Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збагачення вугілля
Очікувана вартість
7 280 000,00 UAH
UA-2024-06-04-000900-a a9d0427a4a7e480abbc13de722ff73aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний відділ

380627744144
380994968750
dpdvv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Код ЄДРПОУ: 43895975
Місцезнаходження: 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2
Контактна особа: Тендерний відділ
380627744144,380994968750
dpdvv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 тонна
Послуги зі збагачення вугілля шахт ДП "Добропіллявугілля-видобуток"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85001, Україна, Донецька область, Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2024  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Тендерна документація

04 червня 2024 09:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-29-000003 ● eebe7b54c66b420eb84d3ca23fc8d47c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2024 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.07.2024 № 45-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу від 29.07.2024
№ 45-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2024-06-04-000900-a 04.06.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-01 17:58:47

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг - Послуги зі збагачення вугілля (ДК 021-2015: 98390000-3 — Інші послуги) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-000900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість?
2.Вимогами пункту 13 Особливостей передбачено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Враховуючи дані вимоги законодавства, поясніть ким підготовлене обґрунтування? Чому обґрунтування підготовлене за підписом директора Бєлугіної (яка не є уповноваженою особою та відомості щодо якої в частині виконання обов’язків уповноваженої особи невідомі та надайте відповідні розпорядчі документи, які надали повноваження іншій службовій (посадовій) особі замовника готувати обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа.
3.Вимогами пункту 13 Особливостей зазначено, що Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, певного переліку підстав наведених у підпунктах даного пункту.
Поясніть, чому обґрунтування не містить підстави (посилання на відповідний підпункт/підпункти) для проведення закупівлі без використання електронної системи, що зазначені у пункті 13 Особливостей?
4.Статтею 11 Закону передбачено, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Під час користування електронною системою закупівель уповноважена особа вносить до електронної системи закупівель персональні дані, надає згоду на їх обробку та оновлює такі дані у разі їх зміни. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Поясніть причини або обставини не зазначення відомостей про уповноважену особу з відповідної закупівлі, як це передбачено статтею 11 Закону?
5.Поясніть, чому Замовником за наявності вже діючого договору на збагачення вугілля марок Г(Г2)(0-200),ГЖП(0-200) у кількості 90 тонн. укладеного від 12.06.2024 на суму 27 млн. за результатами раніше проведеної закупівля за номером UA-2024-05-15-009946-a укладено ще один договір без використання електронної системи на збагачення 20 тонн вугілля таких же самих марок за результатами даної закупівлі проведеної за номером UA-2024-06-04-000900-a ураховуючи той факт, що видобуток на підприємстві замовника майже відсутній, про що замовником зазначено в обґрунтування цієї закупівлі ?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-06 15:20:39

відповідь на запит

Надаємо відповідь на запит про надання пояснення до моніторингу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-000900-a) у файлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-14 16:39:45

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг - Послуги зі збагачення вугілля (ДК 021-2015: 98390000-3 — Інші послуги) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-04-000900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів при необхідності) з наступних питань:
1. Пунктом 2.4.2 договору на переробку рядового вугілля від 22.05.2024№436-24 зазначено, що розподіл витрат на оплату послуг незалежної інспекційної організації, погодженої Сторонами для проведення приймання вугілля у місті надходження, визначається Сторонами у відповідній Специфікації до цього Договору.
Поясніть, чому Замовником не оприлюднено відповідну Специфікацію до Договору, як це передбачено пунктом 2.4.2 цього договору?
2. В попередніх поясненнях Замовником зазначено, що закупівлю проведно на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей, в якому наведено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Прошу надати документальне підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу (або посилання на загальнодоступний істочник, в якому висвітлені певні факти).
3. Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника №04011 від 04.06.2024 року завантажений в електронну систему закупівель підписаний уповноваженою особою Юлією Стогній. Прошу надати документальне підтвердження щодо визначено або призначення її уповноваженою особи?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-19 15:24:08

відповідь на запит

Надаємо відповідь на запит про надання пояснення до моніторингу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-000900-a) у файлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо відповідь у файлі (Додається)

2024-08-27 13:47:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недодержання п.3 Порядку №1082 в частині не розміщення в електронному полі інформації про контактну особу)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЗБАГАЧУВАЧ"
#39784028
Переможець 7 280 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2024 09:26

Документи

04 червня 2024 09:26
ПРОТОКОЛ УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
436-24 ТОВ ПК Збагачувач.pdf укладений
04 червня 2024 09:43
ОБГРУНТУВАННЯ.pdf укладений
04 червня 2024 09:29