Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
07 червня 2024 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000017 ● 873b6ae3d18c4efa8624ac45b476f457
- Статус: завершено ● Дата: 16 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-06-07-009591-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 09:26:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового приміщення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області по вул. Соборна, 109, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування (ДК: 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного виконавця робіт, що є предметом закупівлі, саме ТОВ «ЗЖ КИЇВ» (код 38747797), з яким укладений договір підряду від 06.06.2024 № 300 без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду від 06.06.2024 № 300 шляхом укладання додаткової угоди від 09.07.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 16:34:26
відповідь
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь Київської області по
вул. Полтавська, 61, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009591-a, повідомляю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість закупівлі визначались завданням на проектування та очікувана вартість з урахуванням вимог до Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі дефектного акту та відкоригованого експертного звіту та подання служби Замовника та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до Інформаційного листа Мінекономіки
№ 3323-04_50098-06 від 19.09.2023 документ, що містить обґрунтування, може бути підготовленим як уповноваженою особою, так і іншою особою замовника, наприклад, представником структурного підрозділу, який є ініціатором такої закупівлі тощо. Закупівля проведена відповідно до затвердженого рішенням виконавчого комітету ІМР від 04.06.2024 № 63 та обґрунтування – наданої службою Замовника - лист
КП "Ірпіньжитлоінвестбуд" ІМР додаються. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель за номером UA-2024-06-07-009591-a не підпадає під наведені в законодавстві категорії (види) закупель.
Зважаючи на наближення опалювального періоду, проблеми з працівниками у більшості підрядних організацій, які працюють на ринку будівництва та необхідністю завершення робіт за основним договором який був укладено з ТОВ «ЗЖ КИЇВ» після проведення переговорів підрядником який вже вів роботи на об’єкті сторонами було прийнято рішення прокладення договору на додаткові роботи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 17:37:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового приміщення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області по вул. Соборна, 109, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України. Коригування (ДК: 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-009591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
Держаудитслужба 11.07.2024 звернулася до Замовника із запитом через електронну систему закупівель щодо надання інформації та документів, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду від 06.06.2024 № 300 шляхом укладання додаткової угоди від 09.07.2024 № 1 до Договору.
Замовником 16.07.2024 через електронну систему закупівель було надано відповідь не в повному обсязі.
Враховуючи зазначене постала потреба повторно в отриманні пояснень (інформації та документів) які підтверджують виникнення об’єктивних обставин, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору підряду від 06.06.2024 № 300 шляхом укладання додаткової угоди від 09.07.2024 № 1 до Договору? Та надати документи/пояснення щодо допущенної технічної помилки при складанні договору № 300 з відповідним корегуванням ціни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:06:14
пояснення щодо допущенної технічної помилки при складанні договору № 300 з відповідним корегуванням ціни
Після укладення Договору № 300 на додаткові роботи від 06.06.2024р. було виявлено, що він помилково був укладений на більшу суму. Під час виробничої наради, з метою економії коштів у зв'язку з відсутністю повного фінансування, було прийняте рішення не проводити поліпшення упорядження стін та стелі, проте, укладаючи договір, фахівцями було допущено помилку при складанні кошторисної документації та включені роботи, які не будуть виконуватись.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЖ КИЇВ" #38747797 |
Переможець |
14 326 054,32
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:07
|
додаткова № 2 до дог 300.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 16:30
|
Додаткова угода № 1 до договору № 300.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 16:26
|
дог 300 Соборна 109.pdf | укладений |
07 червня 2024 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у зв"язку з допушенням технічної помилки при складанні договору № 300 з відповідним корегуванням ціни |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування та графіків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |