Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
184 432 331,00 UAH
UA-2024-06-03-010088-a ● d5e8978aebcc4160a7751d0ea75eb97d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Халецький Микола Леонідович 380443665199 halezkiy1960@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 11:27 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 11:27 |
Очікувана вартість: | 184 432 331,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 844 323,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
абзац 14 п.47
Дата подання: 06 червня 2024 06:34
Дата відповіді: 07 червня 2024 14:09
Шановний Замовнику! Звертаємо увагу, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. Просимо виключити вимогу про надання інформації за даним абзацем з Тендерної документації
Відповідь: Дякую. Зміни внесени.
Про договір страхування
Дата подання: 12 червня 2024 15:38
Дата відповіді: 13 червня 2024 16:20
Шановний Замовнику! Просимо дати роз’яснення щодо вимоги, яка викладена у Розділі ІІІ п.9 пп 17 Тендерної документації: «Додатково Учасником у складі тендерної пропозиції подається:
17)Лист – гарантія щодо страхування учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпечення є страхування ризиків). До листа – гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування)». На яку суму повинен бути укладений договір страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт? Якщо мається на увазі сума договору підряду, то на момент подання тендерної пропозиції Учасник не знає з якою сумою завершиться аукціон та буде укладений договір підряду (у разі визнання переможцем). Якщо договір страхування передбачає інші суми страхування просимо визначити їх в тендерній документації. Також просимо пояснити, що означає фраза в цьому пункті «забезпечення є страхування ризиків». Умовами тендерної документації не передбачається надання забезпечення ані тендерної пропозиції ані виконання договору. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення щодо вимоги, яка викладена у Розділі ІІІ п.9 пп 17 Тендерної документації розглянуто та враховано. До тендерної документації внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Питання до ТЗ
Дата подання: 18 червня 2024 15:10
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:26
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо внесених Вами змін до тендерної документації. У додатку 6 до тендерної документації надана відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
1. Чи може підрядник у складі договірної ціни замінити машини та механізми на наявні у підприємства або на орендовані (що також може призвести до зміни кількості машино-годин роботи механізма)?
2. Також, стосовно переліку матеріалів: чи може підрядник у договірній ціні об'єднувати однакові матеріали (наприклад, дошки обрізні) в одну позицію?
3. Чи не буде вважатися помилкою видалення допоміжних матеріалів, які враховані в інвесторському кошторисі, але по факту за технологією не використовуються (наприклад: бязь сурова, гас для технічних цілей, глухарі, каніфоль соснова і т.д)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваші запитання надаємо відповіді по суті.
Запитання 1. Чи може підрядник у складі договірної ціни замінити машини та механізми на наявні у підприємства або на орендовані (що також може призвести до зміни кількості машино-годин роботи механізма)?
Відповідь 1.
Замовник не надає Підряднику машини та механізми для виконання будівельних робіт. Таким чином Підрядник повинен використовувати машини та механізми, що перебувають у нього у власності, в оренді, в лізингу або якими він користується на інших правових підставах. Водночас заміна машин та механізмів у складі договірної ціни на орендовані або на наявні на підприємстві Підрядника може відбуватися лише з урахуванням Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатково інформуємо, що відповідно до пункту 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Запитання 2. Також, стосовно переліку матеріалів: чи може підрядник у договірній ціні об'єднувати однакові матеріали (наприклад, дошки обрізні) в одну позицію?
Відповідь 2.
Тлумачення слова «однаковий» – який нічим не відрізняється від інших у чому-небудь; такий самий (тлумачення із «Словника української мови»).
Отже, Ви можете об’єднувати матеріали в одну позицію лише у тому випадку, якщо за своїми технічними характеристиками, назвою, маркою тощо він нічим не відрізняється від інших у чому-небудь.
Наприклад, дошки обрізні у Відомості ресурсів є різні за шириною, довжиною, товщиною, сортом, як наслідок їх об’єднувати в один загальний матеріал не можна.
Запитання 3. Чи не буде вважатися помилкою видалення допоміжних матеріалів, які враховані в інвесторському кошторисі, але по факту за технологією не використовуються (наприклад: бязь сурова, гас для технічних цілей, глухарі, каніфоль соснова і т.д)?
Відповідь 3.
Буде вважатися помилкою, якщо це буде виконано не у відповідності до вимог Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Дякуємо за розуміння!
Розглянувши Ваші запитання надаємо відповіді по суті.
Запитання 1. Чи може підрядник у складі договірної ціни замінити машини та механізми на наявні у підприємства або на орендовані (що також може призвести до зміни кількості машино-годин роботи механізма)?
Відповідь 1.
Замовник не надає Підряднику машини та механізми для виконання будівельних робіт. Таким чином Підрядник повинен використовувати машини та механізми, що перебувають у нього у власності, в оренді, в лізингу або якими він користується на інших правових підставах. Водночас заміна машин та механізмів у складі договірної ціни на орендовані або на наявні на підприємстві Підрядника може відбуватися лише з урахуванням Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатково інформуємо, що відповідно до пункту 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Запитання 2. Також, стосовно переліку матеріалів: чи може підрядник у договірній ціні об'єднувати однакові матеріали (наприклад, дошки обрізні) в одну позицію?
Відповідь 2.
Тлумачення слова «однаковий» – який нічим не відрізняється від інших у чому-небудь; такий самий (тлумачення із «Словника української мови»).
Отже, Ви можете об’єднувати матеріали в одну позицію лише у тому випадку, якщо за своїми технічними характеристиками, назвою, маркою тощо він нічим не відрізняється від інших у чому-небудь.
Наприклад, дошки обрізні у Відомості ресурсів є різні за шириною, довжиною, товщиною, сортом, як наслідок їх об’єднувати в один загальний матеріал не можна.
Запитання 3. Чи не буде вважатися помилкою видалення допоміжних матеріалів, які враховані в інвесторському кошторисі, але по факту за технологією не використовуються (наприклад: бязь сурова, гас для технічних цілей, глухарі, каніфоль соснова і т.д)?
Відповідь 3.
Буде вважатися помилкою, якщо це буде виконано не у відповідності до вимог Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Дякуємо за розуміння!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-06-03-010088-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37563856
Дата подання: 14 червня 2024 16:09
Дата подання: 14 червня 2024 16:09
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) 3 червня 2024 року оголосило закупівлю за предметом: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)».
Керуючись пунктом 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - (надалі Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП») реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржник виявив вимоги які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, та обмежує право Скаржника на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пп. 20 п. 9 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації вимагається:
«20) Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.»
Скаржник повідомляє, що вимога щодо необхідності надання сертифікату на систему менеджменту щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001, виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)». Згідно з Додатком 3 до тендерної документації, де викладено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, визначено перелік робіт, серед яких:
- Загальнобудівельні роботи (демонтажні, монтажні, земляні роботи);
- Архітектурні рішення;
- Конструкції бетонні;
- Структуровані кабельні системи;
- Пусконалагоджувальні роботи;
- Водопровід і каналізація, вентиляція;
- Електротехнічні рішення;
- Пожежна сигналізація, протипожежний захист, система димовидалення;
- Системи керування евакуюванням;
- Благоустрій;
- Покрівля.
Сертифікат ДСТУ ISO 37001 призначений для протидії хабарництву. Стандартом передбачено впровадження низки заходів, до переліку яких входять:
- встановлення сфери застосування системи управління;
- прийняття політики проти хабарництва;
- призначення осіб, відповідальних за дотриманням цієї політики, навчання персоналу, проведення оцінки ризиків щодо проектів та бізнес-партнерів, здійснення фінансового та комерційного контролю, а також оформлення звітності;
- оцінка ризиків в контексті корупційних дій та встановлення мір контролю; фінансових і комерційних засобів управління, звітності
Отже, в контексті мети стандарту, він не має відношення до предмета закупівлі та робіт, які необхідно виконати згідно з Додатком 3 тендерної документації.
Додатково хочемо зазначити, що вимога є дискримінаційною для нас, як Учасника цієї процедури закупівлі, адже надання відомостей про те, що юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виключно Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстави для відмови щодо корупційних правопорушень. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, Скаржник має Антикорупційну програму, оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації (відповідно до вимог тендерної документації) та готовий надати зазначену документацію в складі тендерної пропозиції.
Отже, сертифікат ДСТУ ISO 37001 не стосується предмету закупівлі, а ми, в свою чергу, маємо інші документи, які підтверджують, що система управління Учасника щодо протидії корупції відповідає вимогам чинного законодавства України. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме сертифікат виданий органом сертифікації, на систему управління Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Докази:
- Антикорупційна програма та Наказ про затвердження Антикорупційної програми ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та призначення відповідального з її реалізації
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
2. Відповідно до пп. 15 п. 9 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації вимагається надати
«15) Діючий Дозвіл Держпраці та/або Декларація про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) на виконання робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти;
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- застосування мастик на бітумній основі;
- газонебезпечні роботи;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- нанесення лакофарбових покрить, грунтівок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.»
Звертаємо увагу, що відповідно до Додатку 2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (зі змінами) визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме пунктом 18 групи Б зазначаються «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм». Скаржник має декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій зазначаються верхолазні роботи, проте не зазначається промисловий альпінізм.
Відповідно до Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 вказано: «Роботи верхолазні – роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.»
Разом з тим, хочемо повідомити, що виконання робіт, які відносяться до промислового альпінізму, це роботи на висоті від кількох десятків до кількох сотень метрів. Промисловий альпінізм, як спеціальна технологія виконання висотних робіт на промислових та інших об'єктах, при яких роботи виконуються за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки.
Під час будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття промисловий альпінізм не виконується.
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації, де викладено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, визначено перелік робіт, серед яких:
- Загальнобудівельні роботи (демонтажні, монтажні, земляні роботи);
- Архітектурні рішення;
- Конструкції бетонні;
- Структуровані кабельні системи;
- Пусконалагоджувальні роботи;
- Водопровід і каналізація, вентиляція;
- Електротехнічні рішення;
- Пожежна сигналізація, протипожежний захист, система димовидалення;
- Системи керування евакуюванням;
- Благоустрій;
- Покрівля.
Відповідно до вищезазначеного технічною специфікацією не передбачено робіт з використанням промислового альпінізму.
Вважаємо вимогу щодо надання відповідного дозволу на промисловий альпінізм не обґрунтованою, та такою, що обмежую коло потенційних учасників.
Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності дозволу Держпраці та/або Декларація про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці щодо промислового альпінізму.
Докази:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
3. Відповідно до пп. 20 п. 9 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації вимагається надати:
«16) Договір із спеціалізованим підприємством (комунальним підприємством, органом місцевого самоврядування або іншим суб’єктом господарювання, у чиєму відомстві чи управлінні знаходиться сміттєзвалище) про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для Скаржника, як для Учасника, у зв’язку з тим, що він не має та не повинен мати договір щодо розміщення та захоронення твердих будівельних відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами» вказано, що «захоронення відходів - розміщення відходів на поверхні чи під поверхнею (підземне) землі у спосіб, що не становить загрози здоров’ю людей та навколишньому природному середовищу і не передбачає подальше оброблення відходів;».
А також, згідно статті 40 Закону України "Про управління відходами" захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод. Суб’єкт господарювання, що здійснює управління полігоном, повинен мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а в разі захоронення небезпечних відходів - ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації, де викладено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, визначено перелік робіт, серед яких:
- Загальнобудівельні роботи (демонтажні, монтажні, земляні роботи);
- Архітектурні рішення;
- Конструкції бетонні;
- Структуровані кабельні системи;
- Пусконалагоджувальні роботи;
- Водопровід і каналізація, вентиляція;
- Електротехнічні рішення;
- Пожежна сигналізація, протипожежний захист, система димовидалення;
- Системи керування евакуюванням;
- Благоустрій;
- Покрівля.
Відповідно до вищезазначеного, технічною специфікацією не передбачено захоронення відходів, а також, відповідно до виду господарської діяльності, Учасник не має виконувати захоронення відходів самостійно.
Проте, технічною специфікацією передбачено вивезення відходів, відповідно до цього Скаржник має договір на виконання послуг з вивезення відходів (будівельних), які будуть утворюватись в процесі виконання робіт за предметом закупівлі, проте у такому договорі не вказано про захоронення твердих будівельних відходів.
Встановлення вимоги щодо надання у складі пропозиції договору із спеціалізованим підприємством, у чиєму відомстві чи управлінні знаходиться сміттєзвалище, про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів є незаконною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, в тому числі Скаржника. Адже взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів із спеціалізованим підприємством, у чиєму відомстві чи управлінні знаходиться сміттєзвалище.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності договору із спеціалізованим підприємством, у чиєму відомстві чи управлінні знаходиться сміттєзвалище, про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів.
Докази:
- Договір на вивезення відходів
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вказана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, яка містить відомість обсягів робіт (локальні кошториси).
Разом з тим, в Додатку 3 до тендерної документації вказано:
«1. Підрядник виконує усі види робіт згідно затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281».
В пункті 5.1. Настанови вказано наступне: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію».
Тобто згідно з Настановою Замовник повинен надати або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї або затверджену проектну документацію. В Додатку 3 тендерної документації Замовник розмістив технічне специфікацію з переліком робіт і витрат, що є відомістю обсягів робіт, проте не надав відомість ресурсів без цін.
Відповідно до вищезазначеного технічна специфікація, яку надав Замовник не узгоджується з положеннями Настанови.
Скаржник вважає, що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проектну документацію.
У Документації відсутня відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджена проектна документація, що не дає можливість суб'єктам господарювання належним чином сформувати Пропозицію, оскільки не розуміє переліку необхідних (передбачених проектом) матеріальних ресурсів та устаткування, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказ:
- Настанова з визначення вартості будівництва
Керуючись пунктом 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначене обґрунтування.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 18 червня 2024 18:09
рішення від 18.06.2024 № 10535.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 18:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 № 11154.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 15:46
рішення від 26.06.2024 № 11154.pdf
Дата публікації: 01 липня 2024 12:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2024 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
178 325 849,65
UAH з ПДВ
|
176 481 526,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
178 456 868,98
UAH з ПДВ
|
176 612 545,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
179 465 816,57
UAH з ПДВ
|
179 465 816,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Переможець |
176 481 526,33
UAH з ПДВ
|
10 липня 2024 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2025 14:32
|
Додаткова угода №5 від 14.04 к Договору 146-1-К-2024 від 14.08.2024.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2025 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2025 11:50
|
Додаткова угода №4 від 08.04 к Договору 146-1-К-2024 від 14.08.2024.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2025 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2025 08:53
|
Додаткова угода 3 від 30.01. к Договору 146-1-К-2024 від 14.08.2024 -пр.pdf | зміни до договору |
31 січня 2025 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2025 08:51
|
Додаткова угода 2 від 09.01. к Договору 146-1-К-2024 від 14.08 2024.pdf | зміни до договору |
31 січня 2025 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2025 08:46
|
Додаткова угода 2 від 09.01. к Договору 146-1-К-2024 від 14.08 2024.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 09:24
|
Додаткова угода-1 від 18.12.2024 к Дог 146-1-К-2024 від 14.08.2024.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2024 14:22
|
Договір 146-1 -К-2024 від 14.08.2024-сжат нов..pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 09:44
|
Договір 146-1-К-2024 від 14 .07. 2024-сж.pdf | укладений |
15 серпня 2024 09:43
|
СКАН Рішення про продовження строку для укладення договору. (протокол-131 від 24 липня).pdf | укладений |
24 липня 2024 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір Вірній |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 146/1-К-2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 18.12.2024 до договору № 146/1-К-2024 від 14.08.2024 щодо узгодженого зменшення ціни яка відтепер становить 176481526,33 грн ( в т ч ПДВ 20%-29413587,,72 грн). Зміна ціни договора на 2024 рік . яка становить-52027098,20 . в тому числі ПДВ -8671183,03 Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору на 2025 рік. яка становіть 18183000,00 грн. в тому чісле ПДВ 3030500,00 . та може коригуватися в бік збільшення у залежності від розділу асигнувань на 2025 рік |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3 від 30.01.2024 до договору № 146/1-К-2024 від 14 .08.2024 покращення якості предмета закупівлі, це покращення не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна стасуется терміну виконання робіт до 28 грудня 2026 року .. Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 4 від 08.04.2025 до договору № 146/1-К-2024 від 14 .08.2024 Зменшення ціни договору . яка становить 160431669,73 ( в тому числі ПДВ-26738611,62) Ціна договору на 2025 рік складае- 108404571,53 . в тому числі ПДВ-18067428,59) |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5 від 14.04.2025 до договору № 146/1-К-2024 від 14 .08.2024 Зменшення ціни договору . яка становить 160431669,73 ( в тому числі ПДВ-26738611,62) Ціна договору на 2025 рік складае- 108404571,53 . в тому числі ПДВ-18067428,59). Ціна договору на 2024 рік складае-39285943,79 ( в тому числі ПДВ- 6547657,30). Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 146/1-К-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) | 1 | робота |
160 431 669,73
UAH з ПДВ
|