Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 23912956 |
Вебсайт: | http://kharkivoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 64 |
Контактна особа: |
Юлія Патютько +380573415482 patiutko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2024 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця за фактично надані Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданої Послуги (далі - Акт) та за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за Послугу здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок та/або можливості здійснити платежі. У такому випадку штрафні санкції не нараховуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2024 18:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2024 18:43 |
Оголошення.pdf | |
17 червня 2024 18:43 |
ТД.docx | |
17 червня 2024 18:43 |
Протокол 19-ВТ.pdf | |
17 червня 2024 18:43 |
Додаток 3.docx | |
17 червня 2024 18:43 |
додаток 4.docx | |
17 червня 2024 18:43 |
Додаток.pdf | |
17 червня 2024 18:43 |
Обгрунтування.pdf | |
17 червня 2024 18:43 |
Додаток 2.docx | |
17 червня 2024 18:43 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000034 ● 28fe611d1eb24eca9aadebfe0635c512
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 21:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2024 № 151
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.09.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2024 № 151
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2024-06-17-011525-a 17.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-04 15:25:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо відновлення в Харківській області пошкоджених та знищених внаслідок збройної агресії рф об’єктів, зокрема відбудови та ремонту житлової, освітньої, медичної, соціальної інфраструктури та інших об’єктів, які забезпечують життєво важливі послуги та комунікацію для населення регіону, код згідно з ДК 021:2015 - 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами підпункту 3.2 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання переможцем торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію:
1). Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
2). Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
3). Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Чому не надано вищевказаних документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 16:07:17
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі)
Пояснення на запит
(в рамках проведення моніторингу закупівлі)
На підставі наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.09.2024 № 151 м. Харків «Про початок моніторингу закупівель» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону «Про основні засади здійснення державного контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 розпочато моніторинг процедури закупівлі «Послуги з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо відновлення в Харківській області пошкоджених та знищених внаслідок збройної агресії рф об’єктів, зокрема відбудови та ремонту житлової, освітньої, медичної, соціальної інфраструктури та інших об’єктів, які забезпечують життєво важливі послуги та комунікацію для населення регіону, код згідно з ДК 021:2015:92400000-5 «Послуги інформаційних агентств» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011525-a).
В рамках проведення моніторингу 03.09.2024 року у системі електронних закупівель Prozorro опубліковано запит замовнику про надання пояснень.
На виконання вказаного вище запиту Харківська обласна державна (військова) адміністрація, як замовник, вважає за необхідним надати наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до кошторису на 2024 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з використанням нижче зазначених способів: - на основі попередніх закупівель (укладених договорів); - на основі статистичних джерел інформації (сайти органів державної влади або інші відкриті джерела інформації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребам замовника та нормами чинного законодавства (оприлюднена на офіційному веб-сайті Харківської обласної державної (військової) адміністрації https://kharkivoda.gov.ua/).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Харківської обласної державної (військової) адміністрації https://kharkivoda.gov.ua/oblasna-derzhavna-administratsiya/propozitsiyi/118/3562/128214.
3. Оголошення про проведення відкритих торгів з урахуванням Особливостей опубліковано закупівлю «Послуги з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо відновлення в Харківській області пошкоджених та знищених внаслідок збройної агресії рф об’єктів, зокрема відбудови та ремонту житлової, освітньої, медичної, соціальної інфраструктури та інших об’єктів, які забезпечують життєво важливі послуги та комунікацію для населення регіону, код згідно з ДК 021:2015:92400000-5 «Послуги інформаційних агентств» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011525-a) від 17.06.2024 року. Строк надання пропозицій до 25.06.2024 року.
Після завершення періоду подання пропозицій системою автоматично визначається дата та час аукціону (в робочий день). Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В закупівлю «Послуги з розміщення в онлайн-медіа інформаційних матеріалів щодо відновлення в Харківській області пошкоджених та знищених внаслідок збройної агресії рф об’єктів, зокрема відбудови та ремонту житлової, освітньої, медичної, соціальної інфраструктури та інших об’єктів, які забезпечують життєво важливі послуги та комунікацію для населення регіону, код згідно з ДК 021:2015:92400000-5 «Послуги інформаційних агентств» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011525-a) прийшов лише один учасник і відразу перейшов до періоду кваліфікації, оскільки йому не було з ким виходити на аукціон.
На виконання пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. В переліку документів тендерної пропозиції ФОП «Шапошник Олена Леонідівна» надано документи відповідно до вимог тендерної документації, в тому числі:
1). Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (дата формування: 20.06.2024,11:36).
2). Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (станом на 19.06.2024 року).
3). Довідка в довільній формі (Вих. № 29 від 21.06.24) яка містить інформацію про відсутність підстави для відмови в участі процедури закупівлі відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей, та що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів.
В особистому кабінеті замовника 27.06.2024 року опубліковано інформацію про визначення замовником переможця та намір укласти договір та Довідку НАЗК від переможця.
Отже, переможцем торгів надано документи визначені підпунктом 3.2 Додатку 1 до тендерної документації на виконання вимог пункту 47 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація
2024-10-01 16:46:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2024 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шапошник Олена Леонідівна" |
405 000,00
UAH з ПДВ
|
405 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Шапошник Олена Леонідівна" #2824702448 |
Переможець |
405 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 11:04
|
Довідка.pdf | укладений |
11 липня 2024 11:01
|
Договір 11_07_24.pdf | укладений |
11 липня 2024 11:01
|