Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВАРВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04412372 |
Місцезнаходження: | 17600, Україна , Чернігівська обл., селище міського типу Варва, вул. Шевченка, будинок 38 |
Контактна особа: |
Варвинська селищна рада Варвинська селищна рада +380950012343 varvasradazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2024 15:09 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2024 10:12 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
18 червня 2024 10:12 |
Зміни.docx | |
14 червня 2024 15:15 |
Тендерна документація.docx |
18 червня 2024 10:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2024 10:12 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
18 червня 2024 10:12 |
Зміни.docx
|
|||
14 червня 2024 15:15 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-30-000022 ● 4b5dd2c4245746daaa172c97c52f644e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.07.2024 № 42-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-06-14-009269-a 14.06.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 11:51:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою, а саме вулиць (доріг) в селищі Варва Прилуцького району Чернігівської області)», очікуваною вартістю 280 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-009269-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Яким чином учасником ФОП Циганок Іван Олександрович були підтверджені вимоги пункту 3 додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме «… Для підтвердження інформації Учасник повинен надати: - скан-копію виконаного аналогічного договору за 2018-2024 р. (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору на виконання послуг який відповідає коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015, які є предметом закупівлі та договорів щодо надання послуг з технічної інвентаризації та паспортизації, що є предметом закупівлі по даних торгах укладений відповідно до вимог законодавства)»?
4. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю послуг від 10.07.2024 № 98, укладеного з ФОП Циганок Іван Олександрович.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-31 16:22:00
Пояснення до запиту Північного офісу Держаудитслужби
Варвинська селищна рада на Ваш запит щодо процедури закупівлі ДК 021:2015:71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою, а саме вулиць (доріг) в селищі Варва Прилуцького району Чернігівської області)», очікуваною вартістю 280 000,00 грн, надає пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, та його очікувану вартість визначено згідно програми з благоустрою території Варвинської селищної територіальної громади на 2024 рік, яка затверджена рішенням 49 сесії 8 скликання від 14 грудня 2023 року №314. Згідно програми на паспортизацію об’єктів благоустрою було виділено 280000 грн.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик на власному веб-сайті не розміщувалося.
3. Учасником ФОП Циганок Іван Олександрович були підтверджені вимоги пункту 3 додатку 1 тендерної документації шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель скан-копій 2 виконаних аналогічних договорів за 2021 р., а також копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів та лист-відгук.
4. Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю послуг від 10.07.2024 № 98, то ФОП Циганок Іван Олександрович, ще не приступив до його виконання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваші зауваження були прийняті до уваги. Встановлені порушення у подальшому не будуть допущені. Прикріплюємо додаткову угоду №1 до договору №98 від 10 липня 2024 року, що свідчить про усунення порушення.
2024-08-27 12:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-08-27 17:30:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
179 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ |
248 059,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович #1916904550 |
Переможець |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 11:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2024 08:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 12:37
|
ду 1.pdf | укладений |
27 серпня 2024 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 15:22
|
Договір 98.pdf | укладений |
11 липня 2024 15:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 липня 2024 — 27 серпня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Виправлення порушення, виявленого в результаті здійснення моніторингу. Розірвання договору за взаємною згодою сторін |