Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лісоматеріали круглі хвойних порід 15-24 – 4м
Очікувана вартість
1 137 500,00 UAH
UA-2024-06-04-003672-a 3d7bae69f311446a8dfd3c509cf97c4f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедєва Анжела

380955190771 buhgalteriiavca@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЧЕРЕТИНСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44333891
Місцезнаходження: 86020, Україна , Донецька обл., Ясинуватський район, селище міського типу Очеретине(з), вул.Первомайська, будинок 12
Контактна особа: Лебедєва Анжела
380955190771
buhgalteriiavca@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 метр кубічний
Лісоматеріали круглі хвойних порід ø15-24 см, довжина 4,0 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-12-000051 ● 23fe77a4c9e84e4d8c99463e462e2751
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2024 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.08.2024 № 46-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
ОЧЕРЕТИНСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ



UA-2024-06-04-003672-a 04.06.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-15 09:21:55

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару - Лісоматеріали круглі хвойних порід 15-24 – 4м (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-003672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-06-04-003672-a.
3. Прошу пояснити підстави проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель посилаючись на (пп 2 пункту 13 Особливостей) у той час, коли на дату укладання договору від 04.06.2024 та згідно наказу від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (в редакції від 05.06.2024) ОЧЕРЕТИНСЬКУ СЕЛИЩНУ ВІЙСЬКОВУ АДМІНІСТРАЦІЮ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ виключено з території активних бойових дій та з 23.05.2024 віднесено до окупованої території?
4. Прошу вказати для задоволення яких саме потреб у товарах за предметом закупівлі Лісоматеріали круглі хвойних порід 15-24 – 4м код за кодом «ДК 021:2015 03410000-7 – Деревина», Вами здійснена відповідна закупівля товару у той час, коли місцезнаходження Замовника віднесено до окупованої території ?
5. Прошу надати відповідну інформацію щодо території на яку здійснено переміщення Замовника та вказати фактичне місцезнаходження. Також зазначити дату переміщення та за наявності надати відповідні підтверджуючи документи?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-19 09:02:08

Очеретинська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.

1. Необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників (додаються) відповідної продукції з урахуванням наявної потреби згідно відповідних запитів.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікуваної вартості предмета опубліковані на сайті:
https://ocheretynska-gromada.gov.ua/vidkriti-dani-13-01-43-02-12-2021/,
за посиланням:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04341850/462e49bf0ea79eb440f567cdab60f481.pdf
3. Щодо підстав здійснення закупівлі повідомляємо, що відповідно до пп.2. п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю».
Згідно частини 2.2. розділу 2 (Території активних бойових дій) «Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22.12.2022 № 309 (зі змінами внесеними наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №152 від 31.05.2024 року, який чинний з 05.06.2024 року), визначено, що Очеретинська селищна територіальна громада за винятком с. Архангельське, с. Бердичі, сел. Бетманове, с. Василівка, сел. Верхньоторецьке, с. Веселе, с. Водяне, сел. Кам’янка, сел. Керамік, с. Красногорівка, сел. Ласточкине, сел. Лозове, с. Новобахмутівка, с. Новобахмутівка, с. Новокалинове, с. Новоселівка, с. Новоселівка Друга, с. Орлівка, сел. Очеретине, с. Первомайське, сел. Піски, с. Семенівка, сел. Сєверне, с. Соловйове, сел. Степове, с. Тоненьке, с. Троїцьке Покровського району Донецької області належить до території активних бойових дій. Тобто, Очеретинська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області, яка відповідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану» забезпечує виконання повноважень по всіх населених пунктах Очеретинської селищної територіальної громади до якої належать також такі населені пункти як с. Новоселівка Перша, сел. Желанне, сел. Восход, с. Сокіл, с. Олександропіль, с. Пантелеймонівка, с. Новопокровське, с. Межове, с. Скучне, с. Невельське, с. Яснобродівка (згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 710-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області»), які відповідно вищезазначеного наказу знаходяться в зоні активних бойових дій, мала право провести закупівлі лісоматеріалів круглих хвойних порід 15-19 – 4м – на загальну суму 1 137 500,00 грн. (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-04-003672-a) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 03410000-7 - Деревина без застосування відкритих торгів.
4. Закупівлі здійснювалися для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, а саме в тих населених пунктів (зазначених вище), які не були окуповані на відповідну дату, на підставі запитів.
5. Очеретинська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області на відповідну дату не переміщувалася та забезпечувала виконання своїх повноважень на території Очеретинської селищної територіальної громади в таких населених пунктах: с. Новоселівка Перша, сел. Желанне, сел. Восход, с. Сокіл, с. Олександропіль, с. Пантелеймонівка, с. Новопокровське, с. Межове, с. Скучне, с. Невельське, с. Яснобродівка (згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 710-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області»).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-08-20 19:05:06

Очеретинська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області (надалі – Замовник) додатково повідомляє наступне

З приводу питання щодо території на яку здійснено переміщення Замовника додатково повідомляємо, що Очеретинською селищною військовою адміністрацією Покровського району Донецької області було змінено місцезнаходження та переміщена в межах територіальної громади з смт. Очеретине до смт. Желанне 30.04.2024 на підставі розпорядження начальника Очеретинської селищної військової адміністрації від 30.04.2024 №52/1 «Про переміщення Очеретинської селищної військової адміністрації Покровського району Донецької області» (додається) для забезпечення виконання своїх повноважень на території Очеретинської селищної територіальної громади в особливий період, а саме в наступних населених пунктах: с. Новоселівка Перша, смт. Желанне, с-ще Восход, с. Сокіл, с. Олександропіль, с. Пантелеймонівка, с. Новопокровське, с. Межове, с. Скучне, с-ще Невельське, с. Яснобродівка.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-08-21 17:31:24

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару - Лісоматеріали круглі хвойних порід 15-24 – 4м (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-003672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступного питання:
1. Умовами пункту 4.1. договору від 03.06.2024 №2 зазначено, що Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань.
Умови пункту 4.2. зазначеного договору передбачено, що у разі дострокового виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином, що підтверджується видатковою накладною, оформленою належним чином та документом, який підтверджує повний розрахунок за цим Договором.
За даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) встановлено, що замовником були здійснені платежі за договором від 03.06.2024 №2 в повному обсязі.
Враховуючи пункт 4.2. договору та дані системи (https://spending.gov.ua), прошу надати інформацію щодо виконання обома сторонами своїх зобов’язань та стану взаєморозрахунків за укладеним договором від 03.06.2024 №2?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-22 10:24:52

питання для надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару - Лісоматеріали круглі хвойних порід 15-24 – 4м (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-003672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступного питання:
1. Умовами пункту 4.1. договору від 03.06.2024 №2 зазначено, що Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань.
Умови пункту 4.2. зазначеного договору передбачено, що у разі дострокового виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином, що підтверджується видатковою накладною, оформленою належним чином та документом, який підтверджує повний розрахунок за цим Договором.
За даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) встановлено, що замовником були здійснені платежі за договором від 03.06.2024 №2 в повному обсязі.
Враховуючи пункт 4.2. договору та дані системи (https://spending.gov.ua), прошу надати інформацію щодо виконання обома сторонами своїх зобов’язань та стану взаєморозрахунків за укладеним договором від 03.06.2024 №2?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-23 14:43:55

Очеретинська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області (надалі – Замовник) повідомляє наступне

Всі зобов’язання за договором від 03.06.2024 №2 виконані в повному обсязі обома Сторонами. Товар поставлений відповідно термінів постачання та видаткових накладних. Оплату за поставлені товари здійснено в повному обсязі відповідно до умов договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТІНПРОМ
#44960018
Переможець 1 137 500,00
UAH
04 червня 2024 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2025 16:48
Договір №2.pdf укладений
04 червня 2024 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 137 500,00
UAH