Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04060795 |
Вебсайт: | http://kaniv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 19003, Україна , Черкаська обл., Канів, м.Канів вул. Кошового,3 |
Контактна особа: |
Сліпко Наталія Анатоліївна 380987513658 UPREK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 180 018,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2024 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2024 14:47 |
Додаток _4_лист-згода.docx | |
11 червня 2024 14:47 |
Додаток 5.docx | |
11 червня 2024 14:47 |
Додаток 2 тех завдання.docx | |
11 червня 2024 14:47 |
Додаток 3 договір.docx | |
11 червня 2024 14:47 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
11 червня 2024 14:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000033 ● a4e5a9d4812147978782df2bd75ddf2f
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 № 62-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-11-008811-a, 11.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 14:50:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-11-008811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання
3) чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «М+ М», якщо ним не надано документи переможця, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 14:46:40
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом» (ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення) (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-06-11-008811-a) повідомляємо, що в технічному завданні визначено кількісні та якісні показники послуги. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2023 році.
Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення», враховуючи, що предмет закупівлі є послугою.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та приймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 (далі – Наказ 275), виконавчим комітетом Канівської міської ради було отримано розрахунок тарифу на надання послуги автобусами від ТОВ «М+М». Враховуючи цінові пропозиції (копії розрахунків додаються) та моніторинг ринку через Інтернет-ресурси було сформовано потребу та визначено розмір бюджетного призначення.
По другому питанню, посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):https://kaniv-rada.pp.ua/pages.php-491.html?p=3131.
Також зауважимо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» (далі – Постанова №1266). Постановою №1266 запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо третього питання повідомляємо, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Враховуючи нагальну потребу в закупівлі даних послуг, важливість та значимість послуг в даній закупівлі, спрямовану на сприяння обороні країни, військовий стан в Україні, спричинений агресією російської федерації, на виконання Програми забезпечення мобілізаційних заходів на території Канівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки, затвердженої Рішенням Канівської міської ради від 28.02.2024 року №16-16, великий суспільний інтерес та єдиного учасника в закупівлі, було прийнято рішення визнати Учасника переможцем, враховуючи раніше подані ним Довідки щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей»..
Додатки до пояснення додаються в 5 файлах формату pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про виконання зобов'язання щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-11-008811-a Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05 вересня 2024 року повідомляє про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель: Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання договору про надання послуг (Послуги з обслуговування автомобільним транспортом» Нерегулярні пасажирські перевезення ДК 021:2015 (CPV)-60140000-1) від 03.07.2024 № 103 шляхом укладення додаткової угоди № 1 до договору № 103 від 03 липня 2024 року про надання послуг (Послуги з обслуговування автомобільним транспортом» Нерегулярні пасажирські перевезення ДК 021:2015 (CPV)-60140000-1) від 09.09.2024 року (Додаток 1).
2024-09-10 09:01:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2024-09-10 09:56:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М+ М" |
180 018,00
UAH з ПДВ
|
180 018,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М+ М" #24357511 |
Переможець |
180 018,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 08:59
|
додаткова угода 1.PDF | укладений |
10 вересня 2024 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 12:18
|
103.PDF | укладений |
04 липня 2024 12:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
21 158,28
UAH (в тому числі ПДВ 3 526,38 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-11-008811-a Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05 вересня 2024 року про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 103 від 03 липня 2024 року (розірвання договору). |