Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт проїзної частини та тротуарів з водовідведенням по вул. Центральній Садовій у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
104 216 000,00 UAH
UA-2024-06-11-010545-a ● c3929c67ef384c35b9fb0ef76136bbcd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 104 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 521 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 521 000,00 гривень (п’ятсот двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 521000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт проїзної частини та тротуарів з водовідведенням по вул. Центральній Садовій у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Центральна Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2024 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 16:25 |
Зміни № 2 ТД - КР Центральна Садова – копія.doc | |
24 червня 2024 16:25 |
ТД - КР Центральна Садова (2-нова редакція).doc | |
11 червня 2024 15:51 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
24 червня 2024 16:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 червня 2024 16:25 |
Зміни № 2 ТД - КР Центральна Садова – копія.doc
|
||||||
24 червня 2024 16:25 |
ТД - КР Центральна Садова (2-нова редакція).doc
|
||||||
11 червня 2024 15:51 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічка
Дата подання: 13 червня 2024 16:02
Дата відповіді: 14 червня 2024 15:03
Шановний Замовник!
1. Просимо Вас підтвердити чи буде вважатиметься підтвердженням наявності аналогічного досвіду в частині "улаштування підстильних та вирівнюючи(х) шарів із щебенево-піщаної суміші" виконання подібних робіт з "улаштування основи з щебенево-піщаної суміші"?
2. Чи існують обмеження щодо стану виконання договору (виконаний в повному обсязі чи певний відсоток виконання...)?
3. Чи потрібно зазначати конкретні обсяги робіт за підпунктами 6, 7, 8 пункту 1.3.1. Розділу 2 Додатку 2 до ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Враховуючи, що склад робіт в зазначених позиціях схожий, роботи з улаштування основи із щебенево-піщаної суміші Замовник вважає підтвердженням наявності аналогічного досвіду з виконання робіт по улаштуванню підстильних та вирівнюючих шарів із щебенево-піщаної суміші.
2. Пунктом 3 підпункту 1.3.2 встановлено, що для документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору.
Таким чином, аналогічний договір має бути виконаним в повному обсязі.
3. Для підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати скановану довідку про виконання такого договору за встановленою формою (підпункт 1.3.1.). В графі 4 «Перелік та обсяги робіт, що виконувались/виконуються, місце знаходження об’єкта**» зазначеної форми Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися/виконуються (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо).
Разом з цим, для пунктів 6,7,8 підпункту 1.3.1. Замовником не встановлені обмеження щодо обсягів робіт, які має підтвердити Учасник.
1. Враховуючи, що склад робіт в зазначених позиціях схожий, роботи з улаштування основи із щебенево-піщаної суміші Замовник вважає підтвердженням наявності аналогічного досвіду з виконання робіт по улаштуванню підстильних та вирівнюючих шарів із щебенево-піщаної суміші.
2. Пунктом 3 підпункту 1.3.2 встановлено, що для документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору.
Таким чином, аналогічний договір має бути виконаним в повному обсязі.
3. Для підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати скановану довідку про виконання такого договору за встановленою формою (підпункт 1.3.1.). В графі 4 «Перелік та обсяги робіт, що виконувались/виконуються, місце знаходження об’єкта**» зазначеної форми Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися/виконуються (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо).
Разом з цим, для пунктів 6,7,8 підпункту 1.3.1. Замовником не встановлені обмеження щодо обсягів робіт, які має підтвердити Учасник.
Про вимоги до якості
Дата подання: 13 червня 2024 22:49
Дата відповіді: 14 червня 2024 15:03
У Розділі XIV. Гарантійний строк експлуатації об'єкта Проекту договору (додаток 5) ТД встановлено, що якість дорожніх знаків повинна відповідали ДСТУ 4100:2014 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування.» Чинність вказаного документа скасована з 01.11.2021 згідно з наказу від 26.05.2021 № 191. З 01.11.2021 чинним став ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування.» Просимо уточнити вимоги до якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Аналогічний досвід, ДСТУ, розрахунок договірної ціни
Дата подання: 21 червня 2024 14:06
Дата відповіді: 24 червня 2024 15:49
1. В п.п.1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору:» Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати скановану довідку про виконання власного аналогічного* договору (ів) протягом останніх 5 (П’ЯТИ) РОКІВ (ДОГОВІР ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 5 РОКІВ 2019-2024 РР.) за встановленою формою:….. Примітки: * Учасник надає інформацію стосовно договорів ЩОДО ВИКОНАННЯ РОБІТ З БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ, ДОРІГ МІСТ ТА ІНШИХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ, КАТЕГОРІЯ СКЛАДНОСТІ БУДІВНИЦТВА ПО ЯКИХ ІІІ-V АБО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) НЕ НИЖЧЕ НІЖ CC2 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.». В п.п. 3 п.п.1.3.2. п. 1.3. Розділу 2 Додатку 2 до ТД передбачено, що для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1, Учасник повинен надати, зокрема, «скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору» – ТОБТО АНАЛОГІЧНИЙ (-І) ДОГОВІР (-И) ПОВИНЕН БУТИ ВИКОНАНИЙ НА 100%.
З урахуванням того, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), на території України з 24.02.2022 та на момент проведення закупівлі діє воєнний стан, в зв’язку з чим велика кількість договорів або призупинені, або розірвані.
Крім того, в період з 24.02.2022 і по сьогоднішній день за переважною більшістю договорів, які все ж таки продовжують діяти, замовники не мають змоги розрахуватися за виконані роботи, а дія таких договорів подовжується. У зв’язку з цим, учасники (в тому числі і наше підприємство), через настання об’єктивних причин не мають змоги надати повністю виконані аналогічні договори ЩОДО ВИКОНАННЯ РОБІТ З БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ, ДОРІГ МІСТ ТА ІНШИХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ, КАТЕГОРІЯ СКЛАДНОСТІ БУДІВНИЦТВА ПО ЯКИХ ІІІ-V АБО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) НЕ НИЖЧЕ НІЖ CC2 для підтвердження одним договором або сумарно 100 % обсягів від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Зазначений факт значно обмежує коло учасників, які зможуть прийняти участь у даній закупівлю, а отже і ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У зв’язку з вищезазначеним, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА РОЗШИРИТИ ПЕРІОД, протягом якого ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР, ЩОБ ВІН ОХОПЛЮВАВ ХОЧА Б ЧОТИРИ ДОВОЄННІ РОКИ, А САМЕ 2018, 2019, 2020 та 2021 роки. Це дозволить забезпечити належну конкуренцію та провести закупівлю з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
2. 14.06.2024 Замовником були внесені зміни щодо актуалізації інформації стосовно нормативного документа для визначення гарантійних строків на дорожні знаки. А саме: замість ДСТУ 4100:2014 «ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування», який втратив чинність, зазначено ДСТУ 4100:2021 «ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування».
Проте інформація, щодо гарантійних строків на дорожні знаки актуалізована не у повному обсязі, а саме: визначення «Гарантійні строки визначені пунктом 9.2 зазначеного стандарту.» не є актуальним.
В НОВОМУ ДСТУ 4100:2021 «ЗНАКИ ДОРОЖНІ. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ПРАВИЛА ЗАСТОСУВАННЯ» ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЩОДО ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ ВИЗНАЧАЮТЬСЯ В ПУНКТІ 13.2.
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Пунктами 3 - 9 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічне завдання» до Тендерної документації передбачено, що: «3. Розрахунок ціни пропозиції здійснюється Учасником відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.
До розрахунку ціни Учасником повинна бути врахована вартість усіх запропонованих до виконання будівельних робіт з урахуванням видів робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
4. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
5. Договірна ціна, що пропонується за умовами торгів, складається на підставі орієнтовного обсягу будівельно-монтажних робіт, який надається у складі тендерної документації, є приблизним кошторисом (динамічна договірна ціна) та може уточнюватись у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва.
6. До складу ціни тендерної пропозиції учасник має включити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначеними на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутись протягом будівництва.
7. До ціни тендерної пропозиції мають бути завантажені (після отримання повідомлення про намір укласти договір) документи згідно Додатку № 7:
- розрахунок заробітної плати, розроблений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховуються при визначенні вартості будівництва об’єкту. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Таким чином, вся відповідальність за правильність наданого розрахунку заробітної плати лягає на Учасника;
- в программному забезпеченні АВК (в останній версії) у форматі IMD надається розрахунок договірної ціни у повному обсязі.
8. Учасник відповідає за наявність всіх необхідних дозволів, ліцензій на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати за отримання таких дозволів, ліцензій.
9. Учасник на стадії складання ціни тендерної пропозиції процедури закупівлі (договірної ціни) несе відповідальність за надання недостовірної інформації.
У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. – вимога Закону.»
З вищенаведеного не зрозуміло чи потрібно учасникам надавати у складі тендерної пропозиції розрахунки договірної ціни.
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПОЯСНИТИ, ЧИ ПОВИННІ УЧАСНИКИ НАДАВАТИ У СКЛАДІ СВОЇХ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ РОЗРАХУНКИ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ? ЯКЩО ПОВИННІ, ТО В ЯКОМУ ВИГЛЯДІ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлена вимога щодо наявності документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання довідки про виконання власного аналогічного договору (ів) протягом останніх п (п’яти) років (договір має бути укладений протягом останніх 5 років 2019-2024 роки) за встановленою формою.
Слід зазначити, що до повномасштабного вторгнення, на яке посилається Учасник, є повних 3 (три) роки, протягом яких може бути наданий власний аналогічний досвід (2019-2021 роки). На думку Замовника, навіть такий термін є виправданим та забезпечує належну конкуренцію.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
3. Розрахунок договірної ціни надається лише Переможцем закупівлі відповідно до ч. 2 Додатку 7 тендерної документації.
1. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлена вимога щодо наявності документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання довідки про виконання власного аналогічного договору (ів) протягом останніх п (п’яти) років (договір має бути укладений протягом останніх 5 років 2019-2024 роки) за встановленою формою.
Слід зазначити, що до повномасштабного вторгнення, на яке посилається Учасник, є повних 3 (три) роки, протягом яких може бути наданий власний аналогічний досвід (2019-2021 роки). На думку Замовника, навіть такий термін є виправданим та забезпечує належну конкуренцію.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
3. Розрахунок договірної ціни надається лише Переможцем закупівлі відповідно до ч. 2 Додатку 7 тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
93 877 027,57
UAH з ПДВ
|
93 355 947,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
98 920 111,95
UAH з ПДВ
|
93 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
101 089 520,00
UAH з ПДВ
|
98 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" #05408668 |
Відхилено |
93 355 947,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 10:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2024 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" #42229523 |
Відхилено |
93 800 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2024 11:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
98 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:34
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:28
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2024 14:43
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 11:50
|
65-10.pdf | укладений |
24 липня 2024 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання п. 3.2 Розділу ІІІ доповнити Договір Додатком 4 "Лінійний графік виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 65-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п. 2.1. Розділу ІІ «Ціна договору» та викласти його в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна (далі – ціна Договору) за цим Договором є динамічною та складає: 75 313 823,24 грн. (сімдесят п’ять мільйонів триста тринадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки), у тому числі ПДВ 20 % – 12 552 303,87 грн., та включає всі витрати Виконавця, що пов’язані з виконанням умов цього Договору (Додаток №1). Ціна Договору може змінюватись у випадках, визначених пунктом 19 Особливостей.» 2. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1 Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2024 № Н-243 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2024 року № Н-39», становлять: 75 313 823,24 грн. (сімдесят п’ять мільйонів триста тринадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки), у тому числі ПДВ 20 % – 12 552 303,87 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи, в тому числі: по рахунку UA208201720344311004107042606 – 64 123 902,00 грн. (шістдесят чотири мільйона сто двадцять три тисячі дев’ятсот дві гривні 00 копійок); по рахунку UA108201720344311002400042606 – 11 189 921,24 грн. (одинадцять мільйонів сто вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 24 копійки). 3. Додаток № 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 65-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п. 2.1. Розділу ІІ «Ціна договору» та викласти його в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна (далі – ціна Договору) за цим Договором є динамічною та складає: 75 313 823,24 грн. (сімдесят п’ять мільйонів триста тринадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки), у тому числі ПДВ 20 % – 12 552 303,87 грн., та включає всі витрати Виконавця, що пов’язані з виконанням умов цього Договору (Додаток №1). Ціна Договору може змінюватись у випадках, визначених пунктом 19 Особливостей.» 2. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1 Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2024 № Н-243 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2024 року № Н-39», становлять: 75 313 823,24 грн. (сімдесят п’ять мільйонів триста тринадцять тисяч вісімсот двадцять три гривні 24 копійки), у тому числі ПДВ 20 % – 12 552 303,87 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи, в тому числі: по рахунку UA208201720344311004107042606 – 64 123 902,00 грн. (шістдесят чотири мільйона сто двадцять три тисячі дев’ятсот дві гривні 00 копійок); по рахунку UA108201720344311002400042606 – 11 189 921,24 грн. (одинадцять мільйонів сто вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 24 копійки). 3. Додаток № 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 65-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |