Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4, А3
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2024-06-16-000276-a f6d2b21d579d44b08afc21bc8077d444
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Токарев

+380682616613 uohnups@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба
Код ЄДРПОУ: 24980799
Вебсайт: http://hups.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 77/79
Контактна особа: Сергій Токарев
+380682616613
uohnups@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2024 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2024 11:36
Початок аукціону: 25 червня 2024 11:36
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 пачка
Папір офісний
формату А4, 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, Харків, Сумська 77/79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачка
Папір офісний
формату А3, 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, Харків, Сумська 77/79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару при наявності фінансування протягом 15 календарних днів після надання Постачальником Замовнику в установленому порядку наступних документів: - видаткових накладних – 1 прим. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-06-16-000276-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 02 липня 2024 13:08
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2024 15:39
ПРОТОКОЛ № 23Т-2
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПОВІТРЯНИХ СИЛ
ІМЕНІ ІВАНА КОЖЕДУБА

05.07.2024 м. Харків

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про розгляд вимоги учасника, щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівля Папір офісний формату А4, А3 згідно ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

2. Про подання для оприлюднення відповіді на вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик.

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором : №UA-2024-06-16-000276-a.

Під час розгляду першого питання порядку денного:

Рішенням уповноваженої особи від 16 червня 2024 року в інтересах Замовника: Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ЄДРПОУ: 24980799) оголошено проведення спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року №1275 (зі змінами), за предметом закупівлі: Папір офісний формату А4, А3 (ДК 021:2015 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»), № UA-2024-06-16-000276-a.
Рішенням уповноваженої особи від 01 липня 2024 року в інтересах Замовника: Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ЄДРПОУ: 24980799) визначено переможця спрощеної закупівлі: Папір офісний формату А4, А3 (ДК 021:2015 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»), № UA-2024-06-16-000276-a Учасника (переможця електронного аукціону) ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС».
02 липня 2024 року учасник спрощеної закупівлі: Папір офісний формату А4, А3 (ДК 021:2015 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»), № UA-2024-06-16-000276-a ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" подав вимогу, щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі.
Розглянувши вимогу ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі Папір офісний формату А4, А3 (ДК 021:2015 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»), № UA-2024-06-16-000276-a, Замовник повідомляє наступне:
Учасник (переможець електронного аукціону) ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС» у складі своєї пропозиції надав довідку з інформацією про відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Відповідно до інформації, що вказана у таблиці відповідності, у Замовника відсутні підстави для відхилення з технічних вимог учасника (переможця електронного аукціону) ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС».
Відповідно до вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі №UA-2024-06-16-000276-a Замовником вимагається надання зразка предмета закупівлі для проведення огляду і тестування. Замовник повідомляє, що 04.07.2024 року на вимогу Замовника учасник (переможець електронного аукціону) ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС» надав Замовнику зразки запропонованого товару. Замовник встановив, що запропонований товар цілком відповідає технічним вимогам, Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі №UA-2024-06-16-000276-a.
Відповідно до пункту 8.2 розділу 8 «Оцінка пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено критерій оцінки пропозиції: ЦІНА. Замовник при розгляді пропозицій керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, одними з яких є максимальна економія та добросовісна конкуренція серед учасників.
Замовник вдячний ТОВ «ТВГ Український папір» за попередження, щодо можливої поставки неякісного товару та як наслідок отримання учасником неправомірної вигоди. Замовник врахував застереження ТОВ «ТВГ Український папір» та детально вивчив зразки товару, що були надані учасником (переможцем електронного аукціону) ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС».
Довідково: пропозиція учасника спрощеної закупівлі підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний надати відповідь на звернення через електронну систему закупівель не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження такого звернення.

ВИРІШИВ :
1. Вимогу ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі Папір офісний формату А4, А3 (ДК 021:2015 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»), № UA-2024-06-16-000276-a, відхилити.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді на вимогу учасника спрощеної закупівлі.



Уповноважена особа:




Сергій ТОКАРЕВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2024 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 89 428,80
UAH з ПДВ
86 084,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рябець Тетяна Петрівна" 94 245,00
UAH з ПДВ
86 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 90 694,80
UAH з ПДВ
87 144,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2024 15:33
Електронний підпис
01 липня 2024 14:39
лист щодо ліцензії
28 червня 2024 13:32
Електронний підпис
28 червня 2024 11:35
лист-відгук
28 червня 2024 11:35
лист гарантія
28 червня 2024 11:35
лист гарантія 2
24 червня 2024 16:26
Електронний підпис
24 червня 2024 15:40
Виписка_02.09.2021.pdf
24 червня 2024 15:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 червня 2024 15:40
Витяг_09.01.2024_завiрений.pdf
24 червня 2024 15:40
Додаток 1 Пропозицiя.pdf
24 червня 2024 15:40
Додаток 5 лист згода.pdf
24 червня 2024 15:40
Протокол зборів _1 2005 р.pdf
24 червня 2024 15:40
Статут 2019_опис.pdf
24 червня 2024 15:40
лист щодо довкілля.pdf
24 червня 2024 15:40
проект договору.pdf
24 червня 2024 15:40
сертифікати.zip

Публічні документи

24 червня 2024 11:41
Електронний підпис
24 червня 2024 11:41
Електронний підпис
24 червня 2024 11:39
Пропозиція.pdf
24 червня 2024 11:39
Лист гарантія не рф рб.pdf
24 червня 2024 11:39
Квитанція под.декл2023.pdf
24 червня 2024 11:39
Проект договору.pdf
24 червня 2024 11:39
Довідка санкції.pdf
24 червня 2024 11:39
Паспорт_05_РябецьТП.jpg
24 червня 2024 11:39
Серт.якості.pdf
24 червня 2024 11:39
Паспорт_04_РябецьТП.jpg
24 червня 2024 11:39
Паспорт_02_РябецьТП.jpg
24 червня 2024 11:39
Інф.лист зразок товару.pdf
24 червня 2024 11:39
Гар.лист техвимоги.pdf
24 червня 2024 11:39
Таблиця відповідності.pdf
24 червня 2024 11:39
ІПН_Рябець ТП.jpg
24 червня 2024 11:39
ВИТЯГ_ЄП_Рябець.PDF
24 червня 2024 11:39
Паспорт_03_РябецьТП.jpg
24 червня 2024 11:39
Паспорт_01_РябецьТП.jpg
24 червня 2024 11:39
Довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

24 червня 2024 11:44
Електронний підпис
24 червня 2024 11:44
Електронний підпис
24 червня 2024 11:44
СЕС Sulvamo Франція.pdf
24 червня 2024 11:44
ТВГ Захист довкілля.pdf
24 червня 2024 11:44
Копія мукачево освіта.pdf
24 червня 2024 11:44
Довідка санкції.pdf
24 червня 2024 11:44
Пропозиція.pdf
24 червня 2024 11:44
ТВГ Проєкт договору.pdf
24 червня 2024 11:44
ТВГ Дозвіл та ліцензія.pdf
24 червня 2024 11:44
Відгук Мукачево.pdf
24 червня 2024 11:44
Лист зраз.pdf
24 червня 2024 11:44
Копія 1 Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ФОП "Рябець Тетяна Петрівна"

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Переможець 86 084,40
UAH з ПДВ
01 липня 2024 10:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки відповідності пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Папір офісний формату А4, А3 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - “Офісне устаткування та приладдя різне” (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-16-000276-a), у складі пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" встановлено невідповідністі умовам: 1) підпункту 11 пункту 9.1 Розділу 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення): У Оголошенні зазначено вимогу надати Лист-гарантію, за підписом керівника Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі, що Учасник: - не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах - у такому разі надати документ, якій це підтверджує), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Замовником виявлено, що у складі пропозиції Лист-гарантія учасником не надано. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника спрощеної закупівлі ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" , пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити вищезазначену довідку. 2) підпункту 12 пункту 9.1 Розділу 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У Оголошенні зазначено вимогу надати довідку, за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завіреним печаткою (за наявності), що містить інформацію про відсутність застосування щодо учасника, а також щодо виробника товару (продукції), яка пропонується до закупівлі, обмежень встановлених Законом України «Про санкції»; про відсутність товару, що закуповується у переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України; що на товар (продукцію), який пропонується до закупівлі не розповсюджується дія Постанови Кабінету Міністрів України № 426 від 09.04.2022 р. «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Замовником виявлено, що у складі пропозиції такої довідки учасником не надано. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника спрощеної закупівлі ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" , пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити вищезазначену довідку. 3) підпункту 2 пункту 9.1 Розділу 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям (додаток 2)», а саме: 1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (не менше одного) (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній документації) за останні 3 роки, що повинна містити наступну інформацію: найменування, адреса та робочій телефон замовника, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів, номер та дату договору (договорів), строк поставки товару; 2. Копія аналогічного договору (договорів), інформація про який надана у довідці; 3. Копії документів (видаткові накладні та/або акти), що підтверджують поставку товару в повному обсязі; 4. Оригінал позитивного листа-відгуку, наданий замовником (замовниками) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці, у якому має бути зaзнaчeнo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмep, пoсилaння на номер та дaту уклaдeнoгo дoгoвopу (який зазначено у довідці), найменування об’єкту, суму викoнaння дoгoвopу, a також інформацію про якiсть та строк постачання товару та інформацію про дотримання учасником умов договору в частині відповідності товару заявленим вимогам Замовника. Аналогічним вважається договір на поставку товару, аналогічного предмету закупівлі. Замовником виявлено, що учасник у складі пропозиції надав Довідку Вих. №300 від 14.07. 2023 року, в якій вказав аналогічні договори за 2021 рік (Замовником вимагалося надання аналогічних договорів за останні 3 роки), що суперечить вимогам Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити вищезазначену довідку та іншу інформацію, що зазначена у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у пропозиції, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в електронній системі закупівель.

Документи

01 липня 2024 10:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2024 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
86 084,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2024 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2024 22:04
Електронний підпис укладений
06 липня 2024 10:56
Договір №108 від 05.07.2024.pdf укладений
06 липня 2024 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2024 — 25 грудня 2024
Сума оплати за договором: 86 084,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 347,40 UAH)