Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 815 495,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 077,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 70 000,00 грн. (що не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку дії тендерної пропозиції. Тендерне забезпечення перераховується на р/р UA708201720355109001011048767 в ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2024 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 16:32 |
Тендерна документація школа 13 ( Нова редакція).docx | |
19 червня 2024 16:32 |
перелік_змін__.docx | |
06 червня 2024 11:28 |
перелік змін.docx | |
03 червня 2024 16:13 |
відомість ресурсів (матеріалів) до додатку 1.pdf | |
03 червня 2024 16:13 |
відомість робіт до додатку 1.pdf |
19 червня 2024 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 червня 2024 16:32 |
Тендерна документація школа 13 ( Нова редакція).docx
|
||||||
19 червня 2024 16:32 |
перелік_змін__.docx
|
||||||
06 червня 2024 11:28 |
перелік змін.docx
|
||||||
03 червня 2024 16:13 |
відомість ресурсів (матеріалів) до додатку 1.pdf
|
||||||
03 червня 2024 16:13 |
відомість робіт до додатку 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-24-000040 ● dffcbd083360404a8917553f0f34b4f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2024 № 52-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.09.2024 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-03-009608-a 03.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 15:39:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку шкільної їдальні Мукачівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №13 за адресою: Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Росвигівська, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-03-009608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Просимо надати інформацію, чи укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ", який згідно протокольного рішення Уповноваженої особи Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради від 22.07.2024 визначений переможцем процедури закупівлі?
У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, а у разі укладення договору у срок понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю необхідно надати інформацію з підтвердними документами щодо обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору за цією процедурою закупівлі до 60 днів.
У разі, якщо договір не укладався, вказати відповідні причини його не укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" |
14 815 000,00
UAH з ПДВ
|
14 815 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" #40992643 |
Переможець |
14 815 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2024 17:17
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 27 вересня 2024 11:34 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Підставою для прийняття рішення про відміну є відсутність кошторисних призначень на відповідну закупівлю у кошторисі видатків замовника на 2024 рік |
27 вересня 2024 11:35
|
Рішення |
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 11:45 |
Кінець періоду оскарження: | 08 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Підставою для прийняття рішення про відміну є відсутність кошторисних призначень на відповідну закупівлю у кошторисі видатків замовника на 2024 рік |
27 вересня 2024 11:45
|
Електронний підпис |
27 вересня 2024 11:42
|
Протокольне рішення |