Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 11 452 049,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 520,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2024 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2024 14:55 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський шлях (зі змінами).pdf | |
28 червня 2024 14:55 |
Опис (перелік) змін від 28.06.2024.docx |
28 червня 2024 14:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 червня 2024 14:55 |
ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський шлях (зі змінами).pdf
|
|||
28 червня 2024 14:55 |
Опис (перелік) змін від 28.06.2024.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 11 червня 2024 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-06-000024 ● 05dac734276a4e83bf1706bdee1dd32e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2024 18:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2024 № 67-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
05.08.2024 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-06-07-004278-a, 07.06.2024, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-07 09:16:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 11 452 049,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-07-004278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-12 08:38:22
Відповідь на запит
Щодо розміщення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ в розділі "Державні закупівлі", Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, які додаються до даної відповіді.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 09:46:31
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 452 049,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-07-004278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень інформації та/або документів) щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», тендерна пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Так, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства ВК ПМР від 08.07.2024 № 86 зазначено що вищезгаданим учасником не надано зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами. В той час, як в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів.
Крім цього, надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення та/або інформацію та/або документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-14 15:38:26
Відповідь на запит
Щодо «в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів».
Під час розгляду пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» було встановлено відсутність зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
У разі відсутності зведеного кошторисного розрахунку не має можливості перевірки правильності розрахунків у пояснювальній записці, на підставі чого надана учасником пояснювальна записка без зведеного кошторисного розрахунку не є підтвердження відношення до поданої кошторисної документації учасником та вважається така як відсутня.
Згідно Додатку № 5 до тендерної документації вимагалася від учасників надання наступного документа «відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами». Замовник не вимагав від учасників надання підсумкової відомості ресурсів.
На підставі вище зазначеного ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не надав документ які вимагались замовником у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо «надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.».
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку передбачена згідно п. 3.40 Настанови з визначення вартості будівництва за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Тому дана вимога є законною і передбачена у вище зазначеній Постанові
Щодо «ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.».
Згідно п. 43 Особливостей № 1178 встановлено – під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 33 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку згідно тендерної документації відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Ненадання вище зазначених документів не вважається невідповідністю в документах та підпадає під підстави відхилення згідно абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей № 1178.
Отже, якщо в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, то це не вважається невідповідністю. Разом з тим учасник ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не оскаржував дане рішення Замовника в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», таку ж саму позицію займає з цього приводу і Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA-2023-08-02-006096-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 09:46:44
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 452 049,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-07-004278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень інформації та/або документів) щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», тендерна пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Так, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства ВК ПМР від 08.07.2024 № 86 зазначено що вищезгаданим учасником не надано зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами. В той час, як в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів.
Крім цього, надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення та/або інформацію та/або документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-14 15:41:55
Відповідь на запит
Щодо «в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів».
Під час розгляду пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» було встановлено відсутність зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
У разі відсутності зведеного кошторисного розрахунку не має можливості перевірки правильності розрахунків у пояснювальній записці, на підставі чого надана учасником пояснювальна записка без зведеного кошторисного розрахунку не є підтвердження відношення до поданої кошторисної документації учасником та вважається така як відсутня.
Згідно Додатку № 5 до тендерної документації вимагалася від учасників надання наступного документа «відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами». Замовник не вимагав від учасників надання підсумкової відомості ресурсів.
На підставі вище зазначеного ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не надав документ які вимагались замовником у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо «надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.».
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку передбачена згідно п. 3.40 Настанови з визначення вартості будівництва за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Тому дана вимога є законною і передбачена у вище зазначеній Постанові
Щодо «ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.».
Згідно п. 43 Особливостей № 1178 встановлено – під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 33 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку згідно тендерної документації відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Ненадання вище зазначених документів не вважається невідповідністю в документах та підпадає під підстави відхилення згідно абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей № 1178.
Отже, якщо в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, то це не вважається невідповідністю. Разом з тим учасник ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не оскаржував дане рішення Замовника в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», таку ж саму позицію займає з цього приводу і Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA-2023-08-02-006096-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 09:46:49
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 452 049,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-07-004278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень інформації та/або документів) щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», тендерна пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Так, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства ВК ПМР від 08.07.2024 № 86 зазначено що вищезгаданим учасником не надано зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами. В той час, як в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів.
Крім цього, надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення та/або інформацію та/або документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-14 15:40:26
Відповідь на запит
Щодо «в складі тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» надано, зокрема Пояснювальну записку за об’єктом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава» та Підсумкову відомість ресурсів».
Під час розгляду пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» було встановлено відсутність зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
У разі відсутності зведеного кошторисного розрахунку не має можливості перевірки правильності розрахунків у пояснювальній записці, на підставі чого надана учасником пояснювальна записка без зведеного кошторисного розрахунку не є підтвердження відношення до поданої кошторисної документації учасником та вважається така як відсутня.
Згідно Додатку № 5 до тендерної документації вимагалася від учасників надання наступного документа «відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами». Замовник не вимагав від учасників надання підсумкової відомості ресурсів.
На підставі вище зазначеного ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не надав документ які вимагались замовником у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, а саме: зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо «надайте пояснення відносно законодавчих підстав встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.».
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку передбачена згідно п. 3.40 Настанови з визначення вартості будівництва за формою, наведеною у додатку 11 цієї Настанови. Тому дана вимога є законною і передбачена у вище зазначеній Постанові
Щодо «ненадання зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт (у форматі *pdf тощо) поясніть причини нерозміщення (в електронній системі закупівель) учаснику ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», в порядку пункту 43 Особливостей, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.».
Згідно п. 43 Особливостей № 1178 встановлено – під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 33 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку згідно тендерної документації відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Ненадання вище зазначених документів не вважається невідповідністю в документах та підпадає під підстави відхилення згідно абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей № 1178.
Отже, якщо в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, то це не вважається невідповідністю. Разом з тим учасник ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не оскаржував дане рішення Замовника в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», таку ж саму позицію займає з цього приводу і Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA-2023-08-02-006096-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо твердження: «що відповідно до пункту 3.9 Настанови з визначення вартості будівництва якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються.» П. 3.9 відноситься до розділу «Склад інвесторської кошторисної документації». Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації; Слід зауважити, що посилаючись на п. 3.9, а саме: Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються, є помилковою з огляду на наступне: Інвесторська кошторисна документація на надання послуг з Поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава з врахуванням п. 2.2 Наказу МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ № 753 від 07.10.2022 року Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування в якому визначено наступне: Вартість дорожніх робіт та послуг визначається: на стадії проєктування - у складі кошторисної частини проєктної документації або кошторисної документації, складеної за дефектним актом відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" є відсильним на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (Настанова з визначення вартості будівництва з 08.11.2021 року), що дає законі підстави для Замовником вимагати документи, перелік яких передбачений згідно п. 3.8 Настанови для отримання належного розрахунку та визначення правильності ціни пропозиції учасника з урахуванням всіх об’ємів та застосування технологій механізмів відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик. В тендерній документації чітко визначений перелік документів який повинен надати учасник для підтвердження технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Договірна ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №2-01-01 (згідно до даних таблиць 1, 2 розділу II Додатку 5 (відповідно); відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями, за підписом уповноваженої особи учасника. Тому формулювання згідно п. 3.9 «Якщо кошторисна вартість будівництва визначається за одним локальним кошторисом - об’єктний кошторис, відомість ресурсів до об’єктного кошторису та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не складаються», не має нічого спільного з вимогами тендерної документації замовника, так і в цілому до предмета закупівлі. Щодо твердження: «Разом з цим, в складі тендерної пропозиції надано, зокрема файл «1.imd» при розкритті якого, наприклад за допомогою програмного комплексу «Автоматизований випуск кошторисів» встановлено наявність зведеного кошторисного розрахунку.» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано наступне завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації). Вище зазначені формати є загально машинозчитувальними і не являють собою дискримінаційним елементом. Формат «imd.», не є загально машинозчитувальним форматом та потребує наявності спеціального програмного забезпечення, тим самим порушує принцип закупівель відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 7 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» –Уповноважена особа повинна мати вищу освіту, як правило юридичну або економічну освіту. Уповноваженою особою Замовника виступає головний спеціаліст відділу з питань юридичного забезпечення. Програма «Автоматизований випуск кошторисів» не призначена для володіння особі з юридичною освітою, враховуючи її посадову інструкцію. Тендерною документацією не вимагалалося та не передбачалося завантаження документів у форматі «imd.», так як в уповноваженої особи відсутня програма «Автоматизований випуск кошторисів» та не передбачений законодавством обов’язку для наявності її в уповноваженої особи . Уповноваженою особи відсутня можливість із ознайомлення із складовою документа формату «imd.» на підставі чого не можливо встановити наявність такого документа як ЗВК з пояснювальною запискою та відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку на підставі чого він вважається таким як відсутній в пропозиції учасника. Щодо твердження: «При цьому, відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовник повторно наголошує, що згідно п. 43 Особливостей № 1178 встановлено – під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п. 33 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку згідно тендерної документації відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Ненадання вище зазначених документів не вважається невідповідністю в документах та підпадає під підстави відхилення згідно абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей № 1178. Отже, якщо в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, то це не вважається невідповідністю. Разом з тим учасник ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» не оскаржував дане рішення Замовника в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», таку ж саму позицію займає з цього приводу і Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA-2023-08-02-006096-a. Також додатково повідомляємо, що Постанова 1178 відокремила підставу відхилення згідно абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей № 1178. Якщо ж замовником було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, це б порушило ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанову 1178, на що і наголошує Антимонопольний комітет України в своєму рішенні № 13743-р/пк-пз від 30.08.2023 закупівля UA-2023-08-02-006096-a. Згідно з ч. 10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення
2024-09-04 16:25:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 43 Особливостей.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2024 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" |
10 764 993,68
UAH з ПДВ
|
10 764 993,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" |
11 316 053,02
UAH з ПДВ
|
11 316 053,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
11 415 611,47
UAH з ПДВ
|
11 415 611,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" #37131764 |
Відхилено |
10 764 993,68
UAH з ПДВ
|
08 липня 2024 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2024 16:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСДОРКОМ" #43437544 |
Переможець |
11 316 053,02
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 16:30
|
додаткова угода № 1 від 29.10.2024 року.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 16:25
|
Договір № 182 від 16.07.2024 року.pdf | укладений |
17 липня 2024 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |