Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 24288081 |
Вебсайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
Контактна особа: |
Тетяна Бурдикіна +380993817295 nataccount@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 127 793 968,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 277 939,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів Замовником протягом 30 календарних днів у розмірі 100 % на поточний рахунок Підрядника після виконання робіт і підписання Акту приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2024 16:18 |
Проєкт Договору нова редакція від 11.07.24.docx | |
11 липня 2024 16:16 |
Тендерна документація нова редакція від 11.07.24.docx | |
11 липня 2024 16:16 |
Перелік змін 11.07.24.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. У ЛК є розрахунки об’ємів, які відсутні у ТЗ, наприклад ЛК 02-01-02 (коеф до обїєму вирахований формулою з проекту, в ТЗ формула відсутня).
3. При підготовці пропозиції Замовнику задавали питання, у якій роботі є пісок?. Замовник відіслав до ПВР. Виявляється, пісок був у роботі з ЛК 02-01-01 п.9 (у ТЗ- п. 22-«спорудження насипів-2900 м3, але не сказано, що вони з піску). У ЛК 02-02-01 перед даною роботою є примітка «Обвалування піском», ця примітка відсутня у ТЗ,
4. У ДЦ вартість устаткування, яке є поставкою підрядника складає 5687,59147 тис грн без ПДВ, що відповідає вартості устаткування з І черги будівництва. У ПВР ІІ черги будівництва вартість устаткування складає 263,63936 тис.грн без ПДВ, та є поставкою Замовника, відповідно не включена до ДЦ, що не відповідає умовам ТЗ. У ТЗ немає устаткування з поставкою Замовника.
Наголошуємо, що учасники мали б можливість уникнути помилок при розрахунках, якби замовник в складі тендерної документації надав проект.
Повідомляємо, що відповідно до зазначеного вище пункту Особливостей чітко визначені підстави для подання Вимоги Замовнику від Учасника, пропозиція якого відхилена.
Оскільки вимога Учасника ТОВ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", код ЄДРПОУ:40777092 за номером UA-2024-06-07-009902-a.b2 не містить вимоги надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, надана Вимога Учасника не відповідає умовам п. 46 Особливостей.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 червня 2024 16:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000011 ● eac1222c8b734e949db80ca1d51449a5
- Статус: завершено ● Дата: 04 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2024-06-07-009902-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 17:40:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-15 10:54:54
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі документів які додпються (Додаток 1)
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаються окремими файлами.
Посилання на офіційний веб-сайт Наталинської сільської ради: https://natalynska-gromada.gov.ua/prozorro/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
126 850 118,29
UAH з ПДВ
|
120 100 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" |
125 365 768,45
UAH з ПДВ
|
124 087 828,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |