Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)
Очікувана вартість
3 551 198,40 UAH
UA-2024-06-06-012711-a f5300c75f0184bc7898c4d58a9fc727c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Савчук

+380968171767 boratyn.rada04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04332207
Вебсайт: https://boratyn.silrada.org/
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
Контактна особа: Олена Василівна Савчук
+380968171767
boratyn.rada04@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2024 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 551 198,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 267,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 53 267,98 грн. (п'ятдесят три тисячі двісті шістдесят сім гривень 98 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 53267.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини).
Строк поставки товару: до 15 вересня 2024 року.
Більш детально викладено у файлах «44210000-5 _ Проєкт договору про закупівлю _ ЗДО Ромашка _ зі змінами від 17.06.2024 р..pdf» та «44210000-5 _ Тендерна документація _ ЗДО Ромашка _ зі змінами від 17.06.2024 р..pdf».
Обсяг товару: 1 одиниця у комплектації відповідно до пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Із розрахунку одночасного перебування в укритті до 70 осіб.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45607, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Гірка Полонка, територія Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №1 "Ромашка" Луцького району Волинської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставленого товару із виконаними монтажними роботами на підставі належним чином оформленої видаткової накладної з обов’язковим підкріпленням до неї актів приймання-передачі (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних монтажних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому було поставлено товар та завершено монтажні роботи, по мірі надходження коштів з джерел фінансування шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Більш детально – у проекті договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 червня 2024 19:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 53 267,98 грн. (п'ятдесят три тисячі двісті шістдесят сім гривень 98 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).

Сума забезпечення: 53267.98 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Інформація, подана у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 53 267,98 грн. (п'ятдесят три тисячі двісті шістдесят сім гривень 98 копійок).
Вимоги до документу: Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Електронна банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Електронна банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта, що відповідають вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписанта, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис та печатка банку-гаранта повинні проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), який відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку- гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку- гаранта).

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невірно зазначені вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 10 червня 2024 17:29
Дата відповіді: 13 червня 2024 22:11
У Додатку 2 ТД зазначена вимога про надання «3.3.1. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у Тендерній документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати наступні документи: …. (b) Локальний кошторис на монтажні роботи за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, із дотриманням вимог, визначених Кошторисними нормами України у будівництві, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. № 156, та Тендерною документацією; (c) Відомість ресурсів до локального кошторису на монтажні роботи за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); ….» У Додатку 1 зазначено : «Замовник здійснює оплату фактично поставленого товару із виконаними монтажними роботами на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому було поставлено товар та завершено монтажні роботи, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Більш детально – у проекті договору про закупівлю.» У тендерній документації зазначено предмет закупівлі «Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)». Найменування предмету закупівлі та коду ДК дає чітке розуміння , що мова йде про придбання товару з монтажем. При визначенні предмета закупівлі замовник має дотримуватись визначень термінів «товари», «роботи» та «послуги», наведених у статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» Роботами у розумінні Закону є розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Проте, обраний предмет закупівлі відноситься не до робіт, а до товарів, у зв’язку з тим, що мета закупівлі – придбати товар укриття з монтажем. Тому вимоги стосовно надання локальний кошторису на монтажні роботи та відомость ресурсів до локального кошторису на монтажні роботи є недоречними у рамках даної закупівлі, та суперечить поняттям згідно ЗУ про Публічні закупівлі. Вимоги зазначені до будівельних робіт, а по факту це товар! Вимагаємо привести у відповідність ТД , видаливши вимоги стосовно надання локального кошторису та відомость ресурсів до локального кошторису на монтажні роботи, а також видалення інформації про підписання актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), тому як все це відноситься до будівельних робі, а предмет даної закупівлі є ТОВАР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 13.06.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-06-06-012711-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 10.06.2024 р., в частині зазначення Замовником вимог Тендерної документації, що не стосуються предмета закупівлі.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що комплектацію товару (модульного укриття), що становить предмет закупівлі, а також розрахунок найменування (види, склад), технічних, кількісних та інших характеристик робіт, необхідних для виконання монтажу та встановлення з метою подальшої експлуатації за цільовим призначенням, сформовано відповідно до потреб та технічного завдання Замовника, а також цільового призначення захисної споруди, що стало основою для розроблення проектантом Осадцою Т.Р. (код ЄДРПОУ 3167421651)" техніко-економічних показників і кошторисної документації на монтажні роботи, яка в подальшому була спрямована для проходження експертної оцінки (за результатами чого отримала позитивний експертний звіт) та при формуванні технічного завдання викладена уповноваженою особою Замовника у пункті 3.2 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації.
Так, визначена Замовником у підпункті 3.3.1 пункту 3.3 Додатку №2 до Тендерної документації вимога про надання учасником для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції локального кошторису на монтажні роботи та відомості ресурсів до локального кошторису на монтажні роботи за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, із дотриманням вимог, визначених Кошторисними нормами України у будівництві, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. № 156, передбачена з метою гарантування та прийняття на себе учасником зобов’язань із виконання монтажних робіт у різновидності та обсягах не менших, визначених Замовником у технічному завданні та розробленій кошторисній документації, а не у самовільно визначених як достатні обсягах.. Крім того, під час здійснення технічного нагляду за виконанням монтажних робіт уповноваженою особою (інженером із технічного нагляду) перевірятиметься відповідність якісних характеристик та кількості таких виконаних робіт, а також використовуваних під час їх виконання матеріалів та конструкцій саме розробленій кошторисній документації та запланованим Замовником технічним рішенням, котрі, в свою чергу, повинні міститися у договорі, укладеному за результатами процедури закупівлі.
У частині визначення у проєкті договору про закупівлю, пункті 9.1 Додатку №1 та Додатку №4 до Тендерної документації підставою для проведення розрахунків за результатами поставки товару та виконання монтажних робіт подання постачальником актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) уповноважена особа повідомляє, що при формуванні тендерної документації та проекту договору про закупівлю Замовником допущено технічну помилку, в результаті чого некоректно зазначено момент та факт юридично належного прийняття-передачі Замовником від Постачальника поставленого товару та результатів виконання монтажних робіт, а також підставу для проведення розрахунків між Сторонами. Так, оплата фактично поставленого товару із виконаними монтажними роботами здійснюватиметься згідно належним чином оформленої видаткової накладної з обов’язковим підкріпленням до неї актів приймання-передачі (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних монтажних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому було поставлено товар та завершено монтажні роботи, по мірі надходження коштів з джерел фінансування, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону та абзацом 3 пункту 54 Особливостей з власної ініціативи Замовник має право внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вищевикладеного, з метою виправлення неточностей в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерної документації було внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 10.06.2024 р.
ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» не відноситься до предмету закупівлі
Дата подання: 10 червня 2024 17:31
Дата відповіді: 13 червня 2024 19:22
Навіщо Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «діючий сертифікат на систему енергетичного менеджменту в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім’я Учасника.». Адже предмет закупівлі передбачає закупівлю товару, а не роботи в галузі будівництва. Вимагаємо прибрати дану Вимогу, як так, що не відповідає предмету закупівлі по суті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 13.06.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-06-06-012711-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 10.06.2024 р., в частині зазначення Замовником вимог Тендерної документації, що не стосуються предмета закупівлі.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації предметом цієї закупівлі є товар (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу), постачання якого здійснюється невіддільно та у комплектації з подальшими монтажними роботами, виконання яких є необхідним для отримання кінцевого результату та експлуатації поставлених модульних конструкцій (з усіма комплектуючими) як довершену цілісну споруду цивільного захисту за цільовим призначенням. Оскільки, згідно діючого законодавства України монтажні роботи не мають окремої нормативно-регулятивної бази та вимог до їх відповідності, вважається, що якісні характеристики та стандарти до їх виконання встановлюються єдиною законодавчою базою у сфері будівництва.
Так, перераховані Замовником у підпункту 3.2.6 пункту 3.2 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації вимоги щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції діючого сертифікату на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виданого на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – Будівництво, реконструкція, капітальний та поточний ремонт нежитлових будівель; будівництво інших споруд, діючого сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або ДСТУ ISO 45001:2019, (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – Будівництво, реконструкція, капітальний та поточний ремонт нежитлових будівель; будвництво інших споруд, діючого сертифіката на систему екологічного управління в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника, діючого сертифіката на систему енергетичного менеджменту в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім’я Учасника, спрямовані на належне документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, вцілому, та монтажних робіт, зокрема, котрі є невід’ємною складовою та, власне, становлять предмет закупівлі.
Не зрозуміло які Замовник зазначив у ТД технічні характеристики товару !
Дата подання: 10 червня 2024 17:32
Дата відповіді: 13 червня 2024 19:15
Надайте технічні характеристики товару , а саме : 1. Ескіз укриття з габаритними розмірами / габаритні розміри 2. Місткість укриття 3. Клас захисту укриття 4. Яке розташування : наземне чи підземне/заглиблене
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 13.06.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-06-06-012711-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 10.06.2024 р., в частині конкретизації зазначених Замовником у Тендерній документації технічних характеристик предмета закупівлі.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє:
1. Згідно зазначеної Замовником у Додатку №2 до Тендерної документації комплектації предмета закупівлі разом із монтажними роботами за основу кошторисного розрахунку взято модульні укриття "Варта-1" (комплект), параметри яких згідно комерційної пропозиції виробників становлять: основа/блок - 4900 мм х 1920 мм х 2450 мм, панель перекриття (кришка) – 4900 мм х 360 мм х 2450 мм. Габаритні розміри запропонованих модульних конструкцій швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту повинні враховувати та відповідати законодавчо визначеним стандартам щодо площі та об’єму укриття на одну перебуваючу у ньому особу, з розрахунку одночасного перебування в укритті до 70 осіб (пункт 2.4 Додатку №2 до Тендерної документації). Заплановане Замовником та передбачене кошторисом на монтажні роботи розташування швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу передбачає часткове заглиблення у грунт (на глибину до 1,5 м) із подальшим насипанням грунтом поверху модульних конструкцій.
Вимога, яка не відноситься до предмету закупівлі
Дата подання: 10 червня 2024 17:40
Дата відповіді: 13 червня 2024 18:33
У додатку 2 Замовник вимагає : « Запропонований Учасником товар у комплектації, визначеній пунктом 3.2.1 цього Додатка, обов'язково має відповідати чинним вимогам діючого законодавства України, а саме: ДБН В 1.2-4 [8], ДБН В.2.2-5 [10], ДСТУ Б В.2.2-22, ДСТУ Б В 2.6-75, ДСТУ-Н Б В.1.1-27, про що Учасник обов'язково зазначає у відповідному гарантійному листі.» Зазначені стандарти, є такими , які відносяться до проектування та будівництва, та не відносяться до зазначеного предмету закупівлі. Більш того ДСТУ Б В 2.6-75 є таким, що втратив чинність 01.10.2023. Вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що не відноситься до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 13.06.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-06-06-012711-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 10.06.2024 р., в частині зазначення Замовником вимог Тендерної документації, що не стосуються предмета закупівлі.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації предметом цієї закупівлі є товар (швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу), постачання якого здійснюється невіддільно та у комплектації з подальшими монтажними роботами, виконання яких є необхідним для отримання кінцевого результату та експлуатації поставлених модульних конструкцій (з усіма комплектуючими) як довершену цілісну споруду цивільного захисту за цільовим призначенням. Оскільки, згідно діючого законодавства України монтажні роботи не мають окремої нормативно-регулятивної бази та вимог до їх відповідності, вважається, що якісні характеристики та стандарти до їх виконання встановлюються єдиною законодавчою базою у сфері будівництва.
Так, перераховані Замовником у підпункту 3.2.7 пункту 3.2 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації нормативно-правові акти, а саме: ДБН В 1.2-4 [8], ДБН В.2.2-5 [10], ДСТУ Б В.2.2-22, ДСТУ-Н Б В.1.1-27, регламентують вимоги до будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, котрі є невід’ємною складовою та, власне, становлять предмет закупівлі. Крім того, під час здійснення технічного нагляду за виконанням монтажних робіт уповноваженою особою (інженером із технічного нагляду) перевірятиметься відповідність процесу та результату таких робіт, а також використовуваних під час їх виконання матеріалів та конструкцій саме зазначеним у даних регламентах вимогам.
У частині включення до переліку нормативно-правових актів, яким повинен відповідати запропонований учасником предмет закупівлі, ДСТУ Б В 2.6-75:2008 «Конструкції металеві будівельні. Загальні технічні умови» уповноважена особа повідомляє, що при формуванні умов тендерної документації, а саме підпункту 3.2.7 пункту 3.2 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником допущено технічну помилку та включено застаріле положення, котре станом на дату оголошення процедури закупівлі втратило чинність. Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону та абзацом 3 пункту 54 Особливостей з власної ініціативи Замовник має право внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вищевикладеного, з метою виправлення неточностей в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до оголошення про проведення процедури закупівлі та Тендерної документації було внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 10.06.2024 р.
Антиконкурентні дії
Дата подання: 10 червня 2024 17:56
Дата відповіді: 13 червня 2024 16:59
Замовник опублікував ТД з такими вимогами, які свідчать, що предмет закупівлі стосується будівництва, але при цьому виклав лише частину проектно-кошторисної документації , не виклавши ескізи проекту та сам кошторис. Це все свідчить, про те, що є ймовірні ознаки ЗМОВИ між Замовником та потенційним УЧАСНИКОМ, який заздалегідь ознайомлен зі всіма деталями та умовами майбутнього будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 13 червня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 13.06.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ

Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-06-06-012711-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) (код за ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини), у відповідь на звернення, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 10.06.2024 р., в частині вчинення Замовником антиконкурентних дій.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє, що комплектація товару (модульного укриття), що становить предмет закупівлі, а також розрахунок найменування (види, склад), технічних, кількісних та інших характеристик робіт, необхідних для виконання монтажу та встановлення з метою подальшої експлуатації за цільовим призначенням, сформовано відповідно до потреб та технічного завдання Замовника, а також цільового призначення захисної споруди, що стало основою для розроблення проектантом Осадцою Т.Р. (код ЄДРПОУ 3167421651)" техніко-економічних показників і кошторисної документації на монтажні роботи, яка в подальшому була спрямована для проходження експертної оцінки (за результатами чого отримала позитивний експертний звіт) та при формуванні технічного завдання викладена уповноваженою особою Замовника у пункті 3.2 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації.
Вважаємо за доведене, достатність наведених у Додатку №2 до Тендерної документації відомостей для розуміння обсягів поставки та монтажних робіт, а також розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника. Решта необхідних вихідних даних, зокрема, результати інженерно-геодезичних вишукувань та геології місцевості, не впливають на розуміння учасником технічного завдання (характеристик) предмета закупівлі, оскільки не виходять за межі визначених у Таблиці №1 та Таблиці №2 Додатку №2 до Тендерної документації обсягів, та надаватимуться переможцю процедури закупівлі додатково за вимогою до або після підписання договору поставки та у ході виконання взятих на себе договірних зобов’язань.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КБМП "Орбіта-Рожище" 3 536 516,26
UAH з ПДВ
3 536 516,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 липня 2024 10:51
Електронний підпис
27 червня 2024 17:29
Електронний підпис
27 червня 2024 17:25
Лист.pdf.p7s
27 червня 2024 17:25
Лист.pdf
27 червня 2024 15:03
Електронний підпис
27 червня 2024 15:01
коток манезман.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
коток манезман.jpg
27 червня 2024 15:01
коток аман.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
коток аман.jpg
27 червня 2024 15:01
ескаватор вольво.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
ескаватор вольво.jpg
27 червня 2024 15:01
ескаватор Атлас2.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
ескаватор Атлас2.jpg
27 червня 2024 15:01
ескаватор Атлас.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
ескаватор Атлас.jpg
27 червня 2024 15:01
Договір про співпрацю.pdf
27 червня 2024 15:01
автогрейдер.jpg.p7s
27 червня 2024 15:01
автогрейдер.jpg
27 червня 2024 15:01
_коток.jpg.p7s
21 червня 2024 10:08
Електронний підпис
21 червня 2024 10:08
Електронний підпис
21 червня 2024 10:02
ст 16.zip
21 червня 2024 10:02
підписувач.zip
21 червня 2024 10:02
підписувач.zip.p7s
21 червня 2024 10:02
ст 16.zip.p7s
21 червня 2024 10:02
інше.zip.p7s
21 червня 2024 10:02
інше.zip
21 червня 2024 10:02
техн.zip
21 червня 2024 10:02
техн.zip.p7s
21 червня 2024 10:02
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КБМП "Орбіта-Рожище"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КБМП "Орбіта-Рожище"
#13361538
Переможець 3 536 516,26
UAH з ПДВ
28 червня 2024 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 09:52

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-06-012711-a), КОЛЕКТИВНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОРБІТА-РОЖИЩЕ» (код ЄДРПОУ 13361538), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником КБМП «ОРБІТА-РОЖИЩЕ» (код ЄДРПОУ 13361538) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником у довільній формі для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в нього обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних технологій, згідно підпункту 3.5.4 та підпункту 3.5.6 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації, інформаційна довідка не містить відомостей щодо наявності автогрейдера у кількості не менше 1-ї (однієї) одиниці, що перебуває у власності та/або господарському віданні учасника процедури закупівлі та буде використовуватися під час виконання договору, вимога щодо підтвердження наявності якого передбачена Замовником у підпункті 3.5.4 та підпункту 3.5.6 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації. - Крім того, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі пропозиції учасника КБМП «ОРБІТА-РОЖИЩЕ» відсутні копії документів, які підтверджують набуття учасником або надавачем учаснику послуг речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.6 Розділу 3 Тендерної документації, а саме, свідоцтв, технічних паспортів або інших документів, що належним чином підтверджують наявність речового права на відповідні транспортні засоби в учасника та/або надавача таких послуг транспортними засобами (обладнанням), відповідно, що, в свою чергу, суперечить абзацу «b» підпункту 3.5.6 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації. - Також, з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасником надано копію сертифікату відповідності ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» № TER.1.Пр.232-23, виданого виробнику - ТОВ «Індустрія ЛВ» (код ЄДРПОУ 34838314) (архівний файл «техн» файл «Сертифікати споруди.jpg»), однак, крім того, на виконання абзацу «d» підпункту 3.3.1 пункту 3.3 Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, у тендерній пропозиції міститься лист від 18.06.2024 року № 11 щодо гарантування поставки такого товару (комплекту модульного укриття "Варта-1") учаснику у кількості, комплектації та в терміни, визначені замовником у Тендерній документації, (файл «Гарантійний лист Варта.pdf») видано Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ТОР», котрий згідно наявних підтверджуючих документів не є виробником модульних конструкцій. У зв’язку з зазначеним вище, інформуємо про необхідність усунення заявлених невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом надання документального обгрунтування (підтвердження) розміщених відомостей та наявності договірних відносин між ТОВ «Індустрія ЛВ», ТОВ «НВП «ТОР» та учасником процедури закупівлі або довантаження нових відомостей (документів). Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 червня 2024 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КБМП "Орбіта-Рожище"
#13361538
3 536 516,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2024 13:47
Додаткова угода №1 від 30.08.2024 р. до №33.24.PDF.p7s.zip зміни до договору
30 серпня 2024 13:45
Електронний підпис укладений
10 липня 2024 10:56
Договір поставки №33.24 від 10.07.2024 р. _ ч. ІІ.PDF.p7s.zip укладений
10 липня 2024 10:55
Договір поставки №33.24 від 10.07.2024 р. _ ч. І.PDF.p7s.zip укладений
10 липня 2024 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з обставинами непереборної сили, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого законом України від 24.02.2022 року №2102-ІХ, що, в свою чергу, є надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для сторін Договору про закупівлю, що підтверджені листом Торгово-промислової палати від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1, закінченням строку поставки товарів, виконання монтажних робіт та неможливістю виконання Постачальником своїх зобов’язань на умовах, визначених Договором поставки №33/24 від « 10 » липня 2024 р., зумовленою постійними мобілізаційними заходами та призовом для проходження військової служби, що, відповідно, визначає кількість трудового ресурсу Постачальника, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору поставки №33/24 від « 10 » липня 2024 р. в частині продовження строку виконання Сторонами зобов'язань (поставки товару), передбачених Договором, до 30 листопада 2024 року без зміни ціни, визначеної пунктом 2.1 Договору. 2. На виконання п. 1 цієї Додаткової угоди викласти підпункт 5.4 Договору поставки №33/24 від « 10 » липня 2024 р. у наступній редакції: «5.4. Місце поставки та виконання монтажних робіт: Україна, 45607, Волинська область, Луцький район, с. Гірка Полонка, територія Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №1 "Ромашка" Луцького району Волинської області. Строк поставки: не пізніше 30 листопада 2024 року. Послуги з транспортування, розвантаження, монтажу здійснюються силами та за рахунок Постачальника, окремо не сплачуються та включаються до вартості Товару. У вартість Товару також включається встановлення обладнання, передбаченого у Специфікації (Додаток №2), окремо не сплачуються та включаються до вартості Товару. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за актами приймання-передачі (форма № КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), в яких Сторони зазначають найменування Товару із монтажними роботами, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару, обсяги виконаних монтажних робіт і загальну вартість Товару із монтажними роботами, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідними актами приймання-передачі (форма № КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), є дата проставлена у таких актах і довідках представником Замовника в день фактичного приймання Товару та результатів монтажних робіт. Пакування Товару: Товар та інші складові конструкції повинні бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Постачальник гарантує, що поставлений Товар новий, такий, що не перебував у попередньому використанні та придатний для використання згідно свого функціонального призначення». 3. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору в частині уточнення графіку виконання зобов’язань та викласти Додаток №3 «Календарний графік поставки товарів із виконанням монтажних робіт» до Договору поставки №33/24 від «10» липня 2024 року у редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 4. На виконання п. 1 та п.2 цієї Додаткової угоди внести зміни до Договору та викласти Додаток №4 «План фінансування поставки товарів із виконанням монтажних робіт» до Договору поставки №33/24 від «10» липня 2024 року у редакції згідно Додатку №2 до цієї Додаткової угоди. 5. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них.
Номер договору про закупівлю: 33/24
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу із монтажними роботами на території ЗДО №1 «Ромашка» у с. Гірка Полонка Боратинської сільської ради (44212300-2) 1 одиниця 3 536 516,26
UAH з ПДВ