Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985854 |
Вебсайт: | http://kml-emergency.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А |
Контактна особа: |
Любов Сирих +380983523345 tenderhosp222@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
05 червня 2024 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 18:13 |
Обґрунтування.pdf | |
05 червня 2024 18:13 |
Звіт про укладений договір №131 від 31.05.2024 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-19-000006 ● a6bcdb2534974a44b6401f538db69424
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 15:33 |
10.12.2024 № 179
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.12.2024 № 179
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-06-05-012361-a 05.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 12:39:57
Запит на пояснення
див. файл
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 22:52:38
Надання пояснення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, та іншими нормативно-правовими актами, а також чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
При здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі предмету ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів) за № ID: UA-2024-06-05-012361-a уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників.
Звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану та визначено джерелом фінансування кошти отримані закладом охорони здоров’я за договорами про медичне обслуговування населення щодо надання медичних послуг за програмою медичних гарантій, які надходять з Національної служби здоров’я України (НСЗУ), за правовим статусом ці кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством України. Також в річному плані та у самій закупівлі Замовником надано обґрунтування, щодо підстав застосовання закупівлі без використання електронної системи та укладення прямого договору, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації».
Так відповідно до № ID: UA-2024-05-15-013190-a ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696100-6 Реактиви для визначання групи крові; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696500-0 Лабораторні реактиви; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33698300-2 Пептидні речовини; 33698100-0 Культури мікроорганізмів) закупівля не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно Замовником було прийнято рішення про застосування закупівлі без використання електронної системи та укладено прямий договір відповідно до пункту 13 «ОСОБЛИВОСТЕЙ», а не з причини відміни торгів Замовником.
Наголошуємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником відповідно до Додатку 3 до ТД була додана таблиця в описом технічних вимог до товару, тож товар який є в договорі №131 від 31.05.2024 року повністю підходить під технічні вимоги Замовника та відповідає предмету закупівлі. Також на підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик ФОПОМ Кушнір О.І. надано завірену декларацію.
- 1_1_Копії_декларацій_ТОВ_ЛАБОРАТОРІЯ_ГРАНУМ.pdf
- 2_1_Копії_декларацій_ТОВ_НВП_Філісіт_Діагностика.pdf
- 3_1_Копії_декларації_ТОВ_Діапроф_мед_та_повноваження_ТОВ_Реал.pdf
- 4_1_Копія_декларації_Atlas_та_повноваження_ТОВ_Реал_Діагностик.pdf
- 5.1Копія декларації ТОВ Генезіс.pdf
- 6_1_Копія_декларації_Monobind_та_повноваження_ТОВ_Діамеб_Трейд.pdf
- 7_1_Копії_декларацій_ПрАТ_Реагент.pdf
- 8_1_Копії_декларацій_ТОВ_Фармактив.pdf
- 9_1_Копії_декларації_та_повноважень_ПП_Глансформа.pdf
- 10_1 Копія декларації _ ТОВ_ НВП Агар Юа.pdf
- 13_1 Копія _ декларації_ТОВ_ПВП НОРМА.pdf
- 14_1 Копія декларації_Erba.pdf
- 15_1 копія _декларації_ТОВ_Біолік.pdf
- 16.1 Копія декларації ТОВ Медикал-Про.pdf
- 17_1_Копія_декларації_та_повноважень_ТОВ_НВФ_Укрмедіалаб.pdf
- 18.1 Декларація BIOLABO.pdf
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КУШНІР ОЛЬГА ІГОРІВНА #3121500585 |
Переможець |
5 913 889,28
UAH
|
05 червня 2024 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір№131 від 31.05.2024 .pdf | укладений |
05 червня 2024 18:27
|