Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Вікторія Протас +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 26 червня 2024 15:28 |
Очікувана вартість: | 2 330 567,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 652,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 16:01 |
Тендерна документація.doc | |
18 червня 2024 16:01 |
Проект договору.doc | |
18 червня 2024 16:01 |
Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-02-000045 ● f0f190a2da1443f6a6c74b8f51c359c1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2024-06-18-010594-a 18.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-14 17:51:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці Колективної в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 2 330 567,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-010594-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю послуг від 08.07.2024 № 113/24 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Західбудальянс» (далі – ТОВ «Західбудальянс»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), чи були дотримані переможцем ТОВ «Західбудальянс»), під час укладення договору вимоги пункту 6 додатку 6 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю у формі відповідних документів, які підтверджують, зокрема: право (повноваження) керівника, іншої посадової особи діяти від імені юридичної особи, яка є переможцем, без довіреності відповідно до законодавства, у тому числі підписувати договір про закупівлю, наприклад один з наступних документів: статут або витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, рішення компетентного органу юридичної особи про призначення керівника, розпорядче рішення про надання права підпису, тощо»?
4. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), яким чином Замовником перевірено відповідність учасника вимогам пункту 10 додатку 3 до тендерної документації Замовника.
5. Просимо повідомити у якому документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Західбудальянс» міститься підсумкова відомість ресурсів, надання якої передбачено додатком 4 до тендерної документації Замовника.
У разі відсутності у тендерній пропозиції учасника підсумкова відомість ресурсів зазначити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західбудальянс» у відповідності до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
6. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), яким чином Замовником перевірено відповідність учасника вимогам пункту 1додатку 6 до тендерної документації Замовника.
7. Просимо надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) з якої причини Замовником, додатковою угодою від 27.08.2024 № 148/24 до Договору, продовжено строк надання послуг до 31.12.2024.
8. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Західбудальянс» (файл – згода з проектом договору.pdf), на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовника, надано проект договору про закупівлю послуг на сторінці 7 якого відсутня печатка.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 16:34:02
Відповідь:
На Вашу вимогу щодо надання пояснення з приводу моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці Колективної в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2024-06-18-010594-a) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р., згідно розробленої кошторисної документації з урахуванням технічного стану покриття вулиці Колективної в м. Івано-Франківську і рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 22 від 12.01.2024 р. «Про встановлення на 2024 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва».
Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року №710.
Додаються сканкопії:
- 1. Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;
- Копія рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 22 від 12.01.2024р.
2. Станом на сьогоднішній день роботи по об’єкту «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці Колективної в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» - завершені.
Додаються сканкопії:
2. Довідки про вартість виконання робіт та витрат за формою КБ-3 до Договору № 113/24 від 08.07.2024р.
3. Переможцем Закупівлі ТОВ «Західбудальянс» під час укладення договору «Послуги з благоустрою та відновлення покриття вулиці Колективної в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» було дотримано вимоги пункту 6 Додатку № 6 тендерної документації замовника, зокрема надано належним чином завірену копію Наказу №3 від 04 квітня 2017 року про виконання обов’язків директора Гринишака А.В.
Додається сканкопія:
3. НАКАЗ №3 від 04 квітня 2017 року.
4. Для забезпечення перевірки відповідності учасника вимогам пункту 10 Додатку №3 тендерної документації Замовником здійснено безкоштовний запит до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у якому чітко зазначено, що кінцевий бенефіціарний власник є громадянином України.
Додається сканкопія:
4. Безкоштовний запит до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
5. Згідно з Додатком №4 «Технічні вимоги» до ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі:
- договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги послуг та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(і) кошторис(и);
- відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;
- розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності;
- розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності;
- розрахунок прибутку – при наявності;
- розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення надання послуг та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності).
Під підсумковою відомістю ресурсів розуміється відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, у випадку коли вартість будівництва визначається за кількома об’єктними та локальними кошторисами.
Відповідно до п.3.9 Настанови:
- Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом – об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.
- Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним об’єктним кошторисом, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не складається.
Оскільки учасником надано один локальний кошторис, то подана у складі тендерної пропозиції відомість ресурсів і є підсумковою. У зв’язку з вищезазначеним не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західбудальянс».
6. Переможця процедури закупівлі ТОВ «Західбудальянс» замовником самостійно перевірено на відповідність вимог пункту 1 Додатку №6 тендерної документації на порталі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників)( https://corruptinfo.nazk.gov.ua/). Зважаючи, що доступ до Реєстру наразі є вільним, замовник самостійно може перевірити інформацію реєстру, і вимагати такий документ не є доцільним.
З 16.06.2023 року система закупівель Prozorro в автоматизованому режимі «підтягує» інформацію з вищевказаного Реєстру дані про те, чи не перебуває в ньому юридична чи фізична особа (ФОП), яка перемогла у відкритих торгах. Після того, як нами як замовником, визнано переможцем відкритих торгів ТОВ Західбудальянс, в електронній системі отримали відповідну інформацію в якій зазначається відсутність даної юридичної особи у відповідному реєстрі.
Додається сканкопія:
6. Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
7. Пунктом 5.1. договору №113/24 від 08.07.2024р. передбачено, що строки надання послуг можуть бути продовжені, у разі відсутності бюджетних призначень в повному обсязі, у разі затримки бюджетного фінансування або продовження дії воєнного стану. Таким чином строки надання послуг (виконання зобов’язань) було продовжено у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника та відповідно до п.п. 4 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).
Додається сканкопія:
7. Акт звіряння розрахунків.
8. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Зокрема, згідно з даним переліком окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) вважається формальною помилкою. Таким чином відсутність печатки на одній зі сторінок проєкту договору вважається формальною помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" |
2 050 284,00
UAH з ПДВ
|
2 050 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Західбудальянс |
2 329 760,00
UAH з ПДВ
|
2 329 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" #43200636 |
Відхилено |
2 050 284,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 11:04
|
ТОВ Західбудальянс #40740282 |
Переможець |
2 329 760,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 14:58
|
Додаткова угода 152.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 15:40
|
Додаткова угода 148.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2024 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 16:11
|
Договір 113.PDF | укладений |
08 липня 2024 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» та із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про закупівлю послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 113/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи уточнюючий дефектний акт та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), умовами даного Договору. Сторони погодили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 113/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |