Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Халецький Микола Леонідович 380443665199 halezkiy1960@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2024 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 297 820 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 978 208,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянувши Ваші запитання надаємо відповіді по суті.
Запитання 1. Чи може підрядник у складі договірної ціни замінити машини та механізми на наявні у підприємства або на орендовані (що також може призвести до зміни кількості машино-годин роботи механізма)?
Відповідь 1.
Замовник не надає Підряднику машини та механізми для виконання будівельних робіт. Таким чином Підрядник повинен використовувати машини та механізми, що перебувають у нього у власності, в оренді, в лізингу або якими він користується на інших правових підставах. Водночас заміна машин та механізмів у складі договірної ціни на орендовані або на наявні на підприємстві Підрядника може відбуватися лише з урахуванням Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатково інформуємо, що відповідно до пункту 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Запитання 2. Також, стосовно переліку матеріалів: чи може підрядник у договірній ціні об'єднувати однакові матеріали (наприклад, дошки обрізні) в одну позицію?
Відповідь 2.
Тлумачення слова «однаковий» – який нічим не відрізняється від інших у чому-небудь; такий самий (тлумачення із «Словника української мови»).
Отже, Ви можете об’єднувати матеріали в одну позицію лише у тому випадку, якщо за своїми технічними характеристиками, назвою, маркою тощо він нічим не відрізняється від інших у чому-небудь.
Наприклад, дошки обрізні у Відомості ресурсів є різні за шириною, довжиною, товщиною, сортом, як наслідок їх об’єднувати в один загальний матеріал не можна.
Запитання 3. Чи не буде вважатися помилкою видалення допоміжних матеріалів, які враховані в інвесторському кошторисі, але по факту за технологією не використовуються (наприклад: бязь сурова, гас для технічних цілей, глухарі, каніфоль соснова і т.д)?
Відповідь 3.
Буде вважатися помилкою, якщо це буде виконано не у відповідності до вимог Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Дякуємо за розуміння!
Вимоги про усунення порушення
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
05 червня 2024 року, Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), оприлюднило в системі публічних закупівель «PROZORRO» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-05-000518-a) оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» (далі – Торги/Закупівлю).
21 червня 2024 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – Скаржник/Учасник/ТОВ «УКРБУДПР») подало власну тендерну пропозицію до оголошених Замовником Торгів.
02 липня 2024 року, в електронній системі публічних закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», ЄДРПОУ: 39894111 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на Закупівлю.
03 липня 2024 року, Учасником завантажено в електронну систему публічних закупівель документи, щодо усунення виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР» невідповідностей.
04 липня 2024 року, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиція ТОВ «УКРБУДПР», за результатами якого прийнято Рішення у формі Протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 04.07.2024 року №86 (далі - Рішення) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР» на підставі абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Скаржник вважає, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР» є необґрунтованим, а дії Замовника неправомірними, з наступних підстав:
ІІ. ДОВОДИ СКАРЖНИКА
Інформація про не усунення Учасником виявлених Замовником невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника, яка наведена в Рішенні є такою, що не відповідає дійсним обставинам, у зв’язку із чим ТОВ «УКРБУДПР» вважає Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим та незаконним.
Так, в абзаці третьому третього аркушу Рішення Замовником зазначено про не виконання Учасником Вимоги Замовника №4, зміст якої наведений нижче:
«Вимога 4. Учасником не надано кошторисну документацію у форматі pdf. (пропечатану та підписану організацією учасником), що суперечить вимогам підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації. З усього складу кошторисної документації надано пропечатану та підписану організацією учасником тільки Договірна ціна та Зведений кошторисний розрахунок.»
Як вже зазначалось, 03.07.2024 року ТОВ «УКРБУДПР» виконало Вимоги Замовника, щодо усунення/виправлення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, зокрема і кошторисної документації у форматі pdf., яка пропечатана та підписана у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
Однак під час перевірки наданих Учасником документів, а саме кошторисної документації у форматі pdf., Замовник зазначив про її невідповідність підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації, яка полягає в наступному:
«На підтвердження Учасником було надано кошторисну документацію у форматі pdf. Окремі документи якої не пропечатані та не підписані організацією учасником. На Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-012 на «ЕТР Електротехнічні рішення» наявні підпис та печатка кошторисника Ірини Корбут, натомість в графі «Перевірив» відсутні підпис директора Давіда Кізіменка та печатка підприємства. Також відсутні підпис директора Давіда Кізіменка та печатка підприємства в графі «Перевірив» на Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-021 на «Засоби доступності для мобільних груп населення».
З урахуванням вищевказаних «Формальних» помилок Замовником прийняте Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, якою передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ «УКРБУДПР» не може погодитись із відповідним Рішенням Замовника, оскільки виконав всі вимоги Замовника, а саме надав кошторисну документацію у форматі pdf. (пропечатану та підписану організацією учасником) із накладенням КЕП, а описані в Рішенні недоліки є формальними помилками пов’язаними з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції і не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Більше того, тендерна документація не містить вимог щодо заповнення кошторисних документів, тобто умовами тендерної документації не вимагається проставлення підписів/печаток у конкретних графах/колонках тощо.
Так, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (пункт 19 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)). Тобто, законодавець дозволив Учаснику допустити під час складання тендерної пропозиції помилки, проте несуттєві.
Пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
В свою чергу, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Наказом від 15.04.2020 року №410 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі - Наказ № 710), затвердило перелік формальних помилок, який замовники повинні використовувати у своїй тендерній документації.
Аналогічний перелік формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, наведений у тендерній документацією Замовника, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 18.07.2024 року №51, де у підрозділі першому «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» затверджений опис формальних помилок (далі - Опис).
Так, згідно пункту 6 Опису формальною помилкою вважається – подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Наведене свідчить, що законодавець передбачив чіткий перелік помилок, які унеможливлюють відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР», та таке рішення має бути скасоване.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що зазначені у Рішенні Замовника є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення.
Враховуючи вищевикладене, - ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» на закупівлю по предмету: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-05-000518-a.
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«10» липня 2024 р. № 101 м. Київ
1. Про розгляд вимоги UA-2024-06-05-000518-a.c1 від 08.07.2024 учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», код ЄДРПОУ: 39894111 (далі – Учасник, Скаржник) (надалі по тексту – Вимога) щодо закупівлі: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», № UA-2024-06-05-000518-a та надання роз’яснень по неї.
2. Про оприлюднення відповіді на Вимогу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
8 липня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднена Вимога, яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-06-05-000518-a.c1.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо наступну інформацію на Вимогу, а саме:
Щодо суті Вимоги:
Скаржник вважає, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР» є необґрунтованим, а дії Замовника неправомірними, з наступних підстав:
Відповідно до Вимоги № 4 Замовника «Учасником не надано кошторисну документацію у форматі pdf. (пропечатану та підписану організацією учасником), що суперечить вимогам підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації. З усього складу кошторисної документації надано пропечатану та підписану організацією учасником тільки Договірна ціна та Зведений кошторисний розрахунок.»
На думку Учасника, 03.07.2024 він виконав вимоги Замовника, щодо усунення/виправлення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, зокрема і кошторисної документації у форматі pdf., яка пропечатана та підписана у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Однак під час перевірки наданих Учасником документів, а саме кошторисної документації у форматі pdf., Замовник зазначив про її невідповідність підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації, яка полягає в наступному: «На підтвердження Учасником було надано кошторисну документацію у форматі pdf. Окремі документи якої не пропечатані та не підписані організацією учасником. На Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-012 на «ЕТР Електротехнічні рішення» наявні підпис та печатка кошторисника Ірини Корбут, натомість в графі «Перевірив» відсутні підпис директора Давіда Кізіменка та печатка підприємства. Також відсутні підпис директора Давіда Кізіменка та печатка підприємства в графі «Перевірив» на Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-021 на «Засоби доступності для мобільних груп населення».
На думку Скаржника, вказані помилки є формальними.
Учасник вважає, що з урахуванням вищевказаних «Формальних» помилок Замовником прийняте Рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, якою передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ «УКРБУДПР» не може погодитись із відповідним Рішенням Замовника, оскільки виконав всі вимоги Замовника, а саме надав кошторисну документацію у форматі pdf. (пропечатану та підписану організацією учасником) із накладенням КЕП, а описані в Рішенні недоліки є формальними помилками пов’язаними з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції і не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Більше того, тендерна документація не містить вимог щодо заповнення кошторисних документів, тобто умовами тендерної документації не вимагається проставлення підписів/печаток у конкретних графах/колонках тощо.
Так, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (пункт 19 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)). Тобто, законодавець дозволив Учаснику допустити під час складання тендерної пропозиції помилки, проте несуттєві.
Пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
В свою чергу, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Наказом від 15.04.2020 року №410 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі - Наказ № 710), затвердило перелік формальних помилок, який замовники повинні використовувати у своїй тендерній документації.
Аналогічний перелік формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, наведений у тендерній документацією Замовника, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 18.07.2024 року №51, де у підрозділі першому «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» затверджений опис формальних помилок (далі - Опис).
Так, згідно пункту 6 Опису формальною помилкою вважається – подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Наведене свідчить, що законодавець передбачив чіткий перелік помилок, які унеможливлюють відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Таким чином, на думку Учасника, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДПР», та таке рішення має бути скасоване. Підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що зазначені у Рішенні Замовника є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі формальних помилок, які не можуть бути підставою для відхилення.
ВІДПОВІДЬ:
2 липня 2024 року на виконання вимог пункту 43 Особливостей, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (ЄДРПОУ: 39894111). Таким чином, Замовник надав можливість учаснику виправити невідповідності.
03 липня 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (ЄДРПОУ: 39894111) (далі – Учасник) завантажив в електронній системі закупівель документи щодо усунення наступних невідповідностей.
Замовником було перевірено документи щодо Вимоги № 4 та визначено, що Учасник не виконав вказану вимогу щодо усунення невідповідностей та надав кошторисну документацію не у відповідності до вимог підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації.
Скаржник у Вимозі сам підтверджує факт відсутності печаток підприємства та підписів Давіда Кізіменка на окремих документах кошторисної документації у форматі pdf. та вважає це формальними помилками. Зі свого боку, Замовник констатує, що на Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-012 та Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-021 взагалі відсутні вказані печатки та підписи, а тому їх розташування в графі «Перевірив» чи іншій колонці Локальних кошторисів не мали принципового значення для Замовника при розгляді усунення невідповідностей Учасником. Причини відсутності вказаних підписів та печаток Замовнику не відомі.
Скаржник у Вимозі стверджує, що надав кошторисну документацію у форматі pdf. (пропечатану та підписану організацією учасником), на яку накладено кваліфікований електронний підпис.
Скаржник обґрунтовує свою позицію також тим, що згідно пункту 6 Опису «формальною помилкою вважається – подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.».
Зі свого боку, Замовник чітко констатує факт, що на документі, що містить кошторисну документацію відсутній кваліфікований електронний підпис Учасника.
А саме на файлах у форматі pdf. «Кошторис ч.1.» та «Кошторис ч.2.» не не накладений кваліфікований електронний підпис у відповідності до вимог тендерної документації Замовник та законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 до тендерної документації Замовника під заголовком «УВАГА!!!» зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник відповідно до вказаної вимоги тендерної документації повинен був накласти КЕП/УЕП окремо на файл у форматі pdf. «Кошторис ч.1.» та окремо на файл у форматі pdf. «Кошторис ч.2.». Натомість Учасником накладено електронний підпис в цілому на тендерну пропозицію, що й так є обов’язковим згідно чинного законодавства для всіх учасників процедури закупівель. Акцентуємо, що накладення електронного підпису в цілому на тендерну пропозицію під час подання чи внесення змін до неї, а також накладення електронного підпису на кожен документ окремо є двома різними процесами, які не слід плутати.
Оскільки на окремих кошторисних документах Учасника відсутні як власноручні підписи, так і електронні підписи, то такі помилки не можна вважати формальними.
Таким чином Скаржник не усунув невідповідності щодо надання кошторисної документації у форматі pdf. (пропечатаної та підписаної організацією учасником) відповідно до вимог підпункту 12.1. Додатку 3 до тендерної документації, а твердження Скаржника є безпідставними.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 46 Особливостей Замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
На виконання наведеної норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на Вимогу в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИВ:
1.Надати відповідь на Вимогу Учаснику.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на Вимогу.
Уповноважена особа: Микола ХАЛЕЦЬКИЙ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000020 ● 8d4abd9661464f828fb7cec460e95811
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-06-05-000518-a 05.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-14 10:46:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-05-000518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин не укладання (не оприлюднення) договору (повідомлення про намір укласти договір 12.07.2024) з переможцем закупівлі ТОВ «КОНСТРАКШН СІТІ К».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 13:57:05
Пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
В Управлінні освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 14.08.2024 «Про надання пояснень», який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-05-000518-a (моніторинг № UA-M-2024-08-09-000020) по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Щодо першого та другого питань
Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» здійснюється відповідно до коштів виділених згідно рішень Київської Міської Ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 1107 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 21.06.2024 № 584 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 29 грудня 2023 № 1107» та, які розміщено на веб-сайті за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/7530-7571.pdf
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_programu_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rozvitku_m_kiyeva_na_2024-2025_roki/
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_rozporyadzhennya_nachalnika_kivsko_misko_viyskovo_administratsi_vid_29_grudnya_2023_roku__1107/kmva__584/
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, на підставі затвердженої, у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт, зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, додається.
Щодо третього питання
26 липня 2024 року уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк для укладення договору про закупівлю із ТОВ «КОНСТРАКШН СІТІ К» до 60 днів, у зв’язку з тим, що Замовнику необхідно перевірити достовірність інформації, яку надав переможець.
Скан-копія Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2024 № 138 додається.
Уповноважена особа Микола ХАЛЕЦЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 14:24:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-05-000518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «КОНСТРАКШН СІТІ К» підтвердив перебування в трудових відносинах з працівником (інженер з охорони праці) Яроменко Віктор Володимирович, якій зазначений у пункті 3 Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від21.05.2024 № 24/521.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 11:45:45
Пояснення
В Управлінні освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 19.08.2024 «Про надання пояснень», який оприлюднений в електронній системі закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-05-000518-a (моніторинг № UA-M-2024-08-09-000020) по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціальної школи І ступеня – гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)».
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення.
Щодо першого та другого питань
У складі тендерної пропозиції Учасником надано Штатний розпис на 01 березня 2024 рік, в якому є посада «Інженер з охорони праці», посвідчення та витяги з протоколів навчання з охорони праці, з питань пожежної безпеки на працівника ТОВ КОНСТРАКШН СІТІ К – інженера з охорони праці Яроменка Віктора Володимировича. Також надане посвідчення про допуск до роботи в електроустановках на інженера з охорони праці ТОВ «КОНСТРАКШН СІТІ К» Яроменка Віктора Володимировича. Скан-копії вказаних документів додаються.
Водночас Замовником у тендерній документації безпосередньо не вимагалося наявності на підприємстві інженера з охорони праці. Зокрема, в підпунктах 2.2–2.7 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до тендерної документації чітко розписано мінімальні вимоги щодо підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, в яких відсутня вимога щодо підтвердження наявності в Учасника інженера з охорони праці.
Уповноважена особа Микола ХАЛЕЦЬКИЙ
- ДАСУ щодо інженера з охорони праці.docx
- СКАН Пояснення ДАСУ-(166 від 20.08).pdf
- 2.2. Додатку 1 до ТД. Штатний розпис (183).pdf
- 2.7. Додатку 1 до ТД. Посвідчення і протоколи з проходження навчання з пожежної безпеки ( (Укриття СЗОШ-183)).pdf
- 2.6. Додатку 1 до ТД. Документи виконроба та працівників робітничих професій (Укриття СЗОШ-183).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п. 3 Розділу ІІ висновку Держаудитслужби України, з метою вжиття заходів та недопущення порушень у подальшому проведено нараду. За результатами розгляду висновку Держаудитслужби України, начальником відділу будівництва та капітального ремонту Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Брижком І.А. з провідним інспектором відділу виконання робіт та технічного нагляду Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, як з уповноваженою особою із закупівель Халецьким Миколою Леонідовичем, проведено роз’яснювальну роботу та вказано на недопущення порушень у подальшому.
2024-09-03 10:33:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозицій ТОВ «КОНСТРАКШН СІТІ К» установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" |
269 665 232,40
UAH з ПДВ
|
269 665 232,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
287 511 606,80
UAH з ПДВ
|
284 533 398,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
290 299 892,20
UAH з ПДВ
|
287 321 683,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШН СІТІ К" |
297 819 755,02
UAH з ПДВ
|
297 819 755,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" #37203896 |
Відхилено |
269 665 232,40
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2024 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Відхилено |
284 533 398,55
UAH з ПДВ
|
04 липня 2024 12:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2024 11:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
287 321 683,95
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2024 09:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШН СІТІ К" #45045607 |
Переможець |
297 819 755,02
UAH з ПДВ
|
12 липня 2024 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 15:21
|
Договір 183-1-К-2024 від 15 .08.2024.pdf | укладений |
16 серпня 2024 14:51
|
СКАН продовження строку укладення договору Констракшін СІТІ К ( протокол-138 від 26.07..pdf | укладений |
29 липня 2024 14:49
|