Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво мультифункційного спортивного майданчика по вул.Шевченка в с. Хітар Стрийського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 256 217,60 UAH
UA-2024-06-14-008780-a ● 73df4e7a578941a099da147d16b7ea15
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н, селище міського типу Славське(п), вул.Івасюка, будинок 24 |
Контактна особа: |
Ростислав Хрипта +380633238473 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 256 217,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 281,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво мультифункційного спортивного майданчика по вул.Шевченка в с. Хітар Стрийського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82644, Україна, Львівська область, с. Хітар, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2024 09:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 14:57 |
Тендерна документація (Будівництво майданчику с.Хітар).docx | |
14 червня 2024 14:57 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
14 червня 2024 14:57 |
Додаток_1 (кваліфікація).docx | |
14 червня 2024 14:57 |
Додаток 2 (ТЗ).docx |
18 червня 2024 09:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2024 14:57 |
Тендерна документація (Будівництво майданчику с.Хітар).docx
|
|||
14 червня 2024 14:57 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
|||
14 червня 2024 14:57 |
Додаток_1 (кваліфікація).docx
|
|||
14 червня 2024 14:57 |
Додаток 2 (ТЗ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення про вимогу внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 червня 2024 14:37
Дата відповіді: 26 червня 2024 17:40
Шановний Замовнику! У Додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання» в абзаці - « У складі тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність наступним технічним вимогам шляхом надання:» «на поліуретанове покриття» - пунктом 3 встановлено Вимогу: «Лист-авторизацію від виробника поліуретанових клеїв та грунтовки на продаж/реалізацію товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення даної закупівлі, завірений підписом та печаткою виробника».
Зауважуємо, що вищезазначена Вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», а також «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Також Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Вас в добровільному порядку внести зміни до тендерної документації та вилучити з неї вищезазначену неправомірну вимогу «Про надання учасниками листа-авторизації».
Для виключення будь-якої полеміки між Сторонами процедури Закупівлі по даному питанню долучаємо до нашого Звернення Рішення №11217-р/пк-пз від 21.05.2021р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просимо Вас ретельно ознайомитись з частиною 2 цього Рішення. Враховуючи принцип преюдиції юридичних процесів, слід дійти висновку, щодо гарантованого позитивного рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у питанні про задоволення скарги стосовно внесення змін до тендерної документації в частині скасування вимоги «про надання Учасниками листа – авторизації» у разі, якщо така Скарга буде подана будь-яким з потенційних Учасників процедури закупівля.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання учасниками авторизаційних листів чи інших документів від безпосередніх виробників або дилерів/представників, що підтверджують спроможність учасника здійснити поставку певного виду товару або обладнання чи матеріалів які будуть використовуватись під час виконання робіт /надання послуг є широко поширеною у публічних закупівлях. А практика розгляду скарг комісією АМКУ з приводу встановлення такої вимоги у тендерній документації є неоднозначною, оскільки є безліч рішень датовані більш пізньою датою, ніж запропоноване Вами рішення, які свідчать про те, що дана вимога не є дискримінаційною («….скаржник не довів та не аргументував неможливість виконання даної вимоги») Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб, та вимог до якості та безпечності матеріалів, які безпосередньо впливатимуть на якість виконаних робіт на об’єкті.
Таким чином, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання учасниками авторизаційних листів чи інших документів від безпосередніх виробників або дилерів/представників, що підтверджують спроможність учасника здійснити поставку певного виду товару або обладнання чи матеріалів які будуть використовуватись під час виконання робіт /надання послуг є широко поширеною у публічних закупівлях. А практика розгляду скарг комісією АМКУ з приводу встановлення такої вимоги у тендерній документації є неоднозначною, оскільки є безліч рішень датовані більш пізньою датою, ніж запропоноване Вами рішення, які свідчать про те, що дана вимога не є дискримінаційною («….скаржник не довів та не аргументував неможливість виконання даної вимоги») Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб, та вимог до якості та безпечності матеріалів, які безпосередньо впливатимуть на якість виконаних робіт на об’єкті.
Таким чином, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них жодним чином не порушено в даному випадку.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-14-008780-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТА СПОРТУ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:41906859
Звернення про вимогу внесення змін до тендерної документації
В Додатку 2 до тендерної документації Замовником виставлено неправомірну вимогу про подання учасниками "Лист-авторизацію від виробника поліуретанових клеїв та грунтовки на продаж/реалізацію товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення даної закупівлі, завірений підписом та печаткою виробника".
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
4 192 552,93
UAH з ПДВ
|
4 192 552,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Переможець |
4 192 552,93
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2024 16:24
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 09:53
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 08:57
|
ДОГОВІР Nº 219.pdf | укладений |
24 липня 2024 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині реквізитів підрядника (зміна керівника) |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/290 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу бюджетних призначень на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/317 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |