Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплекти мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
15 722 615,00 UAH
UA-2024-06-04-009044-a ● a34ac5686b72474e824bee4e7b277454
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Контактна особа: |
Хайрутдінов Марат Ерікович +380973859813 marat_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 15 722 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 226,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
239 штука
комплекти мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 12:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 15:22 |
Проект договору на мультимедійне обладнання на 2024 рік.docx | |
04 червня 2024 15:22 |
ТД на закупівлю мультимедійного обладнання на 2024 рік.docx | |
04 червня 2024 15:22 |
Технічне завдання на закупівлю мультимедійного обладнання на 2024 рік.docx | |
04 червня 2024 15:22 |
лист-згода ОПД (2) _ копія.docx |
05 червня 2024 12:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2024 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2024 15:22 |
Проект договору на мультимедійне обладнання на 2024 рік.docx
|
|||
04 червня 2024 15:22 |
ТД на закупівлю мультимедійного обладнання на 2024 рік.docx
|
|||
04 червня 2024 15:22 |
Технічне завдання на закупівлю мультимедійного обладнання на 2024 рік.docx
|
|||
04 червня 2024 15:22 |
лист-згода ОПД (2) _ копія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна Вимога
Дата подання: 07 червня 2024 08:53
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:36
Шановний Замовнику, Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання «Копію свідоцтва про право на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку (на торговельну марку для інтерактивної дошки, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні». Дана вимога не має жодного сенсу окрім дискримінації. Не зрозуміло яким чином наявність чи відсутність реєстрації торгівельної марки інтерактивної дошки впливає на технічні та якісні характеристики. Окрім того, Ви вимагаєте саме «Копію свідоцтва про право на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку», а якщо торгівельна марка зареєстрована за кордоном або процедура реєстрації ще не завершена в Україні, то потенційні Учасники позбавлені права участі у даній закупівлі, що є прямою дискримінацією та штучним звуженням кола потенційних Учасників. Вимагаємо вилучити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вимагає надання в складі пропозиції документів, які підтверджують якість товару та передбаченні чинним законодавством. Перелік документів визначається замовником за результатами аналізу ринку проведеного відповідно до вимог ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та моніторингу аналогічних закупівель у системі Prozorro.
Крім того, вимога про надання Копії свідоцтва про право на знак для товарів і послуг не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15762-р/пк-пз від 03.10.2023 р. у закупівлі UA-2023-09-18-010029-a.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
Крім того, вимога про надання Копії свідоцтва про право на знак для товарів і послуг не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15762-р/пк-пз від 03.10.2023 р. у закупівлі UA-2023-09-18-010029-a.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
Незаконната дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 07 червня 2024 09:33
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:38
Вимагаємо вилучити з Додатку 2 Тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу: щодо Спеціалізованого програмного забезпечення «містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою». Оскільки наявність 1199 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою буде розцінена Вами як невідповідність запропонованого товару. Дана вимога є дискримінаційною та штучно звужує кола потенційних Учасників. Вимагаємо вилучити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
80 сервісів
Дата подання: 07 червня 2024 09:34
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:40
Додаток 2 Тендерної документації містить вимогу щодо Додаткового спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення « включає роботу з сервісами (більше ніж 80 сервісів)». Про які сервіси йде мова? Сервіси для роботи з чим? Навіщо аж 80? Просимо надати обґрунтоване пояснення щодо кожного ОКРЕМО з 80 сервісів, або виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Щодо необгрунтованої вимоги про 9 годин ефірного часу
Дата подання: 07 червня 2024 09:35
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:49
Додаток 2 Тендерної документації містить вимогу щодо Додаткового спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення «Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу (Надати посилання для перевірки)». Відеоматеріал ЧОГО? Чому саме 9 годин ефірного часу, а не 8 чи 10? Просимо надати обґрунтоване пояснення або виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Порушення законодавства Замовником при здійсненні закупівлі
Дата подання: 07 червня 2024 09:59
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:51
Шановний Замовнику, повідомляємо, що Ви як Департамент освіти, маєте керуватись при закупівлі мультимедійного обладнання, вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020р.
Пункт 6 зазначеного Наказу встановлює такі технічні характеристики до мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом:
світловий потік не менше 3000 ANSI люменів;
роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA,
1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів;
ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі;
проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом,
який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі;
відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м;
довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення;
гарантія на проєктор не менше 3 років;
гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі.
Вказані Вами вимоги до Мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом в Додатку 2 Тендерної документації, окрім того, що не відповідають вимогам пункту 6 Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020р. та прямо порушують його, також є дискримінаційними та необґрунтованими.
Просимо привести Тендерну документацію, а саме Додаток 2 у відповідність до пункту 6 Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Пунктом 3 «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (далі – Типовий перелік) визначено, зокрема, що оснащення повинно відповідати вимогам: комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу. Щодо конкретних вимог Типового переліку до обладнання, то у ньому визначено, що:
- Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2;
У зазначеній вище таблиці визначено мінімальні технічні характеристики засобів навчання та обладнання, із формулюваннями «НЕ МЕНШЕ», і жодною нормою не встановлено заборони на визначення якісних характеристик більших від мінімальних установлених Типовим переліком.
При цьому, в багатьох випадках використовуються формулювання, які вимагають конкретизації та деталізації залежно від потреб конкретного замовника, оскільки неможливо ефективно здійснити закупівлю, без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик предмету закупівлі.
Більше того, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
При цьому, замовник вважає за необхідне вказати, що саме детальне зазначення необхідних технічних характеристик обладнання, що закуповується, гарантує можливість закупівлі якісного обладнання та ефективного використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній ринковій вартості такого обладнання.
Таким чином, Замовник, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням мінімальних вимог встановлених наказом МОН України №574 від 29.04.2020 р., вносить додаткові уточнення характеристик обладнання, що дозволять забезпечити освітні потреби закладів освіти у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних закупівель.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Пунктом 3 «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (далі – Типовий перелік) визначено, зокрема, що оснащення повинно відповідати вимогам: комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу. Щодо конкретних вимог Типового переліку до обладнання, то у ньому визначено, що:
- Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2;
У зазначеній вище таблиці визначено мінімальні технічні характеристики засобів навчання та обладнання, із формулюваннями «НЕ МЕНШЕ», і жодною нормою не встановлено заборони на визначення якісних характеристик більших від мінімальних установлених Типовим переліком.
При цьому, в багатьох випадках використовуються формулювання, які вимагають конкретизації та деталізації залежно від потреб конкретного замовника, оскільки неможливо ефективно здійснити закупівлю, без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик предмету закупівлі.
Більше того, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
При цьому, замовник вважає за необхідне вказати, що саме детальне зазначення необхідних технічних характеристик обладнання, що закуповується, гарантує можливість закупівлі якісного обладнання та ефективного використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній ринковій вартості такого обладнання.
Таким чином, Замовник, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням мінімальних вимог встановлених наказом МОН України №574 від 29.04.2020 р., вносить додаткові уточнення характеристик обладнання, що дозволять забезпечити освітні потреби закладів освіти у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних закупівель.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Вимога
Дата подання: 07 червня 2024 10:38
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:52
Вимагаємо вилучити з Додатку 2 Тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу: «Електронні освітні ресурси з предметів фізика, хімія та біологія (термін дії ліцензії не менше 12 місяців), які повинні включати:
- методичні рекомендації з предметів фізика, хімія та біологія, щодо виконання лабораторних робіт відповідно до чинної навчальної програми Міністерства освіти і науки України для загальноосвітніх навчальних закладів;
- інтерактивні завдання;
- віртуальні експерименти для вивчення явищ з курсу фізики, хімії та біології;
- відеоматеріали з теоретичними відомостями та рекомендаціями щодо виконання експериментів;
ЕОР повинні мати захист та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM).
Наявність грифу МОН «РЕКОМЕНДОВАНО» або «СХВАЛЕНО» на ЕОР з предметів фізика, хімія та біологія - у складі пропозиції необхідно надати копію підтверджуючого документа, виданого уповноваженим органом.
Для підтвердження статусу офіційного представника виробника (або його офіційного представника, дилера) необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель на ЕОР з фізики, хімії та біології, копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на ЕОР з фізики хімії та біології, а також посилання на сайт ЕОР)"».
Дана вимога є необґрунтованою. Чому електронні освітні ресурси мають бути саме на предмети: фізика, хімія та біологія? ЧОМУ не на математику чи географію?
Вимагаємо вилучити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З 2018 року департамент освіти проводить моніторинг потреби закупівлі навчального контенту для забезпечення виконання освітньої програми нової української школи у 1-7 класах та предметів природничо-математичного циклу середньої та старшої школи.
У 2020 році з державної субвенції закладам освіти Житомирської міської територіальної громади передано 13 навчальних кабінетів з географії та 13 кабінетів з математики. У 2023 році Житомирською міською територіальною громадою закуплено 31 кабінет математики та 67 контентів з математики та географії для 31 ліцею.
У 2022-2023 роках закуплено контенти з математики та здоров’язберігаючі технології для НУШ 5-6 класів.
Тому департамент освіти закуповує контент для курсу фізики, хімії та біології у 2024 році.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
Предмет закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Визначення предмету закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, варто зазначити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З 2018 року департамент освіти проводить моніторинг потреби закупівлі навчального контенту для забезпечення виконання освітньої програми нової української школи у 1-7 класах та предметів природничо-математичного циклу середньої та старшої школи.
У 2020 році з державної субвенції закладам освіти Житомирської міської територіальної громади передано 13 навчальних кабінетів з географії та 13 кабінетів з математики. У 2023 році Житомирською міською територіальною громадою закуплено 31 кабінет математики та 67 контентів з математики та географії для 31 ліцею.
У 2022-2023 роках закуплено контенти з математики та здоров’язберігаючі технології для НУШ 5-6 класів.
Тому департамент освіти закуповує контент для курсу фізики, хімії та біології у 2024 році.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у документацію.
Незрозумілі вимоги ТД
Дата подання: 07 червня 2024 10:43
Дата відповіді: 10 червня 2024 14:53
Шановний Замовнику, Тендерна документація містить вимогу: «Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України, та діючим стандартам, технічним умовам даного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника/походження та/або іншими документами встановленого зразка, виданого відповідними органами, які підтверджують якість товару та дійсні на території України (копії додаються при постачанні)». З даної вимоги не зрозуміло чи потрібно надавати у складі пропозиції «сертифікати якості виробника/походження та/або іншими документами встановленого зразка, виданого відповідними органами, які підтверджують якість товару та дійсні на території України», чи вказані документи надаються лише при постачанні після укладання договору з переможцем. Просимо надати роз’яснення та відкоригувати дану вимогу, оскільки вона містить суперечливу інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Технічна специфікація (Додаток 2 до Тендерної документації) містить вичерпний перелік документів, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Так з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи: копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор, інтерактивну дошку та копію декларації про відповідність на інтерактивну дошку, проектор.
Інші документи які підтверджують якість товару та дійсні на території України додаються при постачанні товару а не у складі пропозиції Учасника та їх відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Інші документи які підтверджують якість товару та дійсні на території України додаються при постачанні товару а не у складі пропозиції Учасника та їх відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Зважаючи на викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін у документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2024 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРІДАН" |
15 492 000,00
UAH з ПДВ
|
14 965 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ" |
14 966 658,00
UAH з ПДВ
|
14 966 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОВАРИ ДЛЯ ШКОЛИ" |
15 722 000,00
UAH з ПДВ
|
15 722 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІРІДАН" #43907241 |
Відхилено |
14 965 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 14:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ" #36639379 |
Очікує рішення |
14 966 658,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 14:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 16:10 |
Кінець періоду оскарження: | 14 липня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 липня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв"язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі |
Документи:
03 липня 2024 16:10
|
Електронний підпис |
03 липня 2024 15:26
|
протокол відміни торгів.pdf |