Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 189 436,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 947,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2024 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2024 16:29 |
Тендерна документація.docx | |
12 червня 2024 16:29 |
Додаток № 1.docx | |
12 червня 2024 16:29 |
Додаток № 2.docx | |
12 червня 2024 16:29 |
Додаток № 3.docx | |
12 червня 2024 16:29 |
Додаток № 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000077 ● 2786b56858744d07ac604b5f58deaa58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024
№ 112
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 15.07.2024 року
В.о. начальника Артур Єгіозар’ян
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2024 № 112
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-06-12-011220-a 12.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-19 14:24:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-06-12-011220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами підпункту 1.1 Додатку №3 до тендерної документації обумовлено надання довідки, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт.
Учасником ТОВ «ВЕНТТО» в тендерній пропозиції надано Дoвiдку пpo нaявнicть oблaднaння матеріально-технічної бази та технологій - наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт від 02.07.2024 б/н.
Поряд з цим, Дoдaтком 1 дo тeндepнoї дoкумeнтaцiї «Технічне завдання щодо предмета закупівлі…», в якому зазначено роботи, виконання яких можливе при викорстанні відповідного обладнання, а саме:
Пункт 6: «Розбирання відливів з листової сталі» (шифр РН8-4-1, ресурс СН270-103-Люльки двомісні самопід`йомні, вантажопідйомність 300/500 кг).
Пункт 15: «Установлення віконних зливів» (шифр ЕН10-25-4, ресурс СН203-1090- Підіймачі вантажопассажирські, вантажопідйомністю 0,8 т).
Пункти 42,62: «Оббивання поверхонь стін ізоляційним матеріалом» (шифр ЕН15-53-1, ресурс СН203-1080 - Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т).
Пункт 64: «Силікатне фарбування нових фасадів з риштувань по підготовленій поверхні» (шифр РН12-51-2, ресурс СН203-1080 - Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т).
Пункт 70: «Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін [одношарове штукатурення], товщина шару 10 мм (шифр ЕН15-50-2, ресурс Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т - СН203-1080, Розчинонасос, продуктивність 1м³/год - СН211-251).
Пункт 101: «Мурування зовнішніх простих стін із керамічної, силікатної або порожнистої цегли при висоті поверху до 4 м» (шифр РН3-33-1, ресурс СН203-1080- Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т).
Пункт 131: «Улаштування монолітних ділянок при збірному залізобетонному перекритті площею до 5 м2, приведеною товщиною понад 150 мм до 200 мм //УМ2//» ( шифр ЕН6-22-9, ресурси (СН203-101 - Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, СН233-261 - Верста трубозгинальний гідравлічний, СН 233-345 Прес-ножиці комбіновані, СН 270-116Вібратори поверхневі).
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці від 02.07.2024 б/н?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 13:57:22
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією розглянуто кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків». За результатами розгляду отримано експертний звіт (Позитивний) від 07.06.2024 № 21-0172/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3385085360542319843/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-71299.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Інформація щодо наявних в Учасника процедури закупівлі: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТТО» технічних ресурсів, зазначена ним у довідці від 02.07.2024 р. б/н про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повністю підтверджує спроможність ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТТО» виконати передбачені додатком № 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» види робіт у повному обсязі, з дотриманням технологій виконання зазначених робіт. Згідно з чинною Настановою з визначення вартості будівництва, підрядна організація має право виконувати роботи наявними у нього технічними ресурсами.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-05 13:30:28
ЛИСТ ЗАМОВНИКА
Лист стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 стосовно моніторингу (UA-М-2021-07-15-000077) процедури закупівлі робіт «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-06-12-011220-а) щодо невідповідності укладеного договору від 16.07.2024 №8\24-АВР нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови №668 зазначаємо, що умовами договору від 16.07.2024 №8\24-АВР повністю передбачені вимоги чинного законодавства щодо укладення та виконання договорів підряду на проведення відповідних робіт, зокрема, у пункті 2.2. Розділу 2. ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ договору від 16.07.2024 №8\24-АВР передбачено: «2.2.Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником». щодо порушення Замовником абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТТО» та укладення з ТОВ «ВЕНТТО» договору про закупівлю від 16.07.2024 №8/24-АВР зазначаємо, що у відповідності до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Вимогами тендерної документації на закупівлю «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (далі – тендерна документація), зокрема передбачено таке: - учасник розраховує ціну тендерної пропозиції відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 № 281. Ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до вимог технічного завдання щодо видів та технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та з дотриманням діючих державних стандартів України з цього приводу (пункт 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. В свою чергу, пунктом 5.9. розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачається: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами». - на підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, в тому числі, довідку, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт та на підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці надати копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Учасником ТОВ «ВЕНТТО», на виконання, в тому числі, вищеозначених вимог тендерної документації надав довідку від 02.07.20204 б\н та відповідні договори: договір оренди від 20.06.2024 року №20\06; договір оренди від 19.06.2024 року №19\06-24; договір про надання послуг від 19.06.2024 року №19\06. В ході розгляду зазначених документів встановлено їх повну відповідність вимогам тендерної документації: наданий перелік обладнання, наявний у учасника для виконання робіт у відповідності до технічного завдання, підтверджує спроможність Учасника виконати роботи з дотриманням технологій, передбачених умовами тендерної документації у технічному завданні; надані документи щодо права використання підтверджують право фактичного користування ТОВ «ВЕНТТО» зазначеними технічними ресурсами (в тому числі, наданими актами приймання-передачі в оренду). Зазначене підтверджує відсутність у Замовника передбачених законодавством підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТТО», доводить правомірність прийняття Замовником рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі робіт «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Любові Малої, 47 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-06-12-011220-а) ТОВ «ВЕНТТО» та підписання з переможцем договору у відповідності до норм чинного законодавства. Враховуючи вищеозначену аргументацію, замовник заперечує наявність підстав наведених у висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 для розірвання укладеного за результатами торгів договору з ТОВ «ВЕНТТО».
2024-08-13 17:50:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" |
7 491 540,00
UAH з ПДВ
|
7 491 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" #33900517 |
Переможець |
7 491 540,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2024 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 10:46
|
Додаткова угода № 1 дог. 8-24-АВР.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 14:30
|
Договір № 8-24-АВР.pdf | укладений |
18 липня 2024 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг робіт за Договором, відповідно і ціну Договору та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2024 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи.». 1.2. Викласти в новій редакції пункт 3.1 розділу III. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.1 Ціна цього Договору становить 3 569 794 грн. 80 коп. (три мільйони п'ятсот шістдесят дев'ять тисяч сімсот дев'яносто чотири гривні 80 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 594 965 грн. 80 коп.». 1.3. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 20.08.2024 р. Період виконання робіт: 16.07.2024 р. – 20.08.2024 р.». 1.4. Викласти в новій редакції пункт 11.1. розділу XI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання та діє до 10.09.2024 року, в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 1.5. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 8/24-АВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |