Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія № 2 Звягельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22060184 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Франка Івана, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сєрокурова Людмила +380678624931 buhzosh2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 345 109,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 725,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 0,5% із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж п’ять днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням суми електронної банківської гарантії, а так само реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та згідно яких здійснюється перерахування суми гарантії замовнику, та у випадку, коли забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацом 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником наданих послуг за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків надання послуг. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, разом з копією відповідної претензії до учасника, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме надання послуг якість яких не відповідає умовам договору про закупівлю, порушення учасником строків надання послуг, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку часткової або повної відмови учасника від виконання договору про закупівлю в частині надання послуг, та що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику після допущення останнім будь-якого з вказаних порушень. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 16:44 |
Перелік змін №2.docx | |
14 червня 2024 16:44 |
ТД ПРУ зі змінами №2.docx | |
11 червня 2024 15:35 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx | |
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 5 Інформація про відсутність підстав встановлених ст17 Закону.docx | |
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
14 червня 2024 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 червня 2024 16:44 |
Перелік змін №2.docx
|
||||||
14 червня 2024 16:44 |
ТД ПРУ зі змінами №2.docx
|
||||||
11 червня 2024 15:35 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
|
||||||
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 5 Інформація про відсутність підстав встановлених ст17 Закону.docx
|
||||||
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
||||||
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
04 червня 2024 16:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Слід зауважити, що окремих вимог до складання аналізу ринку цін на основні матеріали тендерна документація не містить, отже учасник вправі надавати документи на власний розсуд.
Учасник має право надавати аналіз цін на ринку в довільній формі, оскільки умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог до його оформлення.
Таким чином, умови тендерної документації не обмежують учасника в своїх правах та не порушують законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000011 ● 5e3e7f9daba34c98b917903fe007ae67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2024
№ 51-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.07.2024 № 51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-06-04-010676-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 11:33:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-010676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Організація що видала вище перерахований документ повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи.
На вище зазначену вимогу учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надано сертифікати від 25.08.2023 № 80120.QMS.040-23 та від 13.04.2023 № 80120.
Аналізом встановлено, що сертифікат від 13.04.2023 № 80120 має додатки, які є його невідємною частиною, однак зазначені додатки відсутні у тендерній пропозиції учасника.
Також, пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї;пояснювальна записка;локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів;відомість ресурсів до локальних кошторисів;аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі,адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково- аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня підсумкова відомість ресурсів.
Також, відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник повинен надати свідчення (довідку) про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі.
Також, встановлено вимогу, що на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії/оригінал свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку);
якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу, договір про надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються:
1) завірені копії дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди (лізингу) або договори про надання послуг та інших (договори на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації);
2) завірені копії актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
На вище зазначену вимогу, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надано довідку матеріало-технічної бази від 12.06.2024 № 02/12-06/261(далі – Довідка № 02/12-06/261) .
На підтвердження пунктів 23 та 24 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.11.2023 №01/11/23-у.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункт 5.3 розділу 5 та не вповному обсязі пункт 8.5 розділу 8 договору від 01.11.2023 №01/11/23-у.
Аналогічно, для підтвердження пункту 22 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.01.2024 № 01/01/2024.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункту 5.1.3 розділу 5 та пункт 10.2 розділу 10 договору від 01.01.2024 № 0101//2024.
Також, на підтвердження пунктів 26 та 27 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.12.2023 №01/12/23-п.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункту 7.9 розділу 7 договору від 01.12.2023 №01/12/23-п.
Таким чином поясніть, чому вами на порушення пункту 41, підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) невідхилено тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 11:40:10
Гімназією № 2 Звягельської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідь на запит №1:
На підставі «Програми економічного і соціального розвитку Звягельської міської територіальної громади на 2024 рік» затвердженою рішенням Звягельської міської ради, Гімназії № 2 Звягельської міської ради доручено виконати роботи з будівництва ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель та виступити замовником з будівництва по цьому об’єкту.
Проектно-кошторисна документація по об’єкту: Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» розроблена ФОП Шавловським Миколою Петровичем на замовлення Гімназії № 2 Звягельської міської ради. Загальна кошторисна вартість складає 15576,894 тис.грн. Проектно-кошторисна документація зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:3166-4834-7467-9188
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який видало Товариство з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 09 травня 2024 року № Т822-ТВ Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва 24.05.2024р. за реєстраційним номером ЕХ01:4007-72З6-9481-8962.
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) Гімназія № 2 Звягельської міської рали затвердила проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» на підставі позитивного експертного звіту № Т822-ТВ наказом директора Гімназії № 2 Звягельської міської ради № 3-г від 24.05.2024 року.
Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету в сумі 15576000,00 грн. згідно рішення Звягельської міської ради (копії надаються)
На підставі наведеного та враховуючи вкрай необхідність проведення будівництва ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» у 2024 році, керуючись кошторисними нормами України, а саме: «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, уповноваженою особою з публічних закупівель Сєрокуровою Л.В. здійснено розрахунок очікуваної вартості та затверджено технічне завдання на закупівлю.
Технічне завдання на закупівлю(технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідь на запит №2:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, які зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково- аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження вимоги надані в окремому файлі розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів до кожного окремого локального кошторису, розроблені у програмному АВК-5 (3.9.1) відповідно до Настанови.
Щодо сертифікату від 13.04.2023 № 80120, наданого у складі тендерної пропозиції учасником, додатки до вказаного сертифікату не надані, оскільки не вимагалися умовами тендерної документації.
Замовником детально було проаналізовано тендерну пропозицію учасника, по договорам учасника, наданим ним у складі його тендерної пропозиції на підтвердження матеріально- технічної бази та технологій у замовоника зауважень не було, тому у вимозі про усунення недоліків це не було висвітлено.
Відповідно до пункту 3 «відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації,
крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6
«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції)
— є такою, строк дії якої закінчився;
— є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
— не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовником не було відхилено пропозицію учасника, тому що відсутність додатків до сертифікату від 13.04.2023 № 80120, відсутність пункту 5.1.3 розділу 5 та пункт 10.2 розділу 10 договору від 01.01.2024 № 0101//2024, відсутність пункту 7.9 розділу 7 договору від 01.12.2023 №01/12/23-п не відноситься до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні характеристики - це геометричні, розмірні та міцнісні параметри, що вимірюються за допомогою технічних засобів. Відповідно до статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва.
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити; детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Так у Додатку №2 тендерної документації «Технічне завдання до закупівлі» прописані вимоги до технічних функціональних та якісних характеристик: обсяги робіт, їх кількість, тип матеріалу, візуалізація об’єкта згідно проектних рішень, відомість кольорового рішення та опорядження фасадів, робочий проект. Учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником згідно із Додатком 2 до тендерної документації.
На підставі вищенаведеного пояснюю, що невідповідності у документах, надані Учасником у складі тендерної пропозиції не підпадають під відхилення тендерної пропозиції згідно пункту 41, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
- Рішення сесії про виділення коштів.docx
- Зведений кошторисний розрахунок від 24.05.2024.pdf
- Екпертний звіт.pdf
- Програма економічного і соціального розвитку (зі змінами).doc
- ЗКР_д7_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ВО_ЗКР_ДЦ_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-01_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-02_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-03_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-04_д2_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-05_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-07_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК02-01-08_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК04-01-01_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК06-01-01_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЛК07-01-01_д1_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ОК02-01_д5_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ОК04-01_д5_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ОК06-01_д5_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ОК07-01_д5_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-02_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-03_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-05_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-06_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-07_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК02-01-08_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК04-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК06-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПВР_ЛК07-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ПЗ_ДЦ_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ВУ_ЛК02-01-04_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-02_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-03_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-05_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-06_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-07_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК02-01-08_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК04-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК06-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- ЗВВ_ЛК07-01-01_583_И_Нове будівництво швидкосп(КНУ).xlsx
- Рішення сесії про виділення коштів.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку договір про закупівлю робіт було розірвано.
2024-08-05 12:27:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-08-19 16:28:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
14 344 245,58
UAH з ПДВ
|
14 344 245,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40609167 |
Переможець |
14 344 245,58
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2024 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 12:16
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
05 серпня 2024 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 13:46
|
Договір 45 з додатками.pdf | укладений |
04 липня 2024 13:43
|