Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 (послуги з планового обстеження шляхопроводу по вул. Щербаківського Данила і проспекту Берестейського біля станції метро «Нивки»)
Очікувана вартість
1 705 528,00 UAH
UA-2024-06-07-000418-a ● d308c19b1eec4dd799017660c7cdfc14
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 705 528,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 055,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з планового обстеження шляхопроводу по вул. Щербаківського Данила і проспекту Берестейського біля станції метро «Нивки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2024 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2024 10:37 |
Додаток_2.doc | |
27 червня 2024 10:37 |
Тендерна документація.doc | |
27 червня 2024 10:37 |
Перелiк_змiн.docx | |
11 червня 2024 15:26 |
Перелiк_змiн.docx | |
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_1.doc | |
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_3.doc | |
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_5.doc | |
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_6.doc | |
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_4.doc |
27 червня 2024 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 червня 2024 10:37 |
Додаток_2.doc
|
||||||
27 червня 2024 10:37 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
27 червня 2024 10:37 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
11 червня 2024 15:26 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_1.doc
|
||||||
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_3.doc
|
||||||
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_5.doc
|
||||||
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_6.doc
|
||||||
07 червня 2024 08:48 |
Додаток_4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 червня 2024 11:31
Дата відповіді: 11 червня 2024 14:33
Шановний Замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу Додаток 2, розділ 4, пункт 7, щодо надання Дозволу, виданого Головним управлінням Держпраці (територіальними органами Держпраці), на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з правом виконання: - робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - робіт верхолазних та скелелазних. Встановлення Замовником вимоги обмежує коло суб'єктів господарювання, які планують прийняти участь у закупівлі.
У разі не внесення змін до тендерної документації, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету з метою дотримання вимог Закону № 922-VIII Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що з метою дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
не виконання рішення АМКУ
Дата подання: 27 червня 2024 14:59
Дата відповіді: 27 червня 2024 15:42
Добрий день, шановний Замовнику! нагадуємо вам, що згідно ст. 164 Закону "Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."
нами було оскаржено Пункт 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, щодо вашої вимоги надати більше одного аналогічного договору. Комісія АМКУ задовольнила нашу скаргу в цій частині та зобов'язало вас внести зміни до тендерної документації. Ви замінили вимогу надати 3 договори на вимогу надати 2, що не міняє суті питання.
Якщо ви до завтра не внесете зміни до тендерної документації то ми знову подамо скаргу до АМКУ та запит до ДАСУ с проханням провести моніторінг цієї Закупівлі. Та інших ваших подібних закупівль, де є тільки один Учасник та Переможець під ягого ви пишете свої вимоги.
Сподіваюсь на ваше вірне рішення! Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до мотивувальної частини рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10819-р/пк-пз від 21.06.2024 зазначено: «Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За таких умов, Законом перебачено можливість встановлювати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів». Крім того Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЄВРОЗНАВЕЦЬ" (UA-2024-06-07-000418-a.c1) задоволена частково про що вказано в рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10819-р/пк-пз від 21.06.2024, а саме: «Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги частково». Підсумовуючи вищевикладене, комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 10819-р/пк-пз від 21.06.2024 шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, які в повній мірі відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-07-000418-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "ЄВРОЗНАВЕЦЬ", Код ЄДРПОУ:45158906
Дата подання: 11 червня 2024 22:47
Дата подання: 11 червня 2024 22:47
СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями
наявні порушення, що допущені Комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» під час проведення відкритих торгів з особливостями
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2024 14:10
рішення від 13.06.2024 № 10275.pdf
Дата публікації: 13 червня 2024 14:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2024 № 10819.pdf
Дата публікації: 24 червня 2024 13:32
рішення від 21.06.2024 № 10819.pdf
Дата публікації: 26 червня 2024 17:22
Коментар замовника щодо усунення порушення:
На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10819-р/пк-пз від 21.06.2024, комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 - 71630000-3 (послуги з планового обстеження шляхопроводу по вул. Щербаківського Данила і проспекту Берестейського біля станції метро «Нивки»)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-07-000418-a.
Дата виконання рішення замовником: 27 червня 2024 10:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАГНОСТИКА ТА ІНЖИНІРИНГ МОСТІВ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАГНОСТИКА ТА ІНЖИНІРИНГ МОСТІВ" #43422564 |
Переможець |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 11:33
|
07-23 ТОВ ДІАГНОСТИКА ТА ІНЖИНІРИНГ МОСТІВ.pdf | укладений |
11 липня 2024 11:32
|