Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., вул. Святошинська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Саітова-Юрченко Діляра Лінасівна 380973363038 upov-osobagd@kvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2024 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 14:39 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 14:39 |
Очікувана вартість: | 7 345 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 729,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної страхової гарантії/електронної банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії може бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Сума забезпечення становить 146 916 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» (із змінами) та Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 146916 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику забезпечення його виконання у розмірі 5 % ціни Договору шляхом перерахування коштів на рахунок ПОКУПЦЯ UA888201720355179002000099332 або у вигляді страхової або банківської гарантії (далі – Гарантія). У разі внесення Постачальником забезпечення виконання Договору шляхом перерахування коштів, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору протягом 5 (п’яти) банківських днів після повного та належного виконання Постачальником своїх зобов’язань згідно з Договором. 11.4. У разі внесення Постачальником забезпечення виконання Договору у вигляді Гарантії, забезпечення виконання умов Договору надається Постачальником у формі електронної Гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної Гарантії, або у вигляді оригіналу Гарантії в паперовій формі. Найменування Замовника (бенефіціара): Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України»; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (за ЄДРПОУ): 41220556; категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або Територіальної громади; адреса місцезнаходження: вул. Святошинська, 27, м. Київ, 03115. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2024 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2024 13:25 |
ТД_.doc | |
13 червня 2024 13:25 |
Проект договору.docx | |
13 червня 2024 13:25 |
Додатки до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 23 липня 2024 15:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000007 ● 43ac839d8f5d4023914b280c8db31d0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-06-13-006548-a 13.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 18:02:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-13-006548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-06-13-006548-a.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВАДА» умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його кошторисної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 10:03:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-13-006548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема, листа від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 Департаменту з питань виконання кримінальних покарань, щодо підстав не застосування Замовником пункту 43 Особливостей № 1178 в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» з врахуванням, що у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника наявний Гарантійний лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації (файл: 2. Гарантійний лист відповідності ТД.docx.p7s) (вимога пункту 10 «Інші документи від Учасника» додатку 2 тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-11-22 15:05:55
Щодо пояснення на висновок Держаудитслужби про наявність порушень законодавства за результатами моніторингу Закупівлі
18 листопада 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про результати моніторингу Державної аудиторської служби (далі – Держаудитслужби) України закупівлі товару ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-006548-a у розрізі стадій проведення цієї процедури згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості).
У висновку Держаудитслужби про наявність порушень законодавства зазначено, що державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (надалі – Замовник) було безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ», а саме:
Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У Протоколі відхилення Замовник, посилаючись на Лист Департаменту з питань виконання кримінальних покарань від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 (не доданий до Протоколу відхилення і не оприлюднений на запити Держаудитслужби), в якості підстави відхилення зазначив документи, які відсутні у тендерній пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ».
Замовник не може погодитись з такими висновками Держаудитслужби з огляду на наступне.
Закупівля здійснювалась відповідно до вимог предмету закупівлі, які були сформовані згідно Листа від 04.06.2024 № 8248/19168/4.11/8-24/13/1/15-24 Департаменту з питань виконання кримінальних покарань (ініціатора Закупівлі) в якому зазначені технічні, якісні, кількісні характеристики, обґрунтування, заявка, проект договору, моніторинг вартості товару.
Тому в подальшому було необхідно зважати на підстави зазначені у Листі Департаменту з питань виконання кримінальних покарань від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 (далі – Лист) щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» технічним характеристикам предмету Закупівлі. Відповідно Замовником було враховано інформацію яку зазначено у цьому Листі.
- Згідно частини 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, тому додатки до протоколу не є обов’язковою вимогою.
- Протоколом передбачено посилання на Лист (що додається) в якому зазначено, що тендерна пропозиція ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» не відповідає вимогам, а саме: п.5 Додатку № 3 до тендерної документації «Довжина стібка, мм-не менше 6», зазначене також підтверджується, наданим у складі своєї пропозиції, гарантійним листом відповідності учасника (файл: 2. Гарантійний лист відповідності ТД.docx.p7s). Так зазначена учасником у цьому гарантійному листі, довжина стібка: мм-не менше 7.
Тому відповідно до Листа та наданих учасником у складі своєї тендерної пропозиції документів у Замовника були усі наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ».
Крім того ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» у складі тендерної пропозиції на виконання тендерної документації не надав такі документи:
- лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору;
- лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція));
- лист з інформацією про ознайомлення з проектом договору про закупівлю і погодженням його укласти, якщо тендерна пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною;
- інформаційну довідку в довільній формі про технічні можливості учасника; наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, механізми і обладнання, необхідні для виконання умов договору про закупівлю (наявність транспортних засобів, складських приміщень, інше);
- достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП;
- довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації або прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» надана довідка яка в порушення вимог пункту 2 розділу V тендерної документації не містить відомостей про те що Учасник не є громадянином Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Отже Учасник не виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Також у висновку Держаудитслужби про наявність порушень законодавства зазначено, що Замовником не було відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Пунктом 6 розділу VI тендерної документації та додатком до тендерної документації (проєкт Договору про закупівлю, пункт 11.2) під час укладання Договору про закупівлю вимагається надання Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю у розмірі 5 % ціни цього Договору шляхом перерахування коштів на рахунок ПОКУПЦЯ або у вигляді страхової або банківської гарантії. На виконання цих вимог, переможцем Закупівлі ТОВ «ВАДА» було надано забезпечення виконання Договору про закупівлю у формі банківської гарантії від 07.08.2024 №3959-24Г (вх. від 08.08.2024 №ГД ДКВС 4121/1 ГД/2024) (що додається). Оскільки банківська гарантія надається під час укладання Договору про закупівлю та відповідно до норм пункту 47 Особливостей не вимагається обов’язкового оприлюднення в електронної системі закупівель.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури Закупівлі ТОВ «ВАДА» відповідно до абзацу четвертого частини третьої пункту 44 Особливостей у Замовника відсутні.
Крім того, у висновку Держаудитслужби зазначено, що Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (які не стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)) учаснику ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції.
Такі висновки Держаудитслужби не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, оскільки, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що в тендерній пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» було виявлено, як зазначено вище, не відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (п.5 Додатку № 3 до тендерної документації «Довжина стібка, мм-не менше 6»). Таким чином законом не передбачено, за вказаних обставин, надання строку учаснику про усунення таких невідповідностей.
Разом з цим зазначаємо, що Уповноваженою особою було виявлено повідомлення про запит надання пояснень щодо предмета дослідження в рамках моніторингу Держаудитслужби 19.11.2024 через технічні причини.
Зважаючи на викладене, просимо врахувати ці пояснення та скасувати висновок Держаудитслужби від 18.11.2024 про наявність порушень законодавства за результатами моніторингу Закупівлі ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-006548-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 10:32:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-13-006548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-06-13-006548-a.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВАДА» умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його кошторисної вартості.
4. Надати пояснення та відповідні документи (лист від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 Департаменту з питань виконання кримінальних покарань та ін.), щодо підстав не застосування Замовником пункту 43 Особливостей № 1178 в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» з врахуванням, що у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника наявний Гарантійний лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації (файл: 2. Гарантійний лист відповідності ТД.docx.p7s) (вимога пункту 10 «Інші документи від Учасника» додатку 2 тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-11-22 14:56:09
Щодо пояснення на висновок Держаудитслужби про наявність порушень законодавства за результатами моніторингу Закупівлі.
18 листопада 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про результати моніторингу Державної аудиторської служби (далі – Держаудитслужби) України закупівлі товару ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-006548-a у розрізі стадій проведення цієї процедури згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості).
У висновку Держаудитслужби про наявність порушень законодавства зазначено, що державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» (надалі – Замовник) було безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ», а саме:
Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У Протоколі відхилення Замовник, посилаючись на Лист Департаменту з питань виконання кримінальних покарань від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 (не доданий до Протоколу відхилення і не оприлюднений на запити Держаудитслужби), в якості підстави відхилення зазначив документи, які відсутні у тендерній пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ».
Замовник не може погодитись з такими висновками Держаудитслужби з огляду на наступне.
Закупівля здійснювалась відповідно до вимог предмету закупівлі, які були сформовані згідно Листа від 04.06.2024 № 8248/19168/4.11/8-24/13/1/15-24 Департаменту з питань виконання кримінальних покарань (ініціатора Закупівлі) в якому зазначені технічні, якісні, кількісні характеристики, обґрунтування, заявка, проект договору, моніторинг вартості товару.
Тому в подальшому було необхідно зважати на підстави зазначені у Листі Департаменту з питань виконання кримінальних покарань від 16.07.2024 №10483/24765/4.11/8-24/13/1/15-24 (далі – Лист) щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» технічним характеристикам предмету Закупівлі. Відповідно Замовником було враховано інформацію яку зазначено у цьому Листі.
- Згідно частини 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, тому додатки до протоколу не є обов’язковою вимогою.
- Протоколом передбачено посилання на Лист (що додається) в якому зазначено, що тендерна пропозиція ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» не відповідає вимогам, а саме: п.5 Додатку № 3 до тендерної документації «Довжина стібка, мм-не менше 6», зазначене також підтверджується, наданим у складі своєї пропозиції, гарантійним листом відповідності учасника (файл: 2. Гарантійний лист відповідності ТД.docx.p7s). Так зазначена учасником у цьому гарантійному листі, довжина стібка: мм-не менше 7.
Тому відповідно до Листа та наданих учасником у складі своєї тендерної пропозиції документів у Замовника були усі наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ».
Крім того ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» у складі тендерної пропозиції на виконання тендерної документації не надав такі документи:
- лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору;
- лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція));
- лист з інформацією про ознайомлення з проектом договору про закупівлю і погодженням його укласти, якщо тендерна пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною;
- інформаційну довідку в довільній формі про технічні можливості учасника; наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, механізми і обладнання, необхідні для виконання умов договору про закупівлю (наявність транспортних засобів, складських приміщень, інше);
- достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП;
- довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації або прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» надана довідка яка в порушення вимог пункту 2 розділу V тендерної документації не містить відомостей про те що Учасник не є громадянином Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Отже Учасник не виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Також у висновку Держаудитслужби про наявність порушень законодавства зазначено, що Замовником не було відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі як такого, що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Пунктом 6 розділу VI тендерної документації та додатком до тендерної документації (проєкт Договору про закупівлю, пункт 11.2) під час укладання Договору про закупівлю вимагається надання Замовнику забезпечення виконання Договору про закупівлю у розмірі 5 % ціни цього Договору шляхом перерахування коштів на рахунок ПОКУПЦЯ або у вигляді страхової або банківської гарантії. На виконання цих вимог, переможцем Закупівлі ТОВ «ВАДА» було надано забезпечення виконання Договору про закупівлю у формі банківської гарантії від 07.08.2024 №3959-24Г (вх. від 08.08.2024 №ГД ДКВС 4121/1 ГД/2024) (що додається). Оскільки банківська гарантія надається під час укладання Договору про закупівлю та відповідно до норм пункту 47 Особливостей не вимагається обов’язкового оприлюднення в електронної системі закупівель.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури Закупівлі ТОВ «ВАДА» відповідно до абзацу четвертого частини третьої пункту 44 Особливостей у Замовника відсутні.
Крім того, у висновку Держаудитслужби зазначено, що Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (які не стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)) учаснику ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції.
Такі висновки Держаудитслужби не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, оскільки, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що в тендерній пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ «СОФТОРГ» було виявлено, як зазначено вище, не відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (п.5 Додатку № 3 до тендерної документації «Довжина стібка, мм-не менше 6»). Таким чином законом не передбачено, за вказаних обставин, надання строку учаснику про усунення таких невідповідностей.
Разом з цим зазначаємо, що Уповноваженою особою було виявлено повідомлення про запит надання пояснень щодо предмета дослідження в рамках моніторингу Держаудитслужби 19.11.2024 через технічні причини.
Зважаючи на викладене, просимо врахувати ці пояснення та скасувати висновок Держаудитслужби від 18.11.2024 про наявність порушень законодавства за результатами моніторингу Закупівлі ДК 021:2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (Швейна машина) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-006548-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не може погодитись з такими висновками Держаудитслужби, тому буде оскаржено у судовому порядку в термін встановлений законодавством. |
Дата публікації: | 22 листопада 2024 |
Документи:
22 листопада 2024 15:12
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПАРК-ШВЕЙНЕ ОБЛАДНАННЯ" |
7 345 535,00
UAH з ПДВ
|
6 655 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМПАНІЯ „СОФТОРГ“" |
7 155 000,00
UAH з ПДВ
|
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАДА" |
7 235 613,00
UAH з ПДВ
|
6 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП" |
7 272 342,00
UAH з ПДВ
|
7 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПАРК-ШВЕЙНЕ ОБЛАДНАННЯ" #35860885 |
Рішення скасоване |
6 655 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 13:47
|
ТОВ "СПАРК-ШВЕЙНЕ ОБЛАДНАННЯ" #35860885 |
Відхилено |
6 655 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 13:53
|
ПП "КОМПАНІЯ „СОФТОРГ“" #30628780 |
Відхилено |
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 16:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАДА" #41980225 |
Переможець |
6 849 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2024 16:01
|
ДУ2 до договору № 245-К-24.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 14:39
|
ДУ до договору № 245-К-24.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 14:13
|
Договір № 245-К-24.pdf | укладений |
12 серпня 2024 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 245-К-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 245-К-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |