Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЯСЬКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-СНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЯСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОГОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43022841 |
Місцезнаходження: | 67641, Україна , Одеська обл., село Троїцьке Одеського району, вул. Сатова, буд. 8-Б |
Контактна особа: |
Гончаренко Ірина Володимирівна 030633381273,030984045278 knptspmsdyaski67641@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 15:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 червня 2024 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 червня 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000034 ● d70e37fda3544587a85ece71bd060f85
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2024-06-14-009777-a 14.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-19 14:44:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 3 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Пунктом 13 Особливостей встановлено широкий перелік випадків, коли придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Враховуючи викладене, надайте пояснення, чому Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі, яка не передбачена Особливостями?
3. Надайте інформацію, на якій стадії знаходиться виконання умов договору від 05.07.2024 № 21.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 10:27:43
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт Яськівської АЗПСМ КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Яськівської сільскої ради Біляївського району Одеської області по вулиці Центральна 49 с. Яськи. Коригування», надаємо наступну інформацію, та документи:
1. Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Рішенням Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області від 23.05.2024 р. № 1234/VIII «Про затвердження проектно-кошторисної документації», рішення Яськівської сільської ради від 23.04.2024 № 1208/VIII про внесення змін та доповнень до рішення сільської ради від 20.12.2023 р. №1099/VIII «Про бюджет Яськівської сільської територіальної громади на 2024 рік», комунальним некомерційним підприємством «Яськівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області проведено переговорну процедуру.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КНП «Яськівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області створене за рішенням Яськівської сільської ради від 22 грудня 2018 року № 737/VII відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є одержувачами бюджетних коштів для здійснення господарської некомерційної діяльності, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
2. КНП «Яськівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" по об’єкту: «Капітальний ремонт Яськівської АЗПСМ КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Яськівської сільскої ради Біляївського району Одеської області по вулиці Центральна 49 с. Яськи. Коригування», так як виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; відкоригована проектна документація; Експертний звіт виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» в м. Львів від 22.05.2024 року № 193-ЕК-24, договір укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов’язані з основним договором від 20.08.2021року №40 (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю) заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Закон України "Про публічні закупівлі" є чинним та пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
«Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженою Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, установлено, що:
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Відповідно до пункту 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Проте по об’єкту: «Капітальний ремонт Яськівської АЗПСМ КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Яськівської сільскої ради Біляївського району Одеської області по вулиці Центральна 49 с. Яськи. Коригування», відповідно до Проектної документації по якій є позитивний комплексний експертний висновок, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» в м. Львів від 22.05.2024 року № 193-ЕК-24, обсягом проектної документації, існує необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, не включених у початковий проект але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту, додаткові аналогічні роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у зв’язку з чим застосовано переговорну процедуру до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", за допомогою електронної системи закупівель, що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Відповідно до пункту 13 Особливостей, зазначено перелік випадків придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Замовником проведено переговорну процедуру у відповідності до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" чим не порушено Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 05.07.2024 №21 по об’єкту: «Капітальний ремонт Яськівської АЗПСМ КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги» Яськівської сільскої ради Біляївського району Одеської області по вулиці Центральна 49 с. Яськи. Коригування», в стадії завершення виконання. Роботи по капітальному ремонту виконуються поетапно, та за виконаний етап робіт по договору № 21 від 05.07.2024 р. оплачено. На даний час останній етап капітального ремонту підходе до завершення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП «Яськівський ЦПМСД» Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області інформує щодо виконання Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час моніторингу Південного офісу Держаудитслужби закупівлі UA-2024-06-14-009777-a . Щодо виявлених Південним офісом Держаудитслужби України та викладених у висновку про проведення моніторингу переговорної процедури UA-2024-06-14-009777-a Замовником виконано висновок моніторингу та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Південним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати он-лайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2024-10-01 16:29:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0211/2024/пр |
Дата публікації: | 31 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/496/4136/24 |
Дата відкриття провадження: | 05 листопада 2024 |
Документи:
06 листопада 2024 09:45
|
Електронний підпис |
31 жовтня 2024 11:34
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Шкодін О. Ю." #2586501295 |
Переможець |
5 799 899,81
UAH
|
14 червня 2024 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2024 15:55
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
05 липня 2024 15:54
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 серпня 2024 11:40
|
1 824 675,46 UAH | UA678201720344391002495157429 КНП "Яськівський ЦПМСД" |
UA603390720000026008113788002 ФОП Шкодiн О.Ю. |
Оплачений |
25 листопада 2024 17:07
|
25 566,06 UAH | UA678201720344391002495157429 КНП "Яськівський ЦПМСД" |
UA413052990000026002034905042 ФОП Шкодiн О.Ю. |
Оплачений |
27 листопада 2024 14:47
|
3 460 177,09 UAH | UA678201720344391002495157429 КНП "Яськівський ЦПМСД" |
UA413052990000026002034905042 ФОП Шкодiн О.Ю. |
Оплачений |
27 листопада 2024 14:47
|
489 481,20 UAH | UA678201720344391002495157429 КНП "Яськівський ЦПМСД" |
UA413052990000026002034905042 ФОП Шкодiн О.Ю. |
Оплачений |