Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція акушерсько-гінекологічного корпусу районної лікарні №1 у м. Тячів, вул. Нересенська (Жовтнева), 48. Коригування»
Очікувана вартість
35 101 565,10 UAH
UA-2024-06-11-013111-a a58c626394814c7cbd1cc29adcb5fc55
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Гайович

+380979996037 gaykuk@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053766
Вебсайт: https://tyachiv-city.gov.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
Контактна особа: Василь Гайович
+380979996037
gaykuk@ua.fm
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2024 22:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 35 101 565,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 507,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 175 000,00 грн (Сто сімдесят п’ять тисяч ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Місцезнаходження: 90500, м. Тячів, вул. Шевченка, 2 IBAN UA 50 820172 0344260022000049318 в ДКУ м.Киїів МФО 820172, ЄДРПОУ 04053766. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 175000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 1 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок IBAN UA 50 820172 0344260022000049318 в ДКУ м.Киїів МФО 820172, ЄДРПОУ 04053766в ДКУ м.Київ.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція акушерсько-гінекологічного корпусу районної лікарні №1 у м. Тячів, вул. Нересенська (Жовтнева), 48. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, вул. Нересенська (Жовтнева), 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 12 березня 2024 року №13110-05/78 Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2024 22:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 175 000,00 грн (Сто сімдесят п’ять тисяч ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Місцезнаходження: 90500, м. Тячів, вул. Шевченка, 2 IBAN UA 50 820172 0344260022000049318 в ДКУ м.Киїів МФО 820172, ЄДРПОУ 04053766. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 175000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 1 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок IBAN UA 50 820172 0344260022000049318 в ДКУ м.Киїів МФО 820172, ЄДРПОУ 04053766в ДКУ м.Київ.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 24 червня 2024 08:04
Дата відповіді: 25 червня 2024 10:10
Шановний замовнику, згідно тендерної документації кількість працівників, які офіційно працевлаштовані в учасника повинна становити не менше 11 осіб. Учасник повинен перебувати у трудових відносинах з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 3 (трьох) осіб. Присимо дати відповідь чи чи буде вважатись невідповідносттю кваліфікаційним критеріям якщо в учасника інженер-будівельник (виконробом) та фахівець з охорони праці одна і таж людина, і якщо ні, то як бути з вимогою "Учасник повинен перебувати у трудових відносинах з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 3 (трьох) осіб"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ:
Шановний учасник, виходячи зі змісту формулювання вимоги даного кваліфікаційного критерію, в частині підтвердження наявності трудових відносин з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 3 (трьох) осіб, – не забороняє надання їх більшої кількості.
У такому випадку, якщо в учасника інженер-будівельник (виконробом) та фахівець з охорони праці одна і таж людина, то загальна кількість осіб інженерно-технічного складу становитиме менше 3 (трьох) осіб, що призведе до невідповідності підтвердження такого критерію.

Наявний перелік обов’язкових трудових відносин з:
• інженером-будівельником (виконробом),
• інженером проєктно-кошторисної роботи,
• фахівцем з охорони праці,
• муляром,
• лицювальником-плиточником,
• бетонярем,
• слюсарем-сантехніком,
• штукатуром,
• монтажником з монтажу сталевих та залізобетонних контрукцій,
• електрогазозварювальником,
• малярем,
– не є вичерпним, тому рекомендуємо віднайти додаткову категорію, принаймні одного працівника, який здійснюватиме організацію та керівництво на будівництві з поміж працівників, що мають підставу для віднесення їх до ІТП. (Наприклад: керівник підприємства чи організації, головний фахівець (включаючи головного економіста), інженер, технік, майстер, виконроб та ін. працівники, які здійснюють технічне керівництво організації робіт, які потребують інженерно-технічної кваліфікації.)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІД" 34 037 878,10
UAH з ПДВ
34 037 878,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 липня 2024 15:09
Електронний підпис
08 липня 2024 11:34
Електронний підпис
08 липня 2024 11:33
Корупція_керівник.7z
08 липня 2024 11:33
Корупція.7z
08 липня 2024 11:33
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.pdf
05 липня 2024 15:22
Електронний підпис
05 липня 2024 15:21
Лист-відгук ФІД 05.07.24.pdf
05 липня 2024 14:48
Довідка п.45.docx.p7s.zip
05 липня 2024 14:39
Довідка.docx.p7s.zip
05 липня 2024 12:31
Протокол_Кучак.PDF
05 липня 2024 12:31
Посвідчення_Петро.pdf
05 липня 2024 12:31
Підписані документи.7z
05 липня 2024 12:31
Пакт_екологія_укр.pdf
05 липня 2024 12:31
Пакт_екологія_англ.pdf
05 липня 2024 12:31
Наказ_Савко.pdf
05 липня 2024 12:31
Наказ_Петро.pdf
05 липня 2024 12:31
Наказ_Кучак.pdf
05 липня 2024 12:31
Наказ_Герич.pdf
05 липня 2024 12:31
Договір страхування.pdf
01 липня 2024 18:07
Електронний підпис
01 липня 2024 18:07
Електронний підпис
01 липня 2024 18:06
5. Цінова пропозиція.docx
01 липня 2024 18:06
Субпідрядники.7z
01 липня 2024 18:06
4. Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2024 18:06
9.Ліцензія ФІД.pdf
01 липня 2024 18:06
МТБ.7z
01 липня 2024 18:06
29. Кошторис.pdf
01 липня 2024 18:06
Аналогічний досвід.7z
01 липня 2024 18:06
30. Ліцензія АВК 2024рік.pdf
01 липня 2024 18:06
27. Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2024 18:06
Працівники.7z
01 липня 2024 18:06
13. Паспорт керівника.pdf
01 липня 2024 18:06
3. Статут.pdf
01 липня 2024 18:06
Технічне завдання.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІД"
#42073537
Переможець 34 037 878,10
UAH з ПДВ
05 липня 2024 21:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2024 17:39

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Виконати вимогу: Згідно вимоги пунктів 8 та 9 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації які передбачають включення в складі її «Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8) та «Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9)», зобов’язання яких, у разі укладення договору повинно зберігатись в ініціатора проекту та надаватися Банку за запитом. Зважаючи на наведене, просимо подати зазначену інформацію українською та англійською мовами у формі копій таких документів, які перед скануванням мають бути завіреними підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. 2. Виконати вимогу: Положення частини 1 Розділу 3 Тендерної документації, яке передбачає відповідність ряду вимог в частині подання документів, складених безпосередньо учасником, які повинні бути адресовані уповноваженій особі Замовника та засвідчувати той факт, що вони підготовлені та подані згідно оголошеної закупівлі (обов’язкове зазначення ідентифікатору закупівлі з включенням повної назви предмету закупівлі). Виконати вимогу обов’язкового зазначення ідентифікатору закупівлі з включенням повної назви предмету закупівлі на Документах, складених безпосередньо учасником. 3. Виконати вимогу: На виконання вимоги частини1 Розділу 3 Тендерної документації учасником надано інформацію в складі тендерної пропозиції Учасника, у тому числі з персональними даними особи (-іб), які не надали згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. Надати підтвердження згоди суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України за результатом персональних даних висвітлених в копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки. 4. Виконати вимогу: На виконання вимоги абзацу 1 частини 1.1. Розділу 3 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника відсутня його згода з переліком формальних (несуттєвих), технічних, механічних помилок, виправлення яких не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника та не приведе до відхилення пропозиції учасника. Підтвердити згоду на виправлення вищенаведених помилок. 5. Виконати вимогу: На виконання вимоги підпункту 5.3.1. пункту 5.3. частини 3 Розділу 3 Тендерної документації привести у відповідність зазначену інформацію в частині: - Пункту 1 Довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів про достовірні дані, що стосуються «дати укладення та завершення договору», «Початку та завершення робіт (рік, місяць)», а також Пояснення щодо невідповідності сум актів (Форма КБ-2в або Форма КБ-3) та договору. - Пункту 2 Довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надати Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору (Форма КБ-2в або Форма КБ-3). 6. Виконати вимогу: На виконання вимоги підпункту 5.5.5. пункту 5.5. частини 5 Розділу 3 Тендерної документації учасник надає при поданні пропозиції Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які, у зв’язку із відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити учасником відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування), учасник під час подання тендерної пропозиції зобов’язаний шляхом самостійного декларування (окремою довідкою в довільній формі, наданою у складі тендерної пропозиції, підтвердити відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). Подати окрему довідку в довільній формі, про підтвердження відсутності підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). 7. Виконати вимогу: На виконання вимоги частини 1 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Учасником подано в складі тендерної документації електронний документ «5. Цінова пропозиція.docx.p7s» у відповідності до наведеної форми з інформацією про «Податковий статус учасника : платник ПДВ» та згоду виконати роботи за ціною: 34 037 878,10 (з ПДВ) грн. – тридцять чотири мільйони тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок, однак не містить інформації про розмір такого ПДВ. Оновити інформацію «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, зазначивши, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 8. Виконати вимогу: На виконання вимоги частини 5 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції не підтверджено відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Подати довідку, складену учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей підстави для відхилення тендерної пропозиції. 9. Виконати вимогу: На виконання вимоги підпункту 5.1.1. пункту 5.1. частини 5 Розділу 3 Тендерної документації оновити шляхом доповнення інформацію таблиці під №з/п 4 довідки за формою Додатку 5 цієї документації про обладнання (Установка для зварювання ручного), яке буде використане при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. 10. Виконати вимогу: На виконання вимоги підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу 3 Тендерної документації оновити шляхом доповнення інформацію таблиці графи «Стаж роботи за спеціальністю» Довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. 11. Виконати вимогу: На виконання вимоги підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу 3 Тендерної документації Учасником надано інформацію у вигляді довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників, у підтвердження якої учасником завантажено страховий поліс інженера з проєктно - кошторисної документації, що зазначений в довідці, однак договір страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності – відсутній. Доповнити підтверджуючий документ у вигляді договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, або пояснення щодо відсутності такого. 12. Виконати вимогу: на виконання вимоги Додатку 6 Тендерної документації учасником надано накази про призначення щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), однак у складі тендерної пропозиції відсутні накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво та/або штатний розпис та/або трудовий договір та/або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) на таких працівників як: Кучак І.І., Петро В.О., Савко П.В., Герич М.Ю. Додати підтверджуючі документи на вищезгаданих працівників. 13. Виконати вимогу: На виконання вимоги Додатку 7 Тендерної документації учасником наданої скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, однак лист-відгук щодо Договору №26 від 28 вересня 2021 року не адресований замовнику даної закупівлі, що суперечить вимогам Додатку 7 до тендерної документації. Надати лист-відгук щодо Договору №26 від 28 вересня 2021 року, що відповідає вимогам, які ставляться до нього Додатком 7 Тендерної документації. 14. Виконати вимогу: На виконання вимоги Додатку 6 Тендерної документації учасником надано посвідчення №23/669 від Кучак І.І. (електромонтажника), однак не подано протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання. Надати протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання до посвідчення №23/669 від Кучак І.І. (електромонтажника). 15. Виконати вимогу: на виконання вимоги Додатку 6 Тендерної документації учасником надано витяг з протоколу №11 від 25 серпня 2023 року, однак не надано посвідчення. Надати посвідчення до витягу з протоколу №11 від 25 серпня 2023 року.

Документи

05 липня 2024 21:04
Довідка НАЗК
05 липня 2024 21:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2024 21:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІД"
#42073537
34 037 878,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2024 21:04
Довідка НАЗК
05 липня 2024 21:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 14:34
ДУ 7.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 14:32
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2024 19:21
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 19:20
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2024 15:44
Додаткова №5.doc.pdf зміни до договору
11 вересня 2024 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 15:26
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
27 серпня 2024 15:25
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2024 09:10
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
22 серпня 2024 09:08
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2024 10:11
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 липня 2024 10:05
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2024 09:41
Додаткова угода на фінансування по роках.pdf зміни до договору
16 липня 2024 09:38
Електронний підпис укладений
16 липня 2024 09:28
Додатки до договору.pdf укладений
16 липня 2024 09:26
Договір.pdf укладений
16 липня 2024 09:26
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
16 липня 2024 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розпис фінансування обєку по роках та викладення пункту 3.4. Договору у навій редакції «3.4. Джерело фінансування робіт за цим Договором: - 2024 рік становить 32 188 067,30 грн. (Тридцять два мільйони сто вісімдесят вісім тисяч шістдесят сім гривень 30 копійок): - кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) без ПДВ – 27 547 544,00 грн.; - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 4 640 523,30 грн. - 2025 рік становить 1 849 810,80 грн. (Один мільйон вісімсот сорок дев’ять тисяч вісімсот десять гривень 80 копійок): - кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) без ПДВ – 1 626 976,00 грн.; - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 222 834,80 грн.».
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку реєстрації по рахунках замовника для реєстрації договору в ДКУ м.Київ для оплати по них за період дії договору з викладенням п. 3.4.договору у новій редакції: «3.4. Джерело фінансування робіт за цим Договором: - 2024 рік становить 33 132 246,69 грн. (Тридцять три мільйони сто тридцять дві тисячі двісті сорок шість гривень 69 копійок): - кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) без ПДВ – 27 563 618,69 грн.; - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 5 512 723,74 грн.; - кошти місцевого бюджету – 46 586,89 грн.; - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 9 317,37 грн.; - 2025 рік становить 905 631,41 грн. (Дев’ятсот п’ять тисяч шістсот тридцять одна гривня 41 копійка): - кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) без ПДВ – 754 692,84 грн.; - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 150 938,87 грн.».
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доведення у відповідність реквізитів підрядника за договором № ZK04A_02 від 15 липня 2024 р
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доведення у відповідність реквізитів підрядника за договором № ZK04A_02 від 15 липня 2024 р
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору у випадку покращення якості предмета договору за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета договору та відповідатиме оголошенню про проведення закупівлі в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі в частині особливостей реєстрації юридичних зобов’язань в органі ДКУ м.Київ для фінансування робіт в наступних роках з урахуванням бюджетних призначень, що визначатимуться у відповідних рішеннях про виділення коштів, що передбачає викладення пункту 3.4. Розділу 3 Договору № ZK04A_02 від 15 липня 2024 р.
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору у випадку покращення якості предмета договору за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета договору та відповідатиме оголошенню про проведення закупівлі в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі в частині доведення у відповідність преамбули договору додаткових угод № 2 від 19 липня 2024 року та № 5 від 10 вересня 2024 року до договору № ZK04A_02 від 15 липня 2024 р.
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Засовника
Номер договору про закупівлю: ZK04A_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція акушерсько-гінекологічного корпусу районної лікарні №1 у м. Тячів, вул. Нересенська (Жовтнева), 48. Коригування» 1 робота 34 037 878,10
UAH з ПДВ