Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0681645011 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2024 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 41 683 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 416,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 83366,7 грн. (вісімдесят три тисячі триста шістдесят шість грн. 70 коп.), що складає 0,2% очікуваної вартості закупівлі. Умови при наданні забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії: Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність, про що в складі пропозиції банком надається лист-підтвердження на ім’я замовника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, назву предмету закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії. Гарантія має містити зобов’язання банка-гаранта у разі виникнення будь якої з обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації, виплатити Замовнику (Бенефіціару) протягом пʼяти банківських днів з дня отримання першої письмової вимоги Замовника (Бенефіціара), складеної у довільній формі, на реквізити зазначеними у письмовій вимозі, повну суму тендерного забезпечення. Умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. Також, в складі пропозиції має бути наданий лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, що підписала електронну банківську гарантію. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Термін дії банківської гарантії не менше 90 календарних днів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 83366.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт виконується на умовах післяоплати. Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, валютою платежу є гривня. Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2024 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2024 09:41 |
зміни.docx | |
17 червня 2024 09:41 |
зміни.docx | |
17 червня 2024 09:39 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
17 червня 2024 09:39 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
13 червня 2024 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 1 та 2.doc | |
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 3.doc | |
13 червня 2024 11:00 |
Тендерна документація термо ЗДО№29.doc | |
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 1 та 2.doc | |
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 3.doc | |
13 червня 2024 11:00 |
Тендерна документація термо ЗДО№29.doc |
17 червня 2024 09:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2024 09:41 |
зміни.docx
|
|||
17 червня 2024 09:41 |
зміни.docx
|
|||
17 червня 2024 09:39 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
17 червня 2024 09:39 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
13 червня 2024 11:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 1 та 2.doc
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 3.doc
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Тендерна документація термо ЗДО№29.doc
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 1 та 2.doc
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Додаток 3.doc
|
|||
13 червня 2024 11:00 |
Тендерна документація термо ЗДО№29.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п. 5.32 Настанови з визначення вартості будівництва, під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Крім того, абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, законодавчо та вимогами тендерної документації, які є однаковими для всіх учасників, визначено необхідність проведення огляду об’єкту, що повністю узгоджується з самими об’єктом виконання робіт.
ПОСТАНОВА
від 26 жовтня 2011 р. № 1107
Київ
Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
Визначено ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу
Група А та Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби.
2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин.
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
5. Водолазні роботи.
6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання.
7. Сейсморозвідка.
8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.
9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті.
10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів.
11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення.
12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу.
13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд.
14. Гранулювання доменного шлаку.
15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів.
16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах.
17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів.
21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою.
24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти.”;
додатки 3, 6 і 7 виключити;
додаток 8 викласти в такій редакції:
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000046 ● de18136ca539482287f0d2149bb9d3c6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.08.2024 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-06-13-003340-a, 13.06.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-05 16:43:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №29 Вінницької міської ради» по вул. Героїв Нацгвардії, 7 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження) (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-13-003340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИР.БУД», якого обрано переможцем торгів, вимогам тендерної документації, в частинні визначення ним ціни пропозиції з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані згідно з вимогами додатку 3 тендерної документації, оскільки у тендерній документації не передбачено надання учасниками обрґунтовуючих розрахунків вартості всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані згідно з вимогами додатку 3 тендерної документації?
4. Яким чином розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИР.БУД» щодо визначення ним договірної ціни робіт на основі кошторису, що передбачено пунктом 3.1. розділу 3. «Договірна ціна» додатку 4 тендерної документації, погодження з яким зазначеним учасником підтверджено поданням тендерної пропозиції (пункт 2 розділу 5 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-09 16:26:52
відповідь на запит
05 вересня 2024 року о 16 год. 43 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ розміщено запит про надання пояснення в рамках моніторингу по проведеній закупівлі робіт з: «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №29 Вінницької міської ради» по вул. Героїв Нацгвардії, 7 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження) (коригування)», номер оголошення UA-2024-06-13-003340-a.
Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З урахуванням викладено надаємо наступні пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію з відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:3647-5884-6138-0625.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на вебсайті, яке доступне для перегляду за посиланням - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8|undefined2.
3. Відповідно до п. 31-32 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Так, відповідно до вимог тендерної документації було передбачено надання майбутніми учасниками в складі тендерної пропозиції виключно підписаного технічного завдання додаток 3 до тендерної документації, що повністю виконано учасником-переможцем – ТОВ «МИР.БУД».
4. Відповідно до п. 31-32 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Так, вимогами тендерної документації не було передбачено необхідності надання майбутніми учасниками в складі тендерної пропозиції - кошторису передбаченого пунктом 3.1. проекту договору, додаток 4 до тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МИР.БУД" |
41 400 000,00
UAH з ПДВ
|
41 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МИР.БУД" #42731678 |
Переможець |
41 400 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2024 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 15:16
|
договір термо здо№29.pdf | укладений |
16 липня 2024 15:08
|