Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км» (ДК 021:2015 (CPV) - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
(2 лоти)
Очікувана вартість
728 686 188,00 UAH
UA-2024-06-12-012459-a ● 8c677e99175643c3b15633b09858505f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2024 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 728 686 188,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
02 липня 2024 19:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2024 19:01 |
Додаток № 4 Проект договору (зі змінами від 02.07.2024).rar | |
02 липня 2024 19:01 |
ТД УТРИМАННЯ 2024 (зі змінами від 02.07.2024).pdf | |
02 липня 2024 19:01 |
Перелік змін від 02.07.2024.pdf | |
27 червня 2024 17:54 |
Перелік змін від 27.06.2024.pdf | |
24 червня 2024 18:34 |
Перелік змін від 24.06.2024.pdf | |
19 червня 2024 17:51 |
Додаток № 3 до ТД (Лот № 1) (зі змінами від 19.06.2024).pdf | |
19 червня 2024 17:51 |
Додаток № 3 до ТД (Лот № 2) (зі змінами від 19.06.2024).pdf | |
19 червня 2024 17:51 |
Перелік змін від 19.06.2024.pdf | |
18 червня 2024 17:12 |
Перелік змін від 18.06.2024.pdf | |
17 червня 2024 17:34 |
Перелік змін від 17.06.2024.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 13 червня 2024 11:25
Дата відповіді: 13 червня 2024 11:55
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів) одним аналогічним договором або сумарно декількома аналогічними договорами з основних (ключових) робіт/послуг, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації до предмета закупівлі, зокрема: Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у кількості 32 500 м2. Відповідно до Технічної специфікації та нормативних документів одиницею виміру такого виду робіт/послуг, як Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем є тонни. Просимо Вас привести у відповідність (відповідно до визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації) вимогу щодо підтвердження наявності досвіду з вищезазначеного виду робіт, а саме зазначити кількість робіт/послуг з улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у тоннах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зауваження! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимога щодо умов забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 13 червня 2024 11:49
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:20
Вимога
Тендерною документацією встановлена вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
І однією із вимог є наступна: гарантія та договір, який укладається між банком та принципалом, не може містити додаткових умов щодо надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 9 до тендерної документації.
Наголошуємо, що договір, який укладається між принципалом і банком є генеральним договором, який визначає права і обов’язки Сторін, у зв’язку з наданням Гарантом, в тому числі і у майбутньому, гарантій (в тому числі і гарантій виконання зобов’язань), на підставі погоджених заяв про надання гарантій, а положення договору застосовуються до ВСІХ правовідносин між сторонами.
Договір між принципалом і банком укладається мінімум на три роки і регулює УСІ відносини між ними.
Звичайною умовою всіх генеральних договір з банком є надання фінансової звітності підприємства за кожний звітній період, не кажучи вже про листування з банком, надання проектів додаткових угод, заяв на збільшення/зменшення кредитних лімітів тощо.
І все це суперечить Вашій вимозі, яка встановлена в ТД саме до договору з банком.
Із цього випливає, що, по-перше, жоден договір не відповідатиме цій вимозі, а по-друге, рішення про визначення переможця на цій підстав можна буде оскаржити, а практика АМКУ з цього питання на боці скаржника.
Цим самим Замовник сам собі створює перешкоди і встановлює нелогічні вимоги.
Вимагаємо прибрати з ТД вищеописану вимогу і викласти її в наступній редакції:
гарантія не може містити додаткових умов щодо надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 9 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно умов п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації, умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Вимоги), з урахуванням Особливостей.
Вказані Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Відповідно до п. 5 Вимог, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін у цій частині тендерної документації.
Вказані Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Відповідно до п. 5 Вимог, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін у цій частині тендерної документації.
щодо заповнення Форми 5
Дата подання: 13 червня 2024 13:34
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:21
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) договору(ів) за Формою 5. У Формі 5 зокрема зазначена колонка: Найменування послуг/робіт*/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) послуг/робіт. Просимо пояснити, яке саме найменування послуг/робіт та яку одиницю виміру зазначати учаснику в цій колонці: найменування послуг/робіт та одиницю виміру відповідно до актів приймання виконаних будівельних послуг/робіт, які будуть надані для підтвердження інформації, яка зазначена у довідці чи найменування послуг/робіт та одиницю виміру відповідно до переліку основних (ключових) видів робіт, зазначених в таблиці 5.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У вказаній колонці Довідки за Формою 5 необхідно зазначити саме найменування послуг/робіт та одиницю виміру відповідно до переліку основних (ключових) видів робіт, зазначених в таблиці 5.1 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації.
щодо листа-згоди на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних
Дата подання: 13 червня 2024 14:20
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:30
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно Додатку 7 до тендерної документації. Просимо дати роз’яснення, чи лист-згода відповідно до Додатку 8 до тендерної документації надається учасником в складі тендерної пропозиції тільки від уповноваженої/посадової особи учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно Додатку 8 до тендерної документації подається від уповноваженої/посадової особи учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції, а також від усіх осіб, персональні дані яких містяться у складі документів тендерної пропозиції.
тендерна документація
Дата подання: 13 червня 2024 14:31
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:31
Шановний Замовник, прохання внести зміни та прибрати вмогу щодо необхіності мати на підпрємстві 2 головних інженера та 2 інженерів з охорони праці, якщо планується брати у 2 лотах участь. Оскільки на підприємстві впрницпі не може бути 2 головних інженера, це так само як 2 директора, 2 начальника відділу, це посадова особа, а не робітнича професія. Згідно з законодавством на підприємстві більше 50 осіб має бути штатний інженер з охорони праці, а не 2 і більше особи. Для надання послуг за цим предметом закупівлі та і взаголом ведення господаоської діяльності на великого підприємстві, достатнього одного директора, одного головного інжереа, одного інженера з охорони праці і т.д. А вже з робітничими професіями, це вже залежно від обємів приймається на роботу необхідна кількість дорожніх робітиків, водіїв, майстрів і т.д.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей з урахуванням умов та обсягів надання послуг за предметом закупівлі. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до вимог даної частини тендерної документації.
Щодо критеріїв які встановлені до інженерно-технічних працівників
Дата подання: 13 червня 2024 15:35
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:32
Шановний замовник, при вивченні вимог для участі в закупівлі, у нас, як майбутнього учасника торгів виникли питання щодо деяких критеріїв, які встановлені до персоналу потенційного учасника, а саме щодо надання учасником скан-копії дипломів інженерно-технічних працівників про закінчення такими працівниками учбових закладів та наявності в них неповної вищої та вищої освіти з кваліфікацією «будівельник» «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з кваліфікацією «будівельник». Але в обов’язковому переліку працівників, які замовник вважає необхідно надати для відповідності кваліфікації учасника наявні «Інженер з охорони праці», яким необов’язково мати освітню кваліфікацію пов’язаною з будівництвом, щоб займати таку посаду. Взагалі більш доцільно коли в інженера з охорони праці присутня вища освіта або неповна вища освіта з кваліфікацією, що стосується цивільної безпеки (охорона праці), гігієна праці та виробнича санітарія тощо. Теж саме стосується і Інженера з безпеки руху, Інженера з якості, Геодезиста. Тому просимо змінити дану вимогу до вищезазначених працівників щодо наявності в їхніх освітах кваліфікації пов’язаної тільки з будівництвом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей з урахуванням досвіду попередніх років, умов та специфіки надання послуг за предметом закупівлі. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до вимог даної частини тендерної документації.
Питання щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 червня 2024 15:52
Дата відповіді: 14 червня 2024 19:34
Шановний замовник, буде вважатися договір аналогічним, якщо назва предмета аналогічного договору є «Проведення аварійних, відновлюваних робіт та експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення»?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації, аналогічним (-ими) буде (-уть) вважатися договір (-и) не пізніше 5-ти річної давнини у відповідності до предмету закупівлі, а саме щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, виконанний (-і) не менше ніж на 50% від суми договору (-ів), відповідною протяжністю. Вказаний предмет договору відповідає встановленому критерію.
Щодо диплому інженера з безпеки руху
Дата подання: 14 червня 2024 15:01
Дата відповіді: 17 червня 2024 17:24
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п.2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати скан-копії дипломів на інженерно-технічних працівників (в тому числі інженера з безпеки руху або іншої особи, яка виконує його функції) про закінчення такими працівниками учбових закладів та обов'язкової наявності в них неповної вищої або вищої освіти з кваліфікацією «будівельник» «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з кваліфікацією «будівельник», "інженер будівельник" тощо за спеціальністю пов'язаною із сферою будівництва. На нашому підприємстві є інженер з безпеки руху, який має повну вищу освіту з кваліфікацією "інженер дорожнього руху" за спеціальністю "організація дорожнього руху". Чи відповідатиме вимогам тендерної документації, а саме щодо наявності в інженера з безпеки руху неповної вищої або вищої освіти з кваліфікацією «будівельник» «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з кваліфікацією «будівельник», "інженер будівельник" тощо за спеціальністю пов'язаною із сферою будівництв, якщо учасник в складі тендерної пропозиції надасть диплом інженера з безпеки руху який має повну вищу освіту з кваліфікацією "інженер дорожнього руху" за спеціальністю "організація дорожнього руху"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що до вимог п.2 Додатку 1 до Тендерної документації будуть внесені зміни.
щодо ретушування персональних даних осіб, від яких неможливо отримати листи-згоди
Дата подання: 14 червня 2024 22:19
Дата відповіді: 17 червня 2024 17:31
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно Додатку 8 до тендерної документації від уповноваженої/посадової особи учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції, а також від усіх осіб, персональні дані яких містяться у складі документів тендерної пропозиції. У зв'язку з неможливістю отримання листа-згоди від усіх осіб, персональні дані яких містяться в документах тендерної пропозиції учасника (зокрема: у свідоцтві про шлюб, яке надається на працівника підприємства для пояснення щодо зміни прізвища (в якому містяться персональні дані померлої особи), чи має право учасник заретушувати персональні дані осіб в документах, які надаються в складі тендерної пропозиції (наприклад в Свідоцтві про шлюб), від яких учасник фізично не може отримати лист-згоду на обробку персональних даних? Чи будуть такі документи учасника (з заретушованими персональними даними даними) вважатися Замовником, як такі, що відповідають вимогам тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні.
Таким чином, ретушування інформації у документах, які подаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не допускається.
В свою чергу, повідомляємо, що до вказаних вимог тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних будуть внесені зміни.
Таким чином, ретушування інформації у документах, які подаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не допускається.
В свою чергу, повідомляємо, що до вказаних вимог тендерної документації щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних будуть внесені зміни.
щодо надання сканкопій з оригіналів актів КБ-2в та КБ-3 для підтвердження виконання аналогіного догоовру
Дата подання: 15 червня 2024 13:30
Дата відповіді: 17 червня 2024 17:31
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність в учасника досвіду (Форма 5), Учасник надає наступні документи:
- копiю(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (-ів);
- копію(-ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт/наданих послуг (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/наданих послуг та витрат (форми КБ-3) aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним(-и) договором(-ами). Чи вважатимуться такими, що відповідають вимогам тендерної документації, вищезазначені документи, які будуть надані учасником в складі тендерної пропозиції у вигляді сканкопій з оригіналів документів, а не сканкопій з копій, завірених учасником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У випадку надання вказаних документів у вигляді сканкопій з оригіналів документів, такі документи відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Щодо підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 17 червня 2024 18:02
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:58
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів) одним аналогічним договором або сумарно декількома аналогічними договорами з основних (ключових) робіт/послуг, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації до предмета закупівлі, зокрема: Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у кількості 32 500 м2. Відповідно до Технічної специфікації та нормативних документів одиницею виміру такого виду робіт/послуг, як Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем є тонни. Просимо Вас привести у відповідність (відповідно до визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації) вимогу щодо підтвердження наявності досвіду з вищезазначеного виду робіт, а саме зазначити кількість робіт/послуг з улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у тоннах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! З метою усунення даної невідповідності, до тендерної документації було внесені зміни.
щодо надання актів КБ-2в та довідок КБ-3 на підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 червня 2024 22:47
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:01
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (Форма 5), Учасник надає наступні документи:
- копiю(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору(-ів);
- копію(-ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт/наданих послуг (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт/наданих послуг та витрат (форми КБ-3), aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним(-и) договором(-ами).
Чи потрібно учаснику закупівлі на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці (Форма 5) надавати в складі тендерної пропозиції копії усіх актів приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг (форми КБ-2в) та копії усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт/наданих послуг та витрат (форми КБ-3), тобто на повну вартість виконання аналогічного договору? Чи достатньо учаснику надати копії актів приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг (форми КБ-2в) та копії довідок про вартість виконаних будіельних робіт/наданих послуг та витрат (форми КБ-3), інформація по яких відображена учасником в Довідці про наявність досвіду (Форма 5)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учаснику закупівлі на підтвердження інформації, що зазначена у Довідці (Форма 5) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії усіх актів приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг (форми КБ-2в) та копії усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт/наданих послуг та витрат (форми КБ-3).
щодо аналогічного договору
Дата подання: 18 червня 2024 18:38
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:04
Шановний Замовнику! Чи будуть вважатися аналогічними договори (для учасника, який планує приймати участь в одному лоті), не пізніше 5-ти річної давнини щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, виконані не менше ніж на 50% відсудим договорів загальна протяжність яких сумарно кількома договорами складає не менше 3 000 км. Чи протяжність кожного аналогічного договору має становити не менше 3 000 км ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасники можуть надати декілька аналогічних договорів, виконаних не менше ніж на 50% від суми договору, загальною протяжністю не менше 3000 км.
Щодо обсягу підтвердження досвіду з ключових видів робіт
Дата подання: 18 червня 2024 18:51
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:04
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів) одним аналогічним договором або сумарно декількома аналогічними договорами з основних (ключових) робіт/послуг, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації до предмета закупівлі, зокрема: Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем у кількості 32 500 т. Відповідно до Технічної специфікації, зокрема Лоту 2, обсяг Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем становить 11 106 тонн. Зважаючи на те, що Замовником в тендерній документації зазначено, що обсяг робіт визначений в натуральних величини згідно технічної специфікації,просимо Вас привести у відповідність (відповідно до визначених замовником об’ємів в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації) вимогу щодо підтвердження наявності досвіду з вищезазначеного виду робіт, а саме зазначити кількість робіт/послуг з улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем щодо Лоту 2 не більше 11 106 т
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! З метою приведення у відповідність даної умови, до тендерної документації було внесено зміни.
ДД
Дата подання: 19 червня 2024 15:57
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:04
Доброго дня, будь ласка, приберіть вимогу 2 головних інженера, ну не може бути 2 головних бухгалтера, 2 директора, 2 головних інженера. Ну хоч якийсь здоровий глузд має бути у вимогах документації
Відповідь: Доброго дня! Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей з урахуванням умов, обʼєму та обсягів надання послуг за предметом закупівлі. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до вимог даної частини тендерної документації.
Щодо надання відгуку (-ів) по аналогічному (-им) договору (-ів)
Дата подання: 21 червня 2024 16:48
Дата відповіді: 24 червня 2024 17:40
Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати кольорову скан-копію листа-відгуку від замовника за підписом керівника установи. Відгук повинен містити інформацію про суму договору (-ів) підряду, суму наданих послуг за договором, інформацію щодо дотримання встановлених замовником термінів надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків, щодо належної якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позовів, тощо, щодо порушення учасником умов договору, а також вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/, якщо закупівля (-і) здійснювалась (- ись) через систему електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо Учасником послуги/роботи надавалися/виконувалися по субпідрядному договору (-ах), він надає копію позитивного відгуку, як від Генпідрядника, так і від Замовника послуг по договору з Генпідрядником.
Шановний Замовник! Вищезазначена вимога є дискримінаційною та штучно звужує коло потенційних Учасників, оскільки, кожний Замовник має власну форму Відгуку та жодним чином не буде надавати Відгук до аналогічного договору за вимогою та формою, яку вимагає Учасник при встановлені такої вимоги у тендерній документації. Також Учасник не має жодного права впливати та/або вимагати Відгук до аналогічного договору від Замовника за певною формою, такої ж самої думки дотримується Антимонопольний комітет України, що підтверджується великою кількістю позитивних рішень в бік Учасника, щодо прибирання будь-яких вимог/форм до Відгуку до аналогічного договору у тендерної документації.
У зв’язку з цим, просимо Вас, внести зміни у тендерну документацію, а саме залишити надання до аналогічного (-их) договору (-ів) позитивного Відгуку без вимог до його форми та оформлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей та з урахуванням досвіду попередніх років проведення закупівель за даним предметом.
Інформація, яку відповідно до умов тендерної документації повинен містити лист-відгук, є основними, найбільш узагальненими відомостями щодо виконання аналогічного договору, тому така вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що будь-яким чином звужує коло потенційних учасників. Відповідно, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до вимог даної частини тендерної документації.
Інформація, яку відповідно до умов тендерної документації повинен містити лист-відгук, є основними, найбільш узагальненими відомостями щодо виконання аналогічного договору, тому така вимога не може вважатися дискримінаційною та такою, що будь-яким чином звужує коло потенційних учасників. Відповідно, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до вимог даної частини тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 2 – «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території Житомирського та Бердичівського районів Житомирської області загальною протяжнітю 3649,7 км» (ДК 021:2015 (CPV) - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 384 157 362,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 841 573,62 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3841573 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 0,5 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот № 2 – «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на території Житомирського та Бердичівського районів Житомирської області загальною протяжнітю 3649,7 км» (ДК 021:2015 (CPV) - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення на території Житомирського та Бердичівського районів
Дата доставки:
16 червня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Виконавець зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати та з урахуванням постанови Кабіну міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями). | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в (УПВ)), довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2024 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
268 415 904,61
UAH з ПДВ
|
268 415 904,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
318 850 610,00
UAH з ПДВ
|
318 850 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
268 415 904,61
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2024 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 17:52
|
Додаткова угода_1 від 05.09.2024 до Договору_72-24.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 17:05
|
Договір_72-24 від 01.08.2024.pdf | укладений |
01 серпня 2024 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток №4 до Договору (Календарний графік надання послуг) в новій редакції, що додається. Викласти Додаток №3-24 до Договору (Протокол погодження договірної ціни на 2024 рік) в новій редакції, що додається. Викласти Додаток №3-24 до Договору (Протокол погодження договірної ціни на 2024 рік) в новій редакції, що додається. Викласти Додаток №6 до Договору (План фінансування) в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №72-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |