Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2024 11:14 |
Початок аукціону: | 14 червня 2024 11:14 |
Очікувана вартість: | 13 174 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 871,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 9 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 395 200.00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Комбінат дитячого харчування» Місцезнаходження Замовника: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, 41-Б. Код ЄДРПОУ: 36816884 IBAN № UA868201720344300002000063355 в ГУДКСУ м. Київ Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), який (які) відповідно до законодавства підтверджує (підтверджують) повноваження посадової особи банку-гаранта підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта).Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення цифрового підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Цифровий підпис та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається на сайті http://czo.gov.ua/verify є частиною тендерної пропозиції.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 395200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Комбінат дитячого харчування» Місцезнаходження Замовника: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, 41-Б Код ЄДРПОУ: 36816884 IBAN № UA713204780000000026005183484 АБ «Укргазбанк» , м. Київ Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2024 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2024 17:02 |
ТД подарунки 2024.docx | |
06 червня 2024 17:02 |
Проект договору.docx |
06 червня 2024 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2024 17:02 |
ТД подарунки 2024.docx
|
|||
06 червня 2024 17:02 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності - документ, що підтверджує, що продукція відповідає законодавчо встановленим вимогам щодо її якості та безпеки (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) та внесено до Реєстру органу із сертифікації на території України.
Сертифікація – процедура, за допомогою якої третя сторона дає письмову гарантію, що продукція, процес чи послуга відповідають необхідними для неї вимогам.
Сертифікація продукції здійснюється уповноваженими на те органами із сертифікації з метою запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров'я та майна громадян та навколишнього середовища; сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції; створення умов для участі суб'єктів підприємницької діяльності у міжнародному економічному науково-технічному співробітництві та міжнародній торгівлі.
Виходячи з наведеного, сертифікати відповідності системи УкрСЕПРО в якості іншого документу, що підтверджують якість харчових продуктів, що входять до складу запропонованого товару відповідає документу, який відповідно до чинного законодавства посвідчує якість харчових продуктів, що входять до складу запропонованого товару, відповідно до Технічних вимог згідно Додатка 3, які є чинними на дату розгляду пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000032 ● 55f868165db94af0b0e9ae08e566d4aa
- Статус: завершено ● Дата: 16 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-06-06-011232-a 06.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 10:05:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі дитячих новорічних подарунків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-06-011232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.07.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 04.07.2024 № 26-К.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 15:09:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі дитячих новорічних подарунків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-06-011232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.07.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 04.07.2024 № 26-К.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-06-011232-a
Відповідно до Вашого запиту від 11.07.2024р., КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ» (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, м. Київ , в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-06-011232-a.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2024-06-06-011232-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 13 174 200,00 грн. з ПДВ.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно п.1 частини 1 Розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами)(далі – Методика), та заявки на проведення закупівлі товарів від керівника підрозділу — ініціатора проведення закупівлі(заявка додається).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку.
Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку, є метод порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товари, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках(розрахунок надається).
Закупівля товару здійснювалася для забезпечення подарунками учнів 1-4 класів та вихованців дошкільного віку закладів освіти м. Харкова на виконання заходів Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2018-2024 роки , затвердженої рішенням 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017№ 826/17 (зі змінами), згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, ураховуючи введений в Україні воєнний стан , на підставі ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням вимог до ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України та підтверджують їх походження, безпечність і якість. Отже технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують специфіку потреб користувачів.
З метою приведення всіх цін до єдиних умов, аналізуються загальні ціни
на товар, які розглядаються як ціна за одиницю. Обсяг закупівлі товару (V) буде дорівнювати 90 000 штук ( згідно листа Департамента освіти від 24.05.2024 №01-22/1183/1-24 «Про надання інформації про мережу учнів 1-4 класів та вихованців дошкільного віку закладів освіти м. Харкова» (лист надається ).
Таким чином очікувана вартість за одиницю становить:
Новорічний подарукок:
Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / К = (161,90+178,70+108,77+82,48)=531,89 / 4 = 132,97
(7,14+19,00+14,08)=40,22//3=13,41(картонна упаковка)Усьго : 132,97+13,41=146,38 грн.
За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість новорічних подарунків становить:
ОВ = Цод x V = 146,38 х 90 000 = 13 174 200,00 грн.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.07.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 04.07.2024 № 26-К.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
04.07.2024р між Комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування» та переможцем процедури закупівлі ¬¬¬¬¬¬¬¬Приватне Акціонерне Товариство «Харківська бісквітна фабрика» було укладено додаткову угоду від 04.07.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 04.07.2024 № 26-К в умовах воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, статтею 188 Господарського кодексу України , статтями 651,652,653,654 Цивільного кодексу України на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей , яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), згідно з розділу.12 , п.12.2, підпункту 5 договору про закупівлю товару від 04.07.2024 № 26-К (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) , згідно листବ¬¬¬¬¬¬ Приватного Акціонерного Товариства «Харківська бісквітна фабрика» №229/1від 03.07.2024р. (лист додається) дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю товару та викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 11 448 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів чотириста сорок вісім тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20%. – 1 908 000,00 грн. (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України).
Економія бюджетних коштів за результатами закупівлі склала 1 726 200,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2024 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" |
12 420 000,00
UAH з ПДВ
|
12 279 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
13 035 600,00
UAH з ПДВ
|
13 035 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" #00377265 |
Переможець |
12 279 600,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2024 13:01
|
прот. тех помилка подарунки.pdf | зміни до договору |
08 липня 2024 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 10:50
|
дод угода 1 подарунки.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 10:41
|
дог 26 К 04 07 24 подарунки.pdf | укладений |
04 липня 2024 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей , яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну за одиницю товару та викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 11 448 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів чотириста сорок вісім тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20%. – 1 908 000,00 грн. (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України). |
Номер договору про закупівлю: | 26-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | прот. тех помилка місце поставки |
Номер договору про закупівлю: | 26-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | прот. тех помилка |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
дитячі новорічні подарунки | 90000 | штука |
127,20
UAH з ПДВ
|