Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка демісезонна для інженерно-технічного складу з тканини тип 2, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2024-06-17-006980-a d8472c4dba794d669080263cdcb7b3cc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2024 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2024 18:00
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна
1 000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Куртка демісезонна для інженерно-технічного складу з тканини тип 2, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції

Сума забезпечення: 17000 UAH
18 червня 2024 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2024 14:23
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
17 червня 2024 14:23
ЛТО КДТК т2 к7.xls
17 червня 2024 14:23
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №11 Проект договору.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
17 червня 2024 14:23
Оголошення.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
17 червня 2024 14:23
to_kostumu_chol_utepleni.pdf
17 червня 2024 14:23
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 червня 2024 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2024 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2024 14:23
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
17 червня 2024 14:23
ЛТО КДТК т2 к7.xls
17 червня 2024 14:23
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №11 Проект договору.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
17 червня 2024 14:23
Оголошення.docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
17 червня 2024 14:23
to_kostumu_chol_utepleni.pdf
17 червня 2024 14:23
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
17 червня 2024 14:23
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2024 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Чудіков Віктор Олександрович 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 липня 2024 11:40
Електронний підпис
09 липня 2024 11:40
Лист логістики 08.07.2024.pdf
04 липня 2024 14:55
Електронний підпис
04 липня 2024 14:17
Електронний підпис
04 липня 2024 14:13
Електронний підпис
04 липня 2024 14:12
Електронний підпис
28 червня 2024 11:31
Електронний підпис
28 червня 2024 11:31
Електронний підпис
28 червня 2024 11:30
ВІДГУК за 2022-2023 рік..pdf.p7s
28 червня 2024 11:30
Звіт 1 квартал 24р..pdf
28 червня 2024 11:30
Звіт 1 квартал 24р..pdf.p7s
28 червня 2024 11:30
ВІДГУК за 2022-2023 рік..pdf
28 червня 2024 11:30
Договор№52-22 штани17.06.pdf
28 червня 2024 11:30
Договор№18-23 куртка17.06.pdf
28 червня 2024 11:30
Договор№16-23 штани17.06.pdf
28 червня 2024 11:30
Договор№5-22костюм17.06.pdf
28 червня 2024 11:30
АКТи сверки за 2022-2023 р..pdf
28 червня 2024 11:30
IG-24592-400.pdf.p7s.p7s.p7s
28 червня 2024 11:30
Лицензия НБУ.pdf (5).p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чудіков Віктор Олександрович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Чудіков Віктор Олександрович
#2023313613
Переможець 1 695 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2024 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2024 17:26

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі пропозиції Учасника надано "Цінову пропозицію" БЕЗ зазначення виробника. Для усунення невідповідностей потрібно надати "Цінову пропозицію" згідно Додатку №3 до Оголошення із зазначенням виробника. У разі, якщо Учасник не є виробником, також потрібно надати документи відповідно до п.2 Додатку №1 до Оголошення. 2. У складі пропозиції Учасника надано лист-гарантію про наявність обладнання, МТБ та технологій БЕЗ переліку обладнання та інформації щодо про права користування. Для усунення невідповідностей потрібно надати лист-гарантію у довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, необхідного для виготовлення предмету закупівлі, в обсягах, передбачених ДОДАТКОМ №3 до Оголошення, які будуть безпосередньо використовуватися для здійснення розкрійних, закрійних операцій та пошиття предмету закупівлі, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ переліку такого обладнання та інформації щодо права користування таким обладнанням (власне обладнання, оренда тощо). 3. У складі пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Для усунення невідповідностей потрібно надати довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю» за наступними категоріями професій у кількості: швачка – не менше 10 працівників.   4. У складі пропозиції Учасника надано накази про призначення працівників у кількості 10 осіб. Також надано звіт про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, у якому зазначено середньооблікову кількість штатних працівників у кількості 6 осіб. Наданий звіт не підтверджує наявність у Учасника 10 працівників. Для усунення невідповідностей потрібно надати звіт про суми нарахування доходу застрахованих осіб та суми нарахування єдиного внеску, який підтвердить наявність у Учасника необхідної кількості працівників.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2024 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чудіков Віктор Олександрович
#2023313613
1 695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2024 12:49
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 15:35
ДУ 1 Дог № 319 07-24-РМ.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 15:18
Електронний підпис укладений
12 липня 2024 17:21
Договір №319 07-24-РМ від 12.07.2024.pdf укладений
12 липня 2024 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 319/07-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Куртка демісезонна для інженерно-технічного складу з тканини тип 2, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 1000 штука 1 695,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 695 000,00
UAH