Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Болградська центральна районна лікарня" Болградської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998710 |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., Болград, вул. Ізмаїльська, 71,75 |
Контактна особа: |
Тіторова Олександра Володимирівна +380631910236 uo.bolgrad.crb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 28 червня 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 9 580 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 802,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник протягом 10 робочих днів з дня підписання договору надає підряднику аванс для придбання будівельних матеріалів у розмірі 30 (тридцять) відсотків від ціни договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплату за виконані підрядником роботи замовник виконує в строк протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 16:42 |
Тендерна документація | |
11 червня 2024 16:42 |
Додаток 4 Проект договору | |
11 червня 2024 16:42 |
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики |
Скарги до процедури
Дата подання: 09 липня 2024 22:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-13-000028 ● 0990327ef4ee42ea8b0ae1ee46b1dc97
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024.
Начальник Південного офісу
Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-06-11-011799-a 11.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 11:01:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-23 20:34:41
Пояснення на запит про надання інформації від Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
25.07.2023 КНП «Болградська ЦРЛ» (далі ― Замовник) оголошено процедуру закупівлі за предметом закупівлі К 021:2015 ― 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-25-012924-a, за результатами якої був укладений договір про надання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації. За результатами виконання договору Замовником отримана проектно-кошторисна документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63», реєстраційний номер PD01:5544-4202-3737-8717 (Додаток 1), яка отримала позитивний експертний звіт за результатами розгляду проектної документації на будівництво №05/0973Е-12/23 від 05.12.2023, реєстраційний номер ЕХ01:1000-2440-3643-7836 (Додаток 2).
Згідно розробленої проектно-кошторисній документації, загальна вартість проекту, згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, складає 9 876 870,00 грн, у тому числі, кошти на здійснення технягляду ― 88 028,00 грн, вартість проектних робіт ― 166 760,00 грн, вартість експертизи проектної документації ― 14 800,00 грн, кошти на здійснення авторського нагляду ― 26 700,00 грн.
Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі було здійснено, виходячи із загальної вартості проекту без урахування вартості коштів на здійснення технягляду, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Згідно проектно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63», реєстраційний номер PD01:5544-4202-3737-8717 (Додаток 1), яка отримала позитивний експертний звіт за результатами розгляду проектної документації на будівництво №05/0973Е-12/23 від 05.12.2023, реєстраційний номер ЕХ01:1000-2440-3643-7836 (Додаток 2), визначений перелік робіт, необхідний для здійснення капітального ремонту приміщень, що є технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі капітального ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63.
Щодо визначення розміру бюджетного призначення
Болградська міська рада Одеської області рішенням сімдесят четвертої сесії VIII скликання №2284-VIII від 25.04.2024 (Додаток 3) затвердила рішення про внесення змін до Цільовій програмі «Здоров’я», затвердженої рішенням Болградської міської ради Одеської області 22.12.2022 №1350-VIII. Згідно цього рішення, для капітального ремонту приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63, на 2024 рік затверджено 9 695 000,00 грн на умовах співфінансування, джерела фінансування: міська рада ― 4 847 500,00 грн, інші джерела ― 4 847 500,00 грн.
Враховуючи, що розрахунки очікуваної вартості виконані замовником на підставі розробленої проектно-кошторисній документації, загальна сума цільового призначення складається з вартості здійснення технягляду (88 028,00 грн), вартості здійснення авторського нагляду (26 700,00 грн) і вартості виконання робіт з капітального ремонту приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» (9 580 272,00 грн) на умовах співфінансування.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно п.41 Постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
― обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
― оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розпорядники бюджетних коштів визначені Бюджетним кодексом України (ст. 22. Розпорядники бюджетних коштів). Відповідно до БКУ, замовник не є розпорядником, а є одержувачем бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів ― суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету).
Таким чином, вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) для замовника не є обов’язковою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2024 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" |
8 785 292,70
UAH з ПДВ
|
8 785 292,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" |
9 534 189,68
UAH з ПДВ
|
9 534 189,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" #40318291 |
Рішення скасоване |
8 785 292,70
UAH з ПДВ
|
24 липня 2024 17:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" #40375936 |
Рішення скасоване |
9 534 189,68
UAH з ПДВ
|
24 липня 2024 17:16
|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" #40318291 |
Відхилено |
8 785 292,70
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 18:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" #40375936 |
Переможець |
9 534 189,68
UAH з ПДВ
|
27 липня 2024 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 12:09
|
Договір 201 ТОВ КОМФОРТ СРК | укладений |
05 серпня 2024 12:08
|