Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42920331 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95 |
Контактна особа: |
Ірина Воронова +380503242661 lawyers.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 11:47 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 11:47 |
Очікувана вартість: | 43 957 875,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 219 789,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений у довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1318736.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 17:37 |
Тендерна документація_Послуги з харчування (кейтерингові послуги)_нова редакція.docx | |
18 червня 2024 17:37 |
Тендерна документація_Послуги з харчування (кейтерингові послуги)_нова редакція.docx | |
18 червня 2024 17:37 |
Перелік змін_18.06.2024.doc | |
18 червня 2024 17:37 |
Перелік змін_18.06.2024.doc |
18 червня 2024 17:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2024 17:37 |
Тендерна документація_Послуги з харчування (кейтерингові послуги)_нова редакція.docx
|
|||
18 червня 2024 17:37 |
Тендерна документація_Послуги з харчування (кейтерингові послуги)_нова редакція.docx
|
|||
18 червня 2024 17:37 |
Перелік змін_18.06.2024.doc
|
|||
18 червня 2024 17:37 |
Перелік змін_18.06.2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-31-000020 ● 980c9f8f6c544ffd8c9e3d4653f7b9ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 12:27 |
05.08.2024 № 100
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2024 № 100
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-06-14-011079-a 14.06.2024 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-07 10:29:05
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-09 15:12:16
Про надання пояснення
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – Територіальний центр) розглянуто запит про надання пояснень Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, розміщений 07.08.2024 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-14-011079-a, предмет закупівлі – Послуги з харчування (кейтерингові послуги) (55520000-1 Кейтерингові послуги).
За результатами розгляду інформуємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно п.2 ч.1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 (зі змінами), шляхом направлення трьох запитів на отримання комерційних пропозицій постачальникам відповідної послуги (Додаток 1).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за наступною формулою:
Цод = (Ц1+Ц2+Ц3)/К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Ц2, Ц3 - ціни, отримані з відкритих джерел, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел.
Відповідно, очікувана ціна за одну послугу становить:
Цод = (75,50+72,60+76,90)/3 = 75,00грн.
Обсяг закупівлі – 586 105 послуг, отже очікувана вартість закупівлі становитиме: 586 105*75,00 = 43 957 875,00грн.
Якісні та технічні характеристики закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби замовника у забезпеченні харчуванням отримувачів соціальної послуги відповідно до порядку забезпечення послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг у Комунальній установі «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради затвердженого рішенням виконкому міської ради 13.12.2022 № 1067 (зі змінами) (Додаток 2), який розроблено з метою реалізації Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради заходів Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2022-2026 рр., затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 23.06.2021 № 19/8 (зі змінами) (Додаток 3), а саме: послугами з харчування (кейтеринговими послугами) отримувачів соціальних послуг Територіального центру, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Загальний обсяг закупівлі протягом липня-грудня 2024 року становить 586 105 послуг (Орієнтовна кількість днів харчування на рік: липень: 18 днів харчування, серпень: 22 дня харчування, вересень: 21 день харчування, жовтень: 23 дня харчування, листопад: 21 день харчування, грудень: 22 дні харчування).
Орієнтовна кількість порцій на день:
1. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Центральному районі міста, вул. В. Чапленка, 2 – 337;
2. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Новокодацькому районі міста, вул. Новоорловська, 25 – 462, вул. Юрія Кондратюка, 16 – 262, вул. Привокзальна, 14 – 56;
3. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Самарському районі міста, вул. Гвая, 78 – 182, вул. Добробатів, 2 – 215, вул. Самійла Зборовського, 11 – 310;
4. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Амур-Нижньодніпровському районі міста, вул. Юлії Залюбовської, 3 – 528;
5. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Соборному районі міста, вул. Космічна, 9 – 707;
6. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Шевченківському районі міста, вул. Панікахи, 95 – 522;
7. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР в Індустріальному районі міста, вул. Осіння, 11-Б – 524;
8. Відділ КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР у Чечелівському районі міста, вул. Р.Шухевича, 28/32 – 465, вул. Зональна, 4 - 45
Всього : 4 615
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2024-06-14-011079-a.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради (далі – КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з харчування (кейтерингові послуги) за кодом ДК 021:2015:55520000-1«Кейтерингові послуги» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-011079-a). На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР видано наказ від 02.09.2024 № 01-02/09-01 «Про вжиття заходів щодо усунення наслідків порушення у сфері публічних закупівель», в якому уповноваженій особі з питань проведення закупівель, начальнику юридичного відділу Вороновій Ірині Сергіївні: - зменшити розмір премії у вересні 2024 року згідно п. 3.1 розділу ІІІ Положення про преміювання працівників Територіального центру, який є додатком до Колективного договору на 2024-2028 роки; - безумовно дотримуватись вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель, з метою недопущення та упередження у подальшому порушень і помилок; - ретельніше перевіряти документи учасників процедури закупівель; - регулярно підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою з метою розширення та поглиблення професійних знань та вмінь.
2024-09-03 13:45:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
41 027 350,00
UAH
|
41 027 350,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
42 785 665,00
UAH
|
42 785 665,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" |
43 957 875,00
UAH
|
43 957 875,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3498308534 |
Відхилено |
41 027 350,00
UAH
|
27 червня 2024 13:50
|
|
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3259703092 |
Відхилено |
42 785 665,00
UAH
|
28 червня 2024 10:23
|
|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" #43737377 |
Переможець |
43 957 875,00
UAH
|
01 липня 2024 09:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2025 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 09:17
|
Договір_Харчування_ТОВ Гарна страва_ДУ 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 14:34
|
Договір_Харчування_ТОВ ГАРНА СТРАВА ДНІПРО.pdf | укладений |
09 липня 2024 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |