Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Брикети торф’яні) (конкретна номенклатурна позиція, що найбільше підходить за 5-9 знаком: ДК 021:2015- 09112200-9 Торф)
Очікувана вартість
210 500,00 UAH
UA-2024-06-04-008549-a ● 655cf5374eb240a3a2941cf19c1f5ba0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44031291 |
Місцезнаходження: | 90564, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Тересва, вул.Народна, будинок 83 |
Контактна особа: |
Ганна Стасюк +380676479213 tercenter.teresva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 210 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 052,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі. Учасник гарантує подання забезпечення виконання договору, з дотриманням вимог цього пункту, шляхом подання в складі тендерної пропозиції довідки відповідного змісту. Гарантія має становити 5% від суми договору містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення виконання договору: видана не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії4 доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. У разі не подання забезпечення виконання договору протягом 5 днів з дня визначення учасника переможцем, Замовник відхиляє учасника та переходить до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. Перерахування коштів здійснюватиметься за наступними реквізитами: р/p UA UA458201720344230001000120589 в ДКУ м.Київ, МФО 820172 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 тонна
Брикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання партії Товару на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги Товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Покупцем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, протягом 90 (дев’яносто ) банківських днів з моменту постачання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 90-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 23:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 23:31 |
Перелік змін.doc | |
07 червня 2024 23:17 |
ТД_Тверде_паливо (Редакція змін).pdf |
07 червня 2024 23:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 червня 2024 23:31 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
07 червня 2024 23:17 |
ТД_Тверде_паливо (Редакція змін).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність в ТД по поставці
Дата подання: 05 червня 2024 13:37
Дата відповіді: 07 червня 2024 22:55
Шановний замовник!
Вами були оголошені торги 04.06.2024 року згідно номенклатурної позиції: Брикети торф’яні (Код ДК 021:2015: 09112200-9 Торф) але у Додатку № 4 до тендерної документації "Проект Договору" пункт 5 5. Поставка Товару підпункт 5.1. Термін поставки Товару за цим договором – за заявкою від Покупця, протягом робочого дня з 08:00 до 17:00, партією, яка може включати не більше 10,0 тонн брикету торф’яного за адресою Покупця. Заявка на постачання партії Товару надсилається Покупцем на електрону адресу_______________ до Постачальника заздалегідь – мінімум за 5 днів до постачання. Постачальник зобов’язаний надати Покупцю повідомлення щодо часу коли Товар буде наданий у розпорядження останнього але не пізніше 30.11.2024 року." а в Додатку №3 до тендерної документації " Вимоги щодо предмету закупівлі" "!!! Оголошена кількість товару – це разова поставка. Товар необхідно поставити згідно заявки
Покупця протягом терміну поставки одноразово, але не пізніше 30 календарних днів з дня
повідомлення постачальника."
Внесіть будь ласка зміни і чітко напишіть чи це разова поставка чи поставка дрібними партіями не більше 10 тонн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вноситимуться зміни
Невідповідність у Додатку №3
Дата подання: 05 червня 2024 14:18
Дата відповіді: 07 червня 2024 23:13
Шановний замовник! Вами були оголошені торги 04.06.2024 року згідно номенклатурної позиції: Брикети торф’яні (Код ДК 021:2015: 09112200-9 Торф) але у Додатку № 3 пункт 5 "- дані у всіх наданих документах щодо виробника повинні співпадати;
- на всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання
документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із
вказанням номеру ідентифікатору закупівлі."
Поясніть будь ласка так як в даному додатку не вимагаються при поданні пропозицій жодних сертифікатів і документів а тільки мають бути надані при поставці, які листи - дозволи повинні бути надані?
А також повідомляю згідно ДСТУ 2042-92 при поставці видається тільки документ про якість.
Звертаємо увагу на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є:код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Брикети торф’яні) (конкретна номенклатурна позиція, що найбільше підходить за 5-9 знаком: ДК 021:2015- 09112200-9 Торф)
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 2042-92
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються під час поставки товару.
Таким чином ви дискримінуєте учасників- переможців "...супроводжуватись сертифікатом відповідності або декларацією про відповідність або висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, паспортом , сертифікатом якості, тощо."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу виключно в статусі «УЧАСНИКА», що в змозі виконати зазначену поставку за технічними вимогами, які є необхідними для Замовника, а також послідуючу необхідність детельнішого вивчення пунктів тендерної документації, а не виключно Додатку 3 до Тендерної документації, у тому числі вид та спосіб подання/неподання документів/інформації що вимагається. Замовник жодним чином не дискримінує зазначеними вимогами учасників- переможців.
Додаток 1 аналогічні договори
Дата подання: 05 червня 2024 14:28
Дата відповіді: 07 червня 2024 23:14
Шановний Замник!
Згідно виставленого Вами Додатку 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
"Аналогічним вважається договір (у тому числі що виконується), що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору, інформація про проведення якого була у публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір."
Дану вимогу неодноразово оскаржували в АМКУ, так як Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які нададуть документи про виконання всіх договорів з обов’язковим посиланням саме на номер процедури у Prozorro. Це вважається дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
А також "*За ступіню аналогічності вважається придбаний товар, за 5-9 цифрою ЄЗС ДК 021-2015 (CPV) - 09112200-9 Торф." а в Додатку №3 "код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Брикети торф’яні) (конкретна номенклатурна позиція, що найбільше підходить за 5-9 знаком: ДК 021:2015- 09112200-9 Торф)"
Прошу внести зміни в крайньому випадку будемо звертатись в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вноситимуться зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 07 червня 2024 16:57
Дата відповіді: 07 червня 2024 23:14
Доброго дня.
Просимо пояснити, чому предметом закупівлі є код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Брикети торф’яні), а конкретна номенклатурна позиція, що найбільше підходить за 5-9 знаком: ДК 021:2015- 09112200-9 Торф? То який код ДК відповідає предмету закупівлі? Якщо надається аналогічний договір на брикети торф'яні (код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо), то чи буде такий договір вважатися аналогічним? Чи потрібно надавати аналогічний договір саме на ДК 021:2015- 09112200-9 Торф, який взагалі не є предметом закупівлі? Абсолютно незрозуміло, до чого у вимогах до аналогічного договору "ДК 021:2015- 09112200-9 Торф"? Просимо усунути невідповідність і визначити код ДК відповідно до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, узагальнений код ДК Твердого палива включає ступінь аналогічності, якщо предметом поставки є «брикети торф'яні».
уточнення
Дата подання: 07 червня 2024 18:10
Дата відповіді: 07 червня 2024 23:14
Вимога Замовника: Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Запитання: Учасник має надати копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами:
1) під час поставки?
2) чи у складі пропозиції?
Конкретизуйте, будь ласка!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що у «2. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.» відсутня вимога у поданні даного у складі тендерної пропозиції.
акт звірки з замовником
Дата подання: 08 червня 2024 11:19
Дата відповіді: 11 червня 2024 10:41
Доброго дня! Поясніть, будь-ласка, яке відношення має акт звірки з замовником з виконання умов договору. Акт звірки робиться лише при розбіжностях у оплатах/поставках і не є обов'язковим документом при виконанні умов договору. Просимо прибрати вимогу щодо акту звірки.
Відповідь: Для засвідчення повного обсягу виконання договору
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-04-008549-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3791803497
Дата подання: 08 червня 2024 13:20
Дата подання: 08 червня 2024 13:20
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-04-008549-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
На момент написання скарги кінцевим строком подання пропозицій є 12.06.2024 – 00:00, таким чином скарга подана у відповідний строк.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 04.06.2024 року №03 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1.Відповідно до п. 1 Додатку №1 Замовником встановлено вимогу:
«1.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати скановану копію аналогічного договору, зазначеного в довідці із зазначенням інформації про стан виконання договору.
Аналогічним вважається договір (у тому числі що виконується), що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору, інформація про проведення якого була у публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
*За ступіню аналогічності вважається придбаний товар, за 5-9 цифрою ЄЗС ДК 021-2015 (CPV) - 09112200-9 Торф.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності».
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації у зв’язку з наступним:
1) Замовник суттєво звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, встановлюючи прив’язку до того, що «Аналогічним вважається договір, що укладений із Замовниками (контрагентами) ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ, інформація про проведення якого була У ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ».
Тобто, «конкурсний відбір» та «публічний доступ» по-іншому трактується, як Участь у «конкурентних торгах, які проводяться через електронну систему закупівель», а отже, таким чином і з’являється у «публічному доступі», що дискримінує участь у торгах Учасників, які, наприклад, вперше беруть участь у Закупівлі і мають досвід виконання аналогічних договорів за таким самим предметом закупівлі проте, закупівля здійснювалася без використання КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ та не була опублікована у ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ.
Також, разом з тим, повідомляємо, що ФОП Бабурнич І.І. є активним Учасником у державних закупівля, який не вперше зарекомендував себе, як надійний постачальник, який своєчасно виконує вимоги підписаних Договорів. Інформуємо, що ми маємо договір за аналогічним предметом закупівлі, ПРОТЕ, ДАНИЙ ДОГОВІР БУЛО УКЛАДЕНО БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ та він є таким, що НЕ ОПУБЛІКОВАНИЙ У ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ. Таким чином, зазначена вище вимога, дискримінує нас, як потенційного Учасника, а також призводить до порушення частини 1 статті 5 Закону Закупівлі, а саме, порушує пункт, який говорить про недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
2) Замовник суттєво звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, встановлюючи прив’язку до того, що «Учасники повинні ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ФАКТ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або ЗДІЙСНИТИ ПОСИЛАННЯ НА ПУБЛІЧНЕ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УКЛАДЕНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР».
Тобто, «факт проведення конкурсного відбору», а також вимога «ЗДІЙСНИТИ ПОСИЛАННЯ НА ПУБЛІЧНЕ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УКЛАДЕНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР», знову ж таки, трактується не інакше, як вимога надати договір ІЗ ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВНИКОМ, ЩОДО УКЛАДЕННЯ ІЗ НИМ ДОГОВРУ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ, що дискримінує участь у торгах Учасників, які, НЕ ЗДІЙСНЮВАЛИ ПРОДАЖ ЗАЗНАЧЕНОГО У ПРЕДМЕТІ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРУ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Підсумовуючи все зазначене вище, Скаржник просить Антимонопольний комітет України зобов’язати Замовника:
1. Довести (надати обґрунтування) , яким чином наявність аналогічного договору, що укладений із замовниками (контрагентами) САМЕ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ, інформація про проведення якого БУЛА У ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ. Із підтвердженням ФАКТУ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або ЗДІЙСНЕННЯ ПОСИЛАННЯ НА ПУБЛІЧНЕ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УКЛАДЕНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР, отже, яким чином зазначена інформація вплине на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, на строки поставки, на якість виконання зобов’язань за договором, якщо це буде не договір з приватною компанією, якій постачався такий самий товар, за таким самим кодом але без застосування КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ТА БЕЗ ПУБЛІЧНОГО РОЗМІЩЕННЯ?
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до п.1 Додатку №1 тендерної документації.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме: «Аналогічний договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору, інформація про проведення якого була у публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
*За ступіню аналогічності вважається придбаний товар, за 5-9 цифрою ЄЗС ДК 021-2015 (CPV) - 09112200-9 Торф.».
Звертаємо увагу, що частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, ПРОСИМО ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ ЗОБОВ’ЯЗАТИ Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛАСТИ ВИМОГУ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ:
«1.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати скановану копію аналогічного договору, зазначеного в довідці із зазначенням інформації про стан виконання договору.
Аналогічним вважається договір (у тому числі що виконується), що укладений із замовниками (контрагентами). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. За ступіню аналогічності вважається придбаний товар, а саме:
- Торф або
- Тверде паливо (Брикети торф’яні) або
- Торф (Брикет торф’яний).
**інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього».
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 1 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 04.06.2024 року №03;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. Аналогічний договір (Договір поставки №19/09 від 19.09.2023 року)
5. Видаткова накладна до Договору поставки №19/09 від 19.09.2023 року
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
2. Відповідно до п. 2 Додатку 3 Замовник вимагає:
«2. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України».
Інформуємо орган Оскарження, що Скаржник вважає дану умову дискримінаційною, у зв’язку з тим, що відсутня чітка вимога, а саме: «Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України», без зазначення формулювання, що перелічені вище документи надаються під час поставки
Звертаємо увагу, що Замовником не було додано фразу «ПІД ЧАС ПОСТАВКИ», ЩО МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ДВОЯКОГО ТРАКТУВАННЯ ТА ПЕРЕКРУЧУВАННЯ ВИМОГ.
Тому, задля уникнення ПОДВІЙНОГО ТРАКТУВАННЯ ВИМОГИ, просимо орган оскарження, зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом викладення зазначеної вище вимоги наступним чином:
«2.Товари, що постачаються, ПІД ЧАС ПОСТАВКИ, повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України».
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 04.06.2024 року №03;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
Інформуємо орган оскарження про те, що, наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Іван Іванович не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник є активним учасником процедур закупівель та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Перелік документів (доказів):
1. 1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 04.06.2024 року №03;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. Аналогічний договір (Договір поставки №19/09 від 19.09.2023 року)
5. Видаткова накладна до Договору поставки №19/09 від 19.09.2023 року
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей.
ФОП Бабурнич Іван Іванович просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Брикети торф’яні) (конкретна номенклатурна позиція, що найбільше підходить за 5-9 знаком: ДК 021:2015- 09112200-9 Торф), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-04-008549-a.
3) Зобов’язати Замовника – ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ТЕРЕСВЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2024 16:42
рішення від 11.06.2024 № 10145.pdf
Дата публікації: 11 червня 2024 16:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 № 10738.pdf
Дата публікації: 21 червня 2024 13:44
рішення від 20.06.2024 № 10738.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 13:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ |
207 050,00
UAH з ПДВ
|
207 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ #3791803497 |
Переможець |
207 050,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 14:50
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:47
|
Договір.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:47
|