Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
45 857 263,20 UAH
UA-2024-06-07-000247-a ● 5317a04565f54772931908d642e48dc1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143962 |
Вебсайт: | http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Бульварна, 28 |
Контактна особа: |
Ольга Шибанова +0503229885 2652190sh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 08:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 45 857 263,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 286,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 220 000,00 (двісті двадцять тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 220000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія .Розмір забезпечення має складати 2 % від вартості договору.Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 08:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 08:31 |
№ KR05B_03_W.docx | |
07 червня 2024 08:31 |
Додаток №3 ПВР №17.pdf | |
07 червня 2024 08:31 |
Додаток №3 №17.pdf | |
07 червня 2024 08:31 |
експертний звіт ліцей17.pdf | |
07 червня 2024 08:31 |
ПЗ_ліцей-17.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи підтвердження кваліфікаційному критерію
Дата подання: 24 червня 2024 15:03
Дата відповіді: 25 червня 2024 09:40
Доброго дня шановний Замовнику. Відповідно до умов Додатку 5 тендерної документації (довідка про наявність матеріально-технічної бази) визначено наступне: «Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.». Просимо надати роз’яснення, які саме документи необхідно завантажити учаснику закупівлі, у разі якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, для підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Відповідно до частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації у підпункті 5.1. встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». У зазначеному підпункті встановлено, що для документального підтвердження про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми які зазначені у довідці за формою Додатку 5 цієї документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
- Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт.
Тобто учасник, який не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, для підтвердження відповідності встановленому критерію, у складі тендерної пропозиції повинен надати: діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо), діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо), скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт.
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
- Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт.
Тобто учасник, який не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, для підтвердження відповідності встановленому критерію, у складі тендерної пропозиції повинен надати: діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо), діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо), скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2024 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАСАДРЕСТАВРАЦІЯ" |
44 235 793,20
UAH з ПДВ
|
44 235 793,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" |
45 049 952,92
UAH з ПДВ
|
45 049 952,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАСАДРЕСТАВРАЦІЯ" #42360110 |
Відхилено |
44 235 793,20
UAH з ПДВ
|
03 липня 2024 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2024 10:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" #36098428 |
Переможець |
45 049 952,92
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2024 09:46
|