Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43435636 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10 |
Контактна особа: |
Ацеховська Тетяна Гарисівна +380675173707 tatjana.rom2013@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2024 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2024 12:05 |
Початок аукціону: | 20 червня 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 433 673,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 168,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2024 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2024 14:27 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
12 червня 2024 14:27 |
Підстави для відмови.docx | |
12 червня 2024 14:27 |
Тендерна_документація_за_Особливостями.docx | |
12 червня 2024 14:27 |
Проєкт договору про закупівлю послуг.docx | |
12 червня 2024 14:27 |
Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-12-000048 ● 8dbc02e4562440b89f6417af061bd6d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 № 57-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.08.2024 № 57-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-06-12-007845-a 12.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-12 16:58:07
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-06-12-007845-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:03:48
Надання псяснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням фінансування із місцевого бюджету та з урахуванням комерційних пропозицій від потенційних учасників, а саме: 1.Комерційна пропозиція ТОВ «БТК «ГРАНІТ ПЛЮС»; 2.Комерційна пропозиція ТОВ «БТК «ГРАНІТ-В»; 3. Комерційна пропозиція ФОП Шевчук Валерій Борисович. (Комерційні пропозиції додаються до пояснень). Замовник при формуванні очікуваної вартості керувався кошторисом, складеним організацією ТОВ «БТК «ГРАНІТ-В», яка була найбільш економічно вигідною.2. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Засновника (Березнегуватської селищної ради) у розділі відділу освіти у вкладці «Публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID:
UA-2024-06-12-007845-a
відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на веб-сайт: https://rada.info/upload/users_files/04375808/023b5b55b6cc3c374913ef9c5bcd9748.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваш висновок за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Проворна О.М. щодо встановлення порушення пунктів 43 та 44 Особливостей повідомляємо наступне. Під час дії правового режиму воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Також відповідно до вимог даного пункту у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В свою чергу відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, про що замовником також було зазначено у вимогах тендерної документації. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію замовник вимагав від учасників подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи на підтвердження відомостей, зазначених у довідці. В складі своєї пропозиції ФОП Проворна О.М. надала інформацію за вих. № 107/06 від 418 червня 2024 року, що договори ЦПХ з працівниками містять персональні дані, що є конференційного інформацією та не надала їх в якості підтвердження кваліфікаційного критерію, чим порушила вимоги тендерної документації. Тобто, на підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник не надав жодних підтверджуючих документів щодо наявності у працівників необхідних знань та досвіду, а також, всупереч закону та тендерній документації, визначив конфіденційною інформацію, яка підлягала оприлюдненню. Законом не передбачено надання учаснику 24 годин на виправлення даних недоліків тендерної пропозиції. Також учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань на 18.04.2023, який не є сканкопією витягу, як вимагалося у тендерній документації. Сканкопія витягу №9926 з реєстру платників єдиного податку не має дати видачі та підпису і печатки контролюючого органу, у разі подання довідки у формі електронного документу, він мав містити накладений удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис. Надані відомості щодо наявності матеріально-технічної бази відповідно до довідки № 104/06 від 18 червня 2024 року та довідки № 105/06 від 18 червня 2024 року не мають підтвердження підстави володіння. Підтвердження даного кваліфікаційного критерію для ФОПів не викликає якихось питань, оскільки об’єкти нерухомого майна, транспортні засоби або певне обладнання в основному знаходяться у власності фізичних осіб-підприємців, і тому учасник може підтвердити наявність такого кваліфікаційного критерію документами, на підставі яких учасник володіє таким обладнанням, матеріально-технічною базою. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку № 108/06 від 18 червня 2024 року за встановленою формою. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав копію аналогічного договору №168 від 13.07.2020 року без додатків до нього та документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (а саме – акт виконаних робіт, який також є невід’ємною частиною договору). Невідповідності у інформації та / або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, враховуючи зазначення учасником конфіденційної інформації, яка відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена, тому, відповідно до протоколу уповноваженої особи №30 від 26 червня 2024 року тендерна пропозиція ФОП Проворна О.М. була відхилена на підставі абзацу 7 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (протокол додається до заперечення).
2024-08-15 11:36:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
429 574,00
UAH з ПДВ
|
409 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ГРАНІТ ПЛЮС" |
433 533,97
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2786315961 |
Відхилено |
409 999,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ГРАНІТ ПЛЮС" #33166573 |
Переможець |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2024 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2024 13:48
|
Договір | укладений |
05 липня 2024 13:47
|