Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон в бібліотеці на Русанівці (вул. Ентузіастів, 29) Дніпровського району м. Києва ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
1 493 980,54 UAH
UA-2024-06-18-004718-a 6738b811838941c1aeac0f1a2d4c4ff1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хавалкіна Яна Анатоліївна

380442960728
380442929233
kultura_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397258
Місцезнаходження: 02100, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будівельників, 34/1
Контактна особа: Хавалкіна Яна Анатоліївна
380442960728,380442929233
kultura_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2024 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2024 10:00
Очікувана вартість: 1 493 980,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 469,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон в бібліотеці на Русанівці (вул. Ентузіастів, 29) Дніпровського району м. Києва ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02147, Україна, Київська область, Київ, вул. Ентузіастів, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 1 476 306,74
UAH з ПДВ
1 476 306,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2024 16:32
Електронний підпис
26 червня 2024 16:28
Статут новий.pdf
26 червня 2024 16:28
Акт огляду об_єкту.pdf
26 червня 2024 16:28
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2024 16:28
Відгук.pdf
26 червня 2024 16:28
ДУ _1 Солов_яненка_5.pdf
26 червня 2024 16:28
Диплом Васильчук Л.М..pdf
26 червня 2024 16:28
Диплом Лященко Ф_А..pdf
26 червня 2024 16:28
Довідка про субпідряд.pdf
26 червня 2024 16:28
Договір оренди офіс 2024.pdf
26 червня 2024 16:28
Ліцензія АВК.pdf
26 червня 2024 16:28
Накази Підгорна І.В..pdf
26 червня 2024 16:28
Накази на працівників.pdf
26 червня 2024 16:28
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промбуд-Пласт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промбуд-Пласт
#33779934
Переможець 1 476 306,74
UAH з ПДВ
27 червня 2024 14:50

Документи

27 червня 2024 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2024 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Промбуд-Пласт
#33779934
1 476 306,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2024 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2024 16:49
ДУ № 2_продовження терміну вик.робіт.pdf зміни до договору
21 серпня 2024 16:48
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2024 13:55
ДУ № 1 до дог. № 150.pdf зміни до договору
19 липня 2024 13:53
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2024 13:50
ЗКР_змінений.pdf зміни до договору
19 липня 2024 13:49
Електронний підпис укладений
12 липня 2024 14:27
Договір _150.pdf укладений
12 липня 2024 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: ЗКР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) після отримання позитивного висновку експертизи кошторисної документації (експертний звіт від 18.07.2024 № 47731)
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням воєнного стану в країні підрядник не встигає виконати передбачені договором про закупівлю роботи через відсутність працівників пов'язаною з мобілізацією та у зв'язку з постійними відключеннями електроенергії, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.3 Договору від 10.07. 2024 № 150
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML