаток 1 «Розрахунок договірної ціни» викласти у новій редакції, що додається до Додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору. 3. Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до Додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 62-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 13 997 000,00 грн (Тринадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 2 332 833,33 грн, та включає всі витрати Виконавця, необхідні для якісного виконання робіт. 2. Внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги виконаних та оплачених робіт у 2024 році, станом на 01.01.2025 становлять: 10 000 000,00 (десять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 1 666 666,67 грн. Обсяги фінансування робіт в межах бюджетних призначень на 2025 рік, відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 № Н-15, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», складають 3 997 000,00 грн (три мільйони дев’ятсот дев’яносто сім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 666 166,67 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.» 3. Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до Додаткової угоди та є невід'ємною частиною Договору. 4. Доповнити Розділ 20 Договору «Додатки до договору» Додатком 3: «20.3. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації – Додаток 3» |
Номер договору про закупівлю: | 62-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |