Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з фізичної охорони об’єктів
Очікувана вартість
916 099,20 UAH
UA-2024-06-17-010308-a ● cfa86603f5ef47d1b80208ddd46f05f6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328635 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Контактна особа: |
Ірина Гіль +380552326105 gil-ira@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 916 099,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 580,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуга з фізичної охорони об’єктів
Згідно з пунктом 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13248 година
Послуга з фізичної охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата охоронних послуг здійснюється Замовником до 20 числа кожного поточного місяця за попередній місяць на підставі актів приймання-передачі послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2024 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 16:39 |
Зміни ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона_2406.doc | |
24 червня 2024 16:39 |
Зміни ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_2406.docx | |
24 червня 2024 16:39 |
Перелік змін 24062024.PDF | |
21 червня 2024 10:23 |
Зміни ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_02.docx | |
21 червня 2024 10:23 |
Зміни ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона.doc | |
21 червня 2024 10:23 |
Перелік змін.PDF | |
17 червня 2024 16:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона.doc | |
17 червня 2024 16:38 |
ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_01.docx | |
17 червня 2024 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2024 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 червня 2024 16:39 |
Зміни ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона_2406.doc
|
||||||
24 червня 2024 16:39 |
Зміни ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_2406.docx
|
||||||
24 червня 2024 16:39 |
Перелік змін 24062024.PDF
|
||||||
21 червня 2024 10:23 |
Зміни ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_02.docx
|
||||||
21 червня 2024 10:23 |
Зміни ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона.doc
|
||||||
21 червня 2024 10:23 |
Перелік змін.PDF
|
||||||
17 червня 2024 16:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів охорона.doc
|
||||||
17 червня 2024 16:38 |
ТД_за_Особливостями_охоронні послуги_01.docx
|
||||||
17 червня 2024 16:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2024 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У Вас об'єкт охорони у Херсоні, а Ви вимагаєте підрозділ у Харкові - прохання привести у відповідність технічне завдання
Дата подання: 18 червня 2024 10:04
Дата відповіді: 19 червня 2024 14:45
У зв’язку з чим, учасник повинен мати головний офіс або відокремлений підрозділ на території Харківської області, зареєстрований у відповідності до чинного законодавства, на підтвердження чого учасник повинен у складі пропозиції надати витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та документ, що підтверджують право власності на приміщення (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або договір оренди приміщення, що розташоване на території Харківської області. В разі відсутності розташування офісу або відокремленого підрозділу на території Харківської області, учасник може надати гарантійного листа з підтвердженням зобов’язання виконання умови щотижневого контролю за несенням служби персоналом та доказів виконання таких умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, Ваше зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Штатні працівники
Дата подання: 18 червня 2024 11:30
Дата відповіді: 19 червня 2024 14:48
Шановний замовнику, чи можемо ми як потенційний учасник на виконаня вимог Додатку 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії" пункт 2.1 "Довідка що містить інформацію про наявність штатних працівників відповідної кваліфікації" залучити субпідрядника та надати інформацію на штатних працівників субпідрядника?
Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, умовами пункту 8 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у тендерної документації не передбачено залучення суббідрядника/співвиконавця. Просимо врахувати це при підготовці тендерної пропозиції.
Аналогічний договір
Дата подання: 18 червня 2024 15:45
Дата відповіді: 19 червня 2024 14:48
Доброго дня, Шановний Замовнику, в п. 3.2 Кваліфікаційних критерій ви зазначаєте, що "Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору."
Прошу надати відповідь, у разі учасником надано договір, який опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу та укладений і виконаним в повному обсязі та для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу опублікований звіт про виконання договору чи потрібно додатково надавати Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, згідно умов пункту 3.2 Кваліфікаційних критеріїв надання Листа – відгука від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно договору та Акт звірки для підтвердження повного виконання сторонами умов договору надається при умові, якщо Договір чи звіт не був розміщений на веб-порталі, тобто був укладений із Замовником, який не відноситься до Замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст . 1 Закону «Про Публічні закупівлі».
Субпідряднкии
Дата подання: 19 червня 2024 15:24
Дата відповіді: 20 червня 2024 13:50
Шановний Замовник! В складі Вашої тендерної документації містяться вимоги, що суперечать чинному Законодаству України, а саме: Відповідно до Законодавства, що регулюю феру публічних закупівель міститься наступна іформація: "У разі закупівлі робіт або послуг тендерна документація має містити вимогу до учасника зазначити у тендерній пропозиції (ТП) інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20% вартості договору про закупівлю (п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону № 922)" - Проігнорувати таку законодавчу норму і не встановити вимоги в тендерній документації замовник не може. Є безліч рішень АМКУ щодо не встановлення данної вимоги. Внесіть зміни до тендерної документації відповідно до норм законодавства, якого Ви зобовязані неухильно дотримутавись. В іншому випадку ми будем змушені звернутись за відстоюванням свого права на участь в публічних закупівлях до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, Ваше зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 червня 2024 12:09
Дата відповіді: 24 червня 2024 11:16
Шановний Замовнику! Враховуючи режим воєнного стану в Україні та новий закон про мобілізацію 2024 року згідно з ухваленим Законом мобілізації підлягають громадяни від 25 до 60 років, вважаємо, що в Додатку №1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії пункт 2.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації – вимога відноситься до переліку персоналу охорони, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу є дискримінаційним в теперішній час, вік охоронників підлягає мобілізації. Просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію та видалити цей пункт, так як нема можливості бронювання працівників у підприємства згідно з Постановою № 650.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, Ваше зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Херсонської міської ради |
728 640,00
UAH з ПДВ
|
714 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" |
914 112,00
UAH з ПДВ
|
715 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
893 445,12
UAH з ПДВ
|
893 445,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Херсонської міської ради #44403998 |
Переможець |
714 700,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2024 19:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 12:52
|
Повідомлення про зміни 31102024.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2024 12:44
|
Додаткова угода №3 до дог № 119.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2024 12:44
|
Повідомлення про зміни 07082024.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 14:17
|
Повідомлення про зміни.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 14:15
|
Додаткова угода №1 до дог№119.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 14:04
|
Договор №119.pdf | укладений |
18 липня 2024 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу наданих послуг з фізичної охорони об’єктів, на предмет закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуга з фізичної охорони об’єктів), в обсягах і порядку передбачених Договором № 119 від 12.07.2024 року та керуючись п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням підпункту 1 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, а також п. 1.10. та п 2.3. Договору № 119 від 12.07.2024 року, внести зміни до п. 1.3., п.1.4., п. 2.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.3. Строк надання послуг: з 01 вересня 2024 року по 31 грудня 2024 року (включно).» «1.4. Кількість товару, робіт чи послуг: 8784 години.» Зменшення по даній Додатковій угоді складає – 4464 години. «2.1. Ціна послуг охорони за цим договором є договірною і зазначається у Розрахунку (додаток 2 до Договору) та узгодженої протоколом договірної ціни (додаток 3 до договору). Загальна вартість за договором становить 473 877,48 грн. (чотириста сімдесят три тисячі вісімсот сімдесят сім гривень 48 копійки) без ПДВ.» Зменшення по даній Додатковій угоді складає – 240 822,52 грн. без ПДВ. 2. Додаток 2 до Договору № 119 від 12.07.2024 року викласти в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | №119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились з 16.10.2024 року встановити вартість години фізичної охорони за добу на рівні 64,7374 грн, розраховану з урахуванням податку на додану вартість 20% в сумі 10,7896 грн. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу наданих послуг з фізичної охорони об’єктів, на предмет закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуга з фізичної охорони об’єктів), в обсягах і порядку передбачених Договором № 119 від 12.07.2024 року з урахуванням п. 1.10. та п 2.3. Договору № 119 від 12.07.2024 року, внести зміни до п.1.4., п. 2.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.4. Кількість товару, робіт чи послуг: 7718 години.» Зменшення по даній Додатковій угоді складає – 1066 години.» «2.1. Ціна послуг охорони за цим договором є договірною і зазначається у Розрахунку (додаток 2 до Договору) та узгодженої протоколом договірної ціни (додаток 3 до договору). Загальна вартість за договором становить 473 877,48 грн. (чотириста сімдесят три тисячі вісімсот сімдесят сім гривень 48 копійок) в т.ч. ПДВ 57 508,36 грн. (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот вісім грн. 36 коп.), а саме загальна ціна складає: 128 827,34 грн. (сто двадцять вісім тисяч вісімсот двадцять сім грн. 34 коп.) без ПДВ та 345 050,14 (триста сорок п’ять тисяч п’ятдесят грн. 14 коп.) в т.ч. ПДВ 57 508,14 грн.» 3. Додаток 2 до Договору № 119 від 12.07.2024 року викласти в новій редакції (додається). 4. Ця Додаткова угода № 3, що є невід’ємною частиною Договору № 119 від 12.07.2024 року, набирає чинності з моменту укладання і діє протягом строку дії Договору. Відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України встановили, що умови Додаткової угоди застосовуються до правовідносин між ними, які виникли до її укладання, а саме з 16.10.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | №119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з фізичної охорони об’єктів | 8784 | година |
53,94
UAH
|