Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 589 228,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 892,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122946 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2024 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2024 17:36 |
ТД Висока Піч (зі змінами від 09.07.2024).pdf | |
09 липня 2024 17:36 |
Перелік змін від 09.07.2024.pdf | |
05 липня 2024 16:51 |
Перелік змін від 05.07.2024.pdf | |
28 червня 2024 17:24 |
Перелік змін від 28.06.2024.pdf | |
21 червня 2024 12:21 |
Перелік змін від 21.06.2024.pdf | |
07 червня 2024 16:01 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar | |
07 червня 2024 16:01 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf |
09 липня 2024 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 липня 2024 17:36 |
ТД Висока Піч (зі змінами від 09.07.2024).pdf
|
||||||||||||
09 липня 2024 17:36 |
Перелік змін від 09.07.2024.pdf
|
||||||||||||
05 липня 2024 16:51 |
Перелік змін від 05.07.2024.pdf
|
||||||||||||
28 червня 2024 17:24 |
Перелік змін від 28.06.2024.pdf
|
||||||||||||
21 червня 2024 12:21 |
Перелік змін від 21.06.2024.pdf
|
||||||||||||
07 червня 2024 16:01 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar
|
||||||||||||
07 червня 2024 16:01 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-16-000033 ● e7c8c1f3a93d43a48f701b85c1d390a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024
№ 65-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-06-07-009884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-17 11:11:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009884-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Відповідно до пунктів 2-4 та 8 локального кошторису № 02-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Розбирання цегляних стін» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-34-4), в кількості 1,38 м3, з «Розбирання бетонних фундаментів (сходи)» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-34-2), в кількості 5,4 м3, з «Розбирання бутових фундаментів» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-34-1), в кількості 3,21 м3 та з «Розбирання основи під підлогу з бетону» (ресурсна елементна кошторисна норма КР46-41-1), в кількості 4,48 м3, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3 /хв, та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КБ46-34-4, КБ46-24-2, КБ46-34-1 та КБ46-41-1, які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – наказ № 374), зокрема, передбачають виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3 /хв, в кількості 47,0005 маш-год та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, в кількості 94,001 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 2-4 та 8 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 187 локального кошторису № 02-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Свердління кільцевими алмазними свердлами з застосуванням озолоджувальної рідини /води/ в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів глибиною 200 мм, діаметром 20 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-1), в кількості 100 шт, будуть здійснюватись без застосування установок для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням установок для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, в кількості 36,3 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 187 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 18 локального кошторису № 02-01-02 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Монтаж ввідно-розподільних пристроїв» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-23-1), в кількості 2 шафи, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, установки для зварювання ручного дугового (постійного струму) та дрилів електричних, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-23-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, в кількості 1,22 маш-год, установки для зварювання ручного дугового (постійного струму), в кількості 7,46 маш-год та дрилів електричних в кількості 0,3 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 208 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 19 локального кошторису № 02-01-02 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, що установлюються на штирях, кількість ламп до 2» (ресурсна елементна кошторисна норма КР21-18-1), в кількості 102 шт, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, підіймачів гідравлічних, висота підйому 8 м, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т, установок для зварювання ручного дугового (постійного струму) та дрилів електричних, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-18-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, в кількості 4,0188 маш-год, підіймачів гідравлічних, висота підйому 8 м, в кількості 13,77 маш-год, підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомність 0,5 т, в кількості 9,8124 маш-год, установок для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 3,0192 маш-год та дрилів електричних в кількості 42,3096 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 209 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 20 локального кошторису № 02-01-05 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 20 мм зі з’єднанням терморезисторним зварюванням» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-14-12), в кількості 120 м, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування пістолету монтажного, кранів баштових, вантажопідйомність 5 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, установок для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2 ], високий 10 МПа [100 кгс/см2 ], та апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-14-12, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням пістолету монтажного, в кількості 8,16 маш-год, кранів баштових, вантажопідйомність 5 т, в кількості 0,084 маш-год, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, в кількості 0,06 маш-год, установок для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2 ], в кількості 9,12 маш-год та апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, в кількості 22,632 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 361 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 локального кошторису № 07-01-01 передбачено, що учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» виконання робіт з «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу: до 100 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-66-4), в кількості 140 м, будуть здійснюватись, зокрема, без застосування кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-66-4, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, в кількості 1,358 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 748 Технічного завдання на виконання робіт з «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» Додатку № 3 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником в тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 15:54:07
Відповідь на запит
У відповідь на запит органу моніторингу щодо отримання пояснень (інформації та документів) повідомляємо наступне:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №Т145-ОБ від 21.02.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі;
- Кошторисна документація.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
3. Звертаємо увагу, що дану процедуру закупівлі проведено у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вказаними нормативними документами, як і в цілому чинним законодавством, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, не встановлено вимог щодо фіксації виявлених під час розгляду тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасниками, шляхом оформлення протоколу уповноваженої особи замовника, у звʼязку з чим такі документи не надаються.
4. Відповідно до пункту 5.9 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова) на стадії складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Згідно з пунктом 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Крім того, в листі №7/7-533 від 30.05.2001 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів горизонтального і вертикального)» зазначено, що якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи виконуються без застосування машин і механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин і механізмів, вартість обсягів виконаних робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
Враховуючи викладене, заміна машин та механізмів не призводить до перевищення відповідної нормативно-розрахункової вартості робіт, не призводить до зміни технології виконання робіт, чим дотримано вимоги п 5.1, 5.9 Настанови.
Відповідно, твердження органу моніторингу щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника у даній частині є безпідставними та не відповідають дійсності.
- Експертний звіт №Т145-ОБ від 21.02.2024.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту.pdf
- Кошторисна документація (ч. 1).pdf
- Кошторисна документація (ч. 2).pdf
- Кошторисна документація (ч. 3).pdf
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.pdf
- Технічне завдання за предметом закупівлі.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеної процедури закупівлі «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-07-009884-a) (далі – Закупівля) між Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» було укладено Договір будівельного підряду від 06.08.2024 № 73-24 (далі – Договір). В свою чергу, 16 вересня 2024 р. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було прийнято рішення про початок проведення моніторингу процедури закупівлі. В результаті проведеного аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 23 вересня 2024 р. було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Органом державного фінансового контролю були встановлені порушення, які необхідно усунути шляхом розірвання договору підряду від 06.08.2024 № 73-24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Як наслідок, Договір № 73-24 від 06 серпня 2024 р. розірвано за згодою сторін шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 26 вересня 2024 р. У зв'язку з наведеним, посадовими особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вжито усіх необхідних заходів щодо розірвання укладеного договору та усунуто порушення. Додатки: 1. Додаткова угода №1 від 26 вересня 2024 р. до Договору № 73-24 від 06 серпня 2024 р.; 2. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-06-07-009884-a.
2024-09-26 16:48:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
2024-09-26 16:51:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
24 103 149,88
UAH з ПДВ
|
24 103 149,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
24 103 149,88
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 16:36
|
Додаткова угода_1 від 26.09.2024 до Договору_73-24.pdf | укладений |
26 вересня 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 16:42
|
Договір_73-24 від 06.08.2024.pdf | укладений |
09 серпня 2024 16:41
|