Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л)
Очікувана вартість
126 000 000,00 UAH
UA-2024-06-06-012004-a 6b7ddf9078e3494bbad51271e0588e55
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380975621706 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Владислав Павленко
+380975621706
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2024 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 126 000 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Тендерна документація

06 червня 2024 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2024 17:04
Додаток №12. ''Описи_до_продуктів_харчування_до_Каталогу''.pdf
06 червня 2024 17:04
Додаток № 6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
06 червня 2024 17:04
Оголошення.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 5 Лист-згода з проектом договору.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників (4).docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток № 7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
06 червня 2024 17:04
Додаток №11 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-06-06-012004-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО", Код ЄДРПОУ:22364091
Дата подання: 24 червня 2024 14:19
Оскарження дискваліфікації ПІІ ТзОВ "АКВА-ЕКО"
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 24 червня 2024 14:31
Причина: Завантажено документ без підпису. Скарга буде завантажена повторно
Номер вимоги: UA-2024-06-06-012004-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО", Код ЄДРПОУ:22364091
Дата подання: 24 червня 2024 14:31
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2024 17:21
Шановний учаснику! Вдячні за ваше звернення.
Повідомляємо, що згідно з пунктом 20 додатку 1 Оголошення встановлено вимогу щодо надання сканованої копії документу, що підтверджує можливість використання тари (бутля/пляшки, у тому числі ковпачка або кришки) в харчовій промисловості: сертифікат (-и) відповідності або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи.
Тобто, учасники мали можливість надати не тільки висновок ДСЕЕ, а і сертифікат відповідності. При цьому, наразі сертифікати відповідності видаються органами з оцінки відповідності.
Зазначена вимога не передбачала можливості надання протоколу випробувань.
Крім того, вимога передбачала необхідність надання документа саме на бутель або пляшку. У зв’язку з цим, завантаження протоколу випробувань не може вважатись належним виконанням вимог Оголошення.
Зазначена практика підтверджується також і рішеннями АМКУ, наприклад рішення № 1483-р/пк-пз від 24.01.2024 (додається) за процедурою закупівлі № UA-2023-11-27-005560-a.
Стосовно пропозиції ПрАТ "НОВОМОСКОВСЬКИЙ ЗАВОД МІНВОДИ" зауважимо, що в архівній папці «Сертифікати відповідності.zip» файли «ГЗ ПЕТ бутылка 1» та «ГЗ ПЕТ бутылка 2» міститься висновок ДСЕЕ від 04.03.2020 № 12.2-18-1/4287 щодо PET пляшки.
Також зазначимо, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.

Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.

Тож у випадку виникнення запитань щодо вимог Оголошення при підготовці пропозиції, рекомендуємо звертатись протягом періоду уточнення задля отримання відповіді або внесення відповідних змін до оголошення.

Документи подані скаржником

Документи

24 червня 2024 17:21
рішення від 24.01.2024 № 1483.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 42 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 210 000,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 420000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді депозиту на рахунок замовника у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю.

Аукціон

Початок: 17 червня 2024 13:15
Закінчення: 17 червня 2024 13:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000000 кг
Вода питна бутильована до 1,5л
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.

Сума забезпечення: 420000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді депозиту на рахунок замовника у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2024 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ" 40 200 000,00
UAH з ПДВ
38 380 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
38 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Водограй 41 400 000,00
UAH з ПДВ
38 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО" 41 400 000,00
UAH з ПДВ
41 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 червня 2024 10:27
Електронний підпис
21 червня 2024 10:27
1. Цінова нова.pdf
20 червня 2024 14:46
Електронний підпис
20 червня 2024 14:46
Пропозиція оновлена.pdf
20 червня 2024 14:46
Про ліцензування.pdf
20 червня 2024 14:46
Наказ на Директора.pdf
19 червня 2024 17:21
Електронний підпис
19 червня 2024 17:21
4.1. Довідка приміщення.pdf
19 червня 2024 16:54
Електронний підпис
19 червня 2024 16:53
4.1. приміщення.pdf
19 червня 2024 15:20
Електронний підпис
19 червня 2024 15:20
ДУ №11 пролонгація.pdf
19 червня 2024 15:20
Договір ДО-01-21.pdf
19 червня 2024 15:20
Дог.транспорт №01-22032024.pdf
14 червня 2024 17:33
Електронний підпис
14 червня 2024 17:33
Електронний підпис
14 червня 2024 17:33
1.а. Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2024 17:33
4.1.3 транспорт.rar
14 червня 2024 17:33
10. Гарантійнийлист.pdf
14 червня 2024 17:33
9.Витяг ПДВ ЮТ КОМПАНІ.pdf
14 червня 2024 17:33
20.Висновок СЕС кришки.pdf
14 червня 2024 17:33
4.1.2.Довідка транспорт.pdf
14 червня 2024 17:33
4.2.1.накази.rar
14 червня 2024 17:33
12. Лист не обєднання.pdf
14 червня 2024 17:33
15. Лист про ліцензію.pdf
14 червня 2024 17:33
10.2. Анкета.pdf
14 червня 2024 17:33
4.1.2. мат.база.rar
14 червня 2024 17:33
7. Про Статут.pdf
14 червня 2024 17:33
10.3. Про бенефіціара.pdf
14 червня 2024 17:33
4.2. Довідка персонал.pdf
14 червня 2024 17:33
10.5. Довідка (корупція-1).zip
14 червня 2024 17:33
4.1. Довідка приміщення.pdf
14 червня 2024 17:33
БГ14.06.24.rar
14 червня 2024 17:33
20.1.Висновок СЕС пляшки.PDF
14 червня 2024 17:33
11.Наказ на Директора.pdf
14 червня 2024 17:33
4.3. Фін-звіт.rar
14 червня 2024 17:33
4.1.1. мат база.rar
14 червня 2024 17:33
10.6. Довідка (корупція-2).zip
14 червня 2024 17:33
3. Згода з тех вимогами.pdf

Публічні документи

14 червня 2024 20:05
Електронний підпис
14 червня 2024 20:03
Довіреність Солнцев.pdf.p7s
14 червня 2024 20:03
ВИТЯГ_.pdf.p7s
14 червня 2024 20:03
Витяг КР(print).pdf.p7s
14 червня 2024 20:03
Витяг КР.pdf.p7s
14 червня 2024 20:02
DZ179(print).pdf.p7s
14 червня 2024 20:02
DZ179.pdf.p7s
14 червня 2024 17:47
Витяг КР(print).pdf
14 червня 2024 17:47
DZ179.pdf
14 червня 2024 17:47
DZ179(print).pdf
14 червня 2024 17:47
ВИТЯГ_.pdf.p7s
14 червня 2024 17:47
Витяг з положення ДСТФ.pdf
14 червня 2024 17:47
ДОВІРЕНІСТЬ ЗАВІРЕНА.pdf
14 червня 2024 17:47
ВИТЯГ_.pdf
14 червня 2024 17:47
Витяг КР.pdf
14 червня 2024 17:47
Довіреність Солнцев.pdf

Публічні документи

13 червня 2024 14:37
Електронний підпис
13 червня 2024 13:52
Іващук оператор.PDF
13 червня 2024 13:52
Джус.PDF
13 червня 2024 13:52
Договір Монконт.pdf
13 червня 2024 13:52
Кардаш оператор.PDF
13 червня 2024 13:52
Менеджер Білан.pdf
13 червня 2024 13:52
Остапчук ВНА.PDF
13 червня 2024 13:52
Прийом Гришко В..pdf
13 червня 2024 13:52
Прийом Жалко.PDF
13 червня 2024 13:52
Прийом Жданюк В..pdf
13 червня 2024 13:52
Прийом Кривчук і Гапон.pdf
13 червня 2024 13:52
Прийом Пилипюк.pdf
13 червня 2024 13:52
Прийом гол.бухгалтер.pdf
13 червня 2024 13:52
Прийом зав.складом.pdf
13 червня 2024 13:52
Протокол випробувань.pdf
13 червня 2024 13:52
СЕРТИФІКАТ ISO.pdf
13 червня 2024 13:52
СТАТУТ.pdf
13 червня 2024 13:52
Сертифікат ISO 2022-2024.pdf
13 червня 2024 13:52
Терновець.PDF
13 червня 2024 13:52
Хомич майстр.PDF
13 червня 2024 13:52
автомобілі МОНКОНТ.pdf
13 червня 2024 13:52
банківська гарантія.pdf
13 червня 2024 13:52
гарант лист Монконт.pdf
13 червня 2024 13:52
довідка до додатку 3.pdf
13 червня 2024 13:52
протокол дослідження.pdf

Публічні документи

19 червня 2024 12:59
Електронний підпис
14 червня 2024 21:28
Електронний підпис
14 червня 2024 21:28
Електронний підпис
14 червня 2024 12:50
Електронний підпис
14 червня 2024 12:50
Електронний підпис
14 червня 2024 12:49
2.13. АКВА-ЕКО_ДУ Трусь Р.pdf
14 червня 2024 12:49
2.16. АКВА-ЕКО_ДУ Сидор М.pdf
14 червня 2024 12:49
7.1. АКВА-ЕКО_Статут.pdf
14 червня 2024 12:49
3.4. АКВА-ЕКО_ТУ зміна 1.pdf
14 червня 2024 12:49
14. Лист-Згода_09.02.2023.pdf

Конфіденційні документи

14 червня 2024 12:49
2.20. АКВА-ЕКО-Накази на прийом_переведення 2 ч.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить персональну інформацію працівників

14 червня 2024 12:49
2.19. АКВА-ЕКО_Накази на прийом_переведення 1 ч.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить персональну інформацію працівників

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ Водограй

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
#45351684
Переможець 38 380 500,00
UAH з ПДВ
20 червня 2024 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 19:58

Вимога про усунення невідповідностей

1. Додатком 4 Оголошення вимагається, зокрема: Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника виробничого(их) приміщень загальною площею не менше ніж 500 м2 або складського(их) приміщень площею не менше ніж 400 м2. Для підтвердження інформації щодо приміщень, зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: • документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди. Договори повинні бути дійсними впродовж 2024 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. У разі відсутності строку дії у змісті договору(-ів), учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/суборенди підписаний орендодавцем та учасником. У разі надання договору суборенди додатково надається договір, що був первинним такому договору суборенди із інформацію про можливість надання користування матеріально-технічною базою у суборенду. У разі відсутності такої інформації у договорі оренди, необхідно надати лист-дозвіл від орендодавця на укладення договору суборенди. ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» у складі Пропозиції надано довідку про наявність в учасника матеріально-технічної бази для виконання умов закупівлі від 13.06.2024 № 4.1, у якій зазначено інформацію про наявність: 1) Наявність складських приміщень площею 1000 кв.м. на підставі договору суборенди № 01/05 від 01.05.2024 з ТОВ «АФІНА ГРУП», які перебувають у власності ТОВ «РК РІТЕЙЛ». Згідно з пунктом 1.4 договору № 01/05 від 01.05.2024 об’єкт суборенди знаходиться у користуванні Орендаря на підставі Договору суборенди №0-З-16 від 14.01.2022. При цьому, у складі Пропозиції ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» відсутній договір, що був первинний договору суборенди із інформацію про можливість надання користування матеріально-технічною базою у суборенду. 2) Наявність складських приміщень площею 1570 кв.м., на підставі договору суборенди (№ 01/05О від 01.05.2024) частини не рухомого майна з ТОВ «ОМЕГА», які перебувають у власності ТОВ «ТОЙГЕР» за договором наданої оренди № 5 від 12.11.2020р. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» що був первинним такому договору суборенди із інформацію про можливість надання користування матеріально-технічною базою у суборенду. 3) наявність складських приміщень площею 504 кв.м на підставі договору суборенди № 01-05/24 від 01.05.2024 за договором оренди. При цьому, згідно з пунктом 2.1 договору від 21.05.2024 № 01-05/24 об’єкт оренди використовується на підставі Договору оренди № БІС/01/12-2022 від 01.12.2022. При цьому, у складі Пропозиції ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» відсутній договір, що був первинний договору суборенди із інформацію про можливість надання користування матеріально-технічною базою у суборенду. Для усунення зазначеного недоліку у складі Пропозиції надати документи, що підтверджують наявність в учасника виробничого(их) приміщень загальною площею не менше ніж 500 м2 або складського(их) приміщень площею не менше ніж 400 м2 згідно з додатком 4 Оголошення. 2. Додатком 4 Оголошення вимагається надання довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника транспортних засобів: - не менше ніж 5 вантажних транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 100 тон. Довідка повинна містити інформацію про кількість та вантажопідйомність транспортних засобів. Для підтвердження наявності вантажного автотранспорту учасник у складі пропозиції надає: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг перевезень транспортним(-и) засобом(-ами), або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо. У випадку, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним(-и) засобом(-ами), або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити інформацію щодо кількості транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано довідку № 4.1.2 від 16.06.2024 у якій зазначено інформацію 1) щодо наявності 26 транспортних засобів, загальною вантажопідйомністю не менше 160 тон, надані згідно договору оренди № 01/22032024 від 02.03.2024. У складі Пропозиції учасника відсутній договір оренди № 01/22032024 від 02.03.2024. Учасником у складі пропозиції надано договір на надання транспортно-експедиційних послуг № 01/22032024 від 22.03.2024, укладений з ТОВ «АФІНА-ГРУП». При цьому, учасником також надано довідку №21/05-3 від 21.05.2024 від ТОВ «АФІНА-ГРУП» щодо згоди на використання транспортних засобів. При цьому, перелік транспортних засобів не відповідає переліку, зазначеному договорі № 01/22032024 від 22.03.2024. 2) щодо наявності 15 транспортних засобів, згідно з договором оренди № 01-05/24-1 від 01.05.2024. У складі Пропозиції учасника відсутній договір оренди № 01-05/24-1 від 01.05.2024. Учасником у складі пропозиції надано договір на надання послуг з перевезення № 01-05/24 від 01.05.2024, укладений з ТОВ «БІ СЕНД». Крім того, у складі учасника відсутня довідка від ТОВ «БІ СЕНД», якою підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі. Для усунення зазначених недоліків, ТОВ «ЮТ-КОМПАНІ» мають бути надані інформація та документи, що підтверджують наявність не менше аніж 5 транспортних засобів вантажопідйомністю не менше, аніж 100 тон згідно з вимогами додатку 4 Оголошення. 3. Згідно з пунктом 17 додатку 1 Оголошення у складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує право виробника користування надрами або дозволяє водокористування. Виробником запропонованого учасником предмета закупівлі є ТОВ «Аквапласт». Учасником у складі пропозиції надано спеціальний дозвіл на користування надрами 6303, виданий ТОВ «ВОСТОК 6», що не є кінцевим виробником запропонованого учасником предмета закупівлі. Для усунення зазначеного недоліку, ТОВ «ЮТ-КОМПАНІ» необхідно надати документ, який підтверджує право виробника користування надрами або дозволяє водокористування.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2024 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
#45351684
38 380 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2024 16:38
ДУ № 4 від 19.08.2024 до Дог. № 90-06-24-ХП від 26.06.2024.pdf зміни до договору
19 серпня 2024 16:31
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2024 09:46
ДУ № 3 від 29.07.2024 до Дог.№ 90-06-24-ХП від 26.06.2024.pdf зміни до договору
30 липня 2024 09:46
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2024 16:12
ДУ № 2 від 12.07.2024 до Дог. № 90-06-24-ХП від 26.06.2024.pdf зміни до договору
12 липня 2024 16:06
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2024 18:16
ДУ 1 до №90.06-24-ХП.pdf зміни до договору
08 липня 2024 18:15
Електронний підпис укладений
27 червня 2024 14:54
Державний договір № 90-06-24-ХП від 26.06.2024р..pdf укладений
27 червня 2024 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами істотних умов договору. Додаткова угода публікується для забезпечення принципу публічності та прозорості Опис змін, що внесені, містяться у Додатковій угоді №1 до Державного контракту (Договору) про закупівлю №90/06-24-ХП від 26.06.2024.
Номер договору про закупівлю: 90/06-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами істотних умов договору. Додаткова угода публікується для забезпечення принципу публічності та прозорості Опис змін, що внесені, містяться у Додатковій угоді №2 до Державного контракту (Договору) про закупівлю №90/06-24-ХП від 26.06.2024.
Номер договору про закупівлю: 90/06-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості.
Номер договору про закупівлю: 90/06-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №4. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 90/06-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML