Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Шиндель Юлія Сергіївна +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 993 007,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 930,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 14:55 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
18 червня 2024 14:55 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.rtf | |
18 червня 2024 14:55 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
18 червня 2024 14:55 |
Додаток 4 Форма пропозиція.docx | |
18 червня 2024 14:55 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
18 червня 2024 14:55 |
Тендерна документація .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000019 ● 63ccb3fd2144442497959e6ad559a17d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-06-18-008763-a, 18.06.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 15:56:28
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 993 007,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-008763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Учасником в складі тендерної пропозиції визначено конфіденційною інформацію та документи, (як комерційну таємницю) фінансову звітність, аналогічні договори, що вимагаються додатком 1 до тендерної документації, а також інші складові тендерної пропозиції. На підставі яких норм замовником прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника? Надати необхідну інформацію та документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-19 15:13:05
Пояснення
На Ваш запит від 16.07.2024року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє наступне. Пунктом 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Для підготування річного плану закупівель та відкритих торгів з Особливостями з закупівлі послуги на «Поточний ремонт бомбосховища», Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області направило запит від 03.06.2024 року до декількох підприємств, щодо характеристик та вимог до робіт з Поточного ремонта бомбосховища. На підставі отриманих комерційних пропозицій підприємство здійснило оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням вимог про технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі за мінімальною отриманою ціновою пропозицією. Крім того тендерна документація містить дефектний акт, відповідно до якого визначено обсяг необхідних, для виконання робіт.
При ознайомленні з тендерною пропозицією учасника ПрАТ «Електронні технології», було виявлено, що деякі документи знаходилися під грифом «Конфіденційно», Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області направило запит, для надання пояснень, учаснику процедури закупівлі. Учасник ПрАТ «Електронні технології», надав лист з інформацією, що в складі тендерної пропозиції є документи та відомості, що є комерційною таємницею (згідно ч. 1 ст. 36 ГКУ, та ч.1 ст. 505 ЦКУ) або підпадають під дію закону "Про захист персональних даних".
Пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачає, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Тобто у період воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення замовники під час здійснення закупівель керуються Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Відповідно до пункту 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Таким чином, Замовнику було надано доступ до тендерної пропозиції Учасника в повному обсязі. Замовник ретельно ознайомившись з тендерною пропозицією учасника та з урахуванням наданих пояснень прийняв до розгляду тендерну пропозицію на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-25 17:47:16
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 993 007,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-18-008763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації замовника встановлено вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (договорів) ( не менше одного), а також встановлено, що під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар. На виконання вимог п.п. 1.1.2 та 1.1.3 учасник в складі тендерної пропозиції надає не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. В якому документі наданому учасником, зазначено інформацію про виконання аналогічного (-них) договорів, не менше одного? Яким чином замовником здійснено перевірку відповідності встановленій вимозі, аналогічних договорів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції якщо предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту бомбосховища? Надати відповідну інформацію та документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 16:52:50
Пояснення
На Ваш запит від 25.07.2024 року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє наступне.
У складі пропозиції учасника надано довідку від 25.06.2024 № 93 у якій вказана інформація щодо наявності у ПрАТ «Електронні технології» досвіду виконання аналогічного договору, а саме виконання договорів з «Поточний ремонт фасаду Глобинського міського будинку культури по вул. Центральна, 228 в м. Глобино» Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи та «Поточний ремонт трибуни за адресою: вул. Садова, 95А, м. Глобине, Кременчуцький район, Полтавська область » Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Слід зазначити, що критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» допомагає замовнику переконатися, що учасник уже виконував подібні договори і зможе впоратись із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Закупівельне законодавство не визначає чіткого переліку документів, які учасник може подати замовникові, аби підтвердити виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар.
Чинним законодавством України не визначено поняття аналогічного договору, але з аналізу нормативно-правових актів, можливо зробити висновок що аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четверною цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав аналогічні договори, де зазначено: дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента, а також, що договір підписаний та скріплений печаткою. Код предмету закупівлі за аналогічними договорами повністю співпадає з кодом публічної закупівлі на ремонт бомбосховища.
Крім того, пункт 10.2 аналогічних договорів визначає строк дії аналогічних договорів до 31.12.2023 року, що також надає можливість прийти до висновку про виконання даних договорів в повному об’ємі в 2023 році.
З урахуванням, важливості належного облаштування бомбосховища для працівників підприємства, в умовах воєнного стану та аналогічні договори від 05.12.2023 № 272 та 30.10.2023 №219 містять достатньо відомостей для підтвердження виконання договору з аналогічним предметом закупівлі тендерна пропозиція учасника допущена до розгляду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлення порушення пункту 43, пункту 40 та абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Електронні технології |
993 007,00
UAH з ПДВ
|
993 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Електронні технології #23814076 |
Переможець |
993 007,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 15:47
|
Додаткова 1.PDF | укладений |
09 серпня 2024 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 13:36
|
Договір 89.24.PDF | укладений |
04 липня 2024 13:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 липня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
355 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 218,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 02.08.2024 року Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору №89/24 від 04 липня 2024 р |