Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
24 589 228,80 UAH
UA-2024-06-07-009884-a 995a359f303441808ec2cfc78555b6ec
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ткачук

+380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Ткачук
+380412404706
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2024 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 24 589 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 892,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 122946 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, с. Висока Піч, Житомирський район, вул. Воронкіна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2024 15:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 122946 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 122 946,00 грн. (Сто двадцять дві тисячі дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок). Гарантія надається у відповідності до Додатку 8 до тендерної документації. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. Реквізити: розрахунковий рахунок Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12.
09 липня 2024 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2024 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 червня 2024 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2024 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2024 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2024 17:36
ТД Висока Піч (зі змінами від 09.07.2024).pdf
05 липня 2024 16:51
ТД Висока Піч (зі змінами від 05.07.2024).pdf
28 червня 2024 17:24
ТД Висока Піч (зі змінами від 28.06.2024).pdf
21 червня 2024 12:21
ТД Висока Піч (зі змінами від 21.06.2024).pdf
07 червня 2024 16:01
ТД Висока Піч.pdf
09 липня 2024 17:36
Перелік змін від 09.07.2024.pdf
05 липня 2024 16:51
Перелік змін від 05.07.2024.pdf
28 червня 2024 17:24
Перелік змін від 28.06.2024.pdf
21 червня 2024 12:21
Перелік змін від 21.06.2024.pdf
07 червня 2024 16:01
Додаток №4 до тендерної документації.rar
07 червня 2024 16:01
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-16-000033 ● e7c8c1f3a93d43a48f701b85c1d390a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2024 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2024
№ 65-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-06-07-009884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-17 11:11:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009884-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Відповідно до пунктів 2-4 та 8 локального кошторису № 02-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Розбирання цегляних стін» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-34-4), в кількості 1,38 м3, з «Розбирання бетонних фундаментів (сходи)» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-34-2), в кількості 5,4 м3, з «Розбирання бутових фундаментів» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-34-1), в кількості 3,21 м3 та з «Розбирання основи під підлогу з бетону» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-41-1), в кількості 4,48 м3, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3 /хв, та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ46-34-4, КБ46-24-2, КБ46-34-1 та КБ46-41-1, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3 /хв, в кількості 47,0005 маш-год та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, в кількості 94,001 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 2-4 та 8 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 187 локального кошторису № 02-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Свердління кільцевими алмазними свердлами з застосуванням озолоджувальної рідини /води/ в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів глибиною 200 мм, діаметром 20 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-1), в кількості 100 шт, будуть здійснюватись без застосування установок для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням установок для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, в кількості 36,3 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 187 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 18 локального кошторису № 02-01-02 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Монтаж ввідно-розподільних пристроїв» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-23-1), в кількості 2 шафи, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) та дрилів електричних, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-23-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, в кількості 1,22 маш-год, установки для зварювання ручного дугового (постійного струму), в кількості 7,46 маш-год та дрилів електричних в кількості 0,3 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 208 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 19 локального кошторису № 02-01-02 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, що установлюються на штирях, кількість ламп до 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КР21-18-1), в кількості 102 шт, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, підіймачів гідравлічних, висота підйому 8 м, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т, установок для зварювання ручного дугового (постійного струму) та дрилів електричних, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-18-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, в кількості 4,0188 маш-год, підіймачів гідравлічних, висота підйому 8 м, в кількості 13,77 маш-год, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т, в кількості 9,8124 маш-год, установок для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 3,0192 маш-год та дрилів електричних в кількості 42,3096 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 209 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 20 локального кошторису № 02-01-05 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 20 мм зі з’єднанням терморезисторним зварюванням» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-14-12), в кількості 120 м, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування пістолету монтажного, кранів баштових, вантажопідйомність 5 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, установок для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2 ], високий 10 МПа [100 кгс/см2 ], та апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-14-12, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням пістолету монтажного, в кількості 8,16 маш-год, кранів баштових, вантажопідйомність 5 т, в кількості 0,084 маш-год, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, в кількості 0,06 маш-год, установок для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2 ], в кількості 9,12 маш-год та апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, в кількості 22,632 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 361 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 локального кошторису № 07-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу: до 100 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-66-4), в кількості 140 м, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-66-4, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, в кількості 1,358 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 748 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником в тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-19 15:54:07

Відповідь на запит

У відповідь на запит органу моніторингу щодо отримання пояснень (інформації та документів) повідомляємо наступне:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №Т145-ОБ від 21.02.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі;
- Кошторисна документація.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
3. Звертаємо увагу, що дану процедуру закупівлі проведено у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вказаними нормативними документами, як і в цілому чинним законодавством, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, не встановлено вимог щодо фіксації виявлених під час розгляду тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасниками, шляхом оформлення протоколу уповноваженої особи замовника, у звʼязку з чим такі документи не надаються.
4. Відповідно до пункту 5.9 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова) на стадії складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Згідно з пунктом 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Крім того, в листі №7/7-533 від 30.05.2001 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів горизонтального і вертикального)» зазначено, що якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи виконуються без застосування машин і механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин і механізмів, вартість обсягів виконаних робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
Враховуючи викладене, заміна машин та механізмів не призводить до перевищення відповідної нормативно-розрахункової вартості робіт, не призводить до зміни технології виконання робіт, чим дотримано вимоги п 5.1, 5.9 Настанови.
Відповідно, твердження органу моніторингу щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника у даній частині є безпідставними та не відповідають дійсності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеної процедури закупівлі «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-07-009884-a) (далі – Закупівля) між Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» було укладено Договір будівельного підряду від 06.08.2024 № 73-24 (далі – Договір). В свою чергу, 16 вересня 2024 р. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було прийнято рішення про початок проведення моніторингу процедури закупівлі. В результаті проведеного аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 23 вересня 2024 р. було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Органом державного фінансового контролю були встановлені порушення, які необхідно усунути шляхом розірвання договору підряду від 06.08.2024 № 73-24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Як наслідок, Договір № 73-24 від 06 серпня 2024 р. розірвано за згодою сторін шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 26 вересня 2024 р. У зв'язку з наведеним, посадовими особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вжито усіх необхідних заходів щодо розірвання укладеного договору та усунуто порушення. Додатки: 1. Додаткова угода №1 від 26 вересня 2024 р. до Договору № 73-24 від 06 серпня 2024 р.; 2. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-06-07-009884-a.

2024-09-26 16:48:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.

2024-09-26 16:51:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 24 103 149,88
UAH з ПДВ
24 103 149,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 липня 2024 16:44
Електронний підпис
29 липня 2024 14:44
Електронний підпис
29 липня 2024 14:36
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2024 14:35
Довідка.zip
26 липня 2024 13:33
Електронний підпис
26 липня 2024 13:21
Довідка про МТБ.pdf
26 липня 2024 13:21
Акт №2 листопад.pdf
12 липня 2024 13:25
Електронний підпис
12 липня 2024 13:21
15.imd
12 липня 2024 13:21
кошторис ч 4.pdf
12 липня 2024 13:21
кошторис ч 2.pdf
12 липня 2024 13:21
Договір Трансервіс 7.pdf
12 липня 2024 13:21
Договір ч 2.rar
12 липня 2024 13:21
Дозвола.pdf
12 липня 2024 13:21
Лист Льовкін.pdf
12 липня 2024 13:21
Договір Петросян.pdf
12 липня 2024 13:21
кошторис ч 1.pdf
12 липня 2024 13:21
Договір ч 3.rar
12 липня 2024 13:21
26 Лист пояснення.pdf
12 липня 2024 13:21
2 ГЛ пунк 47.pdf
12 липня 2024 13:21
8 Лист згода.pdf
12 липня 2024 13:21
Договора Асфальт.pdf
12 липня 2024 13:21
14 ГЛ про дозволи.pdf
12 липня 2024 13:21
кошторис ч 3.pdf
12 липня 2024 13:21
Декларації.pdf
12 липня 2024 13:21
18 Довідка про КБВ.pdf
12 липня 2024 13:21
Пооект договору.pdf
12 липня 2024 13:21
Фінансова звітність.pdf
12 липня 2024 13:21
4 Додаток 3.pdf
12 липня 2024 13:21
Договір ч 1.rar
12 липня 2024 13:21
Оригінали ліцензії.pdf
12 липня 2024 13:21
Витяг ПДВ від 17.02.20.pdf
12 липня 2024 13:21
Виписка 06.2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Переможець 24 103 149,88
UAH з ПДВ
26 липня 2024 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 16:36

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Відповідно до умов п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 8 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. Учасник не повинен відступати від даної форми. У складі тендерної пропозиції Учасник надає БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ від 12.07.2024 № 1977/06/А/BG, в якій інформація, що зазначена в пункті 3 суперечить обов’язковій для дотримання при складанні гарантії встановленій формі Додатку 8 до тендерної документації. Таким чином, наданий Учасником документ не відповідає п.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 8 тендерної документації. 2. В колонці 2 пункту 8 Відомостей про наявність Учасника торгів обладнання за вих. № 21/06 від 21.06.2024 р. найменування обладнання вказано – «Плита вібраційна PLATE COMPACTOR C.H. 861834301344 2018 P.», проте повне найменування згідно інвентарної картки обліку основних засобів від 02.06.2021 р. – «Плита вібраційна BOMAG BVP 18/45D PLATE COMPACTOR C.H. 861834301344 2018 P.». До того ж, колонці 3 пункту 8 даної довідки марка відповідно до згаданої інвентарної картки – «BOMAG BVP 18/45D PLATE COMPACTOR», що не відповідає вимогам Формі 1 Додатку №1 до тендерної документації 3. Відповідно до умов Форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копія (-ї) договору (-ів), в якому (-их) зазначається найменування та марка (-и) транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, тощо, які мають відповідати найменуванню (-ям) та марці (-кам) свідоцтв про реєстрацію відповідної техніки/ іншим документам, що посвідчують право власності (обліку) обладнання (у разі якщо найменування та марка передбачені підтверджуючими документами). Також договір (-и) має (-ють) бути укладений (-і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його (їх) пролонгації, у разі якщо його (їх) строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів; інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (якщо обладнання не підлягає державній реєстрації); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або власника, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. Учасник залучає автокран 10-20 т – С КРАЗ 65101 КС-55712 за Договором №ДГ-02/04/23 від 24.04.2023 у ТОВ «ТРАНССЕРВІС 7». В свою чергу, на підтвердження кваліфікаційного критерію надає лист від 24.06.2024 №24/2 від надавача послуг - ТОВ «ТРАНССЕРВІС 7» щодо не заперечення використання машин, механізмів та обладнання для виконання робіт, проте в складі тендерної пропозиції Учасника має міститись лист-підтвердження саме від орендодавця, лізингодавця або власника, яким відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є фізична особа Льовкін Сергій Анатолійович. До того ж, надано нечитабельну копію свідоцтва від 06.03.2012 САК 520887 про реєстрацію транспортного засобу автокран 10-20 т – С КРАЗ 65101 КС-55712. Таким чином, вбачається наявність невідповідностей у даній частині поданих учасником документів зазначеним вище умовам тендерної документації. 4. Відповідно до умов Форми 4 Додатку № 1 до тендерної документації, Обов’язково до опису додається (-ються) копія (-ї) вказаного (-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), з усіма додатками до нього (-их) за характером робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Для підтвердження виконання договору Учасник надає акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) на всю суму договору*, що мають бути завірені належним чином відповідно до 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». На підтвердження відповідності даному критерію, у складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) №24/06 від 21.06.2024, у п. 1 якої зазначається інформація про аналогічний договір №2-ПРУ від 14.09.2023 та відповідні акти приймання-передачі виконаних будівельних робіт. Водночас, в Акті №2 (за листопад 2023 р.) приймання виконаних будівельних робіт від 27.11.2023 та Акті вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт від 27.11.2023 за вказаним договором відсутні підпис та печатка Замовника. Таким чином, вбачається наявність невідповідностей у даній частині поданих учасником документів зазначеним вище умовам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2024 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
24 103 149,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2024 16:36
Додаткова угода_1 від 26.09.2024 до Договору_73-24.pdf укладений
26 вересня 2024 16:35
Електронний підпис укладений
09 серпня 2024 16:42
Договір_73-24 від 06.08.2024.pdf укладений
09 серпня 2024 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2024 — 20 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір будівельного підряду № 73-24 від 06.08.2024 за згодою сторін.