Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
43 957 875,00 UAH
UA-2024-06-14-011079-a a1b8a24cd8ce4c38b820893c61c17c71
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Воронова

+380503242661 lawyers.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42920331
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95
Контактна особа: Ірина Воронова
+380503242661
lawyers.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2024 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2024 23:59
Початок аукціону: 24 червня 2024 11:47
Початок аукціону: 24 червня 2024 11:47
Очікувана вартість: 43 957 875,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219 789,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1318736.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
586105 послуга
Послуги з харчування (кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації структурних підрозділів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 18:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі.

Сума забезпечення: 1318736.25 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни
Дата подання: 18 червня 2024 14:44
Дата відповіді: 18 червня 2024 17:58
Шановний Замовник! В умовах тендерної документації не вірно зазначені назви сертифікатів ДСТУ ISO 45001:2018; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 14001:2015. Просимо внести зміни в умови тендерної документації, а саме, привести назви зазначених сертифікатів у відповідності до умов чинного законодавства України.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Відповідні зміни до Тендерної документації внесено.
Внести зміни
Дата подання: 18 червня 2024 15:03
Дата відповіді: 18 червня 2024 17:58
Шановний Замовник! В умовах тендерної документації не вірно зазначені назви сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 ISO 28000:2007. Просимо внести зміни в умови тендерної документації, а саме, привести назви зазначених сертифікатів у відповідності до умов чинного законодавства України.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Відповідні зміни до Тендерної документації внесено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-31-000020 ● 980c9f8f6c544ffd8c9e3d4653f7b9ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2024 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2024 № 100

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2024 № 100

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-06-14-011079-a 14.06.2024 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-07 10:29:05

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-09 15:12:16

Про надання пояснення

Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – Територіальний центр) розглянуто запит про надання пояснень Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, розміщений 07.08.2024 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-14-011079-a, предмет закупівлі – Послуги з харчування (кейтерингові послуги) (55520000-1 Кейтерингові послуги).
За результатами розгляду інформуємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно п.2 ч.1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 (зі змінами), шляхом направлення трьох запитів на отримання комерційних пропозицій постачальникам відповідної послуги (Додаток 1).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за наступною формулою:
Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Ц2, Ц3 - ціни, отримані з відкритих джерел, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел.
Відповідно, очікувана ціна за одну послугу становить:
Цод = (75,50+72,60+76,90)/3 = 75,00грн.
Обсяг закупівлі – 586 105 послуг, отже очікувана вартість закупівлі становитиме: 586 105*75,00 = 43 957 875,00грн.
Якісні та технічні характеристики закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби замовника у забезпеченні харчуванням отримувачів соціальної послуги відповідно до порядку забезпечення послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг у Комунальній установі «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради затвердженого рішенням виконкому міської ради 13.12.2022 № 1067 (зі змінами) (Додаток 2), який розроблено з метою реалізації Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради заходів Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022-2026 рр., затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 23.06.2021 № 19/8 (зі змінами) (Додаток 3), а саме: послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг Територіального центру, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Загальний обсяг закупівлі протягом липня-грудня 2024 року становить 586 105 послуг (Орієнтовна кількість днів харчування на рік: липень: 18 днів харчування, серпень: 22 дня харчування, вересень: 21 день харчування, жовтень: 23 дня харчування, листопад: 21 день харчування, грудень: 22 дні харчування).
Орієнтовна кількість порцій на день:
1. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Центральному районі міста, вул. В. Чапленка, 2 – 337;
2. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Новокодацькому районі міста, вул. Новоорловська, 25 – 462, вул. Юрія Кондратюка, 16 – 262, вул. Привокзальна, 14 – 56;
3. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Самарському районі міста, вул. Гвая, 78 – 182, вул. Добробатів, 2 – 215, вул. Самійла Зборовського, 11 – 310;
4. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Амур-Нижньодніпровському районі міста, вул. Юлії Залюбовської, 3 – 528;
5. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Соборному районі міста, вул. Космічна, 9 – 707;
6. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Шевченківському районі міста, вул. Панікахи, 95 – 522;
7. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Індустріальному районі міста, вул. Осіння, 11-Б – 524;
8. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Чечелівському районі міста, вул. Р.Шухевича, 28/32 – 465, вул. Зональна, 4 - 45
Всього : 4 615

Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2024-06-14-011079-a.pdf

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з харчування (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015:55520000-1«Кейтерингові послуги» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-011079-a). На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР видано наказ від 02.09.2024 № 01-02/09-01 «Про вжиття заходів щодо усунення наслідків порушення у сфері публічних закупівель», в якому уповноваженій особі з питань проведення закупівель, начальнику юридичного відділу Вороновій Ірині Сергіївні: - зменшити розмір премії у вересні 2024 року згідно п. 3.1 розділу ІІІ Положення про преміювання працівників Територіального центру, який є додатком до Колективного договору на 2024-2028 роки; - безумовно дотримуватись вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель, з метою недопущення та упередження у подальшому порушень і помилок; - ретельніше перевіряти документи учасників процедури закупівель; - регулярно підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою з метою розширення та поглиблення професійних знань та вмінь.

2024-09-03 13:45:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

sas24-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2024 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 41 027 350,00
UAH
41 027 350,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 42 785 665,00
UAH
42 785 665,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" 43 957 875,00
UAH
43 957 875,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 червня 2024 22:04
Електронний підпис
22 червня 2024 22:04
Електронний підпис
22 червня 2024 22:03
Виписка з ЄДР.pdf
22 червня 2024 22:03
Довідка ліцензування.pdf
22 червня 2024 22:03
Довыдка про об'єднання.pdf
22 червня 2024 22:03
Персональні дані.pdf

Публічні документи

01 липня 2024 17:14
Електронний підпис
01 липня 2024 17:13
Довідка-3.zip
01 липня 2024 17:13
Довідка-2.zip
01 липня 2024 17:13
ДОВІДКА ІЗ ДПС.pdf
28 червня 2024 17:55
Електронний підпис
28 червня 2024 17:54
накладна лоток.pdf
28 червня 2024 14:57
Електронний підпис
28 червня 2024 13:48
Електронний підпис
28 червня 2024 13:46
Чернишук Т.П..pdf
28 червня 2024 13:43
Карпенко Н.П..pdf
28 червня 2024 13:43
Журавель І.П..pdf
21 червня 2024 12:55
Електронний підпис
21 червня 2024 12:55
Електронний підпис
21 червня 2024 12:55
проект договору.pdf
21 червня 2024 12:55
Додаток 1 пропозиція.pdf
21 червня 2024 12:55
Уповноважена особа.rar
21 червня 2024 12:55
ГЛ з умовами закупівлі.pdf
21 червня 2024 12:55
ЛИСТИ-ВІДГУКИ.rar
21 червня 2024 12:55
ГЛ ПРО ВІДПОВІД АВТО.pdf
21 червня 2024 12:55
Статутні ГСД.rar
21 червня 2024 12:55
персон дані коваль.PDF
21 червня 2024 12:55
документи на авто.rar
21 червня 2024 12:55
Радіаційні 2024.rar
21 червня 2024 12:55
Додаток 3 Технічні.pdf
21 червня 2024 12:55
Сертифікати ISO.rar
21 червня 2024 12:55
Плівка Монопак.rar
21 червня 2024 12:55
Довідка МТБ.pdf
21 червня 2024 12:55
Довідка субпідрядники.pdf
21 червня 2024 12:55
Довідка працівники.pdf
21 червня 2024 12:55
ГЛ ПРО МАЙДАНЧИК АВТО.pdf
21 червня 2024 12:55
ДСТУ ISO 28000 2008.pdf
21 червня 2024 12:55
Витяг з ЄДР юр осіб.pdf
21 червня 2024 12:55
ГЛ тара і упаковка.pdf
21 червня 2024 12:55
Лист про демпінг.pdf
21 червня 2024 12:55
накази про прийом.rar
21 червня 2024 12:55
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
21 червня 2024 12:55
ЛОТОК АНДРЕКС.rar
21 червня 2024 12:55
медичні.rar
21 червня 2024 12:55
Трейсиллер.rar
21 червня 2024 12:55
Вода документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3498308534
Відхилено 41 027 350,00
UAH
27 червня 2024 13:50
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#3259703092
Відхилено 42 785 665,00
UAH
28 червня 2024 10:23
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
Переможець 43 957 875,00
UAH
01 липня 2024 09:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 13:27

Документи

27 червня 2024 13:50
Електронний підпис
27 червня 2024 13:49
Протокол УО.pdf

Документи

28 червня 2024 10:23
Електронний підпис
28 червня 2024 10:21
Протокол УО.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 2 Розділу 5 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства: - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), який зазначений учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника не раніше 1 кварталу 2024року.». Учасником на виконання даної вимоги було надано вказаний акт від 19.01.2024 №47/2-23, однак було виявлено невідповідність у даті складання акту 19.01.2024, яка проставлена на першій сторінці документу та даті отримання 19.01.2023, яка зазначена на останній сторінці документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), де дата складання відповідає даті отримання. 2. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в яких міститься: 9) проект договору (без додатків), підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються. Додатки до проекту договору, можуть не подаватися учасниками закупівлі.». Учасником було надано проект договору (без додатків), підготовлений не у відповідності з Додатком 4 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями проект договору (без додатків), підготовлений у відповідності з Додатком 4 Тендерної документації. 3. Пунктом 5. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.1.3. Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів, зазначених у довідці відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.». Учасником на виконання даної вимоги було надано договір про дезінфекцію автотранспорту від 01.09.2023 № 01-09/23-ГСД в якому не визначені автотранспортні засоби, які зазначені у довідці Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує дезінфекцію автотранспортних засобів Учасника, зазначених у довідці відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Пунктом 5. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.2.2. Копії наказів про призначення, прийом на роботу та/або цивільно-правових угод та/або інших документів, які підтверджують відповідні правовідносини.». Учасником на виконання даної вимоги було надано копії наказів працівників, однак на наказах про прийняття на роботу на Чернишук Т.П., Журавель І.П. та Карпенко Н.П. проставлені печатки іншого підприємства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників з печаткою Учасника. 5. Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського та виробничого приміщення (нежитлового приміщення) в межах м. Дніпро, а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних).». Учасником крім вищевказаної довідки було надано договір поставки обладнання від 30.06.2023 № 30/06-20 разом з видатковою накладною від 30.06.2023 № РНД00000402365, де в якості покупця зазначено ТОВ «Контакт Продрезерв 5», а не ТОВ «Гарна страва Дніпро», з яким укладено договір. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями видаткову накладну де в якості покупця зазначено ТОВ «Гарна страва Дніпро». 6. Додатком 3 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «На підтвердження можливості виконання вимог даного пункту, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір поставки (та/або купівлі-продажу) одноразових підложкок / лотків для готових страв та десертів, чинний не менше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі.». Учасником на виконання даної вимоги було надано договір поставки від 01.01.2023 № 170, однак з умов договору не вбачається, що його предметом є саме одноразові підложки / лотки для готових страв та десертів. Натомість вказано, що найменування готової продукції та товару вказуються у накладних, але накладні Учасником не надаються. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує, що за вищевказаним договором Учаснику були поставлені саме одноразові підложки / лотки для готових страв та десертів. 7. Пунктом 1. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої річної (за 2023 рік) фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.». Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку про вартість чистих активів від 19.06.2024 №19/6, в якій зазначена у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника не співпадає з вартістю чистих активів зазначеною у фінансовій звітності підприємства за 2023 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про вартість чистих активів, в якій зазначена у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника відповідає вартості чистих активів зазначених у фінансовій звітності підприємства за 2023 рік. 8. Пунктом 1. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Учасником було надано деякі документи в яких не виконана дана вимога, а саме: «файл Довідка про відсутність підстав, встановлених п.47 Особливостей.pdf, Лист - пояснення щодо ліцензування певних видів господарської діяльності.pdf, Загальні відомості про учасника.pdf». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначені документи оформлені у відповідності до вимог Тендерної документації. 9. Пунктом 2 Розділу 5 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду).». Учасником надані листи-згоди, складені у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду не від усіх осіб, чиї персональні дані надалися у складі тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями листи-згоди, складені у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду від усіх осіб, чиї персональні дані надалися у складі тендерної пропозиції.

Документи

01 липня 2024 09:45
Довідка НАЗК
01 липня 2024 09:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2024 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
43 957 875,00
UAH
Документи

Документи

01 липня 2024 09:45
Довідка НАЗК
01 липня 2024 09:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2025 09:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 09:17
Договір_Харчування_ТОВ Гарна страва_ДУ 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 09:12
Електронний підпис укладений
09 липня 2024 14:34
Договір_Харчування_ТОВ ГАРНА СТРАВА ДНІПРО.pdf укладений
09 липня 2024 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2024 — 31 січня 2025
Сума оплати за договором: 43 957 875,00
UAH