Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі за адресою: ЗДО № 325 бул. Миколи Міхновського, 7А» (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
5 287 571,00 UAH
UA-2024-06-13-012636-a ● 709f5c941c094db6838530d79c387840
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2024 21:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 287 571,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 437,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі за адресою: ЗДО № 325 бул. Миколи Міхновського, 7А» (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) згідно документації.
Необхідність в проведенні капітального ремонту в покрівлі у зв’язку фізичним зносом. При проведенні капітальних ремонтних робіт Підрядник повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Необхідність в проведенні капітального ремонту в покрівлі у зв’язку фізичним зносом. При проведенні капітальних ремонтних робіт Підрядник повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт покрівлі за адресою: ЗДО № 325 бул. Миколи Міхновського, 7А» (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2024 21:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2024 21:25 |
Додаток 3 Форма ТП.doc | |
13 червня 2024 21:25 |
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
13 червня 2024 21:25 |
Тендер з особливостями_2024.doc | |
13 червня 2024 21:25 |
Додаток 4. docx.docx | |
13 червня 2024 21:25 |
Додаток 2.doc | |
13 червня 2024 21:25 |
Додаток 1 ТВ.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
5 113 428,40
UAH з ПДВ
|
5 113 428,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
5 113 428,40
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 18:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 18:36
|
Договір 325.pdf | укладений |
11 липня 2024 18:35
|