Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
охорона об'єктів комунальної власності
Очікувана вартість
9 735 557,76 UAH
UA-2024-06-05-007363-a ● b817d79f32114d88888023e4385894eb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14095412 |
Місцезнаходження: | 61003 , Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 16 |
Контактна особа: |
Білий Андрій Сергійович 380577252562 biliy@city.kharkiv.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2024 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 735 557,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94944 година
охорона об'єктів комунальної власності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
—
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться згідно акту наданих (виконаних) послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки між Сторонами здійснюється на умовах післяоплати в термін 10-ти банківських днів після отримання фінансування та надходження коштів на рахунки Замовника. Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати за надані послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 14:03 |
7. Додаток 5_Загальні відомості про учасника торгів.docx | |
05 червня 2024 14:03 |
6. Додаток 4_Тендерна пропозиція.docx | |
05 червня 2024 14:03 |
1. Оголошення (укр).doc | |
05 червня 2024 14:03 |
2. Тендерна документація_Охорона.docx | |
05 червня 2024 14:03 |
5. Додаток 3_Проект договору.docx | |
05 червня 2024 14:03 |
3. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) редаговано.docx | |
05 червня 2024 14:03 |
4. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) редаговано.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість постів
Дата подання: 05 червня 2024 17:14
Дата відповіді: 06 червня 2024 11:12
Доброго дня! Яка кількість постів і графік охорони передбачається? Це важливо для оцінки можливості надати послуги в повному обсязі.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Орієнтовна кількість об’єктів охорони – 43 шт., за умови цілодобової охорони. На теперішній час існує значно більший перелік об’єктів комунального майна, які потребують охорони, тому остаточний перелік буде сформовано на етапі укладення договору з переможцем закупівлі, виходячи із міркувань пріоритетності. Крім того, необхідно звернути увагу, що в впродовж дії договору перелік об’єктів/кількість постів охорони/кількість годин охорони на добу може змінюватись в залежності від потреб Замовника.
Тому, при формуванні цінової пропозиції Вам необхідно враховувати, що об’єкти охорони комунального майна можуть бути розташовані в будь якому районі міста Харкова та їх кількість може бути змінена впродовж дії договору.
Орієнтовна кількість об’єктів охорони – 43 шт., за умови цілодобової охорони. На теперішній час існує значно більший перелік об’єктів комунального майна, які потребують охорони, тому остаточний перелік буде сформовано на етапі укладення договору з переможцем закупівлі, виходячи із міркувань пріоритетності. Крім того, необхідно звернути увагу, що в впродовж дії договору перелік об’єктів/кількість постів охорони/кількість годин охорони на добу може змінюватись в залежності від потреб Замовника.
Тому, при формуванні цінової пропозиції Вам необхідно враховувати, що об’єкти охорони комунального майна можуть бути розташовані в будь якому районі міста Харкова та їх кількість може бути змінена впродовж дії договору.
Транспорт у Харкові
Дата подання: 06 червня 2024 11:47
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:03
Шановний Замовнику, тендерна документація вимагає з метою підтвердження знаходження транспортних засобів саме у місті Харкові фото мають бути зроблені біля місцезнаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують. Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові та надання фото, що мають бути зроблені біля місцезнаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі». Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всіх території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавача послуг охорони мати транспортні засоби у всіх регіонах України. Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають транспортні засоби у м. Харків на момент оголошення закупівлі, та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі тих учасників, що зареєстровані та мають спец транспорт в інших регіонах України. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Cлід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Так Додатком 1 до тендерної документації, окрім іншого, встановлено, що на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник зазначений як власник та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право. Транспорт реагування Учасника має бути обладнаний відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб.
1.3. Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові фото мають бути зроблені біля місцезнаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують). У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
Також, звертаємо увагу, що умовами законодавства та умовами тендерної документації встановлено: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Cлід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Так Додатком 1 до тендерної документації, окрім іншого, встановлено, що на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник зазначений як власник та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів, виданих організацією, що має на те право. Транспорт реагування Учасника має бути обладнаний відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб.
1.3. Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові фото мають бути зроблені біля місцезнаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують). У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
Також, звертаємо увагу, що умовами законодавства та умовами тендерної документації встановлено: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
9 684 288,00
UAH з ПДВ
|
9 684 288,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" #39455269 |
Переможець |
9 684 288,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2024 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2024 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 13:14
|
Додаткова угода №3 від 17.09.2024.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 13:34
|
Додаткова угода №2 від 01.08.2024.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2024 14:39
|
Додаткова угода №1 від 25.07.2024.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 13:19
|
Договір №24-1206_ХМО від 27.06.2024.pdf | укладений |
27 червня 2024 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток №1 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24-1206/ХМО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24-1206/ХМО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24-1206/ХМО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
охорона об'єктів комунальної власності | 94944 | година |
102,00
UAH з ПДВ
|