Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
1 710 099,00 UAH
UA-2024-06-18-011835-a ● 1a387528ce674a5db4f1b3dfe704969c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 11:50 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 11:50 |
Очікувана вартість: | 1 710 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 100,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Вироби домашнього текстилю (Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вироби домашнього текстилю (Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1
м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
Кількість: 11 (найменувань), у тому числі:
1. Простирадло шт. 2050
2. Наволочка шт. 1650
3. Рушник вафельний шт. 2450
4. Наматрацник стьобаний шт. 500
5. Подушка шт. 700
6. Ковдра напіввовняна шт. 500
7. Ковдра силіконова шт. 150
8. Покривало шт. 300
9. Підковдра шт. 450
10. Рушник банний махровий шт. 450
11. Рушник махровий шт. 450
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 710 099,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 10 календарних днів з моменту заключення (підписання) Договору але не пізніше ніж 29.07.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.06.2024 року до 00:00год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Вироби домашнього текстилю (Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1
м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
Кількість: 11 (найменувань), у тому числі:
1. Простирадло шт. 2050
2. Наволочка шт. 1650
3. Рушник вафельний шт. 2450
4. Наматрацник стьобаний шт. 500
5. Подушка шт. 700
6. Ковдра напіввовняна шт. 500
7. Ковдра силіконова шт. 150
8. Покривало шт. 300
9. Підковдра шт. 450
10. Рушник банний махровий шт. 450
11. Рушник махровий шт. 450
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 710 099,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 10 календарних днів з моменту заключення (підписання) Договору але не пізніше ніж 29.07.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.06.2024 року до 00:00год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2050 штука
Простирадло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
1650 штука
Наволочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
2450 штука
Рушник вафельний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
500 штука
Наматрацник стьобаний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39512300-7 — Наматрацники
700 штука
Подушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
500 штука
Ковдра напіввовняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
150 штука
Ковдра силіконова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
300 штука
Покривало
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
450 штука
Підковдра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
450 штука
Рушник банний махровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
450 штука
Рушник махровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2024
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 16:54 |
ВТ_з особливостями_Постіль_2024 (2).doc | |
18 червня 2024 16:54 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями постільна.doc | |
18 червня 2024 16:54 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
18 червня 2024 16:54 |
Проект_договору.doc | |
18 червня 2024 16:54 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
просимо надати уточнення з приводу якості
Дата подання: 19 червня 2024 12:14
Дата відповіді: 21 червня 2024 08:16
в технічній документації у Вас вказані вимоги - Якісні та кількісні параметри предмету закупівлі, порядок їх постачання повинні відповідати вимогам законодавства України, нормативно-правовим актам Кабінету Міністрів України - просимо уточнити що саме мали на увазі?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Всі ТУ, ДСТУ, ГОСТ або інше повинно відповідати чинному законодавству України, постачання товару повинно відповідати затвердженому в Україні Порядку постачання товарів.
рушники
Дата подання: 24 червня 2024 17:11
Дата відповіді: 26 червня 2024 12:10
Доброго дня, якого кольору повинні бути рушники махрові? дякую
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Рушники мають бути білого кольору або наближеного до білого кольору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярослав" |
1 160 550,00
UAH з ПДВ
|
1 160 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
1 531 188,00
UAH з ПДВ
|
1 531 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" |
1 688 883,00
UAH з ПДВ
|
1 688 883,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Ярослав" #21635240 |
Відхилено |
1 160 550,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2024 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 15:40
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Відхилено |
1 531 188,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 11:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 11:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" #44792182 |
Переможець |
1 688 883,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 18:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2024 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 18:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2025 14:14
|
Д.У.№ 3 до Договору Д-580 від 29.07.24.pdf | зміни до договору |
14 січня 2025 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:53
|
Д.У №2 до Договору №Д-580 від 29.07.2024.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 14:57
|
Д-580 від 29.07.2024.PDF | укладений |
29 липня 2024 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | Д-580 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.У №1 до Договору № Д-580 від 29.07.2024 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | Д-580 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.У №3 до Договору № Д-580 від 29.07.2024 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |