Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Когенераційні газопоршневі установки)
Очікувана вартість
35 068 302,76 UAH
UA-2024-06-12-012191-a ● 0934c4d3659644c9a70474236e335243
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Анна Пивоварова +380577588535 pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2024 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:10 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:10 |
Очікувана вартість: | 35 068 302,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 683,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Когенераційні газопоршневі установки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61110, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Артема Веделя, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 листопада 2024
ДК 021:2015: 31121000-0 — Генераторні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 17:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
25 червня 2024 17:25 |
Перелік змін.docx | |
21 червня 2024 17:47 |
Додаток 3- Проєкт Договору (нова редакція).docx |
25 червня 2024 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2024 17:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||||||||
25 червня 2024 17:25 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
21 червня 2024 17:47 |
Додаток 3- Проєкт Договору (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
terms
Дата подання: 12 червня 2024 19:14
Дата відповіді: 13 червня 2024 15:58
As you are in an unsafe zone and, more than that, you have bad references, any delivery to you is possible only on a 100% secured basis.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Умови та строки оплати за поставлений товар в повній мірі зазначені в оголошенні про закупівлю.
your answer
Дата подання: 13 червня 2024 16:00
Дата відповіді: 14 червня 2024 08:06
We wish you success, but cannot help you.
Відповідь: Thank you for your attention to our tender
Терміни поставки обладнання
Дата подання: 18 червня 2024 19:58
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:56
Шановний замовник! У зв'язку з великим попитом та можливими затримками на кордоні просимо збільшити терміни поставки обладнання до кінця року, та можливість поетапної поставки обладнання. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Умови та термін поставки зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення закупівлі
Технічне питання
Дата подання: 19 червня 2024 14:12
Дата відповіді: 21 червня 2024 16:39
Шановний закупівельник, просимо надати пояснення що мається на увазі під вимогою Додатку 2 п.2 «схеми шафи управління», це має бути схема АВР, схема керування контролером, схема однолінійна, структурна або с ланцюгами керування? про уточнити цю вимогу
Відповідь: Схема надається в довільній формі і має відображати основні компоненти, з яких складається шафа управління
Зміни 1
Дата подання: 19 червня 2024 21:25
Дата відповіді: 21 червня 2024 16:32
Доброго дня, Шановний Учасник. Для розширення кола потенційних учасників, Просимо внести зміни в ТД, а саме Додаток 4 *Аналогічним вважається договір на постачання товару, згідно коду ДК Закупівлі, а саме 31120000-3 - Генератори.
Відповідь: Замовник внесе зміни до тендерної документації
Зміни 2
Дата подання: 19 червня 2024 21:42
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:56
Доброго дня, Шановний Замвоник. Просимо надати роз`яснення або внесіть зміни п. 6 р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації та опис товару, що пропонується, в чітким зазначенням марки сталі." З чітким зазначенням сталі саме чого? Ця вимога не стосується цієї закупівлі. Або надайте конкретню вимогу. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації
Декларація
Дата подання: 19 червня 2024 21:55
Дата відповіді: 21 червня 2024 16:38
Шановний Замовник. Прошу надати роз`яснення або внести зміни щодо Додатку 2 п. 2 "При виробництві Обладнання (когенераційних установок), що пропонується до цієї закупівлі, не допускається використання матеріалів та комплектуючих, включених до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з російської федерації, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1147 від 30.12.2015 року. Учасник повинен подати відповідну Декларацію." Цю декларацію повинен складати Виробник, або учасник, або її видає якийсь орган Сертифікації? Просимо внести зміни. "При виробництві Обладнання (когенераційних установок), що пропонується до цієї закупівлі, не допускається використання матеріалів та комплектуючих, включених до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з російської федерації, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1147 від 30.12.2015 року. Учасник повинен подати Гарантійний лист, щодо цієї вимоги."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник внесе відповідні уточнення до тендерної документації
Строк поставки обладнання
Дата подання: 19 червня 2024 22:24
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:58
Шановний Замовник. Просимо Вас внести зміни щодо Строку поставки обладнання. У зв'язку з великим попитом та можливими затримками на кордоні просимо змінити терміни поставки обладнання на " протягом 140 каленадних днів, після підписання Договору, або надання Заяки на постачання обладнання"
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Умови та термін поставки зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення закупівлі
порушення строків
Дата подання: 26 червня 2024 22:23
Дата відповіді: 27 червня 2024 18:00
Шановний Замовнику. 25 червня 2024 року замовником оприлюднено в системі електронних закупівель тендерна документація, яка затверджена 21.06.2024 № 1009в. Відповідно до п.54 Особливостей Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Враховуючи вищенаведене, Замовником порушено строки оприлюднення тендерної документації, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, яке неможливо усунути. Яким чином Замовник планує вирішувати такі порушення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Замовником 25 червня 2024 року було внесено зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 25.06.2024 р. № 1008в. Жодного порушення при цьому не допущено
супутні послуги
Дата подання: 26 червня 2024 22:24
Дата відповіді: 28 червня 2024 10:41
Шановний Замовнику. Чи має постачальник здійснити монтаж, підключення та введення в експлуатацію поставленого товару?
Відповідь: Постачальником здійснюється шеф-монтаж
порушення строків
Дата подання: 26 червня 2024 22:27
Дата відповіді: 27 червня 2024 18:00
Шановний Замовнику. 25 червня 2024 року замовником оприлюднено в системі електронних закупівель тендерна документація, яка затверджена 21.06.2024 № 1008в. Відповідно до п.54 Особливостей Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Враховуючи вищенаведене, Замовником порушено строки оприлюднення тендерної документації, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, яке неможливо усунути. Яким чином Замовник планує вирішувати такі порушення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Замовником 25 червня 2024 року було внесено зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 25.06.2024 р. № 1008в. Жодного порушення при цьому не допущено
підтвердження досвіду
Дата подання: 26 червня 2024 22:28
Дата відповіді: 27 червня 2024 18:04
Шановний Замовнику, відповідно до технічної частина - додаток 2 -
Учасник повинен мати досвід встановлення аналогічного обладнання (когенераційних установок) на території України або країн ЄС/ЄЕЗ. Яким чином учасник має підтвердити цей факт? та як Замовник планує його перевіряти? Якщо таке підтвердження не буде надано - пропозиція учасника буде відхилена як невідповідність технічні частині?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги до Учасників, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначено в Додатку 4 тендерної документації. Учасник має підтвердити досвід виконання аналогічних договорів відповідно вимог Додатку 4 тендерної документації.
сертифікат відповідності
Дата подання: 26 червня 2024 22:29
Дата відповіді: 28 червня 2024 10:45
Шановний Замовник. Що значить Сертифікати відповідності українським технічним вимогам, якщо Сертифікати відповідності наразі анульовані?
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів, в складі своєї тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "TEDOM a.s." |
25 540 000,00
UAH з ПДВ
|
24 040 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
28 551 000,00
UAH з ПДВ
|
28 551 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" |
34 100 000,00
UAH з ПДВ
|
34 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "TEDOM a.s." #284 66 021 |
Відхилено |
24 040 800,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 16:23
|
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Переможець |
28 551 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 18:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 17:07
|
Додаткова угода 3 до договору 81072516.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:25
|
Додаткова угода 2 до договору 81072516.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 16:54
|
Додаткова угода до договору 81072516.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 17:05
|
Договір 81072516.pdf | укладений |
29 липня 2024 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81072516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81072516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81072516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |