Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470160 |
Вебсайт: | http://shev.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, бульв. Т.Шевченка буд. 26/4 |
Контактна особа: |
Базилюк Олена Дмитрівна 380443665882 olena.bazyliuk@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 866 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 330,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2024 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 серпня 2024 17:11 |
Додатки_ до ТД_2 Zmin_2.docx
|
|||||||||
02 серпня 2024 17:11 |
Прот_зм_ТД АМКУ_91.pdf
|
|||||||||
02 серпня 2024 17:11 |
ТД_укрит_РУЖИНС_20_24_ZMIN_2.pdf
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
Прот_змін_ТД 16_17_07_24.pdf
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
ТД_укрит_РУЖИНС_20_24_ZMIN.pdf
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
Додатки_ до ТД_7_New.docx
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
Додатки_ до ТД_8_NEW.docx
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
Додатки_ до ТД_2 Змін.docx
|
|||||||||
17 липня 2024 10:07 |
Прот_зм_73_Ружин_20_54.pdf
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_12.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_7.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_8.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_6.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_11.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_13.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_3.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
ТД_укрит_РУЖИНС_20_24.pdf
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_10.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_1.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_2.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
Додатки_ до ТД_9.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
ТД Дод_5 Проєкт Ружинс 20_54.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:38 |
ТД Дод_5 проєкт Ружинс 20_54 звед_дог.docx
|
|||||||||
11 червня 2024 10:32 |
Дод_4_ДефАкт РУЖИН 20_54.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 червня 2024 13:20
Дата подання: 20 липня 2024 22:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-20-000037 ● 2d2341a368ae48f68f87371dc4260f9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2024 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2024 № 194
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-11-002333-a 11.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-21 11:37:05
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-22 15:42:12
Лист-пояснення на запит (Щодо надання пояснень на запит UА-М-2024-08-20-000037)
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі міста Києва (ДК021:2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення та його очікувану вартість встановлено на підставі Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» від 12.02.2024 № 105 зі змінами внесеними Розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державній адміністрації від 08.07.2024 № 589 «Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 12.02.2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації».
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1547 від 04.12.2017 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет- порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель тендерну документацію, яка містить в собі обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті https://kyivaudit.gov.ua/.
Додаток: 1. Копія Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» від 12.02.2024 № 105 на 20 арк.
2. Копія Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 08.07.2024 № 589 «Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 105 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» на 33 арк.
3. Дефектний акт на 6 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-02 10:45:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз (далі – Рішення 11475-р/пк-пз), зокрема:
1) щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі робіт з капітального ремонту. Ліцензія повинна містити вищезазначені види робіт для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) / лист (інформація) від Державної інспекції архітектури та містобудування України (далі - ДІАМ), що засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання (пункт 3 Рішення 11475-р/пк-пз);
2) щодо відвідування Учасника об’єкта де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору, витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальність за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлюваною поїздкою. Адреса об’єсту: вул. Ружинська, 20/54, м. Київ, 04111 (пункт 5 Рішення 11475-р/пк-пз).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-16 09:59:07
Відсутність підстав уносити зміни до умов Договору
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що згідно з пунктом 3.7 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт об’єкту передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Загальна площа об’єкту (будинку) - 3495.30 кв.м., а за результатами Експертного звіту № 18/1487-10/23 від 18.10.2023 визначений клас наслідків (відповідальності) – СС2 та загальна площа приміщень, які потребують капітального ремонту підвальних приміщень - 131,72 кв.м. ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." (надалі – Підрядник) виконує роботи на об`єкті згідно з переліком, наведеним в Додатку 1 (Дефектний акт) до Договору підряду від 27.08.2024 № Р-14 (надалі – Договір) та розробленої і погодженої із замовником проєктно-кошторисної документації, та несе відповідальність за успішне, професійне, якісне та своєчасне виконання робіт, а саме підвальних приміщень, а не об’єкта вцілому.
Враховуючи, що за укладеним договором з капітального ремонту підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва не передбачається призупинення експлуатація об'єкта в цілому або його частин, то передбачений гарантійний строк експлуатації підвальних приміщень становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником.
Таким чином, відсутні підстави та умови вносити зміни до Договору, так як Підрядник погоджується з умовами вказаного Договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода № 1 від 20.09.2024 до Договору № Р-14 від 27 серпня 2024 року ( зміни до пункту 6.3.11 розділу VI Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3.11. Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 10 (десять) років, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку»).
2024-09-24 11:29:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 26-152/2024пр |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 26-155/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 17 жовтня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 11:49
|
Електронний підпис |
14 жовтня 2024 12:38
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 26-153/2024пр |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 жовтня 2024 12:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
1 712 675,50
UAH з ПДВ
|
1 712 675,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
1 816 608,57
UAH з ПДВ
|
1 816 608,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
1 712 675,50
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2024 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 11:11
|
ДУ_4_Ружин_20_24.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:18
|
ДУ_3_Ружин_20_24.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 14:39
|
ДУ_2_Ружин_20_24.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2024 11:33
|
ДУ__1_Ружин_20_24.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 14:00
|
Додатки до Дог_Р-14 _Ружинська_20-54.pdf | укладений |
28 серпня 2024 13:59
|
Догов_Р-14_Ружинська_20-54.pdf | укладений |
28 серпня 2024 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 6.3.11 розділу VI Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3.11. Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 10 років, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку». |
Номер договору про закупівлю: | Р-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції Додаток 4 "Календарний графік виконання робіт" до Договору № Р-14 від 27.08.2024 (Додаткова угода 2) |
Номер договору про закупівлю: | Р-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції Додаток № 4 "Календарний графік виконання робіт" до Договору № Р-14 від 27.08.2024 (Додаткова угода № 3) |
Номер договору про закупівлю: | Р-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст. 6 Цивільного кодексу України та згідно положень глав 52 і 53 Цивільного кодексу України, а також поожень глави 20 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди викласти Додаток № 4 до Договору № Р-14 від 27.08.2024 «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції (Додаткова угода № 4) |
Номер договору про закупівлю: | Р-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | робота |
1 712 675,50
UAH з ПДВ
|