Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 tender.cv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 77 148 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 771 481,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата виставлення рахунку | 4.7. Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) робочих днів після виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 14:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 14:47 |
Перелік змін_42-ТП.docx | |
28 червня 2024 14:47 |
Протокольне рішення УО про внесення змін_42-ТП.pdf | |
28 червня 2024 14:45 |
Додаток 3 (Технічна специфікація)_МАПП зміна 1.pdf | |
28 червня 2024 14:44 |
Додаток 5 (Проєкт договору)_МАПП зміна 2.docx | |
28 червня 2024 14:44 |
Тендерна документація_ 2024_МАПП зміна 2.docx | |
24 червня 2024 19:14 |
Протокол УО про технічну помилку_ 41-ТП.pdf | |
21 червня 2024 16:08 |
Перелік змін_40-ТП.docx | |
21 червня 2024 16:08 |
Протокольне рішення УО про внесення змін_40-ТП.pdf | |
07 червня 2024 19:14 |
Додаток 11_Дефектні акти_МАПП.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000058 ● 21bf5ec83d5b4c499c26336b303c4911
- Статус: завершено ● Дата: 25 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-06-07-010895-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 15:36:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 15:57:53
Відповідь на запит від 28.10.2024 року
На Ваш запит від 24.10.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) інформуємо наступне.
Питання 1.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначались шляхом обстеження міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця» та «Вашківці – Гріменкеуць» (далі – МАПП) працівниками Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Служба) на предмет визначення кількості будівель, споруд, прибудинкової території, які підлягають утриманню, в тому числі з визначенням в них кількості кімнат, вікон, дверей, вбиралень та їх площ, наявності відповідного майна та інвентарю (кондиціонерів, котлів опалення, дизельгенераторів тощо), наявності відповідних мереж водо, електро, та газопостачання тощо.
За основу визначення технічних характеристик під час обстеження МАПП, взято перелік послуг з комплексного утримання та технічного обслуговування будівель, споруд і прибудинкової території, визначеного в Додатку Б (довідковий) Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М 42.1-37641918-789:2024, розробленої ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П, Шульгіна» та затвердженої наказом Голови державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 01.02.2024 року (далі – Методика).
Після проведення обстеження МАПП було сформовано «Заплановані обсяги послуг з комплексного утримання» та «Відомість механізмів та матеріальних ресурсів» кожного з МАПП окремо, в яких визначено конкретний вид послуг (робіт) необхідних для забезпечення утримання та технічного обслуговування МАПП.
Також у вказаних документах визначено й вимоги до якісних характеристик (якості матеріалів) послуг, з посиланням на відповідні ДСТУ, які надаватимуться та використовуватимуться під час здійснення комплексного утримання МАПП.
В подальшому вказані документи увійшли до Додатку 3 (Технічна специфікація) Тендерної документації, який опубліковано на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-07-010895-a в розділі «Вимоги до тендерної пропозиції».
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі затверджених Службою дефектних актів на надання послуг по кожному окремому МАПП (Додаток 11 тендерної документації), який опубліковано на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-07-010895-a, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Методики та розробленої на основі положень нормативно-правових актів та нормативних документів, що врегульовують питання утримання пунктів пропуску (пункт 1.2 – Сфера застосування та пункт 2.1 – Нормативні посилання Методики), а саме:
-Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273;
-Методичні рекомендації з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (нова редакція), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 31.12.2010 №573;
-СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання» (Зміна №3), затверджена наказом Агентства відновлення від 08.02.2024 №Н-34;
-СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»;
-Окремих положень «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Зміна №1, №2, №3, №4);
та у відповідності до технічної специфікації (Додаток 3 тендерної документації), який опубліковано на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-07-010895-a.
Розрахунок проводиться, виходячи з обсягів робіт, технології виконання робіт, використання сертифікованих матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів, фактичних виробничих норм витрат миючих засобів та переліку витратних матеріалів (Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3, Додаток 4 до Акту №1 від 22.04.2024 «Про визначення фактичних виробничих норм витрат матеріалів (миючих засобів та засобів для дезінфекції), які будуть використовуватись для прибирання приміщень на міжнародних автомобільних пунктах пропуску: «Порубне - Сірет», «Мамалига - Крива», «Россошани - Брічень», «Кельменці - Ларга», «Сокиряни - Окниця», «Вашківці - Гріменкеуць»») (Додаток 12 тендерної документації), який опубліковано на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-07-010895-a.
Розрахунки виконані у програмному комплексі АВК-5 з урахуванням кошторисної заробітної плати в розмірі 13707,89 грн. та всіх складових ЗКР, передбачених Методикою ( пункт 4 - Визначення очікуваної вартості закупівлі).
Загальна очікувана вартість предмету закупівлі формується за сукупністю розрахунків по кожному МАПП окремо.
Інформація про розраховану Замовником очікувану вартість, суми коштів на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, по кожному МАПП окремо, зазначена у Таблиці 6 Додатку 13 тендерної документації, який опубліковано на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-07-010895-a.
Питання 2.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідь 2.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
Закупівля за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a оприлюднена на офіційному вебсайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області за посиланням: https://cv.restoration.gov.ua/diialnist/5696/70311.html.
Начальник Ігор ГАХ
Вик. Пастух В.
Іванюш Р.
Гатеж Н.
Ніколаєвич І. (0372) 58-38-72
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 17:19:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо строку розгляду тендерної пропозиції дочірнього підприємства «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» відкритого акціонерного товариства «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» понад 5 робочих днів, з огляду на вимоги частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи що в електронній системі закупівель оприлюднено протокол від 18.07.2024 № 45-ТП щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», пропозиція якого відхилена протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024
№ 44-ТП.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 18:15:05
Відповідь на запит від 28.10.2024 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент моніторингу та перевірок закупівель
На Ваш запит від 28.10.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) інформуємо наступне.
Питання:
- щодо строку розгляду тендерної пропозиції дочірнього підприємства «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» відкритого акціонерного товариства «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» понад 5 робочих днів, з огляду на вимоги частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи що в електронній системі закупівель оприлюднено протокол від 18.07.2024 № 45-ТП щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», пропозиція якого відхилена протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № 44-ТП.
Відповідь.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За результатами аукціону, що відбувся 12-07-2024, 15:20 год., електронною системою закупівель визначено переможця ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ: 38748221, тендерну пропозицію якого було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, про що прийнято рішення уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 16.07.2024 №44-ТП).
Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель визначено пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ: 31963989.
У зв’язку із значним обсягом інформації, наданої учасником-переможцем, необхідністю опрацювання тендерної пропозиції, уповноваженою особою прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 12 серпня 2024 р., про що прийнято рішення уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 18.07.2024 №45-ТП). Після оприлюднення зазначеного рішення уповноваженою особою виявлено допущення технічної помилки (опечатки) в тексті протоколу №45-ТП від 18.07.2024, а саме в п.1 Порядку денного помилково вказано учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", відхиленого попереднім рішенням уповноваженої особи, про що складено відповідний протокол №46-ТП від 18.07.2024 (сканкопія додається). Таким чином уповноваженою особою прийнято рішення про допущення уповноваженою особою технічної помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-06-07-010895-a.
У зв’язку з цим у протоколі №45-ТП від 18 липня 2024 вважати правильним запис:
Порядок денний:
1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ: 31963989 (далі – Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (далі – Закупівля).
Додатки:
1. Протокол №46-ТП від 18.07.2024 додається у файлі «Протокольне рішення УО_46-ТП.pdf».
Начальник Ігор ГАХ
Вик. Ніколаєвич І. (0372) 58-38-72
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 10:15:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання дочірнім підприємством «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» відкритого акціонерного товариства «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – учасник-переможець):
1. вимог пункту 2.1. розділу 2 Додатку 1 тендерної документації в частині надання посвідчення на машиніста крана автомобільного, яке має бути дійсним на період надання послуг з експлуатаційного утримання та містити відмітку про підвищення кваліфікації машиніста крана, згідно вимог чинного законодавства, зважаючи що в електронній системі закупівель учасником-переможцем оприлюднено посвідчення № 5427 на машиніста автокрана Лазарюка Юрія Васильовича з останньою відміткою про підвищення класифікації від 04.10.1996;
2. надати пояснення стосовно невідповідності прізвища оператора котельні на АБЗ – Чубукова Андрія Віталійовича, зазначеного учасником-переможцем в Інформаційній довідці працівників під порядковим номером 21, з прізвищем, зазначеним у посвідченні № 18 Про перевірку знань з питань охорони праці «Чубаков».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 20:13:25
Відповідь на запит від 01.11.2024 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент моніторингу та перевірок закупівель
На Ваш запит від 01.11.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) інформуємо наступне.
Щодо виконання дочірнім підприємством «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» відкритого акціонерного товариства «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – учасник-переможець):
Питання 1.
- вимог пункту 2.1. розділу 2 Додатку 1 тендерної документації в частині надання посвідчення на машиніста крана автомобільного, яке має бути дійсним на період надання послуг з експлуатаційного утримання та містити відмітку про підвищення кваліфікації машиніста крана, згідно вимог чинного законодавства, зважаючи що в електронній системі закупівель учасником-переможцем оприлюднено посвідчення № 5427 на машиніста автокрана Лазарюка Юрія Васильовича з останньою відміткою про підвищення класифікації від 04.10.1996;
Відповідь.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Учасник, ДП "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив «Посвідчення кранівника.pdf», в сканкопії якого на сторінках 3-5 вказаний переклад з російської мови посвідчення № 5427 на машиніста автокрана Лазарюка Юрія Васильовича з останньою відміткою про підвищення кваліфікації від 04.10.1996, але на стор. 2 наявна сканкопія відмітки про підвищення кваліфікації від 29.09.2020 р., протокол № 336 українською мовою, що не потребувала перекладу. Тобто надані учасником документи відповідають вимогам професійної кваліфікації машиніста крану (кранівника), передбачені тендерною документацією.
Питання 2.
- надати пояснення стосовно невідповідності прізвища оператора котельні на АБЗ – Чубукова Андрія Віталійовича, зазначеного учасником-переможцем в Інформаційній довідці працівників під порядковим номером 21, з прізвищем, зазначеним у посвідченні № 18 Про перевірку знань з питань охорони праці «Чубаков».
Відповідь.
Учасник, ДП "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив файл «Посвідчення з додатками (1).pdf», в якому наявний протокол № 29 від 29.02.2024 р., згідно якого перевірено знання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності у працівника оператора котельні на АБЗ філії «Сокирянський райавтодор» Чубуков Андрій Віталійович. Згідно наказу № 17 «а» від 06.06.2006 р. філії «Сокирянський райавтодор» Чубуков Андрій Віталійович переведений на посаду оператора котельні на АБЗ. Відповідно до сканкопії посвідчення № 722/6 від 02.06.2006 р. оператор котельні Чубуков Андрій Віталійович пройшов курс навчання. Таким чином сканкопію посвідчення на стор.19 про перевірку знань з питань охорони праці можна вважати з допущенням помилки в написанні прізвища, що не впливає на вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Начальник Ігор ГАХ
Вик. Ніколаєвич І. (0372) 58-38-72
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 18:58:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- чи були враховані Замовником вимоги підпункту 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) та пункту 20 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (щодо можливості здійснення впливу на господарську діяльність учасника закупівлі) під час розгляду тендерної пропозиції учасника Дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України, зважаючи, що засновником Замовника та відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України є Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 19:36:01
Відповідь на запит від 12.11.2024 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент моніторингу та перевірок закупівель
На Ваш запит від 12.11.2024 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-010895-a) інформуємо наступне.
Питання:
- чи були враховані Замовником вимоги підпункту 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) та пункту 20 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (щодо можливості здійснення впливу на господарську діяльність учасника закупівлі) під час розгляду тендерної пропозиції учасника Дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України, зважаючи, що засновником Замовника та відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія» Автомобільні дороги України є Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.
Відповідь.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно підпункту 7 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Учасник, ДП "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику завантажив файл «4.1 Статут підприємства.pdf», згідно якого ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі - Підприємство) створене відповідно до наказу Державної служби автомобільних доріг України від 09 квітня 2002 року № 156 на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 221 «Про утворення відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» і наказу Державної служби автомобільних доріг України від 05 березня 2002 року № 93. Засновником Підприємства є акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ідентифікаційний код 31899285, 100 % акцій якого належать державі. Відповідно до п.3.1. Підприємство є юридичною особою приватного права за законодавством України і вважається утвореним та таким, шо набуло прав юридичної особи, з дати його державної реєстрації. Згідно п.3.4. Підприємство має самостійний баланс, поточні та інші рахунки у банках, фінансових установах, комерційне (фірмове) найменування, торговельну марку (знак для товарів і послуг), печатку та штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, фірмові бланки тощо. За п.3.5. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями згідно з законодавством. Підприємство не відповідає, за зобов’язаннями Засновника. Засновник не відповідає за зобов’язаннями Підприємства, окрім випадків, встановлених законом.
Одночасно, Замовник - Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі - Служба) - державна неприбуткова організація, яка заснована на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України (далі - Уповноважений орган управління), що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2023 р. № 29 «Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади» перейменовано з Державного агентства автомобільних доріг України на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, та яке відповідно до Указу Президента України від 13 квітня 2011 р. №456 «Про Положення про Державне агентство автомобільних доріг України» є правонаступником Державної служби автомобільних доріг України. Служба утворена відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 420 «Про структуру управління дорожнім комплексом», від 28 грудня 2001 р. № 1809 «Деякі питання Державної служби автомобільних доріг», від 06 серпня 2003 р. № 1221 «Деякі питання управління дорожнім комплексом», розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1221-р «Питання управління Державною службою автомобільних доріг об'єктами державної власності». Згідно Положення про Службу в новій редакції затвердженого наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 р. № Н-138 Служба має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в установах банків, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України зі своїм найменуванням та найменуванням Уповноваженого органу управління, має право укладати угоди, набувати майнові та немайнові права, нести відповідальність, бути позивачем і відповідачем у суді відповідно до законодавства. Держава та Уповноважений орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Служби, крім випадків, передбачених законодавством. Служба не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління. Служба несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного їй майна згідно із законодавством.
На підставі викладеного, при розгляді та оцінці тендерної пропозиції Учасника, були відсутні підстави застосування підпункту 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Начальник Ігор ГАХ
Вик. Ніколаєвич І. (0372) 58-38-72
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
73 174 968,00
UAH з ПДВ
|
72 403 486,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
77 025 609,00
UAH з ПДВ
|
73 116 713,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
72 403 486,94
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 15:01
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
Переможець |
73 116 713,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 11:39
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 липня 2024 16:04
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31963989 |
73 116 713,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2025 09:58
|
Д.у.3 до 16-2024 від 01.08.2024.pdf | зміни до договору |
03 січня 2025 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 15:18
|
Д.у.2 до 16-2024 від 01.08.2024.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 15:12
|
Додаток 2 до д.у.1 Договору №16-2024 від 01.08.2024.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 15:12
|
Д.у.1 до 16-2024 від 01.08.2024.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 12:53
|
Додаток 2 до Договору №16-2024 від 01.08.2024.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:52
|
Договір №16-2024 від 01.08.2024.pdf | укладений |
02 серпня 2024 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 16-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з комплексного утримання міжнародних автомобільних пунктів пропуску через державний кордон: «Порубне – Сірет», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень», «Кельменці – Ларга», «Сокиряни – Окниця», «Вашківці – Гріменкеуць» (ДК 021:2015 –79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) | 1 | послуга |
12 090 483,83
UAH з ПДВ
|